Материалдар / Цилиндр және оның элементтері. Көпжақтар мен цилиндрдің жазбасы 11 сынып

Цилиндр және оның элементтері. Көпжақтар мен цилиндрдің жазбасы 11 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
11 сыныптарға стереометрия туралы оңай әрі жеңіл ойлауды қалыптастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Желтоқсан 2020
2003
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Саба қ жоспары Бөлім: Айналу денелері және олардың элементтері Мектеп: №12 жалпы білім беру орта мектебі Күні:30 .10.2020 Мұғал

1 слайд
Саба қ жоспары Бөлім: Айналу денелері және олардың элементтері Мектеп: №12 жалпы білім беру орта мектебі Күні:30 .10.2020 Мұғалімнің аты-жөні:Базарбаева Айдана Асқарқызы Сынып: 11 Қатысқандар: Қатыспағандар : C абақтың тақырыбы : Цилиндр және оның элементтері. Көпжақтар мен цилиндрдің жазбасы

1 слайд

Саба қ жоспары Бөлім: Айналу денелері және олардың элементтері Мектеп: №12 жалпы білім беру орта мектебі Күні:30 .10.2020 Мұғалімнің аты-жөні:Базарбаева Айдана Асқарқызы Сынып: 11 Қатысқандар: Қатыспағандар : C абақтың тақырыбы : Цилиндр және оның элементтері. Көпжақтар мен цилиндрдің жазбасы

11.3.5 – Айналу денелерінің элементтерін табуға есептер шығару(цилиндр, конус, қиық конус, шар); 11.1.11 – көпжақтар м

2 слайд
11.3.5 – Айналу денелерінің элементтерін табуға есептер шығару(цилиндр, конус, қиық конус, шар); 11.1.11 – көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаты 1 • Цилиндрдің элементтерін табуға байланысты есептерді шешу; 2 • Цилиндрдің жазбасын жасай алу.

2 слайд

11.3.5 – Айналу денелерінің элементтерін табуға есептер шығару(цилиндр, конус, қиық конус, шар); 11.1.11 – көпжақтар мен айналу денелерінің жазбаларын жасай алу Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары Сабақ мақсаты 1 • Цилиндрдің элементтерін табуға байланысты есептерді шешу; 2 • Цилиндрдің жазбасын жасай алу.

Бағалау критерийі • - Цилиндрдің элементтерін таба алады; • - цилиндрдің жазбасын таниды; • - Геометриялық дене мен оның жазб

3 слайд
Бағалау критерийі • - Цилиндрдің элементтерін таба алады; • - цилиндрдің жазбасын таниды; • - Геометриялық дене мен оның жазбасын сәйкестендіре алады; • - Жазбаларды қолданып ұзындықты табу есептерін шеше алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар : - айналу денелерді және олардың элементтерін атайды; Лексика мен терминология : - айналу денелерінің жазбалары;  - конустық бет; - цилиндрлық бет; - конустың бүйір беті; - цилиндрдің бүйір беті - цилиндрдің және конустың айналу осі; - цилиндрдің/конустың биіктігі; - цилиндрдің/конустың остіқ қимасы ; - сфераның/шардың диаметрлік қимасы

3 слайд

Бағалау критерийі • - Цилиндрдің элементтерін таба алады; • - цилиндрдің жазбасын таниды; • - Геометриялық дене мен оның жазбасын сәйкестендіре алады; • - Жазбаларды қолданып ұзындықты табу есептерін шеше алады. Тілдік мақсаттар Оқушылар : - айналу денелерді және олардың элементтерін атайды; Лексика мен терминология : - айналу денелерінің жазбалары;  - конустық бет; - цилиндрлық бет; - конустың бүйір беті; - цилиндрдің бүйір беті - цилиндрдің және конустың айналу осі; - цилиндрдің/конустың биіктігі; - цилиндрдің/конустың остіқ қимасы ; - сфераның/шардың диаметрлік қимасы

Пәнаралық байланыс Осы бөлімдегі алған білімдері кескіндеме, сурет сабақтарында, архитектурада, құрылыста кеңінен қолданыс

4 слайд
Пәнаралық байланыс Осы бөлімдегі алған білімдері кескіндеме, сурет сабақтарында, архитектурада, құрылыста кеңінен қолданыс табады, өйткені кеңістікте фигураларды кескіндеуде, модельдеуде, құрастыруда тәжірибелік дағдыларының қалыптасуына көмектеседі. АКТ қолдану дағдылары Кеңістіктегі фигураларды салу барысында Геогебраны қолдану дағдыларын дамыту Құндылықтар ды дарыту Бұл сабақ академиялық адалдық, бірлік және командалық жұмысты, жауапкершілікті және көшбасшылықты дамытуға бағытталған. Құндылықтарды дарыту топта жұмыс істеу ережелерін белгілеу арқылы, қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады.

4 слайд

Пәнаралық байланыс Осы бөлімдегі алған білімдері кескіндеме, сурет сабақтарында, архитектурада, құрылыста кеңінен қолданыс табады, өйткені кеңістікте фигураларды кескіндеуде, модельдеуде, құрастыруда тәжірибелік дағдыларының қалыптасуына көмектеседі. АКТ қолдану дағдылары Кеңістіктегі фигураларды салу барысында Геогебраны қолдану дағдыларын дамыту Құндылықтар ды дарыту Бұл сабақ академиялық адалдық, бірлік және командалық жұмысты, жауапкершілікті және көшбасшылықты дамытуға бағытталған. Құндылықтарды дарыту топта жұмыс істеу ережелерін белгілеу арқылы, қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету арқылы жүзеге асырылады.

Сабақтың басы 5 минут Ұйымдастыру Топқа бөлу: Жанұялық топ әдісі бойынша 4 топқа бөлемін. Оқушылар күнделікті сан реті б

5 слайд
Сабақтың басы 5 минут Ұйымдастыру Топқа бөлу: Жанұялық топ әдісі бойынша 4 топқа бөлемін. Оқушылар күнделікті сан реті бойынша 1-ші, 2-ші , 3-ші ,4-ші болып топтарға бөлінеді.

5 слайд

Сабақтың басы 5 минут Ұйымдастыру Топқа бөлу: Жанұялық топ әдісі бойынша 4 топқа бөлемін. Оқушылар күнделікті сан реті бойынша 1-ші, 2-ші , 3-ші ,4-ші болып топтарға бөлінеді.

Саба қтың ортасы(30 мин) Жа ңа сабақты бекіту Жаңа тақырыпты меңгеру 10-минут Зерттеушілік конференциясы әдісі Оқушыларға жаң

6 слайд
Саба қтың ортасы(30 мин) Жа ңа сабақты бекіту Жаңа тақырыпты меңгеру 10-минут Зерттеушілік конференциясы әдісі Оқушыларға жаңа тақырып бойынша топтық тапсырма беремін.Әр топ интернет желісінен немесе кітаппен зертеу жұмысын жүргізіп, өздерінің ойларымен бөлісіп бір-бірін тыңдау арқылы топ болып сабақты қорғап шығады. 1 2 3 4

6 слайд

Саба қтың ортасы(30 мин) Жа ңа сабақты бекіту Жаңа тақырыпты меңгеру 10-минут Зерттеушілік конференциясы әдісі Оқушыларға жаңа тақырып бойынша топтық тапсырма беремін.Әр топ интернет желісінен немесе кітаппен зертеу жұмысын жүргізіп, өздерінің ойларымен бөлісіп бір-бірін тыңдау арқылы топ болып сабақты қорғап шығады. 1 2 3 4

Цилиндр бетінің жазбасы. Цилиндрдің бетінің жазбасы бүйір жағы тіктөртбұрыштан және 2 дөңгелектен тұрады. Тіктөртбұрыштың бір қ

7 слайд
Цилиндр бетінің жазбасы. Цилиндрдің бетінің жазбасы бүйір жағы тіктөртбұрыштан және 2 дөңгелектен тұрады. Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы цилиндрдің биіктігіне, ал екіншісі табанындағы шеңбердің ұзындығына тең. Шеңбердің ұзындығы мына формуламен есептеледі: C=2 π ×R.   Сызбадағы тіктөртбұрыш болатын жазбаға диаметрі цилиндрдің табанының диаметріне те болатын екі дөңгелек бекітілген. Жазбаның сызбасын салу кезінде йілу сызығының көрінбейтін тұстарын үзік сызықтармен жүргізілуі керек.

7 слайд

Цилиндр бетінің жазбасы. Цилиндрдің бетінің жазбасы бүйір жағы тіктөртбұрыштан және 2 дөңгелектен тұрады. Тіктөртбұрыштың бір қабырғасы цилиндрдің биіктігіне, ал екіншісі табанындағы шеңбердің ұзындығына тең. Шеңбердің ұзындығы мына формуламен есептеледі: C=2 π ×R.   Сызбадағы тіктөртбұрыш болатын жазбаға диаметрі цилиндрдің табанының диаметріне те болатын екі дөңгелек бекітілген. Жазбаның сызбасын салу кезінде йілу сызығының көрінбейтін тұстарын үзік сызықтармен жүргізілуі керек.

Жаңа сабақты бекіту.Топтық жұмыс 7-минут Оқушыларға топтық жұмыс орындату мақсатында дайын жауаптары бар тапсырмалар беріледі

8 слайд
Жаңа сабақты бекіту.Топтық жұмыс 7-минут Оқушыларға топтық жұмыс орындату мақсатында дайын жауаптары бар тапсырмалар беріледі. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Есеп №2 Цилиндр табанының радиусы 8 см, ал биіктігі 12 см. Осьтік қиманың диогональін тап.Есеп №1 Цилиндрдің табанының диаметрі 8 дм, ал биіктігі 6 дм. Цилиндрдің диагональінің квадратын табыңыз. Есеп №2 Цилиндр табанының радиусы 8 см, ал биіктігі 12 см. Осьтік қиманың диогональін тап. Есеп №3 Цилиндрдің бүйір беті жазбасының ауданы 40 π, табанының диаметрі 5-ке тең. Цилиндрдің биіктігін табыңыз. Есеп №4 Диагоналі 4 см, ал бүйір қабырғасы табан жазықтығымен 30 градус жасайды.Цилиндрдің радиусының квадратын табыңыз. Бағалау критерийі Цилиндрдің элементтерін таба алады Дескриптор Пифагор теоремасын қолданып цилиндрдің белгісіз элементін табады

8 слайд

Жаңа сабақты бекіту.Топтық жұмыс 7-минут Оқушыларға топтық жұмыс орындату мақсатында дайын жауаптары бар тапсырмалар беріледі. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. Есеп №2 Цилиндр табанының радиусы 8 см, ал биіктігі 12 см. Осьтік қиманың диогональін тап.Есеп №1 Цилиндрдің табанының диаметрі 8 дм, ал биіктігі 6 дм. Цилиндрдің диагональінің квадратын табыңыз. Есеп №2 Цилиндр табанының радиусы 8 см, ал биіктігі 12 см. Осьтік қиманың диогональін тап. Есеп №3 Цилиндрдің бүйір беті жазбасының ауданы 40 π, табанының диаметрі 5-ке тең. Цилиндрдің биіктігін табыңыз. Есеп №4 Диагоналі 4 см, ал бүйір қабырғасы табан жазықтығымен 30 градус жасайды.Цилиндрдің радиусының квадратын табыңыз. Бағалау критерийі Цилиндрдің элементтерін таба алады Дескриптор Пифагор теоремасын қолданып цилиндрдің белгісіз элементін табады

Жеке жұмыс 12-минут Оқушыларға жұмыс парағын таратылады. Жұмыс парағында жеке жұмыс жасау үшін 4 тапсырма берілген. Жұм

9 слайд
Жеке жұмыс 12-минут Оқушыларға жұмыс парағын таратылады. Жұмыс парағында жеке жұмыс жасау үшін 4 тапсырма берілген. Жұмыс орындалып болған соң дайын жауаптары бар парақтар таратылады. Оқушылар өзін-өзі бағалайды1. Цилиндр элементтерін тауып, оларға анықтама бер 2. AA1 – _____________________________ 3. AB1 – ________________________________ 4. OB – ________________________________ _ 2.3 . Суретте берілгені бойынша есептің шартын жазып шығар 4. Диаметрі 50 см болатын цилиндр трубасының биіктігі 20 м. Егер табанын жабу үшін материалдың 20%-ы кететін болса, трубаны дайындау үшін қанша қаңылтыр қажет

9 слайд

Жеке жұмыс 12-минут Оқушыларға жұмыс парағын таратылады. Жұмыс парағында жеке жұмыс жасау үшін 4 тапсырма берілген. Жұмыс орындалып болған соң дайын жауаптары бар парақтар таратылады. Оқушылар өзін-өзі бағалайды1. Цилиндр элементтерін тауып, оларға анықтама бер 2. AA1 – _____________________________ 3. AB1 – ________________________________ 4. OB – ________________________________ _ 2.3 . Суретте берілгені бойынша есептің шартын жазып шығар 4. Диаметрі 50 см болатын цилиндр трубасының биіктігі 20 м. Егер табанын жабу үшін материалдың 20%-ы кететін болса, трубаны дайындау үшін қанша қаңылтыр қажет

Шығармашылық үй тапсырмасы: 1.Қағаздан жасалған қабырғасы 3 болатын кубтан қыры 1 болатын куб құрастыруға болатындай жазбаны қа

10 слайд
Шығармашылық үй тапсырмасы: 1.Қағаздан жасалған қабырғасы 3 болатын кубтан қыры 1 болатын куб құрастыруға болатындай жазбаны қалай қиып алуға болады.Сабақтың соңы . Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасын беру(рефлексия) 5-минут Оқушылар өзінің және өзінің сыныптасының жұмысын бағалау критерийлері бойынша бағалайды. Жүргізілген рефлексия нәтижесінде оқушы сабақта нені жасағанын, оқу мақсатына жеткенін немесе жетпегенін бағалау критерийлері арқылы бағамдайдыБағалау критерийі Дескриптор Цилиндрдің белгісіз элементтерін таба алады. Жазбаларды қолданып ұзындықты табу есептерін шеше алады

10 слайд

Шығармашылық үй тапсырмасы: 1.Қағаздан жасалған қабырғасы 3 болатын кубтан қыры 1 болатын куб құрастыруға болатындай жазбаны қалай қиып алуға болады.Сабақтың соңы . Сабақты қорытындылау Үй тапсырмасын беру(рефлексия) 5-минут Оқушылар өзінің және өзінің сыныптасының жұмысын бағалау критерийлері бойынша бағалайды. Жүргізілген рефлексия нәтижесінде оқушы сабақта нені жасағанын, оқу мақсатына жеткенін немесе жетпегенін бағалау критерийлері арқылы бағамдайдыБағалау критерийі Дескриптор Цилиндрдің белгісіз элементтерін таба алады. Жазбаларды қолданып ұзындықты табу есептерін шеше алады

11 слайд

11 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ