Материалдар / Cыни ойлау-ойды шыңдау
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Cыни ойлау-ойды шыңдау

Материал туралы қысқаша түсінік
Сыни ойлау-ойды шыңдау тақырыбындағы мұғалімдерге арналған коучинг. Бұл коучинг барсында мұғалімдерге жаңа әдістерді тәжірибесінде пайдалануға,өз тәжірибесінде рефлексия үшін сын тұрғысынан ойлауға үйрету стратегияларын қолдануда, қисынды ойлау қабілеттерін дамытуда,мақсат қоюдың жаңа әдiстерi мен формаларын танып-білуде, қойылған мақсат,міндеттер қолжетімді болуы керектігін,белгілі бір уақытқа бағынуы керектігін, шынайы болуы керектігін үйренуге көмегі тиді деп ойлаймын. Сонымен бірге топпен жұмыс жасау барысында бір-бірінің пікірін тыңдап, бірігіп жұмыс жасауға үйренуге көмегі болды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Ақпан 2019
421
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сыни ойлау – ойды шыңдау Сабаққа бала қызығушылығын ояту жолдарын білу – білім беруде педагог мамандардың біліктілігін көтер

1 слайд
Сыни ойлау – ойды шыңдау Сабаққа бала қызығушылығын ояту жолдарын білу – білім беруде педагог мамандардың біліктілігін көтеру Күтілетін нәтиже: - Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануы; - Өз тәжірибесінде рефлексия үшін сын тұрғысынан ойлауға үйрету стратегияларын қолдану; - Қисынды ойлау қабілеті дамиды; - Мақсат қоюдың жаңа әдістері мен формаларын танып білу; - Қойылған мақсат – міндеттер қолжетімді болуы керектігін, белгілі бір уақытқа бағынуы керектігін түсіну

1 слайд

Сыни ойлау – ойды шыңдау Сабаққа бала қызығушылығын ояту жолдарын білу – білім беруде педагог мамандардың біліктілігін көтеру Күтілетін нәтиже: - Жаңа әдісті тәжірибесінде пайдалануы; - Өз тәжірибесінде рефлексия үшін сын тұрғысынан ойлауға үйрету стратегияларын қолдану; - Қисынды ойлау қабілеті дамиды; - Мақсат қоюдың жаңа әдістері мен формаларын танып білу; - Қойылған мақсат – міндеттер қолжетімді болуы керектігін, белгілі бір уақытқа бағынуы керектігін түсіну

Шаттық шеңбері Адам аттарына байланысты жылы лебіз сөздер айту Аружан - ақылды

2 слайд
Шаттық шеңбері Адам аттарына байланысты жылы лебіз сөздер айту Аружан - ақылды

2 слайд

Шаттық шеңбері Адам аттарына байланысты жылы лебіз сөздер айту Аружан - ақылды

“ Шашу” дәстүрі бойынша шағын топтарға бөлу (Коучинг басындағы көңіл-күйді смайликпен белгілеу)

3 слайд
“ Шашу” дәстүрі бойынша шағын топтарға бөлу (Коучинг басындағы көңіл-күйді смайликпен белгілеу)

3 слайд

“ Шашу” дәстүрі бойынша шағын топтарға бөлу (Коучинг басындағы көңіл-күйді смайликпен белгілеу)

Үйде бір қыз отыр. Егер қ ыз тұрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр?

4 слайд
Үйде бір қыз отыр. Егер қ ыз тұрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр?

4 слайд

Үйде бір қыз отыр. Егер қ ыз тұрып кеткен жағдайда, сіз оның орнына отыра алмайсыз. Қыз қай жерде отыр?

Жауабы: тізеде отыр

5 слайд
Жауабы: тізеде отыр

5 слайд

Жауабы: тізеде отыр

Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды?

6 слайд
Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды?

6 слайд

Кенгуру жолбарыстан неге қорықпайды?

Жауабы: Себебі, жолбарыс Австралияда өмір сүрмейді.

7 слайд
Жауабы: Себебі, жолбарыс Австралияда өмір сүрмейді.

7 слайд

Жауабы: Себебі, жолбарыс Австралияда өмір сүрмейді.

Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды.Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?

8 слайд
Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды.Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?

8 слайд

Сөмкенің ішінде 5 алма бар. 5 бала алмаларды тең бөліп алды.Бірақ сөмкеде бір алма қалды. Не үшін?

Жауабы: Біреуі алманы сөмкесімен алды.

9 слайд
Жауабы: Біреуі алманы сөмкесімен алды.

9 слайд

Жауабы: Біреуі алманы сөмкесімен алды.

Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?

10 слайд
Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?

10 слайд

Ең кішкентай доп спорт ойындарының қай түрінде кездеседі?

Жауабы: Үстел теннисі

11 слайд
Жауабы: Үстел теннисі

11 слайд

Жауабы: Үстел теннисі

Аяқ киім жөндеушілердің ең жақсы көретін клиенті?

12 слайд
Аяқ киім жөндеушілердің ең жақсы көретін клиенті?

12 слайд

Аяқ киім жөндеушілердің ең жақсы көретін клиенті?

Жауабы: Қырықаяқ

13 слайд
Жауабы: Қырықаяқ

13 слайд

Жауабы: Қырықаяқ

Еліміздегі ең ұзын ағаш қайда өседі?

14 слайд
Еліміздегі ең ұзын ағаш қайда өседі?

14 слайд

Еліміздегі ең ұзын ағаш қайда өседі?

Жауабы: Ұзынағашта

15 слайд
Жауабы: Ұзынағашта

15 слайд

Жауабы: Ұзынағашта

Бір бөлмеде 9 балауыз шамы жанып тұр, үшеуін сөндірсек қаншауы қалады?

16 слайд
Бір бөлмеде 9 балауыз шамы жанып тұр, үшеуін сөндірсек қаншауы қалады?

16 слайд

Бір бөлмеде 9 балауыз шамы жанып тұр, үшеуін сөндірсек қаншауы қалады?

Жауабы: Үшеуі қалады, қалғандары жанып, таусылып жоқ болады

17 слайд
Жауабы: Үшеуі қалады, қалғандары жанып, таусылып жоқ болады

17 слайд

Жауабы: Үшеуі қалады, қалғандары жанып, таусылып жоқ болады

“ БОЗ ОРАМАЛ” КелесіЖал ғасын өздері жазады

18 слайд
“ БОЗ ОРАМАЛ” КелесіЖал ғасын өздері жазады

18 слайд

“ БОЗ ОРАМАЛ” КелесіЖал ғасын өздері жазады

СЕРГІТУ СӘТІ Кері

19 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ Кері

19 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ Кері

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ” Келесі« Ciздiң oйыңыз.....» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca, ciз нe

20 слайд
“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ” Келесі« Ciздiң oйыңыз.....» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca, ciз нe aйтaр eдiңiз? Oның aлдындa бiрнeшe жүрeгiн aуыcтырaтын төмeндeгi aуру aдaмдaрдың өмiрi тұр, aл aуыcтырып caлaтын caу жүрeк бiрeу ғaнa. Ciз кiмгe көмeк бeрeр eдiңiз? Нe ceбeптi? Өз oйыңызды aйтыңыз? 1.Бес жacaр қыз бaлa, 2.48 жacтaғы әйeл aдaм 3.Он бaлaның aнacы, жaқcы құрылыcшы, бiрaқ Қaзaқcтaн aзaмaты eмec 4.Отбacы жoқ, бiрaқ eлiмiздeгi жeтiмдeр үйiнiң дeмeушici 5.Он бес жacтaғы вундeркинд-бaлa. Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeтiн eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciздeр ?

20 слайд

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ” Келесі« Ciздiң oйыңыз.....» Клиникaлық aурухaнaның бac дәрiгeрi ciздeрдeн aқыл cұрaca, ciз нe aйтaр eдiңiз? Oның aлдындa бiрнeшe жүрeгiн aуыcтырaтын төмeндeгi aуру aдaмдaрдың өмiрi тұр, aл aуыcтырып caлaтын caу жүрeк бiрeу ғaнa. Ciз кiмгe көмeк бeрeр eдiңiз? Нe ceбeптi? Өз oйыңызды aйтыңыз? 1.Бес жacaр қыз бaлa, 2.48 жacтaғы әйeл aдaм 3.Он бaлaның aнacы, жaқcы құрылыcшы, бiрaқ Қaзaқcтaн aзaмaты eмec 4.Отбacы жoқ, бiрaқ eлiмiздeгi жeтiмдeр үйiнiң дeмeушici 5.Он бес жacтaғы вундeркинд-бaлa. Ciздeр дәрiгeргe қaндaй көмeк бeрeтiн eдiңiздeр? Кiмгe caу жүрeктi caлуғa кeңec бeрeciздeр ?

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР” Келесі“ Күріш өсіру” Шетелдің ғалымы үш бірдей 2 литрлік банкіге бірдей көлемде су құйып, күріш

21 слайд
“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР” Келесі“ Күріш өсіру”   Шетелдің ғалымы  үш бірдей 2 литрлік банкіге бірдей көлемде су құйып, күріш салып, аузын жауып қояды. Күнделікті сол банкілерге барып бірінші банкіге  «Сен қандай кереметсің, сұлусың, әдемісің,жақсысың,тамашасың», екінші банкіге «Сен жақсысың, жарайсың», деп  үшінші банкіге мүлде көңіл бөлмейді. Бір апта өткеннен кейн банкілерді тексереді. Сонда бірінші банкі құлпырып,жайқалып тұр, екінші банкі орташа қалыпта тұр, ал үшінші банкі мүлде өспей шіріп кеткен. Неліктен?

21 слайд

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР” Келесі“ Күріш өсіру”   Шетелдің ғалымы  үш бірдей 2 литрлік банкіге бірдей көлемде су құйып, күріш салып, аузын жауып қояды. Күнделікті сол банкілерге барып бірінші банкіге  «Сен қандай кереметсің, сұлусың, әдемісің,жақсысың,тамашасың», екінші банкіге «Сен жақсысың, жарайсың», деп  үшінші банкіге мүлде көңіл бөлмейді. Бір апта өткеннен кейн банкілерді тексереді. Сонда бірінші банкі құлпырып,жайқалып тұр, екінші банкі орташа қалыпта тұр, ал үшінші банкі мүлде өспей шіріп кеткен. Неліктен?

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ” КелесіЕртеде байлығы жұрттан асқан, алтыны мен күмісінің есеп-қисабы жоқ бір бай өмір сүрген екен.

22 слайд
“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ” КелесіЕртеде байлығы жұрттан асқан, алтыны мен күмісінің есеп-қисабы жоқ бір бай өмір сүрген екен. Сол өңірдегі ұрылардың бәрі әлгі байдың үйіне ұрлыққа түседі екен. Түн баласында маза бермеген соң, әлгі бай ел аралап жүріп, қоян-қолтық төбелесте ешкімге дес бермеген, атағы жалпақ елге жайылған бір жігітті түнгі күзетке мол ақымен жұмысқа алыпты. Әлгі жігіттің өнерінің үстем болғаны соншалық, ол күзетте тұр екен деген хабар таралысымен, байдың үйіне ешкім ұрлыққа түсуге батылдық ете алмайтын болыпты. Байдың да көңілі орнығып, алаңсыз өмір сүріпті. Бір күні байекең әлгі жігітті шақырып алып: «Мен ертең алыс сапарға шығамын, үйді жақсы қара, бәрі саған аманат!» депті. Ертесі бай жолға жиналып жатқанда, әлгі жігіт келіп байекеңе: «Мен кеше сұмдық түс көрдім, сіз бұл сапарға шықпай-ақ қойсаңыз қайтеді, сіз мінген кеме опат болып, барлық адам қырылып қалыпты!» дейді жігіт. Оның қайта-қайта өтінуімен бай бұл сапарын күшінен қалдырыпты. Айтқанындай-ақ, бір күн өтер-өтпестен, өзі отырмақ болған кеме апатқа ұшырап, барлық кісі көз жұмыпты. Сонымен бай бір өлімнен аман қалып, тәубесіне келген екен. Бірақ ертесі байекең әлгі жігітті жұмыстан босатып жіберіпті. Ойланыңыз, өнері үстем бұл жігіт оның байлығын қорғаумен бірге, оның өмірін де ажалдан сақтап қалды ғой. Не үшін оны жұмыстан босатты?

22 слайд

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР ” КелесіЕртеде байлығы жұрттан асқан, алтыны мен күмісінің есеп-қисабы жоқ бір бай өмір сүрген екен. Сол өңірдегі ұрылардың бәрі әлгі байдың үйіне ұрлыққа түседі екен. Түн баласында маза бермеген соң, әлгі бай ел аралап жүріп, қоян-қолтық төбелесте ешкімге дес бермеген, атағы жалпақ елге жайылған бір жігітті түнгі күзетке мол ақымен жұмысқа алыпты. Әлгі жігіттің өнерінің үстем болғаны соншалық, ол күзетте тұр екен деген хабар таралысымен, байдың үйіне ешкім ұрлыққа түсуге батылдық ете алмайтын болыпты. Байдың да көңілі орнығып, алаңсыз өмір сүріпті. Бір күні байекең әлгі жігітті шақырып алып: «Мен ертең алыс сапарға шығамын, үйді жақсы қара, бәрі саған аманат!» депті. Ертесі бай жолға жиналып жатқанда, әлгі жігіт келіп байекеңе: «Мен кеше сұмдық түс көрдім, сіз бұл сапарға шықпай-ақ қойсаңыз қайтеді, сіз мінген кеме опат болып, барлық адам қырылып қалыпты!» дейді жігіт. Оның қайта-қайта өтінуімен бай бұл сапарын күшінен қалдырыпты. Айтқанындай-ақ, бір күн өтер-өтпестен, өзі отырмақ болған кеме апатқа ұшырап, барлық кісі көз жұмыпты. Сонымен бай бір өлімнен аман қалып, тәубесіне келген екен. Бірақ ертесі байекең әлгі жігітті жұмыстан босатып жіберіпті. Ойланыңыз, өнері үстем бұл жігіт оның байлығын қорғаумен бірге, оның өмірін де ажалдан сақтап қалды ғой. Не үшін оны жұмыстан босатты?

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР” КелесіПатша өте дәмді және мінсіз етіп сорпа пісіртеді. Бірақ патша бұл сорпада бір кемшілік бар де

23 слайд
“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР” КелесіПатша өте дәмді және мінсіз етіп сорпа пісіртеді. Бірақ патша бұл сорпада бір кемшілік бар дейді. Зындандағы тұтқынға бір кесе сорпа құйдырып бір ұрттатады да «Егер осы сорпаның несі кем екенін тапсаң сені бостамын» дейді. Тұтқын патшаға сорпаның несі кем екенін айтып бостандыққа шығады. Ойланыңыз: сорпаның несі кем еді?

23 слайд

“ ЛОГИКАЛЫҚ ТАПСЫРМАЛАР” КелесіПатша өте дәмді және мінсіз етіп сорпа пісіртеді. Бірақ патша бұл сорпада бір кемшілік бар дейді. Зындандағы тұтқынға бір кесе сорпа құйдырып бір ұрттатады да «Егер осы сорпаның несі кем екенін тапсаң сені бостамын» дейді. Тұтқын патшаға сорпаның несі кем екенін айтып бостандыққа шығады. Ойланыңыз: сорпаның несі кем еді?

“ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ” КелесіСыни тұрғысынан ойлау»дегеніміз не? Сұрағы арқылы түсініктерін ........... жазуды тапсыру

24 слайд
“ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ” КелесіСыни тұрғысынан ойлау»дегеніміз не? Сұрағы арқылы түсініктерін ........... жазуды тапсыру

24 слайд

“ ҚОРЫТЫНДЫЛАУ” КелесіСыни тұрғысынан ойлау»дегеніміз не? Сұрағы арқылы түсініктерін ........... жазуды тапсыру

«Бас қарушы қол » әдісі Мұғалімдер коучинг туралы мынадай сұрақтарға жауап беріп, әр саусаққа жазады 1. «Бас бармақ» - ба

25 слайд
«Бас қарушы қол » әдісі Мұғалімдер коучинг туралы мынадай сұрақтарға жауап беріп, әр саусаққа жазады 1. «Бас бармақ» - басты мәселе 2. «Балалы үйрек» -бірлесу. 3. «Ортан терек» - ойлану 4. «Шылдыр шүмек» -шынайылық 5. «Кішкентай бөбек» -көңіл-күй ахуалы Бүгінгі коучинг сізге ұнады ма ? Сіз осы коучинг туралы басқалармен пікір бөлісесіз бе? Сізді тағы қандай сұрақтар ойландырады? Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралдарын қолданасыз ба ? Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым  

25 слайд

«Бас қарушы қол » әдісі Мұғалімдер коучинг туралы мынадай сұрақтарға жауап беріп, әр саусаққа жазады 1. «Бас бармақ» - басты мәселе 2. «Балалы үйрек» -бірлесу. 3. «Ортан терек» - ойлану 4. «Шылдыр шүмек» -шынайылық 5. «Кішкентай бөбек» -көңіл-күй ахуалы Бүгінгі коучинг сізге ұнады ма ? Сіз осы коучинг туралы басқалармен пікір бөлісесіз бе? Сізді тағы қандай сұрақтар ойландырады? Оқытуда сын тұрғысынан ойлауды дамыту құралдарын қолданасыз ба ? Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым  

Т Ы Ң Д А Ғ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ғ А К Ө П Р А Х М Е Т ! ! !

26 слайд
Т Ы Ң Д А Ғ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ғ А К Ө П Р А Х М Е Т ! ! !

26 слайд

Т Ы Ң Д А Ғ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ғ А К Ө П Р А Х М Е Т ! ! !

27 слайд

27 слайд