Материалдар / Дәндермен жасалынған шығармашылық жұмыс, жұмыстың аты: "Құмырадағы гүл"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дәндермен жасалынған шығармашылық жұмыс, жұмыстың аты: "Құмырадағы гүл"

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылар мен мұғалімдерге көп көмегі тиеді, дефектолог ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Ақпан 2020
1014
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу-біздің қанымызда бар қасиет. Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім еке

2 слайд
Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу-біздің қанымызда бар қасиет. Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек.Жастарымыз басымдық беретін межелердің қатарында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді.Осыны бек түсінгендіктен,біз білімге бөлінетін бюджет шығыстарының үлесі жөнінен әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің санатына қосылып отырмыз. Н.Ә.Назарбаев

2 слайд

Білімді, көзі ашық, көкірегі ояу болуға ұмтылу-біздің қанымызда бар қасиет. Табысты болудың ең іргелі, басты факторы білім екенін әркім терең түсінуі керек.Жастарымыз басымдық беретін межелердің қатарында білім әрдайым бірінші орында тұруы шарт. Себебі, құндылықтар жүйесінде білімді бәрінен биік қоятын ұлт қана табысқа жетеді.Осыны бек түсінгендіктен,біз білімге бөлінетін бюджет шығыстарының үлесі жөнінен әлемдегі ең алдыңғы қатарлы елдердің санатына қосылып отырмыз. Н.Ә.Назарбаев

Қазақстан Республикасы мектептерінде бүгінгі таңда білім саласына қатысты өте көп тың өзгерістер енгізілуде.Қазіргі ұстаздар а

3 слайд
Қазақстан Республикасы мектептерінде бүгінгі таңда білім саласына қатысты өте көп тың өзгерістер енгізілуде.Қазіргі ұстаздар алдындағы міндет-ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес оқушыларға терең білім беріп,іскер және ойлауға қабілетті, әлемдік стандарттар негізінде ойлап,жұмыс істей алатын құзырлы тұлға тәрбиелеу болып табылады. Интеллект (лат. intellectus - таным,ұғыну,аңдау) – жеке тұлғаның ақыл-ой қабілеті. Ақыл-ой сезімі адамның таным әрекетімен байланысты. «Ителлектум» – арнайы ойындар көмегімен баланың ой- өрісін дамытып, тез шешім қабылдай алуына, шапшаңдығын арттыруға жол ашатын бағдарлама. Мұнда, Финляндия,Германия,Дания,Канада сияқты әлемнің озық елдерінде алдыңғы қатардан көрінген ойыншықтар бір әдіске топтастырлыған.

3 слайд

Қазақстан Республикасы мектептерінде бүгінгі таңда білім саласына қатысты өте көп тың өзгерістер енгізілуде.Қазіргі ұстаздар алдындағы міндет-ғылым мен техниканың даму деңгейіне сәйкес оқушыларға терең білім беріп,іскер және ойлауға қабілетті, әлемдік стандарттар негізінде ойлап,жұмыс істей алатын құзырлы тұлға тәрбиелеу болып табылады. Интеллект (лат. intellectus - таным,ұғыну,аңдау) – жеке тұлғаның ақыл-ой қабілеті. Ақыл-ой сезімі адамның таным әрекетімен байланысты. «Ителлектум» – арнайы ойындар көмегімен баланың ой- өрісін дамытып, тез шешім қабылдай алуына, шапшаңдығын арттыруға жол ашатын бағдарлама. Мұнда, Финляндия,Германия,Дания,Канада сияқты әлемнің озық елдерінде алдыңғы қатардан көрінген ойыншықтар бір әдіске топтастырлыған.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

11 слайд

11 слайд

Анализ жасау: Пішіндер арасында байланыс құру, нұсқаулықтарды құру,нұсқаулықтарды қабылдау, шешім қабылдау, сәйкестендіру, тү

12 слайд
Анализ жасау: Пішіндер арасында байланыс құру, нұсқаулықтарды құру,нұсқаулықтарды қабылдау, шешім қабылдау, сәйкестендіру, түрлі түстерді табу,ұқсастықтарына қарай байланыс құру,ретімен қою, жетіспейтін бөлшекті табу,түстерді бір-бірінен ажырату. Визуалды қабылдау: Түс,пішін,көлем, бағыт тұжырымдамаларын қабылдау, үлкен-кішкентай , алыс-жақын, аз-көп,бөлшектер арасында сызықтар салу, ұқсас бөлшектерді көре білу. Психоиоторика алаңы: Сұралған пішіндерге тән сызықтарды сызу,бояу,кесіп жабыстыру, пішін сыза алу. Креативті ойлау: Қиялдай алу,қиялындағыларды деректендіруде пішіндерді салу арқылы көрсете білу. Берілген нұсқаулықтарға қарай жаңа мысалдар жасай алу.Өзіне тән пішіндер жасау, берілгендерден басқа да үлгілер құрастыру.

12 слайд

Анализ жасау: Пішіндер арасында байланыс құру, нұсқаулықтарды құру,нұсқаулықтарды қабылдау, шешім қабылдау, сәйкестендіру, түрлі түстерді табу,ұқсастықтарына қарай байланыс құру,ретімен қою, жетіспейтін бөлшекті табу,түстерді бір-бірінен ажырату. Визуалды қабылдау: Түс,пішін,көлем, бағыт тұжырымдамаларын қабылдау, үлкен-кішкентай , алыс-жақын, аз-көп,бөлшектер арасында сызықтар салу, ұқсас бөлшектерді көре білу. Психоиоторика алаңы: Сұралған пішіндерге тән сызықтарды сызу,бояу,кесіп жабыстыру, пішін сыза алу. Креативті ойлау: Қиялдай алу,қиялындағыларды деректендіруде пішіндерді салу арқылы көрсете білу. Берілген нұсқаулықтарға қарай жаңа мысалдар жасай алу.Өзіне тән пішіндер жасау, берілгендерден басқа да үлгілер құрастыру.

Назарлаңызға рахмет!!!

13 слайд
Назарлаңызға рахмет!!!

13 слайд

Назарлаңызға рахмет!!!