Материалдар / «Дәрігермен сұхбат» 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

«Дәрігермен сұхбат» 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты есте сақтап,берген білімді ұғынып, сабақты жоспарлаудың тиімді жолдарын өзіме қалыптастырдым. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы жаңартылған әр түрлі педагогикалық әдіс-тәсілдерді үйрендім. Мысалы: тұлғаға бағдарланған тәсілдер; іс-әрекетке бағдарланған тәсілдер; саралап оқыту тәсілдері т.б. Алдағы уақытта мен өз сабақтарымда осы тәсілдерді қолданамын және әріптестеріммен ой бөлісемін.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2019
913
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім бойынша тарау: Денсаулық зор байлық Сабақ тақырыбы:

1 слайд
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім бойынша тарау: Денсаулық зор байлық Сабақ тақырыбы: « Дәрігермен сұхбат» Барлығы: мәтінді оқып, ақпаратты түсіне алады. Көпшілігі: проблемалық сұрақтар құрастыра алады, жалғау түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жаза алады. Тілдік мақсат: Мәтінді түсініп оқиды, айтылған мәселені талдай алады Тірек сөздер мен терминдер: Химиялық у, бронх демікпесі, қант диабеті Оқу мақсаты: 7.О.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;ақпаратты түсіну; 7.ӘТН.1. Жалғаулардың түрлерін ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазу ; 7.Ж.2 .Әртүрлі жанырда мәтіндер құрастыру. Кейбіреуі: «Диалог құру» әдісі арқылы нұсқаулық жаза алады.Сабақ мақсаты:

1 слайд

№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім бойынша тарау: Денсаулық зор байлық Сабақ тақырыбы: « Дәрігермен сұхбат» Барлығы: мәтінді оқып, ақпаратты түсіне алады. Көпшілігі: проблемалық сұрақтар құрастыра алады, жалғау түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жаза алады. Тілдік мақсат: Мәтінді түсініп оқиды, айтылған мәселені талдай алады Тірек сөздер мен терминдер: Химиялық у, бронх демікпесі, қант диабеті Оқу мақсаты: 7.О.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;ақпаратты түсіну; 7.ӘТН.1. Жалғаулардың түрлерін ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазу ; 7.Ж.2 .Әртүрлі жанырда мәтіндер құрастыру. Кейбіреуі: «Диалог құру» әдісі арқылы нұсқаулық жаза алады.Сабақ мақсаты:

Белсенді оқыту әдістері «Теріп алу»әдісі арқылы жалғаулы сөздерді теріп алады.Теріп алған жалғаулы сөздерді қатыстыра

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Теріп алу»әдісі арқылы жалғаулы сөздерді теріп алады.Теріп алған жалғаулы сөздерді қатыстыра отырып шағын мәтін жазады. «Диалог құру»әдісі арқылы «Аурудың себептері және одан сақтану»деген тақ. төменгі сынып оқу. нұсқаулық жазадыМәтін мазмұнын түсініп оқып,идеялар жинау арқылы тақырып бойынша прб. Сұр. даярлап, өз ара ой бөліді. «Дұрыс бұрыс» стратегиясы арқылы кестеде берілген ой- пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды.«Идеялар жинау» әдісі «Диалог құру» әдісі «Дұрыс бұрыс»стратегиясы«Теріп алу» әдісі

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері «Теріп алу»әдісі арқылы жалғаулы сөздерді теріп алады.Теріп алған жалғаулы сөздерді қатыстыра отырып шағын мәтін жазады. «Диалог құру»әдісі арқылы «Аурудың себептері және одан сақтану»деген тақ. төменгі сынып оқу. нұсқаулық жазадыМәтін мазмұнын түсініп оқып,идеялар жинау арқылы тақырып бойынша прб. Сұр. даярлап, өз ара ой бөліді. «Дұрыс бұрыс» стратегиясы арқылы кестеде берілген ой- пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды.«Идеялар жинау» әдісі «Диалог құру» әдісі «Дұрыс бұрыс»стратегиясы«Теріп алу» әдісі

Саралау Барлығы : №1,2 тапсырмада топтаса жұмыс жасай отырып, тақырыптың мазмұнын түсінеді, алдыңғы тақырыппен байланы

3 слайд
Саралау Барлығы : №1,2 тапсырмада топтаса жұмыс жасай отырып, тақырыптың мазмұнын түсінеді, алдыңғы тақырыппен байланыстырады . Кейбіреуі: № 3 тапсырмада жеке жұмыс жасай отырып нұсқаулық жасайды.Басым бөлігі: № 4 .тапсырмада жұптаса жұмыс жасай отырып, к естеде берілген ой-пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды

3 слайд

Саралау Барлығы : №1,2 тапсырмада топтаса жұмыс жасай отырып, тақырыптың мазмұнын түсінеді, алдыңғы тақырыппен байланыстырады . Кейбіреуі: № 3 тапсырмада жеке жұмыс жасай отырып нұсқаулық жасайды.Басым бөлігі: № 4 .тапсырмада жұптаса жұмыс жасай отырып, к естеде берілген ой-пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды

Бағалау критерийлері: -Мәтін бойынша проблемалық

4 слайд
Бағалау критерийлері: -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырып, ақпаратты түсінеді. - Жалғаулардың түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жазады. -Диалог құру арқылы нұсқаулық жаза алады. Тапсырма: «Аурудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта төменгі сынып оқушысына нұсқаулық жазу. Дескриптор: - Шағын мәтін құрастыра алады. - Ойын нақты жеткізе алады. –Өмірмен байланыстыра алады.Бағалау: -Критерийлер арқылы бағалау; «Күлекештер» арқылы . «Қошемет» арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалайды -

4 слайд

Бағалау критерийлері: -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырып, ақпаратты түсінеді. - Жалғаулардың түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жазады. -Диалог құру арқылы нұсқаулық жаза алады. Тапсырма: «Аурудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта төменгі сынып оқушысына нұсқаулық жазу. Дескриптор: - Шағын мәтін құрастыра алады. - Ойын нақты жеткізе алады. –Өмірмен байланыстыра алады.Бағалау: -Критерийлер арқылы бағалау; «Күлекештер» арқылы . «Қошемет» арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалайды -

Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты ес

5 слайд
Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты есте сақтап,берген білімді ұғынып, сабақты жоспарлаудың тиімді жолдарын өзіме қалыптастырдым. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы жаңартылған әр түрлі педагогикалық әдіс - тәсілдерді үйрендім. Мысалы: тұлғаға бағдарланған тәсілдер; іс - әрекетке бағдарланған тәсілдер; саралап оқыту тәсілдері т.б. Алдағы уақытта мен өз сабақтарымда осы тәсілдерді қолданамын және әріптестеріммен ой бөлісемін.

5 слайд

Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты есте сақтап,берген білімді ұғынып, сабақты жоспарлаудың тиімді жолдарын өзіме қалыптастырдым. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы жаңартылған әр түрлі педагогикалық әдіс - тәсілдерді үйрендім. Мысалы: тұлғаға бағдарланған тәсілдер; іс - әрекетке бағдарланған тәсілдер; саралап оқыту тәсілдері т.б. Алдағы уақытта мен өз сабақтарымда осы тәсілдерді қолданамын және әріптестеріммен ой бөлісемін.