«Дәрігермен сұхбат» 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Дәрігермен сұхбат» 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты есте сақтап,берген білімді ұғынып, сабақты жоспарлаудың тиімді жолдарын өзіме қалыптастырдым. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы жаңартылған әр түрлі педагогикалық әдіс-тәсілдерді үйрендім. Мысалы: тұлғаға бағдарланған тәсілдер; іс-әрекетке бағдарланған тәсілдер; саралап оқыту тәсілдері т.б. Алдағы уақытта мен өз сабақтарымда осы тәсілдерді қолданамын және әріптестеріммен ой бөлісемін.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім бойынша тарау: Денсаулық зор байлық Сабақ тақырыбы:

#1 слайд
№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім бойынша тарау: Денсаулық зор байлық Сабақ тақырыбы: « Дәрігермен сұхбат» Барлығы: мәтінді оқып, ақпаратты түсіне алады. Көпшілігі: проблемалық сұрақтар құрастыра алады, жалғау түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жаза алады. Тілдік мақсат: Мәтінді түсініп оқиды, айтылған мәселені талдай алады Тірек сөздер мен терминдер: Химиялық у, бронх демікпесі, қант диабеті Оқу мақсаты: 7.О.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;ақпаратты түсіну; 7.ӘТН.1. Жалғаулардың түрлерін ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазу ; 7.Ж.2 .Әртүрлі жанырда мәтіндер құрастыру. Кейбіреуі: «Диалог құру» әдісі арқылы нұсқаулық жаза алады.Сабақ мақсаты:

1 слайд

№ 113 Әл-Фараби атындағы ЖОББМ Махаметова Лола Ирисматовна Бөлім бойынша тарау: Денсаулық зор байлық Сабақ тақырыбы: « Дәрігермен сұхбат» Барлығы: мәтінді оқып, ақпаратты түсіне алады. Көпшілігі: проблемалық сұрақтар құрастыра алады, жалғау түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жаза алады. Тілдік мақсат: Мәтінді түсініп оқиды, айтылған мәселені талдай алады Тірек сөздер мен терминдер: Химиялық у, бронх демікпесі, қант диабеті Оқу мақсаты: 7.О.5.1. Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастыру;ақпаратты түсіну; 7.ӘТН.1. Жалғаулардың түрлерін ескере отырып , орфографиялық нормаға сай жазу ; 7.Ж.2 .Әртүрлі жанырда мәтіндер құрастыру. Кейбіреуі: «Диалог құру» әдісі арқылы нұсқаулық жаза алады.Сабақ мақсаты:

Белсенді оқыту әдістері «Теріп алу»әдісі арқылы жалғаулы сөздерді теріп алады.Теріп алған жалғаулы сөздерді қатыстыра

#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Теріп алу»әдісі арқылы жалғаулы сөздерді теріп алады.Теріп алған жалғаулы сөздерді қатыстыра отырып шағын мәтін жазады. «Диалог құру»әдісі арқылы «Аурудың себептері және одан сақтану»деген тақ. төменгі сынып оқу. нұсқаулық жазадыМәтін мазмұнын түсініп оқып,идеялар жинау арқылы тақырып бойынша прб. Сұр. даярлап, өз ара ой бөліді. «Дұрыс бұрыс» стратегиясы арқылы кестеде берілген ой- пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды.«Идеялар жинау» әдісі «Диалог құру» әдісі «Дұрыс бұрыс»стратегиясы«Теріп алу» әдісі

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері «Теріп алу»әдісі арқылы жалғаулы сөздерді теріп алады.Теріп алған жалғаулы сөздерді қатыстыра отырып шағын мәтін жазады. «Диалог құру»әдісі арқылы «Аурудың себептері және одан сақтану»деген тақ. төменгі сынып оқу. нұсқаулық жазадыМәтін мазмұнын түсініп оқып,идеялар жинау арқылы тақырып бойынша прб. Сұр. даярлап, өз ара ой бөліді. «Дұрыс бұрыс» стратегиясы арқылы кестеде берілген ой- пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды.«Идеялар жинау» әдісі «Диалог құру» әдісі «Дұрыс бұрыс»стратегиясы«Теріп алу» әдісі

Саралау Барлығы : №1,2 тапсырмада топтаса жұмыс жасай отырып, тақырыптың мазмұнын түсінеді, алдыңғы тақырыппен байланы

#3 слайд
Саралау Барлығы : №1,2 тапсырмада топтаса жұмыс жасай отырып, тақырыптың мазмұнын түсінеді, алдыңғы тақырыппен байланыстырады . Кейбіреуі: № 3 тапсырмада жеке жұмыс жасай отырып нұсқаулық жасайды.Басым бөлігі: № 4 .тапсырмада жұптаса жұмыс жасай отырып, к естеде берілген ой-пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды

3 слайд

Саралау Барлығы : №1,2 тапсырмада топтаса жұмыс жасай отырып, тақырыптың мазмұнын түсінеді, алдыңғы тақырыппен байланыстырады . Кейбіреуі: № 3 тапсырмада жеке жұмыс жасай отырып нұсқаулық жасайды.Басым бөлігі: № 4 .тапсырмада жұптаса жұмыс жасай отырып, к естеде берілген ой-пікірлердің дұрыс- бұрыстығын анықтайды

Бағалау критерийлері: -Мәтін бойынша проблемалық

#4 слайд
Бағалау критерийлері: -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырып, ақпаратты түсінеді. - Жалғаулардың түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жазады. -Диалог құру арқылы нұсқаулық жаза алады. Тапсырма: «Аурудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта төменгі сынып оқушысына нұсқаулық жазу. Дескриптор: - Шағын мәтін құрастыра алады. - Ойын нақты жеткізе алады. –Өмірмен байланыстыра алады.Бағалау: -Критерийлер арқылы бағалау; «Күлекештер» арқылы . «Қошемет» арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалайды -

4 слайд

Бағалау критерийлері: -Мәтін бойынша проблемалық сұрақтар құрастырып, ақпаратты түсінеді. - Жалғаулардың түрлерін ажыратып, орфографиялық нормаға сай жазады. -Диалог құру арқылы нұсқаулық жаза алады. Тапсырма: «Аурудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта төменгі сынып оқушысына нұсқаулық жазу. Дескриптор: - Шағын мәтін құрастыра алады. - Ойын нақты жеткізе алады. –Өмірмен байланыстыра алады.Бағалау: -Критерийлер арқылы бағалау; «Күлекештер» арқылы . «Қошемет» арқылы бағалау. Өзін-өзі бағалайды -

Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты ес

#5 слайд
Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты есте сақтап,берген білімді ұғынып, сабақты жоспарлаудың тиімді жолдарын өзіме қалыптастырдым. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы жаңартылған әр түрлі педагогикалық әдіс - тәсілдерді үйрендім. Мысалы: тұлғаға бағдарланған тәсілдер; іс - әрекетке бағдарланған тәсілдер; саралап оқыту тәсілдері т.б. Алдағы уақытта мен өз сабақтарымда осы тәсілдерді қолданамын және әріптестеріммен ой бөлісемін.

5 слайд

Ықшам сабақ Жаңартылған білім беру мазмұны бойынша ұйымдастырылған курс барысында тренер берген сабақты есте сақтап,берген білімді ұғынып, сабақты жоспарлаудың тиімді жолдарын өзіме қалыптастырдым. Қазақ тілі мен қазақ әдебиеті пәндерін оқытудағы жаңартылған әр түрлі педагогикалық әдіс - тәсілдерді үйрендім. Мысалы: тұлғаға бағдарланған тәсілдер; іс - әрекетке бағдарланған тәсілдер; саралап оқыту тәсілдері т.б. Алдағы уақытта мен өз сабақтарымда осы тәсілдерді қолданамын және әріптестеріммен ой бөлісемін.

Файл форматы:
pptx
02.03.2019
1070
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі