Материалдар / Дарынды бала - ұлт болашағы

Дарынды бала - ұлт болашағы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
660
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дарынды оқушы-ұлт Дарынды оқушы-ұлт болашағы.болашағы. Дарынды балаларды айқындау Дарынды балаларды айқындау және дамытудағ

1 слайд
Дарынды оқушы-ұлт Дарынды оқушы-ұлт болашағы.болашағы. Дарынды балаларды айқындау Дарынды балаларды айқындау және дамытудағы ғылыми-және дамытудағы ғылыми- әдістемелік қызметті ұйымдастыру әдістемелік қызметті ұйымдастыру жолдарыжолдары ..

1 слайд

Дарынды оқушы-ұлт Дарынды оқушы-ұлт болашағы.болашағы. Дарынды балаларды айқындау Дарынды балаларды айқындау және дамытудағы ғылыми-және дамытудағы ғылыми- әдістемелік қызметті ұйымдастыру әдістемелік қызметті ұйымдастыру жолдарыжолдары ..

ББ ұлақ көрсең, көзін ұлақ көрсең, көзін аш...аш... Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде

2 слайд
ББ ұлақ көрсең, көзін ұлақ көрсең, көзін аш...аш... Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде шыңдалады.”Адам ұрпағымен мың жасайды” шыңдалады.”Адам ұрпағымен мың жасайды” демекші, болашағы бар ел ғана тарих бетінде ұлт демекші, болашағы бар ел ғана тарих бетінде ұлт болып жазылмақ! болып жазылмақ!

2 слайд

ББ ұлақ көрсең, көзін ұлақ көрсең, көзін аш...аш... Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде Әрбір мемлекеттің болашағы мектебінде шыңдалады.”Адам ұрпағымен мың жасайды” шыңдалады.”Адам ұрпағымен мың жасайды” демекші, болашағы бар ел ғана тарих бетінде ұлт демекші, болашағы бар ел ғана тарих бетінде ұлт болып жазылмақ! болып жазылмақ!

““ Қашан бала ғылым-білімді Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда махаббатпен көксерлік болса, сонда ған

3 слайд
““ Қашан бала ғылым-білімді Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады.” Абай.ғана оның аты Адам болады.” Абай.  “”“” ... Бізге керегі шын дарындар. Нарық қол-... Бізге керегі шын дарындар. Нарық қол- аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын,нағыз әдебиет пен талантты ұлдары мен қыздарын,нағыз әдебиет пен өнерін жасайтын тарланбоз жүйріктерін қолдауға, өнерін жасайтын тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті.” Н.Ә.Назарбаев.қорғауға міндетті.” Н.Ә.Назарбаев.  ““ Көп білген кісі кемеңгер кісі емес,Көп білген кісі кемеңгер кісі емес, білгені елге білгені елге пайда келтірген кісі-кемеңгер.” Эсхил.пайда келтірген кісі-кемеңгер.” Эсхил.  ““ Неге біз алға үнемі ұмтыламыз? Өйткені өмірдің Неге біз алға үнемі ұмтыламыз? Өйткені өмірдің мәні-жаңалық ашу ғой...” Л.Н.Толстоймәні-жаңалық ашу ғой...” Л.Н.Толстой

3 слайд

““ Қашан бала ғылым-білімді Қашан бала ғылым-білімді махаббатпен көксерлік болса, сонда махаббатпен көксерлік болса, сонда ғана оның аты Адам болады.” Абай.ғана оның аты Адам болады.” Абай.  “”“” ... Бізге керегі шын дарындар. Нарық қол-... Бізге керегі шын дарындар. Нарық қол- аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің аяғымызды қалай қыспасын, мемлекет өзінің талантты ұлдары мен қыздарын,нағыз әдебиет пен талантты ұлдары мен қыздарын,нағыз әдебиет пен өнерін жасайтын тарланбоз жүйріктерін қолдауға, өнерін жасайтын тарланбоз жүйріктерін қолдауға, қорғауға міндетті.” Н.Ә.Назарбаев.қорғауға міндетті.” Н.Ә.Назарбаев.  ““ Көп білген кісі кемеңгер кісі емес,Көп білген кісі кемеңгер кісі емес, білгені елге білгені елге пайда келтірген кісі-кемеңгер.” Эсхил.пайда келтірген кісі-кемеңгер.” Эсхил.  ““ Неге біз алға үнемі ұмтыламыз? Өйткені өмірдің Неге біз алға үнемі ұмтыламыз? Өйткені өмірдің мәні-жаңалық ашу ғой...” Л.Н.Толстоймәні-жаңалық ашу ғой...” Л.Н.Толстой

Дарындылыққа байланысты Дарындылыққа байланысты көкейкесті сан қилы сұрақтар:көкейкесті сан қилы сұрақтар:  Дарындылық, данышп

4 слайд
Дарындылыққа байланысты Дарындылыққа байланысты көкейкесті сан қилы сұрақтар:көкейкесті сан қилы сұрақтар:  Дарындылық, данышпандық, қабілеттілік дегеніміз не?Дарындылық, данышпандық, қабілеттілік дегеніміз не?  Дарындылықтың пайда болу негізінде қандай себеп жатыр: Дарындылықтың пайда болу негізінде қандай себеп жатыр: тұқымқуалаушылық па, әлде тәрбие ме?тұқымқуалаушылық па, әлде тәрбие ме?  Оқушы дарындылығын, оның әлеуетті қабілетін қалай Оқушы дарындылығын, оның әлеуетті қабілетін қалай анықтауға болады?анықтауға болады?  Дарындылықты анықтайтын психодиагностикалық Дарындылықты анықтайтын психодиагностикалық әдістемелердің қайсысы нәтижелірек?әдістемелердің қайсысы нәтижелірек?  Неліктен кейбір адамдардың Неліктен кейбір адамдардың (( Паскаль, Моцарт, Гете,Гаус, Паскаль, Моцарт, Гете,Гаус, Архимед т.б.Архимед т.б. )) қабілеті ерте жасында байқалады, ал тағы қабілеті ерте жасында байқалады, ал тағы басқа біреулердікі басқа біреулердікі ( ( Ньютон, Гегель, Дарвин, Менделеев, Ньютон, Гегель, Дарвин, Менделеев, Декарт т.б.Декарт т.б. )) ересек жаста пайда болады? ересек жаста пайда болады?

4 слайд

Дарындылыққа байланысты Дарындылыққа байланысты көкейкесті сан қилы сұрақтар:көкейкесті сан қилы сұрақтар:  Дарындылық, данышпандық, қабілеттілік дегеніміз не?Дарындылық, данышпандық, қабілеттілік дегеніміз не?  Дарындылықтың пайда болу негізінде қандай себеп жатыр: Дарындылықтың пайда болу негізінде қандай себеп жатыр: тұқымқуалаушылық па, әлде тәрбие ме?тұқымқуалаушылық па, әлде тәрбие ме?  Оқушы дарындылығын, оның әлеуетті қабілетін қалай Оқушы дарындылығын, оның әлеуетті қабілетін қалай анықтауға болады?анықтауға болады?  Дарындылықты анықтайтын психодиагностикалық Дарындылықты анықтайтын психодиагностикалық әдістемелердің қайсысы нәтижелірек?әдістемелердің қайсысы нәтижелірек?  Неліктен кейбір адамдардың Неліктен кейбір адамдардың (( Паскаль, Моцарт, Гете,Гаус, Паскаль, Моцарт, Гете,Гаус, Архимед т.б.Архимед т.б. )) қабілеті ерте жасында байқалады, ал тағы қабілеті ерте жасында байқалады, ал тағы басқа біреулердікі басқа біреулердікі ( ( Ньютон, Гегель, Дарвин, Менделеев, Ньютон, Гегель, Дарвин, Менделеев, Декарт т.б.Декарт т.б. )) ересек жаста пайда болады? ересек жаста пайда болады?

Дарынды оқушыны-дарынды ұстаз ғана Дарынды оқушыны-дарынды ұстаз ғана дайындай алады.дайындай алады.  Оқушы дарындылығының дам

5 слайд
Дарынды оқушыны-дарынды ұстаз ғана Дарынды оқушыны-дарынды ұстаз ғана дайындай алады.дайындай алады.  Оқушы дарындылығының дамуы, қабілетінің Оқушы дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы-ұстаздың және мектеп ашылуы-ұстаздың және мектеп басшыларының тұлғалық қасиеттеріне, басшыларының тұлғалық қасиеттеріне, кәсіби біліктілігіне тікелей байланысты...кәсіби біліктілігіне тікелей байланысты...  ““ ... Көптеген табиғи талант дарынсыз ... Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді.Олар ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді.Олар дарынның табиғи құбылысына терең бойлай дарынның табиғи құбылысына терең бойлай алмай,тұлпарды есекке айналдырып құртып алмай,тұлпарды есекке айналдырып құртып тынады.” Плутарх.тынады.” Плутарх.

5 слайд

Дарынды оқушыны-дарынды ұстаз ғана Дарынды оқушыны-дарынды ұстаз ғана дайындай алады.дайындай алады.  Оқушы дарындылығының дамуы, қабілетінің Оқушы дарындылығының дамуы, қабілетінің ашылуы-ұстаздың және мектеп ашылуы-ұстаздың және мектеп басшыларының тұлғалық қасиеттеріне, басшыларының тұлғалық қасиеттеріне, кәсіби біліктілігіне тікелей байланысты...кәсіби біліктілігіне тікелей байланысты...  ““ ... Көптеген табиғи талант дарынсыз ... Көптеген табиғи талант дарынсыз ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді.Олар ұстаздардың кесірінен жойылып кетеді.Олар дарынның табиғи құбылысына терең бойлай дарынның табиғи құбылысына терең бойлай алмай,тұлпарды есекке айналдырып құртып алмай,тұлпарды есекке айналдырып құртып тынады.” Плутарх.тынады.” Плутарх.

Дарынды оқушымен Дарынды оқушымен жұмыстың негізгі жұмыстың негізгі мақсаты:мақсаты:  олардың шығармашылық жұмыста олардың

6 слайд
Дарынды оқушымен Дарынды оқушымен жұмыстың негізгі жұмыстың негізгі мақсаты:мақсаты:  олардың шығармашылық жұмыста олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.дайындығын қалыптастыру.  Ал мақсатқа жету-оқу бағдарламасын Ал мақсатқа жету-оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асырылады.арқылы жүзеге асырылады.

6 слайд

Дарынды оқушымен Дарынды оқушымен жұмыстың негізгі жұмыстың негізгі мақсаты:мақсаты:  олардың шығармашылық жұмыста олардың шығармашылық жұмыста өзінің қабілетін іске асыруға өзінің қабілетін іске асыруға дайындығын қалыптастыру.дайындығын қалыптастыру.  Ал мақсатқа жету-оқу бағдарламасын Ал мақсатқа жету-оқу бағдарламасын тереңдетіп оқыту және оқушының тереңдетіп оқыту және оқушының танымдық белсенділігін дамыту танымдық белсенділігін дамыту арқылы жүзеге асырылады.арқылы жүзеге асырылады.

Арнайы дайындықтан өтпеген Арнайы дайындықтан өтпеген мұғалімдер дарынды оқушымен мұғалімдер дарынды оқушымен жұмыс жүргізгенд

7 слайд
Арнайы дайындықтан өтпеген Арнайы дайындықтан өтпеген мұғалімдер дарынды оқушымен мұғалімдер дарынды оқушымен жұмыс жүргізгенде төмендегі жұмыс жүргізгенде төмендегі қиындықтырды кездестіреді:қиындықтырды кездестіреді:  Көптеген жағдайда ұстаздар дарынды оқушыға немқұрайды Көптеген жағдайда ұстаздар дарынды оқушыға немқұрайды қарайды және олардың ішкі жан дүниесіне үңіле алмайды;қарайды және олардың ішкі жан дүниесіне үңіле алмайды;  Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды оқушыны Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды оқушыны анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді;анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді;  Дарынды оқушымен жекелей, арнайы жұмыс жргізілмейді;Дарынды оқушымен жекелей, арнайы жұмыс жргізілмейді;  Дарынды оқушыларға тапсырма дайындағанда олардың Дарынды оқушыларға тапсырма дайындағанда олардың қиындығына, сапасына емес, көптігіне көңіл бөлінеді;қиындығына, сапасына емес, көптігіне көңіл бөлінеді;  Дарынды оқу оқу жағынан емес,тәрбие жағынан да мұғалімге Дарынды оқу оқу жағынан емес,тәрбие жағынан да мұғалімге қиындық туғызады;қиындық туғызады;  Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу жұмыстарының қажеттілік деңгейі.жұмыстарының қажеттілік деңгейі.

7 слайд

Арнайы дайындықтан өтпеген Арнайы дайындықтан өтпеген мұғалімдер дарынды оқушымен мұғалімдер дарынды оқушымен жұмыс жүргізгенде төмендегі жұмыс жүргізгенде төмендегі қиындықтырды кездестіреді:қиындықтырды кездестіреді:  Көптеген жағдайда ұстаздар дарынды оқушыға немқұрайды Көптеген жағдайда ұстаздар дарынды оқушыға немқұрайды қарайды және олардың ішкі жан дүниесіне үңіле алмайды;қарайды және олардың ішкі жан дүниесіне үңіле алмайды;  Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды оқушыны Диагностикалық әдістерді білмегендіктен, дарынды оқушыны анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді;анықтауда төмен нәтижелер көрсетеді;  Дарынды оқушымен жекелей, арнайы жұмыс жргізілмейді;Дарынды оқушымен жекелей, арнайы жұмыс жргізілмейді;  Дарынды оқушыларға тапсырма дайындағанда олардың Дарынды оқушыларға тапсырма дайындағанда олардың қиындығына, сапасына емес, көптігіне көңіл бөлінеді;қиындығына, сапасына емес, көптігіне көңіл бөлінеді;  Дарынды оқу оқу жағынан емес,тәрбие жағынан да мұғалімге Дарынды оқу оқу жағынан емес,тәрбие жағынан да мұғалімге қиындық туғызады;қиындық туғызады;  Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу Дарынды оқушымен жұмыс жүргізуде ғылыми-зерттеу жұмыстарының қажеттілік деңгейі.жұмыстарының қажеттілік деңгейі.

Оқу мекемесінде мектеп басшылар тарапынан Оқу мекемесінде мектеп басшылар тарапынан дарындылықты дамытуда ғылыми-әдістемелік да

8 слайд
Оқу мекемесінде мектеп басшылар тарапынан Оқу мекемесінде мектеп басшылар тарапынан дарындылықты дамытуда ғылыми-әдістемелік дарындылықты дамытуда ғылыми-әдістемелік қолдау көрсетіліп отырған, өзіндік дайындығы бар қолдау көрсетіліп отырған, өзіндік дайындығы бар ұстаз төмендегі қасиеттерімен дараланады:ұстаз төмендегі қасиеттерімен дараланады:  Дарындылықты анықтау, дамыту мәселесіне ерекше көңіл Дарындылықты анықтау, дамыту мәселесіне ерекше көңіл бөледі, сол бағытта талмай жұмыс істейді;бөледі, сол бағытта талмай жұмыс істейді;  Қосымша бағдарламалар жасай алады, оқушы Қосымша бағдарламалар жасай алады, оқушы шығармашылығын дамытуда , өздігімен жұмыс істеулеріне шығармашылығын дамытуда , өздігімен жұмыс істеулеріне қажетті кеңестер бере алады;қажетті кеңестер бере алады;  Жұмысқа қажетті ақпарат және түрлі әдіс-тәсілдерді үнемі Жұмысқа қажетті ақпарат және түрлі әдіс-тәсілдерді үнемі тауып, тиімді пайдалана алады;тауып, тиімді пайдалана алады;  Педагогикалық үрдісті диагностикалау жұмысын жүргізе Педагогикалық үрдісті диагностикалау жұмысын жүргізе алады, одан қорытынды шығарып отырады;алады, одан қорытынды шығарып отырады;  Мұндай мұғалімнің жұмысы үнемі нәтиже беріп отырады!Мұндай мұғалімнің жұмысы үнемі нәтиже беріп отырады!

8 слайд

Оқу мекемесінде мектеп басшылар тарапынан Оқу мекемесінде мектеп басшылар тарапынан дарындылықты дамытуда ғылыми-әдістемелік дарындылықты дамытуда ғылыми-әдістемелік қолдау көрсетіліп отырған, өзіндік дайындығы бар қолдау көрсетіліп отырған, өзіндік дайындығы бар ұстаз төмендегі қасиеттерімен дараланады:ұстаз төмендегі қасиеттерімен дараланады:  Дарындылықты анықтау, дамыту мәселесіне ерекше көңіл Дарындылықты анықтау, дамыту мәселесіне ерекше көңіл бөледі, сол бағытта талмай жұмыс істейді;бөледі, сол бағытта талмай жұмыс істейді;  Қосымша бағдарламалар жасай алады, оқушы Қосымша бағдарламалар жасай алады, оқушы шығармашылығын дамытуда , өздігімен жұмыс істеулеріне шығармашылығын дамытуда , өздігімен жұмыс істеулеріне қажетті кеңестер бере алады;қажетті кеңестер бере алады;  Жұмысқа қажетті ақпарат және түрлі әдіс-тәсілдерді үнемі Жұмысқа қажетті ақпарат және түрлі әдіс-тәсілдерді үнемі тауып, тиімді пайдалана алады;тауып, тиімді пайдалана алады;  Педагогикалық үрдісті диагностикалау жұмысын жүргізе Педагогикалық үрдісті диагностикалау жұмысын жүргізе алады, одан қорытынды шығарып отырады;алады, одан қорытынды шығарып отырады;  Мұндай мұғалімнің жұмысы үнемі нәтиже беріп отырады!Мұндай мұғалімнің жұмысы үнемі нәтиже беріп отырады!

Мұғалімнің бағыт-бағдарына Мұғалімнің бағыт-бағдарына қойылатын талаптарқойылатын талаптар ::  Дарынды оқушымен жұмыстың әлеум

9 слайд
Мұғалімнің бағыт-бағдарына Мұғалімнің бағыт-бағдарына қойылатын талаптарқойылатын талаптар ::  Дарынды оқушымен жұмыстың әлеуметтік Дарынды оқушымен жұмыстың әлеуметтік қажеттілігін сезінуі;қажеттілігін сезінуі;  Оқушымен қарым-қатынастың болуы;Оқушымен қарым-қатынастың болуы;  Нәтижелі әдіс-тәсілдерді талмай іздеп, пайдалану;Нәтижелі әдіс-тәсілдерді талмай іздеп, пайдалану;  Дарынды оқушының ата-анасымен тығыз Дарынды оқушының ата-анасымен тығыз байланыста болуы.байланыста болуы.

9 слайд

Мұғалімнің бағыт-бағдарына Мұғалімнің бағыт-бағдарына қойылатын талаптарқойылатын талаптар ::  Дарынды оқушымен жұмыстың әлеуметтік Дарынды оқушымен жұмыстың әлеуметтік қажеттілігін сезінуі;қажеттілігін сезінуі;  Оқушымен қарым-қатынастың болуы;Оқушымен қарым-қатынастың болуы;  Нәтижелі әдіс-тәсілдерді талмай іздеп, пайдалану;Нәтижелі әдіс-тәсілдерді талмай іздеп, пайдалану;  Дарынды оқушының ата-анасымен тығыз Дарынды оқушының ата-анасымен тығыз байланыста болуы.байланыста болуы.

Мұғалімнің біліміне қойылатын Мұғалімнің біліміне қойылатын талаптарталаптар ::  Пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары

10 слайд
Мұғалімнің біліміне қойылатын Мұғалімнің біліміне қойылатын талаптарталаптар ::  Пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары Пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары деңгейде білуі;деңгейде білуі;  Қызмет нысанын, педагогикалық үрдісті білуі;Қызмет нысанын, педагогикалық үрдісті білуі;  Жеке тұлға теориясын, оны қалыптастырудың әдіс-Жеке тұлға теориясын, оны қалыптастырудың әдіс- тәсілдерін білуі;тәсілдерін білуі;  Заман талабына сай жаңа технологияларды білуі;Заман талабына сай жаңа технологияларды білуі;  Дарынды оқушының оқуда ғана емес, басқа да Дарынды оқушының оқуда ғана емес, басқа да көрсеткіштеріне көңіл бөлуі;көрсеткіштеріне көңіл бөлуі;  Шығрамашылық тапсырмалар дайындай білуі т.б.Шығрамашылық тапсырмалар дайындай білуі т.б.

10 слайд

Мұғалімнің біліміне қойылатын Мұғалімнің біліміне қойылатын талаптарталаптар ::  Пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары Пәнін мемлекеттік стандарт деңгейінен жоғары деңгейде білуі;деңгейде білуі;  Қызмет нысанын, педагогикалық үрдісті білуі;Қызмет нысанын, педагогикалық үрдісті білуі;  Жеке тұлға теориясын, оны қалыптастырудың әдіс-Жеке тұлға теориясын, оны қалыптастырудың әдіс- тәсілдерін білуі;тәсілдерін білуі;  Заман талабына сай жаңа технологияларды білуі;Заман талабына сай жаңа технологияларды білуі;  Дарынды оқушының оқуда ғана емес, басқа да Дарынды оқушының оқуда ғана емес, басқа да көрсеткіштеріне көңіл бөлуі;көрсеткіштеріне көңіл бөлуі;  Шығрамашылық тапсырмалар дайындай білуі т.б.Шығрамашылық тапсырмалар дайындай білуі т.б.

Дарынды оқушы-бұл жақсы Дарынды оқушы-бұл жақсы оқитын оқушы ма?оқитын оқушы ма?  Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торр

11 слайд
Дарынды оқушы-бұл жақсы Дарынды оқушы-бұл жақсы оқитын оқушы ма?оқитын оқушы ма?  Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс зерттеп,шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы зерттеп,шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, П.Торранстың пайымдауы бойынша мұғалімге көп П.Торранстың пайымдауы бойынша мұғалімге көп қисынсыз сұрақ қоятын,көбіне, түсінбеушілік қисынсыз сұрақ қоятын,көбіне, түсінбеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығын көрсететінін айқындаған. Сондықтан дарындылығын көрсететінін айқындаған. Сондықтан осы қағиданы естен шағармаған жөн.осы қағиданы естен шағармаған жөн.

11 слайд

Дарынды оқушы-бұл жақсы Дарынды оқушы-бұл жақсы оқитын оқушы ма?оқитын оқушы ма?  Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс Бұл пікірді белгілі ағылшын психологі П.Торранс зерттеп,шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы зерттеп,шындығында бұл пікірдің ұстаздар қауымы арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, арасында жиі кездесетінін дәлелдеді.Дегенмен, П.Торранстың пайымдауы бойынша мұғалімге көп П.Торранстың пайымдауы бойынша мұғалімге көп қисынсыз сұрақ қоятын,көбіне, түсінбеушілік қисынсыз сұрақ қоятын,көбіне, түсінбеушілік туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни туғызатын, қияли, әр нәрсеге өз көзқарасы бар, яғни дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дәл осы қасиеттер оқушының шығармашылық дарындылығын көрсететінін айқындаған. Сондықтан дарындылығын көрсететінін айқындаған. Сондықтан осы қағиданы естен шағармаған жөн.осы қағиданы естен шағармаған жөн.

Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын талаптар:талаптар:  Дарынды анықтау әдістерімен жұмыс жасай

12 слайд
Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын талаптар:талаптар:  Дарынды анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;Дарынды анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;  Дарынды оқушыны Дарынды оқушыны (( жекелей және топпенжекелей және топпен )) оқытуға арналған оқытуға арналған тереңдетілген бағдарлама құрастырып, тұрақты жұмыс жүргізе алуы;тереңдетілген бағдарлама құрастырып, тұрақты жұмыс жүргізе алуы;  Дарынды оқушыны зерттеуге психодиагностикалық күнделік жүргізуі;Дарынды оқушыны зерттеуге психодиагностикалық күнделік жүргізуі;  Оқытудың инновациялық технологияларын, дифференциалды әдісін Оқытудың инновациялық технологияларын, дифференциалды әдісін қолдана білуі;қолдана білуі;  Оқушылармен қарым-қатынасты психологиялық тұрғыда сауатты Оқушылармен қарым-қатынасты психологиялық тұрғыда сауатты орната білуі;орната білуі;  Дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;Дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;  Дарынды оқушының ғылыми-ізденіс жұмыстарына жетекшілік жасай Дарынды оқушының ғылыми-ізденіс жұмыстарына жетекшілік жасай білуі;білуі;  Дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда Дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке жете алатында деңгейде дайындай алуы;жетістікке жете алатында деңгейде дайындай алуы;  Дарынды оқушының ата-анасына педагогикалық психологиялық Дарынды оқушының ата-анасына педагогикалық психологиялық көмек көрсете білуі.көмек көрсете білуі.

12 слайд

Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын Мұғалімнің іскерлігіне қойылатын талаптар:талаптар:  Дарынды анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;Дарынды анықтау әдістерімен жұмыс жасай алуы;  Дарынды оқушыны Дарынды оқушыны (( жекелей және топпенжекелей және топпен )) оқытуға арналған оқытуға арналған тереңдетілген бағдарлама құрастырып, тұрақты жұмыс жүргізе алуы;тереңдетілген бағдарлама құрастырып, тұрақты жұмыс жүргізе алуы;  Дарынды оқушыны зерттеуге психодиагностикалық күнделік жүргізуі;Дарынды оқушыны зерттеуге психодиагностикалық күнделік жүргізуі;  Оқытудың инновациялық технологияларын, дифференциалды әдісін Оқытудың инновациялық технологияларын, дифференциалды әдісін қолдана білуі;қолдана білуі;  Оқушылармен қарым-қатынасты психологиялық тұрғыда сауатты Оқушылармен қарым-қатынасты психологиялық тұрғыда сауатты орната білуі;орната білуі;  Дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;Дарынды оқушыны оқытудың нәтижесін нақты бағалай білуі;  Дарынды оқушының ғылыми-ізденіс жұмыстарына жетекшілік жасай Дарынды оқушының ғылыми-ізденіс жұмыстарына жетекшілік жасай білуі;білуі;  Дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда Дарынды оқушыны олимпиадалар мен сайыстарға дайындауда жетістікке жете алатында деңгейде дайындай алуы;жетістікке жете алатында деңгейде дайындай алуы;  Дарынды оқушының ата-анасына педагогикалық психологиялық Дарынды оқушының ата-анасына педагогикалық психологиялық көмек көрсете білуі.көмек көрсете білуі.

Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары:жолдары:  ““ ...Адам баласынан адам баласы ақыл, ...Адам б

13 слайд
Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары:жолдары:  ““ ...Адам баласынан адам баласы ақыл, ...Адам баласынан адам баласы ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселерден озады” ғылым, ар, мінез деген нәрселерден озады” Абай.Абай. Ғылыми зерттеудің тақырыбын таңдап алу; Ғылыми зерттеудің тақырыбын таңдап алу; ( ( «« яғни проблемыны қалай табуға болады?” яғни проблемыны қалай табуға болады?” қағидасықағидасы )) ..  ““ Оқып үйренбесең,өнерге де, даналыққа да Оқып үйренбесең,өнерге де, даналыққа да қолың жетпейді” Демократ.қолың жетпейді” Демократ. Табысқа жету, проблеманы шеше білу. Табысқа жету, проблеманы шеше білу. (Әр (Әр жетістік –мәресіне жеткен проблемажетістік –мәресіне жеткен проблема )) ..

13 слайд

Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу Ғылыми-зерттеу жұмысына баулу жолдары:жолдары:  ““ ...Адам баласынан адам баласы ақыл, ...Адам баласынан адам баласы ақыл, ғылым, ар, мінез деген нәрселерден озады” ғылым, ар, мінез деген нәрселерден озады” Абай.Абай. Ғылыми зерттеудің тақырыбын таңдап алу; Ғылыми зерттеудің тақырыбын таңдап алу; ( ( «« яғни проблемыны қалай табуға болады?” яғни проблемыны қалай табуға болады?” қағидасықағидасы )) ..  ““ Оқып үйренбесең,өнерге де, даналыққа да Оқып үйренбесең,өнерге де, даналыққа да қолың жетпейді” Демократ.қолың жетпейді” Демократ. Табысқа жету, проблеманы шеше білу. Табысқа жету, проблеманы шеше білу. (Әр (Әр жетістік –мәресіне жеткен проблемажетістік –мәресіне жеткен проблема )) ..

Өзің ойлан, өзің ізден, өзің Өзің ойлан, өзің ізден, өзің шеш...шеш...  ““ Адамдықтың басты қасиеті өнер білімге Адамдықтың ба

14 слайд
Өзің ойлан, өзің ізден, өзің Өзің ойлан, өзің ізден, өзің шеш...шеш...  ““ Адамдықтың басты қасиеті өнер білімге Адамдықтың басты қасиеті өнер білімге ұмтылу ” Абай.ұмтылу ” Абай.  Дарынды оқушының өзін-өзі тануы;Дарынды оқушының өзін-өзі тануы;  Салыстыру, іздену, дәлеледеу,табу;Салыстыру, іздену, дәлеледеу,табу;  Дәлелдеудің маңызы;Дәлелдеудің маңызы;  Әлемдегі “қызықты оқиғалар”;Әлемдегі “қызықты оқиғалар”;  Ғалымдар әлеміне саяхат.Ғалымдар әлеміне саяхат.

14 слайд

Өзің ойлан, өзің ізден, өзің Өзің ойлан, өзің ізден, өзің шеш...шеш...  ““ Адамдықтың басты қасиеті өнер білімге Адамдықтың басты қасиеті өнер білімге ұмтылу ” Абай.ұмтылу ” Абай.  Дарынды оқушының өзін-өзі тануы;Дарынды оқушының өзін-өзі тануы;  Салыстыру, іздену, дәлеледеу,табу;Салыстыру, іздену, дәлеледеу,табу;  Дәлелдеудің маңызы;Дәлелдеудің маңызы;  Әлемдегі “қызықты оқиғалар”;Әлемдегі “қызықты оқиғалар”;  Ғалымдар әлеміне саяхат.Ғалымдар әлеміне саяхат.

Дарынды балалармен жұмыс Дарынды балалармен жұмыс жүргізуді ұйымдастырудың жүргізуді ұйымдастырудың критерийлерікритерийлері 

15 слайд
Дарынды балалармен жұмыс Дарынды балалармен жұмыс жүргізуді ұйымдастырудың жүргізуді ұйымдастырудың критерийлерікритерийлері  Нормативті-құқықтық құжаттар;Нормативті-құқықтық құжаттар;  Ғылыми-әдістемелік қызмет түрлері Ғылыми-әдістемелік қызмет түрлері (( ауысымды ауысымды мектептердегі жұмыс жоспары, диагностикалық мектептердегі жұмыс жоспары, диагностикалық әдістемелер, инновациялық технология, олимпиада әдістемелер, инновациялық технология, олимпиада тапсырмалары, ұсыныстартапсырмалары, ұсыныстар )) ;;  Ақпараттық қызмет;Ақпараттық қызмет;  Мектеп басшыларының, мұғалімдердің жұмыс Мектеп басшыларының, мұғалімдердің жұмыс жүргізуге дайындығы;жүргізуге дайындығы;  Білім мекемелерінің өсуі; Білім мекемелерінің өсуі; (эксперимент(эксперимент түрлері,ауысымдық мектеп,резерв мектебі,банк, түрлері,ауысымдық мектеп,резерв мектебі,банк, т.б.т.б. ))

15 слайд

Дарынды балалармен жұмыс Дарынды балалармен жұмыс жүргізуді ұйымдастырудың жүргізуді ұйымдастырудың критерийлерікритерийлері  Нормативті-құқықтық құжаттар;Нормативті-құқықтық құжаттар;  Ғылыми-әдістемелік қызмет түрлері Ғылыми-әдістемелік қызмет түрлері (( ауысымды ауысымды мектептердегі жұмыс жоспары, диагностикалық мектептердегі жұмыс жоспары, диагностикалық әдістемелер, инновациялық технология, олимпиада әдістемелер, инновациялық технология, олимпиада тапсырмалары, ұсыныстартапсырмалары, ұсыныстар )) ;;  Ақпараттық қызмет;Ақпараттық қызмет;  Мектеп басшыларының, мұғалімдердің жұмыс Мектеп басшыларының, мұғалімдердің жұмыс жүргізуге дайындығы;жүргізуге дайындығы;  Білім мекемелерінің өсуі; Білім мекемелерінің өсуі; (эксперимент(эксперимент түрлері,ауысымдық мектеп,резерв мектебі,банк, түрлері,ауысымдық мектеп,резерв мектебі,банк, т.б.т.б. ))

““ Естимін-ұмытпаймын,Естимін-ұмытпаймын, Көремін -еске сақтаймын,Көремін -еске сақтаймын, Істеймін-түсінемін” Істеймін-түсінем.

16 слайд
““ Естимін-ұмытпаймын,Естимін-ұмытпаймын, Көремін -еске сақтаймын,Көремін -еске сақтаймын, Істеймін-түсінемін” Істеймін-түсінем...

16 слайд

““ Естимін-ұмытпаймын,Естимін-ұмытпаймын, Көремін -еске сақтаймын,Көремін -еске сақтаймын, Істеймін-түсінемін” Істеймін-түсінем...

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ