Материалдар / Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
771
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі 2015-2016Құлан шағын орталықты орта мектебі

1 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі 2015-2016Құлан шағын орталықты орта мектебі

Мақсаты Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, дені сау, бары

2 слайд
Мақсаты Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі дамыған, адамгершілігі жоғары, дені сау, барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту, жетілдіру. Дарынды балалармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру.

 Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру.  Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту  Дарынды оқушының шығарма

3 слайд
 Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру.  Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту  Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету Міндеттері

Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең . Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең. Оқуш

4 слайд
Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең . Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең. Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау Үшіші кезең . Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру Төртінші кезең . Дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу

Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер • “ Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенко

5 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер • “ Дарындылық картасы” әдістемесі (Савенков) • Джонс креативтілігі сұрақнамасы • Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы • Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы • Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі • Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама) • “ Кім неге бейім?” әдістемесі

Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз Баланың отбасылық жағдайын зерттеу. Шығармашылы қ

6 слайд
Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз Баланың отбасылық жағдайын зерттеу. Шығармашылы қ қабілетін анықтау Сауал- намалар, тренингтер өткізу Пәндік олимпиадаларға , ғылыми жоба сайыстарына қытысу

Дарындылықты дамыту жолдары Жеке тұлға Олимпиада резевртерін дайындау Оқушылардың ғылыми қоғамыӘдістемелік бірлестік Әдісте

7 слайд
Дарындылықты дамыту жолдары Жеке тұлға Олимпиада резевртерін дайындау Оқушылардың ғылыми қоғамыӘдістемелік бірлестік Әдістемелік кеңес Мектеп әкімшілігі

Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлы

8 слайд
Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлық дарындылық Академиялық дарындылық Ғылыми практикалық конференциялар жобалар Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері Интеллектуалды ойындар ақбота, кенгуру Спартакиадалар, тур,слеттер, президенттік тест Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар

Дарынды балаларға қолдау көрсету -Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру; -Әлеуметтік жағдайы төмен отбас

9 слайд
Дарынды балаларға қолдау көрсету -Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру; -Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.) -Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру, -Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу; -Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация, профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.) -Қажетіне қарай жағдай туғызу -Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.

№ Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты 1 Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек Тұрманова Р.Т 2 Биология пәнінен оқу

10 слайд
№ Жұмыстың мазмұны Мерзімі Жауапты 1 Әрбір сыныптағы дарынды балаларды анықтау қыркүйек Тұрманова Р.Т 2 Биология пәнінен оқушылардың ерекше қасиеттерін іріктеу Қазан Тұрманова Р.Т 3 Дарынды балалардың бейініне қарай шығармашылық ізденіс жұмысына тарту Қазан Тұрманова Р.Т 4 Оқушылардың ойын жүйелі жеткізуге үйрету Үнемі Тұрманова Р.Т 5 Дарынды балаларды бейініе қарай пәндік олимпиадаға дайындау Жыл бойы Тұрманова Р.Т 6 Дарынды балаларды мектепішілік аймақтық, қалалық, облыстық пән олимпиадасына қатыстыру Жыл бойы Тұрманова Р.Т 7 Өз қабілеттеріне қарай үйірмелерді таңдай білу Қараша Тұрманова Р.Т 8 Шығармашылық ұжымдық іс-шарада басты пәндерге қатыстыру Үнемі Тұрманова Р.Т 9 Түрлі байқаулар, фестивальдарға, конференцияларға, олимпиадаларға, жарыстарға қатысуға ықпал жасау Қаңтар Тұрманова Р.Т 10 Дарынды балаларды баспасөз беттерінде жарық көрген материалдар мен таныстырып отыру Үнемі Тұрманова Р.Т 11 Оқушы нәтижесін баспасөз беттеріне жарыққа шығару. Жыл бойы Тұрманова Р.ТДарынды балалармен жұмыс жоспары

Қорытынды - Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады: -Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық

11 слайд
Қорытынды - Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады: -Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу. -Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар; -Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады: -Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.

К үт ілет і н нәт иж е Келеш ектегі кәсіби маманды қ таңдауда өздері ш еш ім қабы лдайды . М ектеппен ғана ш

12 слайд
К үт ілет і н нәт иж е Келеш ектегі кәсіби маманды қ таңдауда өздері ш еш ім қабы лдайды . М ектеппен ғана ш ектелмей, жоғары оқу оры ндары мен байланы с жасау; “Болаш ақ” бағдарламасы н қолдап ш етелдермен тәжірибе алмасу Ш апш аң ойлау, тез нәтижеге жету, тез ілгерлеу

Назарларыңызға рахмет !!!

13 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!