Дарынды оқушылармен жұмыс слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дарынды балалармен
жұмыс жүргізу жүйесі
2014 – 2015, 2015 – 2016 оқу жылдарына
«Керней орта мектебі» КММ
1 слайд
Дарынды балалармен жұмыс жүргізу жүйесі 2014 – 2015, 2015 – 2016 оқу жылдарына «Керней орта мектебі» КММ
2 слайд
Мақсаты
Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі
дамыған адамгершілігі жоғары дені сау
барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала
дарынының ашылуын өз қабілетіне
сәйкестендіре дамыту дамыту, жетілдіру
Дарынды балалармен жүйелі жұмыс
ұйымдастыру.
2 слайд
Мақсаты Жан жақты білімді іскер өздік ойлау жүйесі дамыған адамгершілігі жоғары дені сау барынша қабілетті жанды қалыптастыру. Бала дарынының ашылуын өз қабілетіне сәйкестендіре дамыту дамыту, жетілдіру Дарынды балалармен жүйелі жұмыс ұйымдастыру.
3 слайд
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін
жетілдіру.
Шәкірттердің шығармашылық жеке
дарындылығын дамыту
Дарынды оқушының шығармашылық
бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған
ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек
көрсету
Міндеттері
3 слайд
Оқушылардың ақыл ой қабілеттерін жетілдіру. Шәкірттердің шығармашылық жеке дарындылығын дамыту Дарынды оқушының шығармашылық бағытының ашылуына, дамуына, қоршаған ортаға өзін-өзі жарнамалауына көмек көрсету Міндеттері
4 слайд
Жұмыс жоспары мынадай
жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді
Бірінші кезең.
Ерекше қабілетті
оқушыларды
анықтау
Екінші кезең.
Оқушы
қабілеттілігінің
бағытын
анықтау
Үшіші кезең.
Ой өрісін дамыта
түсу үшін
жұмыс жүйесін
құру
Төртінші кезең.
Дарынды
оқушылармен
жекелеген
жұмыстар
жүргізу
4 слайд
Жұмыс жоспары мынадай жүйелеу кезеңдеріне бөлінеді Бірінші кезең. Ерекше қабілетті оқушыларды анықтау Екінші кезең. Оқушы қабілеттілігінің бағытын анықтау Үшіші кезең. Ой өрісін дамыта түсу үшін жұмыс жүйесін құру Төртінші кезең. Дарынды оқушылармен жекелеген жұмыстар жүргізу
5 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында
қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер
•“Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің
диагностикасы
•Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы
•Баланың профильдік қызығушылығын анықтау
әдістемесі
•Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата
аналарға сауалнама)
•Кім неге бейім? әдістемесі
5 слайд
Дарынды оқушылармен жұмыс барысында қолданылып жүрген психологиялық әдістемелер •“Оқушылардың шығармашылық қабілеттерінің диагностикасы •Оқу мотивін анықтау сұрақнамасы •Баланың профильдік қызығушылығын анықтау әдістемесі •Жалпы дарындылықты анықтау әдістемесі ( ата аналарға сауалнама) •Кім неге бейім? әдістемесі
6 слайд
Оқушының дарындылығын анықтауда
төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз
Баланың
отбасылық
жағдайын
зерттеу.
Шығармашы
лық қабілетін
анықтау
Сауалнама
лар,
тренингтер
өткізу
Пәндік
олимпиадалар
ға, ғылыми
жоба
сайыстарына
қытысу
6 слайд
Оқушының дарындылығын анықтауда төмендегідей әдіс тәсілдерді қолданамыз Баланың отбасылық жағдайын зерттеу. Шығармашы лық қабілетін анықтау Сауалнама лар, тренингтер өткізу Пәндік олимпиадалар ға, ғылыми жоба сайыстарына қытысу
7 слайд
Дарындылықты дамыту жолдары
Жеке тұлға
Олимпиада
резертерін
дайындау
Оқушылардың
ғылыми қоғамы
Әдістемелік
бірлестік
Әдістемелік кеңес
Мектеп
әкімшілігі
7 слайд
Дарындылықты дамыту жолдары Жеке тұлға Олимпиада резертерін дайындау Оқушылардың ғылыми қоғамы Әдістемелік бірлестік Әдістемелік кеңес Мектеп әкімшілігі
8 слайд
Дарынды тұлғаны дамытудың
әдістер кешені
Шығармашылық
дарындылық
Көркемдік дарындылық
Интеллектуалдық
дарындылық
Психомоторлық
дарындылық
Академиялық дарындылық
Ғылыми практикалық
конференциялар жобалар
Шығармашылық сайыс,
ән, би театр үйірмелері
Интеллектуалы ойындар
ақбота, кенгуру
Спартакиадалар,
турслеттер,
президенттік тест
Факультатив, таңдамалы,
қолданбалы курстар,
олимпиадалар
8 слайд
Дарынды тұлғаны дамытудың әдістер кешені Шығармашылық дарындылық Көркемдік дарындылық Интеллектуалдық дарындылық Психомоторлық дарындылық Академиялық дарындылық Ғылыми практикалық конференциялар жобалар Шығармашылық сайыс, ән, би театр үйірмелері Интеллектуалы ойындар ақбота, кенгуру Спартакиадалар, турслеттер, президенттік тест Факультатив, таңдамалы, қолданбалы курстар, олимпиадалар
9 слайд
Дарынды балаларға қолдау
көрсету
-Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру;
-Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына
мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету
(мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат
ұйымдастыру т.б.)
-Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру,
-Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу;
-Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда
денсаулығын бақылау,консультация,
профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар
ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.)
-Қажетіне қарай жағдай туғызу
-Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
9 слайд
Дарынды балаларға қолдау көрсету -Сынып ішінде психо-эмоционалды климатты қалыптастыру; -Әлеуметтік жағдайы төмен отбасының дарынды балаларына мектеп тарапынан материалдық көмекпен қамтамасыз ету (мұражай, театр, қаланың көрнекті жерлеріне саяхат ұйымдастыру т.б.) -Физиологиялық денсаулығын бақылап отыру, -Демалыс кезінде тегін сауықтыру орындарына жіберу; -Психологиялық қызмет қолдауы (психологиялық тұрғыда денсаулығын бақылау,консультация, профилактика, тренинг, қабілетіне қарай іс-шаралар ұйымдастыру, ақпараттандыру,жинақтау,тарату,т.б.) -Қажетіне қарай жағдай туғызу -Кітапханамен тығыз байланыс,қажетті материалдар қарастыру.
10 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /Қазақ тілі/
Оқушы: ______________________________________________________________________________
Сынып:
Мұғалім: Абдильдина Р. М.
2013 – 2014, 2014 – 2015, 2015 – 2016 оқу жылдарында
10 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /Қазақ тілі/ Оқушы: ______________________________________________________________________________ Сынып: Мұғалім: Абдильдина Р. М. 2013 – 2014, 2014 – 2015, 2015 – 2016 оқу жылдарында
11 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /Қазақ тілі/
Оқушы: Черненко Милена Сынып: 8 сынып
Мұғалім: Абдильдина Р. М.
2014 – 2015 ж
11 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /Қазақ тілі/ Оқушы: Черненко Милена Сынып: 8 сынып Мұғалім: Абдильдина Р. М. 2014 – 2015 ж
12 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /Қазақ тілі/
Оқушы: Черненко Милена Сынып: 8 сынып
Мұғалім: Абдильдина Р. М.
2015 – 2016 ж
12 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /Қазақ тілі/ Оқушы: Черненко Милена Сынып: 8 сынып Мұғалім: Абдильдина Р. М. 2015 – 2016 ж
13 слайд
Қорытынды
-Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып
отырылады:
-Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық,
республикалық іс-шараларға қатыстырып,
қабілеттерін дәлелдеу.
-Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти
отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға
мүмкіндіктер бар;
-Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт
беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады:
-Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы
жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек
жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
13 слайд
Қорытынды -Әр жұмыс түрлері талданып, сараптама жасалып отырылады: -Дарынды балаларды мектепішілік, қалалық, облыстық, республикалық іс-шараларға қатыстырып, қабілеттерін дәлелдеу. -Әр дарынды баланың ынтасын, дарындылығын қамти отырып,шығармашылық жұмыстарын таратуға мүмкіндіктер бар; -Осы жағдай дарынды баланы бақылауға, дұрыс бағыт беруге, жеке тұлғалық дамуына мүмкіндік туғызады: -Жас ерекшелігін ескере отырып қабілетіне қарай баланы жүйелі дамытып, қолдау көрсетіп отырса келешек жастардың мемлекетімізге әкелер үлесі зор болады.
14 слайд
К
ү т
і л е т
і
н
н
ә т
и
ж
е
К
елеш
ектегі
кәсіби
м
ам
анды
қ
таңдауда өздері
ш
еш
ім
қабы
лдайды
.
М
ектеппен ғана
ш
ектелм
ей,
ж
оғары
оқу
оры
ндары
м
ен
байланы
с ж
асау;
“Болаш
ақ”
бағдарлам
асы
н
қолдап
ш
етелдерм
ен
тәж
ірибе алм
асу
Ш
апш
аң ойлау,
тез нәтиж
еге
ж
ету, тез
ілгерлеу
14 слайд
К ү т і л е т і н н ә т и ж е К елеш ектегі кәсіби м ам анды қ таңдауда өздері ш еш ім қабы лдайды . М ектеппен ғана ш ектелм ей, ж оғары оқу оры ндары м ен байланы с ж асау; “Болаш ақ” бағдарлам асы н қолдап ш етелдерм ен тәж ірибе алм асу Ш апш аң ойлау, тез нәтиж еге ж ету, тез ілгерлеу
15 слайд
15 слайд