Дарындылар додасы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дарындылар
додасы № 12 орта мектеп
(Сыныптан тыс сайыс сабақ)
Өткізген : математика пәні
мұғалімі Молдақан Б.Е.
1 слайд
Дарындылар додасы № 12 орта мектеп (Сыныптан тыс сайыс сабақ) Өткізген : математика пәні мұғалімі Молдақан Б.Е.
2 слайд
фигуралар
ғалымдар сандарфигуралар ғалымдар
2 слайд
фигуралар ғалымдар сандарфигуралар ғалымдар
3 слайд
1-ші сұрақ: Ежелгі грецияның
киімін киген қыз отыр. Қолында
әдемі құмыраны ұстаған қара
құл кіреді.
Қыз: «Құмыраны трапедзионға
қой» - дейді.
Құрметті ойыншылар!
«Трапедзион» деген сөздің
мағынасы және оның
математикаға қатынасы
қандай?
3 слайд
1-ші сұрақ: Ежелгі грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыраны ұстаған қара құл кіреді. Қыз: «Құмыраны трапедзионға қой» - дейді. Құрметті ойыншылар! «Трапедзион» деген сөздің мағынасы және оның математикаға қатынасы қандай?
4 слайд
4 слайд
5 слайд
2-ші сұрақ : Алдарыңызда әрі
математик, әрі дәрігер,әрі
ақын, әрі музыкант,әрі ғалым
кім?
А) Қорқыт
Б) Омар Хаям
В) Құрманғазы
Г) Әл- Фараби
Д) Ахмед Яссауи
5 слайд
2-ші сұрақ : Алдарыңызда әрі математик, әрі дәрігер,әрі ақын, әрі музыкант,әрі ғалым кім? А) Қорқыт Б) Омар Хаям В) Құрманғазы Г) Әл- Фараби Д) Ахмед Яссауи
6 слайд
6 слайд
7 слайд
7 слайд
8 слайд
1637 жылы Рене Декарт
координаталық түзуді
енгізіп, .... және ..........
түсінік берген.1637 жылы Рене Декарт
координаталық түзуді
енгізіп, .... және ..........
түсінік берген.
8 слайд
1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.
9 слайд
9 слайд
10 слайд
Қызықты есептер
20
20
20 30
30
30
404040Қызықты есептер 20 20 20 30 30 40 40 40
10 слайд
Қызықты есептер 20 20 20 30 30 30 404040Қызықты есептер 20 20 20 30 30 40 40 40
11 слайд
Отбасында төрт бала
бар. Олар 3 жаста, 5
жаста, 9 жаста және 15
жаста. Арай мен Еңліктің
жастарының ең кіші
ортақ еселігі Сағидың
жасына тең. Меруерттің
жасы Еңліктің жасына
еселік сан. Кім неше
жаста?
11 слайд
Отбасында төрт бала бар. Олар 3 жаста, 5 жаста, 9 жаста және 15 жаста. Арай мен Еңліктің жастарының ең кіші ортақ еселігі Сағидың жасына тең. Меруерттің жасы Еңліктің жасына еселік сан. Кім неше жаста?
12 слайд
Сағи 15, Меруерт 9,
Еңлік 3, Арай 5 жастаСағи 15, Меруерт 9,
Еңлік 3, Арай 5 жаста
12 слайд
Сағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жастаСағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жаста
13 слайд
Олжас, Шыңғыс, Алмас және
Әлібек бір сыныпта оқиды.
Олар Манас көшесі 82-де,
Достық көшесі 105-үйде,
Қажымұқан көшесі 46- үйде
және Достық көшесі 82 –үйде
тұрады. Олжас пен Алмас бір
көшеде емес, бірақ бірдей
нөмірлі үйде тұрады. Алмас пен
Шыңғыс бір көшеде, бірақ әр
түрлі нөмірлі үйде тұрады. Кім
қай көшеде, қандай нөмірлі
үйде тұрады?
13 слайд
Олжас, Шыңғыс, Алмас және Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар Манас көшесі 82-де, Достық көшесі 105-үйде, Қажымұқан көшесі 46- үйде және Достық көшесі 82 –үйде тұрады. Олжас пен Алмас бір көшеде емес, бірақ бірдей нөмірлі үйде тұрады. Алмас пен Шыңғыс бір көшеде, бірақ әр түрлі нөмірлі үйде тұрады. Кім қай көшеде, қандай нөмірлі үйде тұрады?
14 слайд
Алмас Достық-82,
Шыңғыс Достық-105,
Олжас Манас-82,Әлібек
Қажымұқан 46Алмас Достық-82,
Шыңғыс Достық-105,
Олжас Манас-82,Әлібек
Қажымұқан 46
14 слайд
Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46
15 слайд
Арман , Аян , Абзал
ағайынды үшеуі әр түрлі
сыныпта оқиды. Абзал
Арманнан ал Аян Абзалдан
кіші емес . Бұл үйдің үлкені,
ортаншасы, кішісі кім?
Арман , Аян , Абзал
ағайынды үшеуі әр түрлі
сыныпта оқиды. Абзал
Арманнан ал Аян Абзалдан
кіші емес . Бұл үйдің үлкені,
ортаншасы, кішісі кім?
15 слайд
Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ортаншасы, кішісі кім? Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ортаншасы, кішісі кім?
16 слайд
1- Аян
2-Абзал
3- Арман
16 слайд
1- Аян 2-Абзал 3- Арман
17 слайд
Бұлбұлдың 2 құлақ, 1
басы бар
Салдыраған 8 жерден
таңбасы бар.
Бұлбұлды жолға салып
айдағанда,
Салатын неше түрлі
жорғасы бар.Бұлбұлдың 2 құлақ, 1
басы бар
Салдыраған 8 жерден
таңбасы бар.
Бұлбұлды жолға салып
айдағанда,
Салатын неше түрлі
жорғасы бар.
17 слайд
Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар.Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар.
18 слайд
Домбыра
18 слайд
Домбыра
19 слайд
Екі айнасы
бар, екі
найзасы бар,
Төрт
сылдырмағы
бар,
Бір
шыбыртқысы
бар.Екі айнасы
бар, екі
найзасы бар,
Төрт
сылдырмағы
бар,
Бір
шыбыртқысы
бар.
19 слайд
Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.
20 слайд
сиырсиыр
20 слайд
сиырсиыр
21 слайд
Алды – артымыз
шексізде,
Жете алмайсың
біздерге.
Сәуле менен кесінді,
Шыққан тегі
білсеңдер
21 слайд
Алды – артымыз шексізде, Жете алмайсың біздерге. Сәуле менен кесінді, Шыққан тегі білсеңдер
22 слайд
түзу
22 слайд
түзу
23 слайд
Өзенге 3 турист келді.
Жағада екі кісілік бір
қайық тұр. Одан басқа
арғы жағаға өтетін еш
нәрсе жоқ. Туристер
осы қайықпен жұп
рейс жасап өзеннен
өтті. Олар неше рейс
жасады?Өзенге 3 турист келді.
Жағада екі кісілік бір
қайық тұр. Одан басқа
арғы жағаға өтетін еш
нәрсе жоқ. Туристер
осы қайықпен жұп
рейс жасап өзеннен
өтті. Олар неше рейс
жасады?
23 слайд
Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен жұп рейс жасап өзеннен өтті. Олар неше рейс жасады?Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен жұп рейс жасап өзеннен өтті. Олар неше рейс жасады?
24 слайд
Жауабы: Егер туристер бір жағаға
келсе, онда қарсы жағаға жұп
рейс жасап өту мүмкін емес.
Онда туристер өзеннің
қарама − қарсы жағына келген,
екеуі бір бетіне, ал үшіншісі
келесі бетіне. Бұл жағдайда
өзеннен екі рейс жасап өтуге
болады.
24 слайд
Жауабы: Егер туристер бір жағаға келсе, онда қарсы жағаға жұп рейс жасап өту мүмкін емес. Онда туристер өзеннің қарама − қарсы жағына келген, екеуі бір бетіне, ал үшіншісі келесі бетіне. Бұл жағдайда өзеннен екі рейс жасап өтуге болады.
25 слайд
Екі адам өзен жағасына
келді. Жағадағы қайық тек
бір адамды ғана көтереді,
алайда екі жолаушы да аман
– есен өзеннен өтті. Қалай?
25 слайд
Екі адам өзен жағасына келді. Жағадағы қайық тек бір адамды ғана көтереді, алайда екі жолаушы да аман – есен өзеннен өтті. Қалай?
26 слайд
Өзен біреу ал, адам екеу .Біреуі
бұл жағасынан, ал біреуі арғы
жағасынан келді , ал қайық
ортада тұрмайды , екі жағаның
бірінде бірінші біреуі қайықта
бұл жағаға өтеді ал екіншісі
қайықты күтіп алады да қарсы
жағаға өтеді
26 слайд
Өзен біреу ал, адам екеу .Біреуі бұл жағасынан, ал біреуі арғы жағасынан келді , ал қайық ортада тұрмайды , екі жағаның бірінде бірінші біреуі қайықта бұл жағаға өтеді ал екіншісі қайықты күтіп алады да қарсы жағаға өтеді
27 слайд
Бір қорада
тауықтар мен
қояндар бар,
олардың
бастарының саны
19, ал аяқтарының
саны 40. Сонда
қорада неше тауық,
неше қоян болған?Бір қорада
тауықтар мен
қояндар бар,
олардың
бастарының саны
19, ал аяқтарының
саны 40. Сонда
қорада неше тауық,
неше қоян болған?
27 слайд
Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қоян болған?Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қоян болған?
28 слайд
Жауабы: 1 қоян, 18 тауық.
28 слайд
Жауабы: 1 қоян, 18 тауық.
29 слайд
29 слайд
30 слайд
ХХ ғасыр тарихшысы
Роуз бұл ойын туралы
былай деген: “Бұл –
жаныңды қозғайтын
сөзсіз әңгіме, үміт пен
өкініш, өлім мен өмір,
поэзия мен ғылым,
Ежелгі Шығыс пен
қазіргі Европа”
4 3 2 1 жау
ап4 3 2
30 слайд
ХХ ғасыр тарихшысы Роуз бұл ойын туралы былай деген: “Бұл – жаныңды қозғайтын сөзсіз әңгіме, үміт пен өкініш, өлім мен өмір, поэзия мен ғылым, Ежелгі Шығыс пен қазіргі Европа” 4 3 2 1 жау ап4 3 2
31 слайд
4 ұпай. Отаны-Үндістан.
Жасы-15 жүзжылдық. Ежелгі
аты-чатуранга.
Өнертапқыштың аты белгісіз.
31 слайд
4 ұпай. Отаны-Үндістан. Жасы-15 жүзжылдық. Ежелгі аты-чатуранга. Өнертапқыштың аты белгісіз.
32 слайд
3 ұпай.
Праганың
Стейниц атты
тұрғыны осы
ойын
арқылы өз
атын
шығарды.
32 слайд
3 ұпай. Праганың Стейниц атты тұрғыны осы ойын арқылы өз атын шығарды.
33 слайд
2 ұпай. Екі король
арасындағы
тұрақты ұрыс.
33 слайд
2 ұпай. Екі король арасындағы тұрақты ұрыс.
34 слайд
1 ұпай. Бұл
ойында аттар
мен пілдер
бар.
34 слайд
1 ұпай. Бұл ойында аттар мен пілдер бар.
35 слайд
Бұл жасырылған зат - Шахмат.
Шахмат - ақылдылық пен
әділдік символы. Шахмат
дегеніміз өнер ме, спорт па,
әлде ойын ба деген сұрақ
төңірегінде қазірде де айтыс
туады. Біреулер үшін - еңбек,
біреулер үшін - демалыс. Бірақ
бір нәрсе белгілі: шахмат ойнау
үшін еркіндік, шыдамдылық,
қойылған мақсатқа жетуде
төзімділік, жоғары есте сақтау
қабілеті, логикалық ойлау,
математикалық қабілеті, талант
болу керек.
35 слайд
Бұл жасырылған зат - Шахмат. Шахмат - ақылдылық пен әділдік символы. Шахмат дегеніміз өнер ме, спорт па, әлде ойын ба деген сұрақ төңірегінде қазірде де айтыс туады. Біреулер үшін - еңбек, біреулер үшін - демалыс. Бірақ бір нәрсе белгілі: шахмат ойнау үшін еркіндік, шыдамдылық, қойылған мақсатқа жетуде төзімділік, жоғары есте сақтау қабілеті, логикалық ойлау, математикалық қабілеті, талант болу керек.
36 слайд
Будапешт сәулет өнерінің
оқытушысы Эрне бұл
ойынды студенттердің
кеңістікті елестетуін
дамыту үшін ойлап тапқан.
Сонымен бір мезгілде бұл
ойын жалпыға ортақ
ойынға айналды.Бұл қай
ойын?
4 3 2 1 жау
ап4 3 2
36 слайд
Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде бұл ойын жалпыға ортақ ойынға айналды.Бұл қай ойын? 4 3 2 1 жау ап4 3 2
37 слайд
4 ұпай. Егер
белгілі бір
жүйемен
ойнамаса,
нәтижеге жету
үшін миллион
жыл керек.
37 слайд
4 ұпай. Егер белгілі бір жүйемен ойнамаса, нәтижеге жету үшін миллион жыл керек.
38 слайд
3 ұпай. Бұл ойын-
стереометрияға,
комбинаторикаға,
бағдарламалауға
көрнекі құрал
болып табылады.
38 слайд
3 ұпай. Бұл ойын- стереометрияға, комбинаторикаға, бағдарламалауға көрнекі құрал болып табылады.
39 слайд
2 ұпай. Ойынды
«Жүзжылдық
ойыны» деп
атаған. Алыс
сапарға шыққанда
таптырмас ермек.
Сыртқы түрі-
дұрыс көпжақ.2 ұпай. Ойынды
«Жүзжылдық
ойыны» деп
атаған. Алыс
сапарға шыққанда
таптырмас ермек.
Сыртқы түрі-
дұрыс көпжақ.
39 слайд
2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.
40 слайд
6 түсті 26
текшеден тұрады,
автордың есімін
иемденген.6 түсті 26
текшеден тұрады,
автордың есімін
иемденген.
40 слайд
6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.
41 слайд
Бұл жасырылған зат-Рубик кубигі.
Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы
Эрне Рубик бұл ойынды студенттердің
кеңістікті елестетуін дамыту үшін
ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде
бұл ойын жалпыға ортақ ойынға
айналды. Тіпті 1982 жылы Рубик
кубигін жинаудан әлем чемпионаты
да өтті. Ең тез жинау уақыты-23
секунд. Кубикті кез келген жағдайдан
бастап 23 жүрістен артық емес мезетте
жинауға болады.
41 слайд
Бұл жасырылған зат-Рубик кубигі. Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне Рубик бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде бұл ойын жалпыға ортақ ойынға айналды. Тіпті 1982 жылы Рубик кубигін жинаудан әлем чемпионаты да өтті. Ең тез жинау уақыты-23 секунд. Кубикті кез келген жағдайдан бастап 23 жүрістен артық емес мезетте жинауға болады.
42 слайд
Грек мифологиясында
құрылысшы, сәулетші,
өнертапқыш Дедал (Икарға
қанат жасаған шебер) мен
оның жиені Тал туралы аңыз
бар. Тал гончарлы станок,
алғаш рет жылан тістерінен
ара және ................. ойлап
тапты. Дедал қызғаныштан
оны қала бекінісінен
(қабырғасынан) құлатып
жіберді.
3 2 1 жау
ап43 2 4
42 слайд
Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Тал гончарлы станок, алғаш рет жылан тістерінен ара және ................. ойлап тапты. Дедал қызғаныштан оны қала бекінісінен (қабырғасынан) құлатып жіберді. 3 2 1 жау ап43 2 4
43 слайд
4 ұпай . Бұл
заттың
баламасының
біреуі 2000
жылдай жерде
жатты.
43 слайд
4 ұпай . Бұл заттың баламасының біреуі 2000 жылдай жерде жатты.
44 слайд
3 ұпай.
Архелогтар
қоладан
жасалған бұл
заттың
бірнешеуін
Помпей үймесінің
астынан тапты.
44 слайд
3 ұпай. Архелогтар қоладан жасалған бұл заттың бірнешеуін Помпей үймесінің астынан тапты.
45 слайд
2 ұпай. Бірнеше
жылдар бойы бұл
заттың қаңқасы
нақты
болғандықтан
өзгерген емес
45 слайд
2 ұпай. Бірнеше жылдар бойы бұл заттың қаңқасы нақты болғандықтан өзгерген емес
46 слайд
1 ұпай. Бұл
құрал
құрылыста
және сәулет
саласында
сызбаларды
орындау үшін
таптырмайты
н құрал
болып
есептеледі.
46 слайд
1 ұпай. Бұл құрал құрылыста және сәулет саласында сызбаларды орындау үшін таптырмайты н құрал болып есептеледі.
47 слайд
Грек мифологиясында
құрылысшы, сәулетші,
өнертапқыш Дедал (Икарға
қанат жасаған шебер) мен оның
жиені Тал туралы аңыз бар. Тал
гончарлы станок, алғаш рет
жылан тістерінен ара және
циркульді ойлап тапты. Дедал
қызғаныштан оны қала
бекінісінен (қабырғасынан)
құлатып жіберді.
БҰЛ- ЦИРКУЛЬ
47 слайд
Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Тал гончарлы станок, алғаш рет жылан тістерінен ара және циркульді ойлап тапты. Дедал қызғаныштан оны қала бекінісінен (қабырғасынан) құлатып жіберді. БҰЛ- ЦИРКУЛЬ
48 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?
48 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?
49 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?
49 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?
50 слайд
1. Шаманың 1/100 бөлігі (процент)
2. у=х2 функциясының графигі. ( парабола)
3. Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль)
4. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті
ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? (3)
5. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет
кесу керек? (2)
6. Геометрияның жазықтықтағы денені зерттейтін
бөлімі (планиметрия)
7. Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір
қоян торда қалды. Неге?
8. Көпмүшенің барлық қабырғаларының
қосындысы (периметр)
9. Анықтамасыз қабылданатын ұғымдар. ( негізгі
ұғымдар)
10. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын
бұрыш (жазыңқы) Кім шапшаң?Кім шапшаң?
50 слайд
1. Шаманың 1/100 бөлігі (процент) 2. у=х2 функциясының графигі. ( парабола) 3. Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль) 4. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? (3) 5. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек? (2) 6. Геометрияның жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі (планиметрия) 7. Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды. Неге? 8. Көпмүшенің барлық қабырғаларының қосындысы (периметр) 9. Анықтамасыз қабылданатын ұғымдар. ( негізгі ұғымдар) 10. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын бұрыш (жазыңқы) Кім шапшаң?Кім шапшаң?
51 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?
51 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?
52 слайд
52 слайд