Материалдар / Дарындылар додасы

Дарындылар додасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Математика пәнінің мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қаңтар 2019
653
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дарындылар додасы № 12 орта мектеп (Сыныптан тыс сайыс сабақ) Өткізген : математика пәні мұғалім

1 слайд
Дарындылар додасы № 12 орта мектеп (Сыныптан тыс сайыс сабақ) Өткізген : математика пәні мұғалімі Молдақан Б.Е.

1 слайд

Дарындылар додасы № 12 орта мектеп (Сыныптан тыс сайыс сабақ) Өткізген : математика пәні мұғалімі Молдақан Б.Е.

фигуралар ғалымдар сандарфигуралар ғалымдар

2 слайд
фигуралар ғалымдар сандарфигуралар ғалымдар

2 слайд

фигуралар ғалымдар сандарфигуралар ғалымдар

1-ші сұрақ: Ежелгі грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыраны ұстаған қара құл кіреді. Қыз: «Құмыраны трапедз

3 слайд
  1-ші сұрақ: Ежелгі грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыраны ұстаған қара құл кіреді. Қыз: «Құмыраны трапедзионға қой» - дейді. Құрметті ойыншылар! «Трапедзион» деген сөздің мағынасы және оның математикаға қатынасы қандай?

3 слайд

  1-ші сұрақ: Ежелгі грецияның киімін киген қыз отыр. Қолында әдемі құмыраны ұстаған қара құл кіреді. Қыз: «Құмыраны трапедзионға қой» - дейді. Құрметті ойыншылар! «Трапедзион» деген сөздің мағынасы және оның математикаға қатынасы қандай?

4 слайд

4 слайд

2-ші сұрақ : Алдарыңызда әрі математик, әрі дәрігер,әрі ақын, әрі музыкант,әрі ғалым кім? А) Қорқыт Б) Омар Хаям В) Құрман

5 слайд
2-ші сұрақ : Алдарыңызда әрі математик, әрі дәрігер,әрі ақын, әрі музыкант,әрі ғалым кім? А) Қорқыт Б) Омар Хаям В) Құрманғазы Г) Әл- Фараби Д) Ахмед Яссауи

5 слайд

2-ші сұрақ : Алдарыңызда әрі математик, әрі дәрігер,әрі ақын, әрі музыкант,әрі ғалым кім? А) Қорқыт Б) Омар Хаям В) Құрманғазы Г) Әл- Фараби Д) Ахмед Яссауи

6 слайд

6 слайд

7 слайд

7 слайд

1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.1637 жылы Рене Декарт координаталық

8 слайд
1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.

8 слайд

1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.1637 жылы Рене Декарт координаталық түзуді енгізіп, .... және .......... түсінік берген.

9 слайд

9 слайд

Қызықты есептер 20 20 20 30 30 30 404040Қызықты есептер 20 20 20 30 30 40 40 40

10 слайд
Қызықты есептер 20 20 20 30 30 30 404040Қызықты есептер 20 20 20 30 30 40 40 40

10 слайд

Қызықты есептер 20 20 20 30 30 30 404040Қызықты есептер 20 20 20 30 30 40 40 40

Отбасында төрт бала бар. Олар 3 жаста, 5 жаста, 9 жаста және 15 жаста. Арай мен Еңліктің жастарының ең кіші ортақ еселігі С

11 слайд
Отбасында төрт бала бар. Олар 3 жаста, 5 жаста, 9 жаста және 15 жаста. Арай мен Еңліктің жастарының ең кіші ортақ еселігі Сағидың жасына тең. Меруерттің жасы Еңліктің жасына еселік сан. Кім неше жаста?

11 слайд

Отбасында төрт бала бар. Олар 3 жаста, 5 жаста, 9 жаста және 15 жаста. Арай мен Еңліктің жастарының ең кіші ортақ еселігі Сағидың жасына тең. Меруерттің жасы Еңліктің жасына еселік сан. Кім неше жаста?

Сағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жастаСағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жаста

12 слайд
Сағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жастаСағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жаста

12 слайд

Сағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жастаСағи 15, Меруерт 9, Еңлік 3, Арай 5 жаста

Олжас, Шыңғыс, Алмас және Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар Манас көшесі 82-де, Достық көшесі 105-үйде, Қажымұқан көшесі 46- үй

13 слайд
Олжас, Шыңғыс, Алмас және Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар Манас көшесі 82-де, Достық көшесі 105-үйде, Қажымұқан көшесі 46- үйде және Достық көшесі 82 –үйде тұрады. Олжас пен Алмас бір көшеде емес, бірақ бірдей нөмірлі үйде тұрады. Алмас пен Шыңғыс бір көшеде, бірақ әр түрлі нөмірлі үйде тұрады. Кім қай көшеде, қандай нөмірлі үйде тұрады?

13 слайд

Олжас, Шыңғыс, Алмас және Әлібек бір сыныпта оқиды. Олар Манас көшесі 82-де, Достық көшесі 105-үйде, Қажымұқан көшесі 46- үйде және Достық көшесі 82 –үйде тұрады. Олжас пен Алмас бір көшеде емес, бірақ бірдей нөмірлі үйде тұрады. Алмас пен Шыңғыс бір көшеде, бірақ әр түрлі нөмірлі үйде тұрады. Кім қай көшеде, қандай нөмірлі үйде тұрады?

Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,

14 слайд
Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46

14 слайд

Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46Алмас Достық-82, Шыңғыс Достық-105, Олжас Манас-82,Әлібек Қажымұқан 46

Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ор

15 слайд
Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ортаншасы, кішісі кім? Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ортаншасы, кішісі кім?

15 слайд

Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ортаншасы, кішісі кім? Арман , Аян , Абзал ағайынды үшеуі әр түрлі сыныпта оқиды. Абзал Арманнан ал Аян Абзалдан кіші емес . Бұл үйдің үлкені, ортаншасы, кішісі кім?

1- Аян 2-Абзал 3- Арман

16 слайд
1- Аян 2-Абзал 3- Арман

16 слайд

1- Аян 2-Абзал 3- Арман

Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы ба

17 слайд
Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар.Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар.

17 слайд

Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар.Бұлбұлдың 2 құлақ, 1 басы бар Салдыраған 8 жерден таңбасы бар. Бұлбұлды жолға салып айдағанда, Салатын неше түрлі жорғасы бар.

Домбыра

18 слайд
Домбыра

18 слайд

Домбыра

Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырма

19 слайд
Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.

19 слайд

Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.Екі айнасы бар, екі найзасы бар, Төрт сылдырмағы бар, Бір шыбыртқысы бар.

сиырсиыр

20 слайд
сиырсиыр

20 слайд

сиырсиыр

Алды – артымыз шексізде, Жете алмайсың біздерге. Сәуле менен кесінді, Шыққан тегі білсеңдер

21 слайд
Алды – артымыз шексізде, Жете алмайсың біздерге. Сәуле менен кесінді, Шыққан тегі білсеңдер

21 слайд

Алды – артымыз шексізде, Жете алмайсың біздерге. Сәуле менен кесінді, Шыққан тегі білсеңдер

түзу

22 слайд
түзу

22 слайд

түзу

Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен

23 слайд
Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен жұп рейс жасап өзеннен өтті. Олар неше рейс жасады?Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен жұп рейс жасап өзеннен өтті. Олар неше рейс жасады?

23 слайд

Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен жұп рейс жасап өзеннен өтті. Олар неше рейс жасады?Өзенге 3 турист келді. Жағада екі кісілік бір қайық тұр. Одан басқа арғы жағаға өтетін еш нәрсе жоқ. Туристер осы қайықпен жұп рейс жасап өзеннен өтті. Олар неше рейс жасады?

Жауабы: Егер туристер бір жағаға келсе, онда қарсы жағаға жұп рейс жасап өту мүмкін емес. Онда туристер өзеннің қарама − қар

24 слайд
Жауабы: Егер туристер бір жағаға келсе, онда қарсы жағаға жұп рейс жасап өту мүмкін емес. Онда туристер өзеннің қарама − қарсы жағына келген, екеуі бір бетіне, ал үшіншісі келесі бетіне. Бұл жағдайда өзеннен екі рейс жасап өтуге болады.

24 слайд

Жауабы: Егер туристер бір жағаға келсе, онда қарсы жағаға жұп рейс жасап өту мүмкін емес. Онда туристер өзеннің қарама − қарсы жағына келген, екеуі бір бетіне, ал үшіншісі келесі бетіне. Бұл жағдайда өзеннен екі рейс жасап өтуге болады.

Екі адам өзен жағасына келді. Жағадағы қайық тек бір адамды ғана көтереді, алайда екі жолаушы да аман – есен өзеннен өтті. Қ

25 слайд
Екі адам өзен жағасына келді. Жағадағы қайық тек бір адамды ғана көтереді, алайда екі жолаушы да аман – есен өзеннен өтті. Қалай?

25 слайд

Екі адам өзен жағасына келді. Жағадағы қайық тек бір адамды ғана көтереді, алайда екі жолаушы да аман – есен өзеннен өтті. Қалай?

Өзен біреу ал, адам екеу .Біреуі бұл жағасынан, ал біреуі арғы жағасынан келді , ал қайық ортада тұрмайды , екі жағаның бірі

26 слайд
Өзен біреу ал, адам екеу .Біреуі бұл жағасынан, ал біреуі арғы жағасынан келді , ал қайық ортада тұрмайды , екі жағаның бірінде бірінші біреуі қайықта бұл жағаға өтеді ал екіншісі қайықты күтіп алады да қарсы жағаға өтеді

26 слайд

Өзен біреу ал, адам екеу .Біреуі бұл жағасынан, ал біреуі арғы жағасынан келді , ал қайық ортада тұрмайды , екі жағаның бірінде бірінші біреуі қайықта бұл жағаға өтеді ал екіншісі қайықты күтіп алады да қарсы жағаға өтеді

Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қо

27 слайд
Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қоян болған?Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қоян болған?

27 слайд

Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қоян болған?Бір қорада тауықтар мен қояндар бар, олардың бастарының саны 19, ал аяқтарының саны 40. Сонда қорада неше тауық, неше қоян болған?

Жауабы: 1 қоян, 18 тауық.

28 слайд
Жауабы: 1 қоян, 18 тауық.

28 слайд

Жауабы: 1 қоян, 18 тауық.

29 слайд

29 слайд

ХХ ғасыр тарихшысы Роуз бұл ойын туралы былай деген: “Бұл – жаныңды қозғайтын сөзсіз әңгіме, үміт пен өкініш, өлім мен өмір

30 слайд
ХХ ғасыр тарихшысы Роуз бұл ойын туралы былай деген: “Бұл – жаныңды қозғайтын сөзсіз әңгіме, үміт пен өкініш, өлім мен өмір, поэзия мен ғылым, Ежелгі Шығыс пен қазіргі Европа” 4 3 2 1 жау ап4 3 2

30 слайд

ХХ ғасыр тарихшысы Роуз бұл ойын туралы былай деген: “Бұл – жаныңды қозғайтын сөзсіз әңгіме, үміт пен өкініш, өлім мен өмір, поэзия мен ғылым, Ежелгі Шығыс пен қазіргі Европа” 4 3 2 1 жау ап4 3 2

4 ұпай. Отаны-Үндістан. Жасы-15 жүзжылдық. Ежелгі аты-чатуранга. Өнертапқыштың аты белгісіз.

31 слайд
4 ұпай. Отаны-Үндістан. Жасы-15 жүзжылдық. Ежелгі аты-чатуранга. Өнертапқыштың аты белгісіз.

31 слайд

4 ұпай. Отаны-Үндістан. Жасы-15 жүзжылдық. Ежелгі аты-чатуранга. Өнертапқыштың аты белгісіз.

3 ұпай. Праганың Стейниц атты тұрғыны осы ойын арқылы өз атын шығарды.

32 слайд
3 ұпай. Праганың Стейниц атты тұрғыны осы ойын арқылы өз атын шығарды.

32 слайд

3 ұпай. Праганың Стейниц атты тұрғыны осы ойын арқылы өз атын шығарды.

2 ұпай. Екі король арасындағы тұрақты ұрыс.

33 слайд
2 ұпай. Екі король арасындағы тұрақты ұрыс.

33 слайд

2 ұпай. Екі король арасындағы тұрақты ұрыс.

1 ұпай. Бұл ойында аттар мен пілдер бар.

34 слайд
1 ұпай. Бұл ойында аттар мен пілдер бар.

34 слайд

1 ұпай. Бұл ойында аттар мен пілдер бар.

Бұл жасырылған зат - Шахмат. Шахмат - ақылдылық пен әділдік символы. Шахмат дегеніміз өнер ме, спорт па, әлде ойын ба деген с

35 слайд
Бұл жасырылған зат - Шахмат. Шахмат - ақылдылық пен әділдік символы. Шахмат дегеніміз өнер ме, спорт па, әлде ойын ба деген сұрақ төңірегінде қазірде де айтыс туады. Біреулер үшін - еңбек, біреулер үшін - демалыс. Бірақ бір нәрсе белгілі: шахмат ойнау үшін еркіндік, шыдамдылық, қойылған мақсатқа жетуде төзімділік, жоғары есте сақтау қабілеті, логикалық ойлау, математикалық қабілеті, талант болу керек.

35 слайд

Бұл жасырылған зат - Шахмат. Шахмат - ақылдылық пен әділдік символы. Шахмат дегеніміз өнер ме, спорт па, әлде ойын ба деген сұрақ төңірегінде қазірде де айтыс туады. Біреулер үшін - еңбек, біреулер үшін - демалыс. Бірақ бір нәрсе белгілі: шахмат ойнау үшін еркіндік, шыдамдылық, қойылған мақсатқа жетуде төзімділік, жоғары есте сақтау қабілеті, логикалық ойлау, математикалық қабілеті, талант болу керек.

Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен б

36 слайд
Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде бұл ойын жалпыға ортақ ойынға айналды.Бұл қай ойын? 4 3 2 1 жау ап4 3 2

36 слайд

Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде бұл ойын жалпыға ортақ ойынға айналды.Бұл қай ойын? 4 3 2 1 жау ап4 3 2

4 ұпай. Егер белгілі бір жүйемен ойнамаса, нәтижеге жету үшін миллион жыл керек.

37 слайд
4 ұпай. Егер белгілі бір жүйемен ойнамаса, нәтижеге жету үшін миллион жыл керек.

37 слайд

4 ұпай. Егер белгілі бір жүйемен ойнамаса, нәтижеге жету үшін миллион жыл керек.

3 ұпай. Бұл ойын- стереометрияға, комбинаторикаға, бағдарламалауға көрнекі құрал болып табылады.

38 слайд
3 ұпай. Бұл ойын- стереометрияға, комбинаторикаға, бағдарламалауға көрнекі құрал болып табылады.

38 слайд

3 ұпай. Бұл ойын- стереометрияға, комбинаторикаға, бағдарламалауға көрнекі құрал болып табылады.

2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.2 ұпай. Ой

39 слайд
2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.

39 слайд

2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.2 ұпай. Ойынды «Жүзжылдық ойыны» деп атаған. Алыс сапарға шыққанда таптырмас ермек. Сыртқы түрі- дұрыс көпжақ.

6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.

40 слайд
6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.

40 слайд

6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.6 түсті 26 текшеден тұрады, автордың есімін иемденген.

Бұл жасырылған зат-Рубик кубигі. Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне Рубик бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін

41 слайд
Бұл жасырылған зат-Рубик кубигі. Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне Рубик бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде бұл ойын жалпыға ортақ ойынға айналды. Тіпті 1982 жылы Рубик кубигін жинаудан әлем чемпионаты да өтті. Ең тез жинау уақыты-23 секунд. Кубикті кез келген жағдайдан бастап 23 жүрістен артық емес мезетте жинауға болады.

41 слайд

Бұл жасырылған зат-Рубик кубигі. Будапешт сәулет өнерінің оқытушысы Эрне Рубик бұл ойынды студенттердің кеңістікті елестетуін дамыту үшін ойлап тапқан. Сонымен бір мезгілде бұл ойын жалпыға ортақ ойынға айналды. Тіпті 1982 жылы Рубик кубигін жинаудан әлем чемпионаты да өтті. Ең тез жинау уақыты-23 секунд. Кубикті кез келген жағдайдан бастап 23 жүрістен артық емес мезетте жинауға болады.

Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар.

42 слайд
Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Тал гончарлы станок, алғаш рет жылан тістерінен ара және ................. ойлап тапты. Дедал қызғаныштан оны қала бекінісінен (қабырғасынан) құлатып жіберді. 3 2 1 жау ап43 2 4

42 слайд

Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Тал гончарлы станок, алғаш рет жылан тістерінен ара және ................. ойлап тапты. Дедал қызғаныштан оны қала бекінісінен (қабырғасынан) құлатып жіберді. 3 2 1 жау ап43 2 4

4 ұпай . Бұл заттың баламасының біреуі 2000 жылдай жерде жатты.

43 слайд
4 ұпай . Бұл заттың баламасының біреуі 2000 жылдай жерде жатты.

43 слайд

4 ұпай . Бұл заттың баламасының біреуі 2000 жылдай жерде жатты.

3 ұпай. Архелогтар қоладан жасалған бұл заттың бірнешеуін Помпей үймесінің астынан тапты.

44 слайд
3 ұпай. Архелогтар қоладан жасалған бұл заттың бірнешеуін Помпей үймесінің астынан тапты.

44 слайд

3 ұпай. Архелогтар қоладан жасалған бұл заттың бірнешеуін Помпей үймесінің астынан тапты.

2 ұпай. Бірнеше жылдар бойы бұл заттың қаңқасы нақты болғандықтан өзгерген емес

45 слайд
2 ұпай. Бірнеше жылдар бойы бұл заттың қаңқасы нақты болғандықтан өзгерген емес

45 слайд

2 ұпай. Бірнеше жылдар бойы бұл заттың қаңқасы нақты болғандықтан өзгерген емес

1 ұпай. Бұл құрал құрылыста және сәулет саласында сызбаларды орындау үшін таптырмайты н құрал болып есептеледі.

46 слайд
1 ұпай. Бұл құрал құрылыста және сәулет саласында сызбаларды орындау үшін таптырмайты н құрал болып есептеледі.

46 слайд

1 ұпай. Бұл құрал құрылыста және сәулет саласында сызбаларды орындау үшін таптырмайты н құрал болып есептеледі.

Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Т

47 слайд
Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Тал гончарлы станок, алғаш рет жылан тістерінен ара және циркульді ойлап тапты. Дедал қызғаныштан оны қала бекінісінен (қабырғасынан) құлатып жіберді. БҰЛ- ЦИРКУЛЬ

47 слайд

Грек мифологиясында құрылысшы, сәулетші, өнертапқыш Дедал (Икарға қанат жасаған шебер) мен оның жиені Тал туралы аңыз бар. Тал гончарлы станок, алғаш рет жылан тістерінен ара және циркульді ойлап тапты. Дедал қызғаныштан оны қала бекінісінен (қабырғасынан) құлатып жіберді. БҰЛ- ЦИРКУЛЬ

Кім шапшаң?Кім шапшаң?

48 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?

48 слайд

Кім шапшаң?Кім шапшаң?

Кім шапшаң?Кім шапшаң?

49 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?

49 слайд

Кім шапшаң?Кім шапшаң?

1. Шаманың 1/100 бөлігі (процент) 2. у=х2 функциясының графигі. ( парабола) 3. Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль) 4. Үстелде

50 слайд
1. Шаманың 1/100 бөлігі (процент) 2. у=х2 функциясының графигі. ( парабола) 3. Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль) 4. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? (3) 5. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек? (2) 6. Геометрияның жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі (планиметрия) 7. Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды. Неге? 8. Көпмүшенің барлық қабырғаларының қосындысы (периметр) 9. Анықтамасыз қабылданатын ұғымдар. ( негізгі ұғымдар) 10. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын бұрыш (жазыңқы) Кім шапшаң?Кім шапшаң?

50 слайд

1. Шаманың 1/100 бөлігі (процент) 2. у=х2 функциясының графигі. ( парабола) 3. Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль) 4. Үстелде 3 стақан сүт бар. Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде неше стақан бар? (3) 5. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек? (2) 6. Геометрияның жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі (планиметрия) 7. Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды. Неге? 8. Көпмүшенің барлық қабырғаларының қосындысы (периметр) 9. Анықтамасыз қабылданатын ұғымдар. ( негізгі ұғымдар) 10. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын бұрыш (жазыңқы) Кім шапшаң?Кім шапшаң?

Кім шапшаң?Кім шапшаң?

51 слайд
Кім шапшаң?Кім шапшаң?

51 слайд

Кім шапшаң?Кім шапшаң?

52 слайд

52 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ