"Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырату олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
М. Сиранов атындағы орта мектептің Педагог- психологы: Кабиева Гулбариса Нагимовна Санаты : I

#1 слайд
М. Сиранов атындағы орта мектептің Педагог- психологы: Кабиева Гулбариса Нагимовна Санаты : I

1 слайд

М. Сиранов атындағы орта мектептің Педагог- психологы: Кабиева Гулбариса Нагимовна Санаты : I

Т ақырыбы: Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер Түрі: тренингМақсаты: Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырат

#2 слайд
Т ақырыбы: Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер Түрі: тренингМақсаты: Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырату олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау: Ереже Бір –бірін тыңдау. Бір- бірінің ойын толықтыру. Бір-бірінің ойын бөлмеу.

2 слайд

Т ақырыбы: Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер Түрі: тренингМақсаты: Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырату олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау: Ереже Бір –бірін тыңдау. Бір- бірінің ойын толықтыру. Бір-бірінің ойын бөлмеу.

Мақсаты: Оқушы, мұғалімА- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді. Сол қолымен қағазды

#3 слайд
Мақсаты: Оқушы, мұғалімА- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді. Сол қолымен қағазды түзету қандай қиын болса, баланың бойындағы дарындылықты ашу да сондай қиын екенін түсіну. « Қағазды умаждау » жаттығу «Бәйтерекке саяхат » жаттығуында оқушылар өз арман – тілектерін жазады. Дарынды бала болу үшін не істеу қажет? Әр балаға парақтар таратылады, сол параққа әр бала өзінің оң қолының суретін салып, алақанына жауаптар жазады. ( еңбектену, ерінбеу, ақылды, зейінді есте сақтау, ашық сөйлеу, терең ойлау, мұқият тыңдау, мақсат қою, көп оқу елестету бейнелеу) Бір бірлеп сөздерді оқып, бүктеп бәйтерекке салады.

3 слайд

Мақсаты: Оқушы, мұғалімА- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді. Сол қолымен қағазды түзету қандай қиын болса, баланың бойындағы дарындылықты ашу да сондай қиын екенін түсіну. « Қағазды умаждау » жаттығу «Бәйтерекке саяхат » жаттығуында оқушылар өз арман – тілектерін жазады. Дарынды бала болу үшін не істеу қажет? Әр балаға парақтар таратылады, сол параққа әр бала өзінің оң қолының суретін салып, алақанына жауаптар жазады. ( еңбектену, ерінбеу, ақылды, зейінді есте сақтау, ашық сөйлеу, терең ойлау, мұқият тыңдау, мақсат қою, көп оқу елестету бейнелеу) Бір бірлеп сөздерді оқып, бүктеп бәйтерекке салады.

Релаксация: «Гүлдер». (Әуен ойнап тұрады) Жайлап тұрамыз және көзімізді жұмамыз. 2 – 3 рет демімізді шығарамыз. Терең тыныс

#4 слайд
  Релаксация: «Гүлдер».   (Әуен ойнап тұрады) Жайлап тұрамыз және көзімізді жұмамыз. 2 – 3 рет демімізді шығарамыз. Терең тыныс аламыз. Балалар біз бәріміз енді өсіп келе жатырған гүлдерміз. Бірақ жай гүл емес әрбірің шығармашылыққа тұла бойы тұнып тұрған гүлміз деп елестетіңіздер. Гүлдің түрі, түсі, аты. Күн шықты? Гүлдер жайлап ашылып өсіп келеді. (Қолдарын созады) «Мен бақытты боламын» Бетімізге самал жел лебі еседі. Кенеттен баяу жел соғады, гүлдер желмен жан-жаққа шайқалады (қолдарын жан-жаққа шайқайды). Аспанға бұлт төніп, жаңбыр жауа бастайды. Гүлдер тоңып, бүрсіп, жабылады (қолдарын тізе үстіне қойып бүрсіп отырады). Бір уақытта күннің көзі күлімдеп, жайнап шығады, сол уақытта гүлдер де құлпырып, жайнап ашыла бастайды (балалар үлкен шеңбер жасап, бір үлкен гүл шоғына жиналады). Міне осы исі аңқыған гүлдеріңді ең жақын, ең жақсы достарыңызға сыйлаңыздар. Талдау:  Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады? Ол гүл біреу ме? Тікені бар ма?

4 слайд

  Релаксация: «Гүлдер».   (Әуен ойнап тұрады) Жайлап тұрамыз және көзімізді жұмамыз. 2 – 3 рет демімізді шығарамыз. Терең тыныс аламыз. Балалар біз бәріміз енді өсіп келе жатырған гүлдерміз. Бірақ жай гүл емес әрбірің шығармашылыққа тұла бойы тұнып тұрған гүлміз деп елестетіңіздер. Гүлдің түрі, түсі, аты. Күн шықты? Гүлдер жайлап ашылып өсіп келеді. (Қолдарын созады) «Мен бақытты боламын» Бетімізге самал жел лебі еседі. Кенеттен баяу жел соғады, гүлдер желмен жан-жаққа шайқалады (қолдарын жан-жаққа шайқайды). Аспанға бұлт төніп, жаңбыр жауа бастайды. Гүлдер тоңып, бүрсіп, жабылады (қолдарын тізе үстіне қойып бүрсіп отырады). Бір уақытта күннің көзі күлімдеп, жайнап шығады, сол уақытта гүлдер де құлпырып, жайнап ашыла бастайды (балалар үлкен шеңбер жасап, бір үлкен гүл шоғына жиналады). Міне осы исі аңқыған гүлдеріңді ең жақын, ең жақсы достарыңызға сыйлаңыздар. Талдау:  Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады? Ол гүл біреу ме? Тікені бар ма?

Кері байланыс Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады ? Тікені бар м а? О л гүл біреу м е?

#5 слайд
Кері байланыс Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады ? Тікені бар м а? О л гүл біреу м е?

5 слайд

Кері байланыс Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады ? Тікені бар м а? О л гүл біреу м е?

Қорытынды:

#6 слайд
Қорытынды:

6 слайд

Қорытынды:

#7 слайд

7 слайд

Файл форматы:
pptx
29.04.2020
401
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі