Материалдар / "Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер"

"Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырату олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
324
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
М. Сиранов атындағы орта мектептің Педагог- психологы: Кабиева Гулбариса Нагимовна Санаты : I

1 слайд
М. Сиранов атындағы орта мектептің Педагог- психологы: Кабиева Гулбариса Нагимовна Санаты : I

1 слайд

М. Сиранов атындағы орта мектептің Педагог- психологы: Кабиева Гулбариса Нагимовна Санаты : I

Т ақырыбы: Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер Түрі: тренингМақсаты: Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырат

2 слайд
Т ақырыбы: Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер Түрі: тренингМақсаты: Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырату олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау: Ереже Бір –бірін тыңдау. Бір- бірінің ойын толықтыру. Бір-бірінің ойын бөлмеу.

2 слайд

Т ақырыбы: Дарындылықты танудағы психологиялық ерекшеліктер Түрі: тренингМақсаты: Дарынды және талантты балалар ұғымын ажырату олармен жұмыс жасау ерекшеліктерін айқындау: Ереже Бір –бірін тыңдау. Бір- бірінің ойын толықтыру. Бір-бірінің ойын бөлмеу.

Мақсаты: Оқушы, мұғалімА- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді. Сол қолымен қағазды

3 слайд
Мақсаты: Оқушы, мұғалімА- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді. Сол қолымен қағазды түзету қандай қиын болса, баланың бойындағы дарындылықты ашу да сондай қиын екенін түсіну. « Қағазды умаждау » жаттығу «Бәйтерекке саяхат » жаттығуында оқушылар өз арман – тілектерін жазады. Дарынды бала болу үшін не істеу қажет? Әр балаға парақтар таратылады, сол параққа әр бала өзінің оң қолының суретін салып, алақанына жауаптар жазады. ( еңбектену, ерінбеу, ақылды, зейінді есте сақтау, ашық сөйлеу, терең ойлау, мұқият тыңдау, мақсат қою, көп оқу елестету бейнелеу) Бір бірлеп сөздерді оқып, бүктеп бәйтерекке салады.

3 слайд

Мақсаты: Оқушы, мұғалімА- 4 парағын оң қолға ұстап умаждайды, содан кейін сол қолымен оны ашып түзетеді. Сол қолымен қағазды түзету қандай қиын болса, баланың бойындағы дарындылықты ашу да сондай қиын екенін түсіну. « Қағазды умаждау » жаттығу «Бәйтерекке саяхат » жаттығуында оқушылар өз арман – тілектерін жазады. Дарынды бала болу үшін не істеу қажет? Әр балаға парақтар таратылады, сол параққа әр бала өзінің оң қолының суретін салып, алақанына жауаптар жазады. ( еңбектену, ерінбеу, ақылды, зейінді есте сақтау, ашық сөйлеу, терең ойлау, мұқият тыңдау, мақсат қою, көп оқу елестету бейнелеу) Бір бірлеп сөздерді оқып, бүктеп бәйтерекке салады.

Релаксация: «Гүлдер». (Әуен ойнап тұрады) Жайлап тұрамыз және көзімізді жұмамыз. 2 – 3 рет демімізді шығарамыз. Терең тыныс

4 слайд
  Релаксация: «Гүлдер».   (Әуен ойнап тұрады) Жайлап тұрамыз және көзімізді жұмамыз. 2 – 3 рет демімізді шығарамыз. Терең тыныс аламыз. Балалар біз бәріміз енді өсіп келе жатырған гүлдерміз. Бірақ жай гүл емес әрбірің шығармашылыққа тұла бойы тұнып тұрған гүлміз деп елестетіңіздер. Гүлдің түрі, түсі, аты. Күн шықты? Гүлдер жайлап ашылып өсіп келеді. (Қолдарын созады) «Мен бақытты боламын» Бетімізге самал жел лебі еседі. Кенеттен баяу жел соғады, гүлдер желмен жан-жаққа шайқалады (қолдарын жан-жаққа шайқайды). Аспанға бұлт төніп, жаңбыр жауа бастайды. Гүлдер тоңып, бүрсіп, жабылады (қолдарын тізе үстіне қойып бүрсіп отырады). Бір уақытта күннің көзі күлімдеп, жайнап шығады, сол уақытта гүлдер де құлпырып, жайнап ашыла бастайды (балалар үлкен шеңбер жасап, бір үлкен гүл шоғына жиналады). Міне осы исі аңқыған гүлдеріңді ең жақын, ең жақсы достарыңызға сыйлаңыздар. Талдау:  Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады? Ол гүл біреу ме? Тікені бар ма?

4 слайд

  Релаксация: «Гүлдер».   (Әуен ойнап тұрады) Жайлап тұрамыз және көзімізді жұмамыз. 2 – 3 рет демімізді шығарамыз. Терең тыныс аламыз. Балалар біз бәріміз енді өсіп келе жатырған гүлдерміз. Бірақ жай гүл емес әрбірің шығармашылыққа тұла бойы тұнып тұрған гүлміз деп елестетіңіздер. Гүлдің түрі, түсі, аты. Күн шықты? Гүлдер жайлап ашылып өсіп келеді. (Қолдарын созады) «Мен бақытты боламын» Бетімізге самал жел лебі еседі. Кенеттен баяу жел соғады, гүлдер желмен жан-жаққа шайқалады (қолдарын жан-жаққа шайқайды). Аспанға бұлт төніп, жаңбыр жауа бастайды. Гүлдер тоңып, бүрсіп, жабылады (қолдарын тізе үстіне қойып бүрсіп отырады). Бір уақытта күннің көзі күлімдеп, жайнап шығады, сол уақытта гүлдер де құлпырып, жайнап ашыла бастайды (балалар үлкен шеңбер жасап, бір үлкен гүл шоғына жиналады). Міне осы исі аңқыған гүлдеріңді ең жақын, ең жақсы достарыңызға сыйлаңыздар. Талдау:  Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады? Ол гүл біреу ме? Тікені бар ма?

Кері байланыс Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады ? Тікені бар м а? О л гүл біреу м е?

5 слайд
Кері байланыс Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады ? Тікені бар м а? О л гүл біреу м е?

5 слайд

Кері байланыс Сіз елестеткен гүл қандай? Аты қалай аталады ? Тікені бар м а? О л гүл біреу м е?

Қорытынды:

6 слайд
Қорытынды:

6 слайд

Қорытынды:

7 слайд

7 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ