Материалдар / Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік жіктелуі

Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабаққа негізделіп жасақталған. Топтық, жұптық, жеке жұмыстар қамтылған.
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Алдыңғы білімді тексеру «wordwall» бағдарламасы арқылы тест тапсырмасы орындалады. •Бағалау-2-ұпай

1 слайд
Алдыңғы білімді тексеру «wordwall» бағдарламасы арқылы тест тапсырмасы орындалады. •Бағалау-2-ұпай  

1 слайд

Алдыңғы білімді тексеру «wordwall» бағдарламасы арқылы тест тапсырмасы орындалады. •Бағалау-2-ұпай  

Топқа бөлу: 1-топ: Ақсүйектер 2-топ: Билер 3-топ:Қара халық

2 слайд
Топқа бөлу: 1-топ: Ақсүйектер 2-топ: Билер 3-топ:Қара халық

2 слайд

Топқа бөлу: 1-топ: Ақсүйектер 2-топ: Билер 3-топ:Қара халық

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді

3 слайд
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану.

3 слайд

Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану.

Бейнебаян: -бейнебаянның мазмұны қандай болды? -қандай ерекшеліктерді байқадыңыздар?

4 слайд
Бейнебаян: -бейнебаянның мазмұны қандай болды? -қандай ерекшеліктерді байқадыңыздар?

4 слайд

Бейнебаян: -бейнебаянның мазмұны қандай болды? -қандай ерекшеліктерді байқадыңыздар?

1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыст

5 слайд
1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыстыру кестесінде) талдаңыз: -ақсүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -қарасүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -ұқсастықтарын сипаттайды. 3-ұпай Ақсүйектер ҰқсастығыҚарасүйек тер      

5 слайд

1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыстыру кестесінде) талдаңыз: -ақсүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -қарасүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -ұқсастықтарын сипаттайды. 3-ұпай Ақсүйектер ҰқсастығыҚарасүйек тер      

-«билер» ұғымына сипаттама жасайды; -қоғамдағы рөлін сипаттайды; -«билер сотының» қызметін сипаттайды; -қорытынды, ой-түйін жа

6 слайд
-«билер» ұғымына сипаттама жасайды; -қоғамдағы рөлін сипаттайды; -«билер сотының» қызметін сипаттайды; -қорытынды, ой-түйін жасайды. 3-ұпай 2-топқа: Билердің қазақ қоғамындағы рөлін Тұжырымдамалық карта арқылы сипаттаңыз: "Билер» ұғымына сипаттама жасаңыз. Қоғамдағы рөлін сипаттаңыз? "Билер сотының қызметін" сипаттаңыз. Қорытынды ой-түйін жасаңыз.

6 слайд

-«билер» ұғымына сипаттама жасайды; -қоғамдағы рөлін сипаттайды; -«билер сотының» қызметін сипаттайды; -қорытынды, ой-түйін жасайды. 3-ұпай 2-топқа: Билердің қазақ қоғамындағы рөлін Тұжырымдамалық карта арқылы сипаттаңыз: "Билер» ұғымына сипаттама жасаңыз. Қоғамдағы рөлін сипаттаңыз? "Билер сотының қызметін" сипаттаңыз. Қорытынды ой-түйін жасаңыз.

3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT талдау жасаңыз: Дескрипторы: -қазақ халқы әлеуметтік жіктелуінің мықты жақт

7 слайд
3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT талдау жасаңыз: Дескрипторы: -қазақ халқы әлеуметтік жіктелуінің мықты жақтарын анықтайды; -әлсіз жақтарын сипаттайды; -мүмкіндіктерін анықтайды; -қауіп-қатерін сипаттайды. Бағалау: 3 ұпай Күшті жақтары Осал жақтары МүмкіндіктерҚауіп-қатерлері

7 слайд

3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT талдау жасаңыз: Дескрипторы: -қазақ халқы әлеуметтік жіктелуінің мықты жақтарын анықтайды; -әлсіз жақтарын сипаттайды; -мүмкіндіктерін анықтайды; -қауіп-қатерін сипаттайды. Бағалау: 3 ұпай Күшті жақтары Осал жақтары МүмкіндіктерҚауіп-қатерлері

2-жұптық жұмыс: Дескрипторы: қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын төменнен жоғары қараай сатылай сипаттайды; -әлеуметтік саты

8 слайд
2-жұптық жұмыс: Дескрипторы: қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын төменнен жоғары қараай сатылай сипаттайды; -әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы ой-түйін айтады. Бағалау: 2 ұпай 1-жұп: Қазақ хандығы дәуіріндегі Қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын пирамида немесе тірек сызба түрінде сал. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы не білеміз?

8 слайд

2-жұптық жұмыс: Дескрипторы: қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын төменнен жоғары қараай сатылай сипаттайды; -әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы ой-түйін айтады. Бағалау: 2 ұпай 1-жұп: Қазақ хандығы дәуіріндегі Қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын пирамида немесе тірек сызба түрінде сал. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы не білеміз?

2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер еткен тұстар туралы сипаттаңыз. Дескрипторы: -мә

9 слайд
2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер еткен тұстар туралы сипаттаңыз. Дескрипторы: -мәтіннен қатты әсер еткен тұстарын анықтайды; -әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікірін білдіреді. Бағалау: 2 ұпай Мәтіннен қатты әсер еткен тұстар Әсер еткен үзінділер жөнінде пікір    

9 слайд

2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер еткен тұстар туралы сипаттаңыз. Дескрипторы: -мәтіннен қатты әсер еткен тұстарын анықтайды; -әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікірін білдіреді. Бағалау: 2 ұпай Мәтіннен қатты әсер еткен тұстар Әсер еткен үзінділер жөнінде пікір    

3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат», «жалған» тапсырмасын орындайды: Дескрипторы: -берілген мәліметтермен таны

10 слайд
3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат», «жалған» тапсырмасын орындайды: Дескрипторы: -берілген мәліметтермен таныса отырып, оқиғаның «ақиқат», «жалған» екендігін анықтайды. Бағалау: 2 ұпай

10 слайд

3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат», «жалған» тапсырмасын орындайды: Дескрипторы: -берілген мәліметтермен таныса отырып, оқиғаның «ақиқат», «жалған» екендігін анықтайды. Бағалау: 2 ұпай

Жеке жұмыс: ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөзд

11 слайд
Жеке жұмыс: ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл, төленгіт, төре Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын қолданып жауап беріңіз П: «Менің ойымша…». (1 ұпай) О: «Себебі …». (1 ұпай) П: «Келесі мысалдармен дәлелдей аламын Дескрипторы: Д өз пікірін білдіреді; -себебін анықтайды; -мысалдармен дәлел келтіреді. 2-ұпай

11 слайд

Жеке жұмыс: ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл, төленгіт, төре Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын қолданып жауап беріңіз П: «Менің ойымша…». (1 ұпай) О: «Себебі …». (1 ұпай) П: «Келесі мысалдармен дәлелдей аламын Дескрипторы: Д өз пікірін білдіреді; -себебін анықтайды; -мысалдармен дәлел келтіреді. 2-ұпай

Кері байланыс Интервью» әдісі арқылы алынады. -оқушылар сабақ барысы туралы кері байланыс ұсынады.

12 слайд
Кері байланыс Интервью» әдісі арқылы алынады. -оқушылар сабақ барысы туралы кері байланыс ұсынады.

12 слайд

Кері байланыс Интервью» әдісі арқылы алынады. -оқушылар сабақ барысы туралы кері байланыс ұсынады.

Үйге тапсырма -«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау; -«ашық» және «жабық» тест

13 слайд
Үйге тапсырма -«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау; -«ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын дайындау; -салыстырмалы талдау кестесін құру: ХҮ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелу ерекшеліктері Қазіргі қоғамның (ХХІ ғ) әлеуметтік-жіктелу ерекшеліктері    

13 слайд

Үйге тапсырма -«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау; -«ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын дайындау; -салыстырмалы талдау кестесін құру: ХҮ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелу ерекшеліктері Қазіргі қоғамның (ХХІ ғ) әлеуметтік-жіктелу ерекшеліктері    

Министірлікпен келісілген курстар тізімі