Дәстүрлі қазақ қоғамы әлеуметтік жіктелуі




1 слайд
Алдыңғы білімді тексеру
«wordwall» бағдарламасы арқылы тест
тапсырмасы орындалады.
•Бағалау-2-ұпай
1 слайд
Алдыңғы білімді тексеру «wordwall» бағдарламасы арқылы тест тапсырмасы орындалады. •Бағалау-2-ұпай

2 слайд
Топқа бөлу:
1-топ: Ақсүйектер
2-топ: Билер
3-топ:Қара халық
2 слайд
Топқа бөлу: 1-топ: Ақсүйектер 2-топ: Билер 3-топ:Қара халық

3 слайд
Дәстүрлі қазақ
қоғамының әлеуметтік
жіктелуінің
ерекшеліктері
10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік
жіктелуіне тән ерекшеліктерді
анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек »,
«хан», «сұлтан», «би», «батыр»
ұғымдарын пайдалану.
3 слайд
Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері 10.2.2.6 -қазақтардың әлеуметтік жіктелуіне тән ерекшеліктерді анықтау үшін «ақсүйек», «қарасүйек », «хан», «сұлтан», «би», «батыр» ұғымдарын пайдалану.

4 слайд
Бейнебаян:
-бейнебаянның мазмұны
қандай болды?
-қандай ерекшеліктерді
байқадыңыздар?
4 слайд
Бейнебаян: -бейнебаянның мазмұны қандай болды? -қандай ерекшеліктерді байқадыңыздар?

5 слайд
1-тапсырма: топтық жұмыс:
1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және
қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыстыру
кестесінде) талдаңыз:
-ақсүйектер тобының
ерекшеліктерін анықтайды;
-қарасүйектер тобының
ерекшеліктерін анықтайды;
-ұқсастықтарын сипаттайды.
3-ұпай
Ақсүйектер ҰқсастығыҚарасүйек
тер
5 слайд
1-тапсырма: топтық жұмыс: 1-топқа: Дәстүрлі қазақ қоғамының ақсүйектер және қарасүйектер болып бөлінуін венндиаграмма (салыстыру кестесінде) талдаңыз: -ақсүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -қарасүйектер тобының ерекшеліктерін анықтайды; -ұқсастықтарын сипаттайды. 3-ұпай Ақсүйектер ҰқсастығыҚарасүйек тер

6 слайд
-«билер» ұғымына сипаттама
жасайды;
-қоғамдағы рөлін сипаттайды;
-«билер сотының» қызметін
сипаттайды;
-қорытынды, ой-түйін жасайды.
3-ұпай
2-топқа: Билердің қазақ
қоғамындағы рөлін
Тұжырымдамалық карта
арқылы сипаттаңыз:
"Билер»
ұғымына
сипаттама
жасаңыз.
Қоғамдағы
рөлін
сипаттаңыз?
"Билер
сотының
қызметін"
сипаттаңыз.
Қорытынды
ой-түйін
жасаңыз.
6 слайд
-«билер» ұғымына сипаттама жасайды; -қоғамдағы рөлін сипаттайды; -«билер сотының» қызметін сипаттайды; -қорытынды, ой-түйін жасайды. 3-ұпай 2-топқа: Билердің қазақ қоғамындағы рөлін Тұжырымдамалық карта арқылы сипаттаңыз: "Билер» ұғымына сипаттама жасаңыз. Қоғамдағы рөлін сипаттаңыз? "Билер сотының қызметін" сипаттаңыз. Қорытынды ой-түйін жасаңыз.

7 слайд
3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT
талдау жасаңыз:
Дескрипторы:
-қазақ халқы әлеуметтік
жіктелуінің мықты жақтарын
анықтайды;
-әлсіз жақтарын сипаттайды;
-мүмкіндіктерін анықтайды;
-қауіп-қатерін сипаттайды.
Бағалау: 3 ұпай
Күшті жақтары Осал жақтары
МүмкіндіктерҚауіп-қатерлері
7 слайд
3-топқа: Қазақ халқының әлеуметтік жіктелуіне SWOT талдау жасаңыз: Дескрипторы: -қазақ халқы әлеуметтік жіктелуінің мықты жақтарын анықтайды; -әлсіз жақтарын сипаттайды; -мүмкіндіктерін анықтайды; -қауіп-қатерін сипаттайды. Бағалау: 3 ұпай Күшті жақтары Осал жақтары МүмкіндіктерҚауіп-қатерлері

8 слайд
2-жұптық жұмыс:
Дескрипторы:
қазақ қоғамының әлеуметтік
сатысын төменнен жоғары
қараай сатылай сипаттайды;
-әлеуметтік саты бойынша
жоғары көтерілу мүмкіндігі
туралы ой-түйін айтады.
Бағалау: 2 ұпай
1-жұп: Қазақ хандығы дәуіріндегі
Қазақ қоғамының әлеуметтік
сатысын пирамида немесе тірек
сызба түрінде сал. Қазақ хандығы
дәуіріндегі әлеуметтік саты
бойынша жоғары көтерілу
мүмкіндігі туралы не білеміз?
8 слайд
2-жұптық жұмыс: Дескрипторы: қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын төменнен жоғары қараай сатылай сипаттайды; -әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы ой-түйін айтады. Бағалау: 2 ұпай 1-жұп: Қазақ хандығы дәуіріндегі Қазақ қоғамының әлеуметтік сатысын пирамида немесе тірек сызба түрінде сал. Қазақ хандығы дәуіріндегі әлеуметтік саты бойынша жоғары көтерілу мүмкіндігі туралы не білеміз?

9 слайд
2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы
тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер
еткен тұстар туралы сипаттаңыз.
Дескрипторы:
-мәтіннен қатты әсер еткен
тұстарын анықтайды;
-әсер еткен үзінділер
жөнінде өз пікірін білдіреді.
Бағалау: 2 ұпай
Мәтіннен
қатты әсер
еткен тұстар
Әсер еткен
үзінділер
жөнінде пікір
9 слайд
2-жұп: «Екі жақты күнделік» әдісі арқылы тақырып бойынша мәтіннен қатты әсер еткен тұстар туралы сипаттаңыз. Дескрипторы: -мәтіннен қатты әсер еткен тұстарын анықтайды; -әсер еткен үзінділер жөнінде өз пікірін білдіреді. Бағалау: 2 ұпай Мәтіннен қатты әсер еткен тұстар Әсер еткен үзінділер жөнінде пікір

10 слайд
3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат»,
«жалған» тапсырмасын орындайды:
Дескрипторы:
-берілген мәліметтермен
таныса отырып, оқиғаның
«ақиқат», «жалған»
екендігін анықтайды.
Бағалау: 2 ұпай
10 слайд
3-жұп: «Learningapps» бағдарламасында «ақиқат», «жалған» тапсырмасын орындайды: Дескрипторы: -берілген мәліметтермен таныса отырып, оқиғаның «ақиқат», «жалған» екендігін анықтайды. Бағалау: 2 ұпай

11 слайд
Жеке жұмыс:
ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты
нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді
қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл,
төленгіт, төре
Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын
қолданып жауап беріңіз
П: «Менің ойымша…». (1 ұпай)
О: «Себебі …». (1 ұпай)
П: «Келесі мысалдармен дәлелдей аламын
Дескрипторы: Д
өз пікірін білдіреді;
-себебін анықтайды;
-мысалдармен дәлел келтіреді.
2-ұпай
11 слайд
Жеке жұмыс: ПТМС (ПОПС) «Қазақ қоғамындағы әлеуметтік топтар хандықты нығайтуда маңызды рөл атқарды». Кем дегенде 5 тірек сөздерді қолданып, баға беру: хан, сұлтан, ақсүйек, қарасүйек, би, батыр, құл, төленгіт, төре Осы тұжырыммен қаншалықты келісесіз? ПОПС формуласын қолданып жауап беріңіз П: «Менің ойымша…». (1 ұпай) О: «Себебі …». (1 ұпай) П: «Келесі мысалдармен дәлелдей аламын Дескрипторы: Д өз пікірін білдіреді; -себебін анықтайды; -мысалдармен дәлел келтіреді. 2-ұпай

12 слайд
Кері
байланыс
Интервью» әдісі арқылы алынады.
-оқушылар сабақ барысы туралы кері
байланыс ұсынады.
12 слайд
Кері байланыс Интервью» әдісі арқылы алынады. -оқушылар сабақ барысы туралы кері байланыс ұсынады.

13 слайд
Үйге тапсырма
-«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік
жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау;
-«ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын
дайындау;
-салыстырмалы талдау кестесін құру:
ХҮ-ХҮІІІ ғасырлардағы
қазақ қоғамының
әлеуметтік жіктелу
ерекшеліктері
Қазіргі қоғамның (ХХІ ғ)
әлеуметтік-жіктелу
ерекшеліктері
13 слайд
Үйге тапсырма -«Дәстүрлі қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелуінің ерекшеліктері» мәтінді оқып, талдау; -«ашық» және «жабық» тест тапсырмаларын дайындау; -салыстырмалы талдау кестесін құру: ХҮ-ХҮІІІ ғасырлардағы қазақ қоғамының әлеуметтік жіктелу ерекшеліктері Қазіргі қоғамның (ХХІ ғ) әлеуметтік-жіктелу ерекшеліктері