Материалдар / Датчик, ультрадыбыс датчигі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Датчик, ультрадыбыс датчигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Датчик слайд
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Ақпан 2020
4692
5 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қайталау  Жалған - ақиқат

1 слайд
Қайталау  Жалған - ақиқат

Видеоны қарау  https :// www . culture . ru / movies /3329/ almanakh - videozhurnala - khochu - vse - znat

2 слайд
Видеоны қарау  https :// www . culture . ru / movies /3329/ almanakh - videozhurnala - khochu - vse - znat

Сұрақтарға жауап беріңіздер  Тышқан алдындағы кедергіні қалай анықтайды?  Қандай шамалардың мәнін осындай датчиктің көмегімен

3 слайд
Сұрақтарға жауап беріңіздер  Тышқан алдындағы кедергіні қалай анықтайды?  Қандай шамалардың мәнін осындай датчиктің көмегімен анықтауға болады?  Ультрадыбысты қандай жағдайларда қолдануға болатын мысал келтіріңіз(Автоматты есіктер, жаяу жүргіншілер жолдары, парктроник, жарықты қосу/өшіру)  Қандай кәсіптердің адамдары ультрадыбыстық датчигі бар роботты қолданады және қалай пайдалана алады?

Ультрадыбыстық датчик  ультрадыбыстық датчикті пайдалану

4 слайд
Ультрадыбыстық датчик  ультрадыбыстық датчикті пайдалану

Эксперимент жүргізу  Қабырғадан немесе кедергілерден 15 см қашықтықта тоқтауы тиіс тік сызықпен қозғалатын роботтың бағдарл

5 слайд
Эксперимент жүргізу  Қабырғадан немесе кедергілерден 15 см қашықтықта тоқтауы тиіс тік сызықпен қозғалатын роботтың бағдарламасын жазу.

 Тапсырманы шешу үшін қызғылт - сары палитрадағы бізге таныс “Ожидание" бағдарламалық блогын қолданамыз, оны «Ультразвуковой

6 слайд
 Тапсырманы шешу үшін қызғылт - сары палитрадағы бізге таныс “Ожидание" бағдарламалық блогын қолданамыз, оны «Ультразвуковой датчик« режимін таңдап - «Сравнение" - " Расстояние в сантиметрах» командасын та ңдаймыз.

Шешімі:  Алға тік сызықты қозғалысты бастау (Сур. 2 поз. 1)  Ультрадыбыстық сенсордың мәні 15 см кем болмайынша күтіңіз.

7 слайд
Шешімі:  Алға тік сызықты қозғалысты бастау   (Сур. 2 поз. 1)  Ультрадыбыстық сенсордың мәні 15 см кем болмайынша күтіңіз.   (Сур. 2 поз. 2)  Алға қозғалысты тоқтату   (Сур. 2 поз. 3) Сур. 2

Қарапайым эксперименттер жүргізу :  1-топ: қол мен датчик арақашықтығын өлшеу;  2-топ: үстелден еденге дейінгі қашықтықты

8 слайд
Қарапайым эксперименттер жүргізу :  1-топ: қол мен датчик арақашықтығын өлшеу;  2-топ: үстелден еденге дейінгі қашықтықты өлшеу;  3-топ: қашықтықты өлшеу шегін анықтау: ең аз және ең көп мәндер.

Топтық жұмыс:  1) қабырғаға немесе кедергілерге дейін 15 см қашықтықта тік сызықты жылжитын роботты орнататын бағдарлама жазу

9 слайд
Топтық жұмыс:  1) қабырғаға немесе кедергілерге дейін 15 см қашықтықта тік сызықты жылжитын роботты орнататын бағдарлама жазу  2) Робот кедергілерден 1 м қашықтықта тұрады, кедергіге біртіндеп келеді және әрбір 20 см сайын дыбыс шығарады.  3) Робот өзі айналасында айналады және затты көрсе, оған келеді. Зат кемінде 1 м қашықтықта болады.  4) робот тура жүрсін және оның алдында кедергі болсын. Робот тоқтағаннан кейін, ол 180 градусқа бұрылады және кедергіден алыс 2 айналым тікелей алға өтеді.

Рефлексия  1. Не қиын болды?  2. Бүгінгі сабақта не білдің?  3. Сабақ қызықты болды ма?

10 слайд
Рефлексия  1. Не қиын болды?  2. Бүгінгі сабақта не білдің?  3. Сабақ қызықты болды ма?