Материалдар / Даярлық тобы оқушыларына дидактикалық материалдар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Даярлық тобы оқушыларына дидактикалық материалдар

Материал туралы қысқаша түсінік
мектеп алды даярлық тобына
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Қаңтар 2020
243
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шымкент қаласы №58 жалпы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі : Салиева Гүлфайрус Сауат ашу 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Оқу

1 слайд
Шымкент қаласы №58 жалпы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі : Салиева Гүлфайрус Сауат ашу 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Оқу құралдарымен таныс болайық.Сөз Сабақ мақсаты: Бағалау критерийлері: Тыңдау барысында тілдік бірліктерді ажыратады -Тыңдалған мәтіннің мазмұнын айта алады Оқу мақсаттары: 1.1.1.1 Тыңдау барысында тілдік бірліктерді (сөйлеу, сөз, сөйлем, мәтін) ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну. 1.1.4.1. Мәтіннің мазмұнын тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжау. 1.2.5.1 Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен). 1.3.10.1 Заттың атын, санын, сынын, қимылын білдіретін сөздерді ажырату және орынды қолдану . Барлық оқушылар : Сөз тілдік бірліктерді тыңдау барысында мәтін мазмұнын ажыратады,түсінеді. Көптеген оқушылар: Заттың атын,санын,сынын,қимылын білдіретін сөздерді ажыратады, оларды қолдана біледі Кейбір оқушылар: Мәтінінң мазмұнын, тақырыбы немесе оның иллюстрациясы бойынша болжайды.

Бірлесіп жұмыс жасау дағдысы қалыптасадыБелсенді оқу тәсілдері Кері байланыс Психологиялық ахуал қалыптасты

2 слайд
Бірлесіп жұмыс жасау дағдысы қалыптасадыБелсенді оқу тәсілдері Кері байланыс Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан» Мақсаты : Жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту. Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) Мақсаты: Оқушылар берілген тапсырманы мұқият зерттеп ,зерделеп өз ойларын топта белсенді жұмыс жасауға дағдыланады. 1-тапсырма Т.Ж. «Ойлан-жұптас-бөліс». әдісі (тыңдалым, айтылым, ) әрекеті жүреді Аудио жазба пайдаланылады 1.Өлеңді мұқият тыңдалады Дескриптор: - Өлеңді мұқият тыңдайды - сауатын ашатын кітапты айтады - өлеңнің мазмұнын түсінеді -Мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қояды және жауап береді   Оқушының сыртқы және ішкі уәжі көтеріледі Сергіту сәті « Ұшты-ұшты » ойыны Балалар сергіп ,сабаққа қызығушылығы оянады 2-тапсырма . Жұптық жұмыс Постер қорғайды Суреттегі заттарды атаңыз. Берілген заттардың алғашқы әріптерінен құралған сөзді табу. Дескриптор: - Оқушылар суреттер арқылы болжайды. -Жасырынған сөзді табады.

Саралап оқыту тәсілі Сабақ барысында оқушыларды ауызша мадақтау, “Бағдаршам” әдісі, “Басбармақ” әдісі, «Баға аға

3 слайд
Саралап оқыту тәсілі Сабақ барысында оқушыларды ауызша мадақтау, “Бағдаршам” әдісі, “Басбармақ” әдісі, «Баға ағашы » арқылы бағалау. 3-тапсырма. Жеке жұмыс Саралап оқу тәсілі « Қарқын » әдісі арқылы жүргізіледі Мақсаты : Оқушылар қарқында жұмыс жасау дағдысы қалыптасады.Оқушылардың деңгейін анықтауға берілген тапсырмалар болады. 3 топқа тапсырма беріледі 1 топ . Суретте көрсетілген заттарды ата 2 топ. Оқу құралдарын табады 3 топ. Сөмкеге қажетті оқу құралдарын салады. Дескриптор: -Суретте көрсетілген заттарды атайды -Оқу құралдарын анықтайды -Оқу құралдарын сөмкеге салады Есіңе сақта! Айналамыздағылардың бәрінің атауы бар.Оны бір- бірімізге сөз арқылы жеткіземіз. Жазуға үйренгенше сөздің сызбасын пайдаланамыз . Кері байланыс • Бүгінгі сабақтан сендерге не ұнады ? • Сөздер қалай құралады екен? Неліктен ?Сын тұрғысынан ойлау дағдылары қалыптасады.Өз ойларын ашық айтуға үйренеді.Сөздік қоры дамиды.

Тренер мен әріптестерімнің кері байланысының нәтижесінде маған айтылған ұсыныстарды қайта қарадым. Маған жаңартылған бағдарла

4 слайд
Тренер мен әріптестерімнің кері байланысының нәтижесінде маған айтылған ұсыныстарды қайта қарадым. Маған жаңартылған бағдарлама бойынша кері байланыс беру, рефлексия және дескриптор дайындауда қатты қиналдым. Бастапқы ықшам сабағымда сабақ мақсатына толық жете алмадым, сол қателерімді түзеттім. Болашақта сабақ жоспарымды жоспарлауда тиімді әдіс-тәсілдерді қолданып, оқу үрдісін тиімді ұйымдастыруда белсенді ұстаз болып, оқушылардың құзыреттілігін дамытуда үлес қосамын. Ықшамсабақ