Даун синдромы бар балаларды оқыту


1 слайд
ДАУН СИНДРОМЫ
БАР БАЛАЛАРДЫ
ОҚЫТУ
Топ мүшелері: Курымбаева Гулнара
Намазова Гулсім
Сейтбекова Лаура
Муслимова Гулназ
Жакаева Шолпан
1 слайд
ДАУН СИНДРОМЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Топ мүшелері: Курымбаева Гулнара Намазова Гулсім Сейтбекова Лаура Муслимова Гулназ Жакаева Шолпан

2 слайд
Кіріспе
•Оқушы: Аманов Али
•Жасы: 13 (7 сынып)
•Диагнозы: Даун синдромы
•Оқыту түрі: Инклюзивті білім
беру
•Пән: Биология
•Оқу кезеңі 2024-2025ж
Мақсаты: Даун синдромы
бар балалардың танымдық,
сөйлеу және әлуметтік
дағдыларын дамыту
Даун синдромы деген не?
Хромосомалық ауытқу (21-хромосоманың трисомиясы)
Интеллектуалдық даму кешеуілдігі, бұлшықет әлсіздігі,
сөйлеу бұзылыстары тән. Әр баланың даму деңгейі
әртүрлі
Танымдық ерекшеліктері:
•Оқудағы қарқыны баяу болуы мүмкін
•Қайталау арқылы жақсы меңгереді
•Зейіні тұрақсыз, бірақ визуалды материалдарды жақсы
қабылдайды
•Қарапайым тапсырмаларды орындауда табандылық
көрсетеді
2 слайд
Кіріспе •Оқушы: Аманов Али •Жасы: 13 (7 сынып) •Диагнозы: Даун синдромы •Оқыту түрі: Инклюзивті білім беру •Пән: Биология •Оқу кезеңі 2024-2025ж Мақсаты: Даун синдромы бар балалардың танымдық, сөйлеу және әлуметтік дағдыларын дамыту Даун синдромы деген не? Хромосомалық ауытқу (21-хромосоманың трисомиясы) Интеллектуалдық даму кешеуілдігі, бұлшықет әлсіздігі, сөйлеу бұзылыстары тән. Әр баланың даму деңгейі әртүрлі Танымдық ерекшеліктері: •Оқудағы қарқыны баяу болуы мүмкін •Қайталау арқылы жақсы меңгереді •Зейіні тұрақсыз, бірақ визуалды материалдарды жақсы қабылдайды •Қарапайым тапсырмаларды орындауда табандылық көрсетеді

3 слайд
Жеңіл дауын синдромы бар білім алушыларға арналған 7 сыныптары үшін
«Биология» пәнінен оқу бағдарламасы
«Биология» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда айналадағы әлем, өлі табиғат, өсімдіктер,
жануарлар, адам ағзасының құрылысы мен қызметтері туралы қолжетімді білімдерін қалыптастыру.
Оқу пәнінің міндеттері:
1)өлі және тірі табиғаттың негізгі элементтері туралы, сондай-ақ адам ағзасы мен оның денсаулығы
туралы білімдерін қалыптастыру;
2)табиғи құбылыстар (жаңбыр, қар, жел, тұман, күз, қыс, көктем, жаз) туралы түсініктерін
қалыптастыру;
3)салауатты өмір салтын ұстану, өз денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыру;
4)табиғатқа деген қарым-қатынасын қалыптастыру
«Биология» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру
«Биология» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 7-сыныпта – 1 сағат, оқу
жылында 34 сағатты Бөлім «Өсімдіктер»
3 слайд
Жеңіл дауын синдромы бар білім алушыларға арналған 7 сыныптары үшін «Биология» пәнінен оқу бағдарламасы «Биология» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда айналадағы әлем, өлі табиғат, өсімдіктер, жануарлар, адам ағзасының құрылысы мен қызметтері туралы қолжетімді білімдерін қалыптастыру. Оқу пәнінің міндеттері: 1)өлі және тірі табиғаттың негізгі элементтері туралы, сондай-ақ адам ағзасы мен оның денсаулығы туралы білімдерін қалыптастыру; 2)табиғи құбылыстар (жаңбыр, қар, жел, тұман, күз, қыс, көктем, жаз) туралы түсініктерін қалыптастыру; 3)салауатты өмір салтын ұстану, өз денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыру; 4)табиғатқа деген қарым-қатынасын қалыптастыру «Биология» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру «Биология» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 7-сыныпта – 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты Бөлім «Өсімдіктер»

4 слайд
«Өсімдіктер» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды:
1) өсімдіктердің көп түрлілігі және оларды
қорғау;
2) өсімдік – біртұтас ағза (гүлдейтін
өсімдіктермен жалпы таныстыру);
3) өсімдік әлемінің көп түрлігігі: бактериялар,
саңырауқұлақтар, мүктер, папоротниктер;
4) Қазақстанның ағаш өсімдіктері;
5) Қазақстанның екпе өсімдіктері;
6) Қазақстанның ауылшаруашылық өсімдіктері;
7) Қазақстанның шөптесін өсімдіктері;
8) сәндік гүл өсімдіктері
4 слайд
«Өсімдіктер» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) өсімдіктердің көп түрлілігі және оларды қорғау; 2) өсімдік – біртұтас ағза (гүлдейтін өсімдіктермен жалпы таныстыру); 3) өсімдік әлемінің көп түрлігігі: бактериялар, саңырауқұлақтар, мүктер, папоротниктер; 4) Қазақстанның ағаш өсімдіктері; 5) Қазақстанның екпе өсімдіктері; 6) Қазақстанның ауылшаруашылық өсімдіктері; 7) Қазақстанның шөптесін өсімдіктері; 8) сәндік гүл өсімдіктері

5 слайд
Оқыту мақсаттарының жүйесі
7 сынып
Бөлімше Оқыту мақсаты
Бактерияла
р,
Саңырауқұ
лақтар,
вирустар
7.2.3.1 бактериялар туралы жалпы мәліметінің болуы;
7.2.3.2 табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы
7.2.3.3 қалпақты саңырауқұлақтың құрылысын білу
7.2.3.4 жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды
ажырату;
7.2.3.5 вирустардың адам өміріне әсері
Жасуша 7.2.4.1 Жасушаның құрылысы
7.2.4.2 Жасуның маңызы
5 слайд
Оқыту мақсаттарының жүйесі 7 сынып Бөлімше Оқыту мақсаты Бактерияла р, Саңырауқұ лақтар, вирустар 7.2.3.1 бактериялар туралы жалпы мәліметінің болуы; 7.2.3.2 табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы 7.2.3.3 қалпақты саңырауқұлақтың құрылысын білу 7.2.3.4 жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды ажырату; 7.2.3.5 вирустардың адам өміріне әсері Жасуша 7.2.4.1 Жасушаның құрылысы 7.2.4.2 Жасуның маңызы

6 слайд
контактные данные
https://wordwall.net/ru/resource/
86473956
6 слайд
контактные данные https://wordwall.net/ru/resource/ 86473956

7 слайд
Қорытынды
•Даун синдромы бар балалар да
оқуға қабілетті
•Шынайы қолдау мен бейімделген
орта арқылы табысқа жетеді
•Қоғамдық қолдаудың маңызы зор
Мұғалімге ұсыныс
•Жеке оқу жоспары
•Үнемі эмоционалдық қолдау
•Ата-анамен тығыз байланыс
•Топ ішінде әлеуметтік
беймделу
7 слайд
Қорытынды •Даун синдромы бар балалар да оқуға қабілетті •Шынайы қолдау мен бейімделген орта арқылы табысқа жетеді •Қоғамдық қолдаудың маңызы зор Мұғалімге ұсыныс •Жеке оқу жоспары •Үнемі эмоционалдық қолдау •Ата-анамен тығыз байланыс •Топ ішінде әлеуметтік беймделу

