Материалдар / Даун синдромы бар балаларды оқыту

Даун синдромы бар балаларды оқыту

Материал туралы қысқаша түсінік
Даун синдромы бар балаларға арналған оқу бағдарламасын түсіндіру
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
ДАУН СИНДРОМЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Топ мүшелері: Курымбаева Гулнара Намазова Гулсім Сейтбекова Лаура Муслимова Гулназ Ж

1 слайд
ДАУН СИНДРОМЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Топ мүшелері: Курымбаева Гулнара Намазова Гулсім Сейтбекова Лаура Муслимова Гулназ Жакаева Шолпан

1 слайд

ДАУН СИНДРОМЫ БАР БАЛАЛАРДЫ ОҚЫТУ Топ мүшелері: Курымбаева Гулнара Намазова Гулсім Сейтбекова Лаура Муслимова Гулназ Жакаева Шолпан

Кіріспе •Оқушы: Аманов Али •Жасы: 13 (7 сынып) •Диагнозы: Даун синдромы •Оқыту түрі: Инклюзивті білім беру •Пән: Биология •Оқу

2 слайд
Кіріспе •Оқушы: Аманов Али •Жасы: 13 (7 сынып) •Диагнозы: Даун синдромы •Оқыту түрі: Инклюзивті білім беру •Пән: Биология •Оқу кезеңі 2024-2025ж Мақсаты: Даун синдромы бар балалардың танымдық, сөйлеу және әлуметтік дағдыларын дамыту Даун синдромы деген не? Хромосомалық ауытқу (21-хромосоманың трисомиясы) Интеллектуалдық даму кешеуілдігі, бұлшықет әлсіздігі, сөйлеу бұзылыстары тән. Әр баланың даму деңгейі әртүрлі Танымдық ерекшеліктері: •Оқудағы қарқыны баяу болуы мүмкін •Қайталау арқылы жақсы меңгереді •Зейіні тұрақсыз, бірақ визуалды материалдарды жақсы қабылдайды •Қарапайым тапсырмаларды орындауда табандылық көрсетеді

2 слайд

Кіріспе •Оқушы: Аманов Али •Жасы: 13 (7 сынып) •Диагнозы: Даун синдромы •Оқыту түрі: Инклюзивті білім беру •Пән: Биология •Оқу кезеңі 2024-2025ж Мақсаты: Даун синдромы бар балалардың танымдық, сөйлеу және әлуметтік дағдыларын дамыту Даун синдромы деген не? Хромосомалық ауытқу (21-хромосоманың трисомиясы) Интеллектуалдық даму кешеуілдігі, бұлшықет әлсіздігі, сөйлеу бұзылыстары тән. Әр баланың даму деңгейі әртүрлі Танымдық ерекшеліктері: •Оқудағы қарқыны баяу болуы мүмкін •Қайталау арқылы жақсы меңгереді •Зейіні тұрақсыз, бірақ визуалды материалдарды жақсы қабылдайды •Қарапайым тапсырмаларды орындауда табандылық көрсетеді

Жеңіл дауын синдромы бар білім алушыларға арналған 7 сыныптары үшін «Биология» пәнінен оқу бағдарламасы «Биология» оқу пәнін

3 слайд
Жеңіл дауын синдромы бар білім алушыларға арналған 7 сыныптары үшін «Биология» пәнінен оқу бағдарламасы «Биология» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда айналадағы әлем, өлі табиғат, өсімдіктер, жануарлар, адам ағзасының құрылысы мен қызметтері туралы қолжетімді білімдерін қалыптастыру. Оқу пәнінің міндеттері: 1)өлі және тірі табиғаттың негізгі элементтері туралы, сондай-ақ адам ағзасы мен оның денсаулығы туралы білімдерін қалыптастыру; 2)табиғи құбылыстар (жаңбыр, қар, жел, тұман, күз, қыс, көктем, жаз) туралы түсініктерін қалыптастыру; 3)салауатты өмір салтын ұстану, өз денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыру; 4)табиғатқа деген қарым-қатынасын қалыптастыру «Биология» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру «Биология» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 7-сыныпта – 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты Бөлім «Өсімдіктер»

3 слайд

Жеңіл дауын синдромы бар білім алушыларға арналған 7 сыныптары үшін «Биология» пәнінен оқу бағдарламасы «Биология» оқу пәнінің мақсаты – білім алушыларда айналадағы әлем, өлі табиғат, өсімдіктер, жануарлар, адам ағзасының құрылысы мен қызметтері туралы қолжетімді білімдерін қалыптастыру. Оқу пәнінің міндеттері: 1)өлі және тірі табиғаттың негізгі элементтері туралы, сондай-ақ адам ағзасы мен оның денсаулығы туралы білімдерін қалыптастыру; 2)табиғи құбылыстар (жаңбыр, қар, жел, тұман, күз, қыс, көктем, жаз) туралы түсініктерін қалыптастыру; 3)салауатты өмір салтын ұстану, өз денсаулығын сақтау және нығайту дағдыларын қалыптастыру; 4)табиғатқа деген қарым-қатынасын қалыптастыру «Биология» оқу пәнінің мазмұнын ұйымдастыру «Биология» оқу пәні бойынша оқу жүктемесінің көлемі: 7-сыныпта – 1 сағат, оқу жылында 34 сағатты Бөлім «Өсімдіктер»

«Өсімдіктер» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) өсімдіктердің көп түрлілігі және оларды қорғау; 2) өсімдік – біртұтас ағз

4 слайд
«Өсімдіктер» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) өсімдіктердің көп түрлілігі және оларды қорғау; 2) өсімдік – біртұтас ағза (гүлдейтін өсімдіктермен жалпы таныстыру); 3) өсімдік әлемінің көп түрлігігі: бактериялар, саңырауқұлақтар, мүктер, папоротниктер; 4) Қазақстанның ағаш өсімдіктері; 5) Қазақстанның екпе өсімдіктері; 6) Қазақстанның ауылшаруашылық өсімдіктері; 7) Қазақстанның шөптесін өсімдіктері; 8) сәндік гүл өсімдіктері

4 слайд

«Өсімдіктер» бөлімі келесі бөлімшелерді қамтиды: 1) өсімдіктердің көп түрлілігі және оларды қорғау; 2) өсімдік – біртұтас ағза (гүлдейтін өсімдіктермен жалпы таныстыру); 3) өсімдік әлемінің көп түрлігігі: бактериялар, саңырауқұлақтар, мүктер, папоротниктер; 4) Қазақстанның ағаш өсімдіктері; 5) Қазақстанның екпе өсімдіктері; 6) Қазақстанның ауылшаруашылық өсімдіктері; 7) Қазақстанның шөптесін өсімдіктері; 8) сәндік гүл өсімдіктері

Оқыту мақсаттарының жүйесі 7 сынып Бөлімше Оқыту мақсаты Бактерияла р, Саңырауқұ лақтар, вирустар 7.2.3.1 бактериялар туралы ж

5 слайд
Оқыту мақсаттарының жүйесі 7 сынып Бөлімше Оқыту мақсаты Бактерияла р, Саңырауқұ лақтар, вирустар 7.2.3.1 бактериялар туралы жалпы мәліметінің болуы; 7.2.3.2 табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы 7.2.3.3 қалпақты саңырауқұлақтың құрылысын білу 7.2.3.4 жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды ажырату; 7.2.3.5 вирустардың адам өміріне әсері Жасуша 7.2.4.1 Жасушаның құрылысы 7.2.4.2 Жасуның маңызы

5 слайд

Оқыту мақсаттарының жүйесі 7 сынып Бөлімше Оқыту мақсаты Бактерияла р, Саңырауқұ лақтар, вирустар 7.2.3.1 бактериялар туралы жалпы мәліметінің болуы; 7.2.3.2 табиғаттағы және адам өміріндегі маңызы 7.2.3.3 қалпақты саңырауқұлақтың құрылысын білу 7.2.3.4 жеуге жарамды және улы саңырауқұлақтарды ажырату; 7.2.3.5 вирустардың адам өміріне әсері Жасуша 7.2.4.1 Жасушаның құрылысы 7.2.4.2 Жасуның маңызы

контактные данные https://wordwall.net/ru/resource/ 86473956

6 слайд
контактные данные https://wordwall.net/ru/resource/ 86473956

6 слайд

контактные данные https://wordwall.net/ru/resource/ 86473956

Қорытынды •Даун синдромы бар балалар да оқуға қабілетті •Шынайы қолдау мен бейімделген орта арқылы табысқа жетеді •Қоғамдық қо

7 слайд
Қорытынды •Даун синдромы бар балалар да оқуға қабілетті •Шынайы қолдау мен бейімделген орта арқылы табысқа жетеді •Қоғамдық қолдаудың маңызы зор Мұғалімге ұсыныс •Жеке оқу жоспары •Үнемі эмоционалдық қолдау •Ата-анамен тығыз байланыс •Топ ішінде әлеуметтік беймделу

7 слайд

Қорытынды •Даун синдромы бар балалар да оқуға қабілетті •Шынайы қолдау мен бейімделген орта арқылы табысқа жетеді •Қоғамдық қолдаудың маңызы зор Мұғалімге ұсыныс •Жеке оқу жоспары •Үнемі эмоционалдық қолдау •Ата-анамен тығыз байланыс •Топ ішінде әлеуметтік беймделу

30 Мамыр 2025
93
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі