Дауысты дыбыстардың жіктелуі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дауысты дыбыстардың жіктелуі

Материал туралы қысқаша түсінік
дауысты дыбыстардың жіктелуі,ашық сабақ слайд
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Дауысты дыбыстар:жіктелуі Сабақтың оқу мақсаты: 5.03.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату Сабақтың мақсаты:

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дауысты дыбыстар:жіктелуі Сабақтың оқу мақсаты: 5.03.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар : Оқушылар мәтінің жанырлық ерекшеліктерін біледі Көпшілігі : Оқушылар мәтінің жанырлық ерекшеліктерін ажырата алады. Кейбіруі: Тақырыпқа сәйкес мәтінді құрастыра алады, сабақ барысында көшбасшылық жасайды. Түрткі, Сыныма, қайта бағыттау сұрақтары Тақырыпты ашу үшін жоғары деңгейлі сұрақтар қойылды Дауысты дыбыстардың түрлерін білеміз бе? Олар қалай жіктеледі? Ынтымақтастық атмосфера орнату мақсатында оқушылардан бір- біріне жылы лебіз айту сұралынды Дауысты дыбыстарды альфавиттен алыптастасақ не болар еді? Ал сіз қалай олайсыз?Сабақтың басы : Сабақтың бұл кезеңінде Тұлға аралық қарым қатынас бен Сыныптың осы тақырып бойынша білім деңгейі анықталды . Бағалау: Мадақтау, Шапалақ арқылы уәждемелеу Нәтижесінде: Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосфера орнады, жұмыс жасау ортасы құрылды. Мұғалім оқушыларға қойған жоғары деңгейлі сұрақтарынан оқушының тақырып бойынша білім деңгейі анықталды. Оқушылардың білім деңгейін көтеру мен сыни ойлау үдерісі басталды, әрі қарай осы бағытта жұмыс жасауға негіз салынды. Теориялық негіздемесі: Маслоу пирамидасы, Карл Роджестың «Мен тұжырымдамасы», Выготский «ЖАДА»Сы ны п: 5

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дауысты дыбыстар:жіктелуі Сабақтың оқу мақсаты: 5.03.Мәтіннің жанрлық ерекшелігін ажырату Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар : Оқушылар мәтінің жанырлық ерекшеліктерін біледі Көпшілігі : Оқушылар мәтінің жанырлық ерекшеліктерін ажырата алады. Кейбіруі: Тақырыпқа сәйкес мәтінді құрастыра алады, сабақ барысында көшбасшылық жасайды. Түрткі, Сыныма, қайта бағыттау сұрақтары Тақырыпты ашу үшін жоғары деңгейлі сұрақтар қойылды Дауысты дыбыстардың түрлерін білеміз бе? Олар қалай жіктеледі? Ынтымақтастық атмосфера орнату мақсатында оқушылардан бір- біріне жылы лебіз айту сұралынды Дауысты дыбыстарды альфавиттен алыптастасақ не болар еді? Ал сіз қалай олайсыз?Сабақтың басы : Сабақтың бұл кезеңінде Тұлға аралық қарым қатынас бен Сыныптың осы тақырып бойынша білім деңгейі анықталды . Бағалау: Мадақтау, Шапалақ арқылы уәждемелеу Нәтижесінде: Оқушылар арасында ынтымақтастық атмосфера орнады, жұмыс жасау ортасы құрылды. Мұғалім оқушыларға қойған жоғары деңгейлі сұрақтарынан оқушының тақырып бойынша білім деңгейі анықталды. Оқушылардың білім деңгейін көтеру мен сыни ойлау үдерісі басталды, әрі қарай осы бағытта жұмыс жасауға негіз салынды. Теориялық негіздемесі: Маслоу пирамидасы, Карл Роджестың «Мен тұжырымдамасы», Выготский «ЖАДА»Сы ны п: 5

Топтық жұмыс Постер қорғау БағалауСабақтың ортасы : Сабақтың Негізгі бөлімінде: мұғалім тарапынан назар аудартыру және

#2 слайд
Топтық жұмыс Постер қорғау БағалауСабақтың ортасы : Сабақтың Негізгі бөлімінде: мұғалім тарапынан назар аудартыру және түсіндіру, оқушыларды бақылауды жүргізу мен қорытынды шығаруға жетелеу, қиындықты, түсінбеушілікті анықтап жекелеген оқушыларға көмек көрсету әрекеті жасалынды. Бағалау: Бірін бірі критерий арқылы бағалау Нәтижесінде: Барлық оқушылар мәтінің жанырлық ерекшеліктерін білу, ал Көпшілігі мәтінің жанырлық ерекшеліктерін ажырата алуға жұмыс жасады,оқу ортасы құрылды. Оқушылардың постерлерді жасағанан және оның қорғауларынан жазу мен сөйлеу дағдысы, бірін-бірі шынайы бағалауынан сауаттылығы артты. Теориялық негіздемесі: Маслоу пирамидасы, Карл Роджестың «Мен тұжырымдамасы», Выготский «ЖАДА» , Есте сақтау пирамидасы, Критерий арқылы бағалау

2 слайд

Топтық жұмыс Постер қорғау БағалауСабақтың ортасы : Сабақтың Негізгі бөлімінде: мұғалім тарапынан назар аудартыру және түсіндіру, оқушыларды бақылауды жүргізу мен қорытынды шығаруға жетелеу, қиындықты, түсінбеушілікті анықтап жекелеген оқушыларға көмек көрсету әрекеті жасалынды. Бағалау: Бірін бірі критерий арқылы бағалау Нәтижесінде: Барлық оқушылар мәтінің жанырлық ерекшеліктерін білу, ал Көпшілігі мәтінің жанырлық ерекшеліктерін ажырата алуға жұмыс жасады,оқу ортасы құрылды. Оқушылардың постерлерді жасағанан және оның қорғауларынан жазу мен сөйлеу дағдысы, бірін-бірі шынайы бағалауынан сауаттылығы артты. Теориялық негіздемесі: Маслоу пирамидасы, Карл Роджестың «Мен тұжырымдамасы», Выготский «ЖАДА» , Есте сақтау пирамидасы, Критерий арқылы бағалау

Жеке жұмыс Бағалау РефлексияСабақтың соңы : Сабақтың Қорытынды бөлімінде: мұғалім тарапынан сабақтың маңызды сәттерін анық

#3 слайд
Жеке жұмыс Бағалау РефлексияСабақтың соңы : Сабақтың Қорытынды бөлімінде: мұғалім тарапынан сабақтың маңызды сәттерін анықтау, сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау, қосымша проблема туралы әңгімелесу, үй тапсырмасын беру әрекеттері жасалынды. Бағалау: Бірін бірі критерий арқылы бағалау Нәтижесінде: Сабақтың мақсатына толық жетуге оқушылар әрекеттенді. Жеке жұмыста Кейбір оқушылар тақырыпқа сәйкес мәтінді құрастыра алды, сабақтың өң бойында көшбасшылқтарын жасады. Тиімді оқу ортасы құрылды. Оқушылар кері байланыс жасады. Теориялық негіздемесі: Маслоу пирамидасы, Карл Роджестың «Мен тұжырымдамасы», Выготский «ЖАДА» , Есте сақтау пирамидасы, Критерий арқылы бағалау, «Жас ерекшелк» модулі

3 слайд

Жеке жұмыс Бағалау РефлексияСабақтың соңы : Сабақтың Қорытынды бөлімінде: мұғалім тарапынан сабақтың маңызды сәттерін анықтау, сабақ қорытындысы мен түсіну дәрежесін, меңгеруін бағалау, қосымша проблема туралы әңгімелесу, үй тапсырмасын беру әрекеттері жасалынды. Бағалау: Бірін бірі критерий арқылы бағалау Нәтижесінде: Сабақтың мақсатына толық жетуге оқушылар әрекеттенді. Жеке жұмыста Кейбір оқушылар тақырыпқа сәйкес мәтінді құрастыра алды, сабақтың өң бойында көшбасшылқтарын жасады. Тиімді оқу ортасы құрылды. Оқушылар кері байланыс жасады. Теориялық негіздемесі: Маслоу пирамидасы, Карл Роджестың «Мен тұжырымдамасы», Выготский «ЖАДА» , Есте сақтау пирамидасы, Критерий арқылы бағалау, «Жас ерекшелк» модулі

• Оқушылардың сабақтың өң бойында белсенділігі артты, тапсырмаларды орындауда қызығушылық пен ынтасы болды. Сабаққа қатысп

#4 слайд
• Оқушылардың сабақтың өң бойында белсенділігі артты, тапсырмаларды орындауда қызығушылық пен ынтасы болды. Сабаққа қатыспай, селқос отырған оқушы болған жоқ. • Тапсырмаларды орындауға берілген уақыт сақталынды. • Барық оқушыларға жоспарланған мақсатқа жетім, оған дәлелдеме оқушылардың бірін-бірі бағалау мен жеке жұмыстың нәтижесі .Сабақ барысында сәтті шықан түстарым • Жоспарланған Кейбір оқушыларға мақсатыма толықтай жетпедім, өйткені бұл сыныпта көшбасшылқ жасайтын оқушы саны көп болды, бірақ олар баяу тапсырмаларды орындағанан оларды бұл сабақта толық қанды аша алмадым. • Постер қорғауға дағдыланбағанан оқушылар ортада сөйлеу, өзін үстау мәденеті төмен болды .Сабақта нені өзгертер едім? • Алдағы уақытта оқушылардың ортада өзін үстау мен сауатты сөйлеу мәденетін; • Бірін-бірін шынай бағалауын; • Көшбасшыларға күрделі тапсырмаларды уақытысында орындатуын • Сабақтың өң бойында сыни ойландыратын сұрақтармен тапсырмаларды беріп отыруды және оқушылардың соған жауап беруін жетілдіремін.Алдағы уақытта нені жетілдіремін? РЕФЛЕКСИЯ

4 слайд

• Оқушылардың сабақтың өң бойында белсенділігі артты, тапсырмаларды орындауда қызығушылық пен ынтасы болды. Сабаққа қатыспай, селқос отырған оқушы болған жоқ. • Тапсырмаларды орындауға берілген уақыт сақталынды. • Барық оқушыларға жоспарланған мақсатқа жетім, оған дәлелдеме оқушылардың бірін-бірі бағалау мен жеке жұмыстың нәтижесі .Сабақ барысында сәтті шықан түстарым • Жоспарланған Кейбір оқушыларға мақсатыма толықтай жетпедім, өйткені бұл сыныпта көшбасшылқ жасайтын оқушы саны көп болды, бірақ олар баяу тапсырмаларды орындағанан оларды бұл сабақта толық қанды аша алмадым. • Постер қорғауға дағдыланбағанан оқушылар ортада сөйлеу, өзін үстау мәденеті төмен болды .Сабақта нені өзгертер едім? • Алдағы уақытта оқушылардың ортада өзін үстау мен сауатты сөйлеу мәденетін; • Бірін-бірін шынай бағалауын; • Көшбасшыларға күрделі тапсырмаларды уақытысында орындатуын • Сабақтың өң бойында сыни ойландыратын сұрақтармен тапсырмаларды беріп отыруды және оқушылардың соған жауап беруін жетілдіремін.Алдағы уақытта нені жетілдіремін? РЕФЛЕКСИЯ

Файл форматы:
pptx
20.00.2023
434
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі