Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас” 6-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Оқу мақсаты :
5. Т/Ж4 Көркем
шығармадан шағын
көлемді үзінділерді
мәнерлеп оқып,
жақта айту.
5.Б/С3
Шығарманың
тарихи құндылығын
бағалау,
кейіпкерлерді
шынайы өмірмен
салыстыру. Барлық
оқушылар
орындай
алады :
Көркем
шығарманың
мазмұнын
түсінеді,
кейіпкерлерді
атай алады. Оқушылардың
көпшілігі
орындай
алады :
Өлеңді мәнерлеп
оқып жатқа айта
алады Кейбір
оқушылар
орындай
алады:
Өлең мазмұнын
өмірмен
салыстыра аладыСабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы
“О, Ақтан жас, Ақтан жас”№ 113 Әл-Фараби
атын дағы Ж ОББМ
М ахаметова Лола
Ирис матовн а
САБАҚ МАҚСАТТАРЫ
ОҚУ
МАҚСАТТАРЫ
1 слайд
Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құндылығын бағалау, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. Барлық оқушылар орындай алады : Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өлеңді мәнерлеп оқып жатқа айта алады Кейбір оқушылар орындай алады: Өлең мазмұнын өмірмен салыстыра аладыСабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас”№ 113 Әл-Фараби атын дағы Ж ОББМ М ахаметова Лола Ирис матовн а САБАҚ МАҚСАТТАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-
ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ
«Миға
шабуыл» әдісі
арқылы үй
тапсырмасын
пысықтаймын
“ Хат жазу” стратегия-
сы.«Маған сыры мәлім
болған бір құпия»
тақырыбында хат
жаздырып,кері
байланыс жасаймын« Бағдаршам
түстері»
арқылы топқа
бөлемін«Керемет қасиет»
әдісі арқылы
психологиялық
ахуал
қалыптастыра -
мын.
«Кластер» әдісі
арқылы
қорытындылайм
ын «Түсініксіз жазу»
әдісі арқылы
жаңа тақырыпты
ашамын
«Ойды жалғастыр»
әдісі.(жеке жұмыс)
Берілген суреттерге
қарап ой толғау жазу
2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу” стратегия- сы.«Маған сыры мәлім болған бір құпия» тақырыбында хат жаздырып,кері байланыс жасаймын« Бағдаршам түстері» арқылы топқа бөлемін«Керемет қасиет» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыра - мын. «Кластер» әдісі арқылы қорытындылайм ын «Түсініксіз жазу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашамын «Ойды жалғастыр» әдісі.(жеке жұмыс) Берілген суреттерге қарап ой толғау жазу
3 слайд
САРАЛАУ
Қабілетті
оқушылар барлық
тапсырмаларды
орындауда
көшбасшылық
жасап,шығармашы
-лық жұмысты
талапқа сай жаздыКейбір оқу-
шылар өлең
мазмұнын
түсінді,талдау
жұмыстарын
мұғалімнің
және
достарының
көмегін қажет
етті Оқушылардың біразы жаңа
тақырыпты ашуда белсенділік
танытып, өлеңге талдау
жасады,бірақ шығармашылық
тапсырманы орындауда көмекті
қажет етті
3 слайд
САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жаздыКейбір оқу- шылар өлең мазмұнын түсінді,талдау жұмыстарын мұғалімнің және достарының көмегін қажет етті Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті
4 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы
бағалау Оқытуды жақсарту
мүмкіндігін
анықтауға
бағытталған
бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
- Шығарманың мазмұнын түсінеді ;
-Кейіпкерді атайды;
-Өлең мазмұнын шынайы өмірмен
салыстырады. ДЕСКРИПТОР
-Өлеіңдегі Ақтанның кім
екенін біледі;
-Ақын АқтанғаҚандай үміт
артқанын түсінеді;
-Өлеңнің идеясы мен
тақырыбын талдайды.
Бас
бармақ Күлегештер
Қошемет
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Шығарманың мазмұнын түсінеді ; -Кейіпкерді атайды; -Өлең мазмұнын шынайы өмірмен салыстырады. ДЕСКРИПТОР -Өлеіңдегі Ақтанның кім екенін біледі; -Ақын АқтанғаҚандай үміт артқанын түсінеді; -Өлеңнің идеясы мен тақырыбын талдайды. Бас бармақ Күлегештер Қошемет
5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ
ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР
Жоспарлау
тәсілдеріне ықпал
еткен :
-Курстан алған
білімім;
-Әріптестерімнің
әдіс алмасуы;
-Өзіндік ізденіс . Әріптестер мен
тренердің кері
байланысы :
-Оқу мақсаттарын
дұрыс қоюды
үйрендім;
-Белсенді әдіс
тәсілдерді дұрыс
қолдандым;
-Дескрипторды
дұрыс қойдым. Жоспарлау
тәжірибесін
дамыту:
-Белсенді әдіс-тә-
сілдерді қолдану
арқылы
сабақтарымды
түрлендіремін;
-Оқушылардың
өзіндік ізденісіне
бағыт-бағдар
беремін;
-Сабағымды
өмірмен
байланыстырамын
5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестерімнің әдіс алмасуы; -Өзіндік ізденіс . Әріптестер мен тренердің кері байланысы : -Оқу мақсаттарын дұрыс қоюды үйрендім; -Белсенді әдіс тәсілдерді дұрыс қолдандым; -Дескрипторды дұрыс қойдым. Жоспарлау тәжірибесін дамыту: -Белсенді әдіс-тә- сілдерді қолдану арқылы сабақтарымды түрлендіремін; -Оқушылардың өзіндік ізденісіне бағыт-бағдар беремін; -Сабағымды өмірмен байланыстырамын