Материалдар / Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас” 6-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас” 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Наурыз 2019
430
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құ

1 слайд
Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құндылығын бағалау, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. Барлық оқушылар орындай алады : Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өлеңді мәнерлеп оқып жатқа айта алады Кейбір оқушылар орындай алады: Өлең мазмұнын өмірмен салыстыра аладыСабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас”№ 113 Әл-Фараби атын дағы Ж ОББМ М ахаметова Лола Ирис матовн а САБАҚ МАҚСАТТАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ

1 слайд

Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құндылығын бағалау, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. Барлық оқушылар орындай алады : Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өлеңді мәнерлеп оқып жатқа айта алады Кейбір оқушылар орындай алады: Өлең мазмұнын өмірмен салыстыра аладыСабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас”№ 113 Әл-Фараби атын дағы Ж ОББМ М ахаметова Лола Ирис матовн а САБАҚ МАҚСАТТАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу”

2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу” стратегия- сы.«Маған сыры мәлім болған бір құпия» тақырыбында хат жаздырып,кері байланыс жасаймын« Бағдаршам түстері» арқылы топқа бөлемін«Керемет қасиет» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыра - мын. «Кластер» әдісі арқылы қорытындылайм ын «Түсініксіз жазу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашамын «Ойды жалғастыр» әдісі.(жеке жұмыс) Берілген суреттерге қарап ой толғау жазу

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу” стратегия- сы.«Маған сыры мәлім болған бір құпия» тақырыбында хат жаздырып,кері байланыс жасаймын« Бағдаршам түстері» арқылы топқа бөлемін«Керемет қасиет» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыра - мын. «Кластер» әдісі арқылы қорытындылайм ын «Түсініксіз жазу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашамын «Ойды жалғастыр» әдісі.(жеке жұмыс) Берілген суреттерге қарап ой толғау жазу

САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жазды

3 слайд
САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жаздыКейбір оқу- шылар өлең мазмұнын түсінді,талдау жұмыстарын мұғалімнің және достарының көмегін қажет етті Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті

3 слайд

САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жаздыКейбір оқу- шылар өлең мазмұнын түсінді,талдау жұмыстарын мұғалімнің және достарының көмегін қажет етті Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕР

4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Шығарманың мазмұнын түсінеді ; -Кейіпкерді атайды; -Өлең мазмұнын шынайы өмірмен салыстырады. ДЕСКРИПТОР -Өлеіңдегі Ақтанның кім екенін біледі; -Ақын АқтанғаҚандай үміт артқанын түсінеді; -Өлеңнің идеясы мен тақырыбын талдайды. Бас бармақ Күлегештер Қошемет

4 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Шығарманың мазмұнын түсінеді ; -Кейіпкерді атайды; -Өлең мазмұнын шынайы өмірмен салыстырады. ДЕСКРИПТОР -Өлеіңдегі Ақтанның кім екенін біледі; -Ақын АқтанғаҚандай үміт артқанын түсінеді; -Өлеңнің идеясы мен тақырыбын талдайды. Бас бармақ Күлегештер Қошемет

ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестері

5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестерімнің әдіс алмасуы; -Өзіндік ізденіс . Әріптестер мен тренердің кері байланысы : -Оқу мақсаттарын дұрыс қоюды үйрендім; -Белсенді әдіс тәсілдерді дұрыс қолдандым; -Дескрипторды дұрыс қойдым. Жоспарлау тәжірибесін дамыту: -Белсенді әдіс-тә- сілдерді қолдану арқылы сабақтарымды түрлендіремін; -Оқушылардың өзіндік ізденісіне бағыт-бағдар беремін; -Сабағымды өмірмен байланыстырамын

5 слайд

ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестерімнің әдіс алмасуы; -Өзіндік ізденіс . Әріптестер мен тренердің кері байланысы : -Оқу мақсаттарын дұрыс қоюды үйрендім; -Белсенді әдіс тәсілдерді дұрыс қолдандым; -Дескрипторды дұрыс қойдым. Жоспарлау тәжірибесін дамыту: -Белсенді әдіс-тә- сілдерді қолдану арқылы сабақтарымды түрлендіремін; -Оқушылардың өзіндік ізденісіне бағыт-бағдар беремін; -Сабағымды өмірмен байланыстырамын