Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас” 6-сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас” 6-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құ

#1 слайд
Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құндылығын бағалау, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. Барлық оқушылар орындай алады : Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өлеңді мәнерлеп оқып жатқа айта алады Кейбір оқушылар орындай алады: Өлең мазмұнын өмірмен салыстыра аладыСабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас”№ 113 Әл-Фараби атын дағы Ж ОББМ М ахаметова Лола Ирис матовн а САБАҚ МАҚСАТТАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ

1 слайд

Оқу мақсаты : 5. Т/Ж4 Көркем шығармадан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқып, жақта айту. 5.Б/С3 Шығарманың тарихи құндылығын бағалау, кейіпкерлерді шынайы өмірмен салыстыру. Барлық оқушылар орындай алады : Көркем шығарманың мазмұнын түсінеді, кейіпкерлерді атай алады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады : Өлеңді мәнерлеп оқып жатқа айта алады Кейбір оқушылар орындай алады: Өлең мазмұнын өмірмен салыстыра аладыСабақтың тақырыбы: Д.Бабатайұлы “О, Ақтан жас, Ақтан жас”№ 113 Әл-Фараби атын дағы Ж ОББМ М ахаметова Лола Ирис матовн а САБАҚ МАҚСАТТАРЫ ОҚУ МАҚСАТТАРЫ

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу”

#2 слайд
БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу” стратегия- сы.«Маған сыры мәлім болған бір құпия» тақырыбында хат жаздырып,кері байланыс жасаймын« Бағдаршам түстері» арқылы топқа бөлемін«Керемет қасиет» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыра - мын. «Кластер» әдісі арқылы қорытындылайм ын «Түсініксіз жазу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашамын «Ойды жалғастыр» әдісі.(жеке жұмыс) Берілген суреттерге қарап ой толғау жазу

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС- ТӘСІЛДЕРІ БЕЛСЕНДІ ОҚУ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРІ «Миға шабуыл» әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтаймын “ Хат жазу” стратегия- сы.«Маған сыры мәлім болған бір құпия» тақырыбында хат жаздырып,кері байланыс жасаймын« Бағдаршам түстері» арқылы топқа бөлемін«Керемет қасиет» әдісі арқылы психологиялық ахуал қалыптастыра - мын. «Кластер» әдісі арқылы қорытындылайм ын «Түсініксіз жазу» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашамын «Ойды жалғастыр» әдісі.(жеке жұмыс) Берілген суреттерге қарап ой толғау жазу

САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жазды

#3 слайд
САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жаздыКейбір оқу- шылар өлең мазмұнын түсінді,талдау жұмыстарын мұғалімнің және достарының көмегін қажет етті Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті

3 слайд

САРАЛАУ Қабілетті оқушылар барлық тапсырмаларды орындауда көшбасшылық жасап,шығармашы -лық жұмысты талапқа сай жаздыКейбір оқу- шылар өлең мазмұнын түсінді,талдау жұмыстарын мұғалімнің және достарының көмегін қажет етті Оқушылардың біразы жаңа тақырыпты ашуда белсенділік танытып, өлеңге талдау жасады,бірақ шығармашылық тапсырманы орындауда көмекті қажет етті

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕР

#4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Шығарманың мазмұнын түсінеді ; -Кейіпкерді атайды; -Өлең мазмұнын шынайы өмірмен салыстырады. ДЕСКРИПТОР -Өлеіңдегі Ақтанның кім екенін біледі; -Ақын АқтанғаҚандай үміт артқанын түсінеді; -Өлеңнің идеясы мен тақырыбын талдайды. Бас бармақ Күлегештер Қошемет

4 слайд

Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Оқытуды жақсарту мүмкіндігін анықтауға бағытталған бағалау БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ - Шығарманың мазмұнын түсінеді ; -Кейіпкерді атайды; -Өлең мазмұнын шынайы өмірмен салыстырады. ДЕСКРИПТОР -Өлеіңдегі Ақтанның кім екенін біледі; -Ақын АқтанғаҚандай үміт артқанын түсінеді; -Өлеңнің идеясы мен тақырыбын талдайды. Бас бармақ Күлегештер Қошемет

ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестері

#5 слайд
ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестерімнің әдіс алмасуы; -Өзіндік ізденіс . Әріптестер мен тренердің кері байланысы : -Оқу мақсаттарын дұрыс қоюды үйрендім; -Белсенді әдіс тәсілдерді дұрыс қолдандым; -Дескрипторды дұрыс қойдым. Жоспарлау тәжірибесін дамыту: -Белсенді әдіс-тә- сілдерді қолдану арқылы сабақтарымды түрлендіремін; -Оқушылардың өзіндік ізденісіне бағыт-бағдар беремін; -Сабағымды өмірмен байланыстырамын

5 слайд

ЫҚШАМСАБАҚТЫ ЖОСПАРЛАУҒА ЫҚПАЛЫ ТУРАЛЫ ҚОРЫТЫНДЫЛАР Жоспарлау тәсілдеріне ықпал еткен : -Курстан алған білімім; -Әріптестерімнің әдіс алмасуы; -Өзіндік ізденіс . Әріптестер мен тренердің кері байланысы : -Оқу мақсаттарын дұрыс қоюды үйрендім; -Белсенді әдіс тәсілдерді дұрыс қолдандым; -Дескрипторды дұрыс қойдым. Жоспарлау тәжірибесін дамыту: -Белсенді әдіс-тә- сілдерді қолдану арқылы сабақтарымды түрлендіремін; -Оқушылардың өзіндік ізденісіне бағыт-бағдар беремін; -Сабағымды өмірмен байланыстырамын

Файл форматы:
pptx
02.03.2019
534
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі