Дефектологтың іс-тәжірибесі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Батыс Қазақстан облысы
«Сырым аудандық білім беру бөлімінің
ЖББ Бұлдырты орта мектебі» КММ
Дефектолог – Джанузакова Диана Оразовна
2018-2019 оқу жылы
1 слайд
Батыс Қазақстан облысы «Сырым аудандық білім беру бөлімінің ЖББ Бұлдырты орта мектебі» КММ Дефектолог – Джанузакова Диана Оразовна 2018-2019 оқу жылы
2 слайд
Менің дефектолог ретіндегі
мақсатым:
1. Мүмкіндігі шектеулі балаларға қолдау
беріп, уақытылы көмек көрсету;
2. Оқушылардың дамуын толық зерттеп,
оқуға деген қабілетін анықтау. Оқушының
зейінін, есін, қабылдауын және ойын,
сонымен қатар қол моторикасын дамыту.
3. Оқушының дүниетанымдық деңгейін
байыту, қоршаған орта құбылыстары мен
заттар туралы түсініктерін қалыптастыру.
4. Көмек берудің әдістері мен түрлерін
қолдануы жайында ата- аналар мен
мектеп әкімшілігімен байланыста болу.
2 слайд
Менің дефектолог ретіндегі мақсатым: 1. Мүмкіндігі шектеулі балаларға қолдау беріп, уақытылы көмек көрсету; 2. Оқушылардың дамуын толық зерттеп, оқуға деген қабілетін анықтау. Оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын, сонымен қатар қол моторикасын дамыту. 3. Оқушының дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. 4. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата- аналар мен мектеп әкімшілігімен байланыста болу.
3 слайд
Негізгі міндетім:
1.Дамуында ауытқушылығы бар
балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу
жөніндегі шешімдерді жас
ерекшелігіне қарай қолдану
2.Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға
ерте коррекциялық көмек көрсету
3 слайд
Негізгі міндетім: 1.Дамуында ауытқушылығы бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне қарай қолдану 2.Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету
4 слайд
Күтілетін нәтиже
1.Психофизиологиялық мүмкіндігі
дамиды;
2.Оқудағы қиындықтары жойылады, өз
ойларын жеткізе алады;
3.Адамгершілік қасиеті дамиды,
жағымды мінез-құлқы қалыптасады.
Өмірге деген көзқарасы, құштарлығы
артады.
4 слайд
Күтілетін нәтиже 1.Психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды; 2.Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; 3.Адамгершілік қасиеті дамиды, жағымды мінез-құлқы қалыптасады. Өмірге деген көзқарасы, құштарлығы артады.
5 слайд
Дефектологтың құжаттары
Дефектологтың
жылдық жұмыс
жоспары
Оқушының жеке
түзете-дамыту
бағдарламасы
Дефектологтың
жұмыс
циклограммасы
Түзете-дамыту
сабақтардың
кестесі (мектеп
директорымен
бекітілген)
Оқушыны зерттеу картасы
(Оқушыға арналған
диагностикалық картасы
және зерттеу хаттамасы)
5 слайд
Дефектологтың құжаттары Дефектологтың жылдық жұмыс жоспары Оқушының жеке түзете-дамыту бағдарламасы Дефектологтың жұмыс циклограммасы Түзете-дамыту сабақтардың кестесі (мектеп директорымен бекітілген) Оқушыны зерттеу картасы (Оқушыға арналған диагностикалық картасы және зерттеу хаттамасы)
6 слайд
Оқушымен өткізген жеке сабақтарым
6 слайд
Оқушымен өткізген жеке сабақтарым
7 слайд
Оқушылармен өткізген топтық сабақтарым
7 слайд
Оқушылармен өткізген топтық сабақтарым
8 слайд
Үйде оқытылатын оқушымен жұмыс
8 слайд
Үйде оқытылатын оқушымен жұмыс
9 слайд
Ата-аналармен жұмыс
9 слайд
Ата-аналармен жұмыс
10 слайд
Оқушыларымның жетістіктері
10 слайд
Оқушыларымның жетістіктері