Материалдар / Дефектологтың іс-тәжірибесі

Дефектологтың іс-тәжірибесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал жалпы білім беретін мектептердің дефектолог - мұғалімдеріне арналған. Бұл дефектологтың іс-тәжірибесіне қарап өз тәжірибеңізді жетілдіруге болады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2019
386
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Батыс Қазақстан облысы «Сырым аудандық білім беру бөлімінің ЖББ Бұлдырты орта мектебі» КММ Дефектолог – Джанузакова Диана Ора

1 слайд
Батыс Қазақстан облысы «Сырым аудандық білім беру бөлімінің ЖББ Бұлдырты орта мектебі» КММ Дефектолог – Джанузакова Диана Оразовна 2018-2019 оқу жылы

1 слайд

Батыс Қазақстан облысы «Сырым аудандық білім беру бөлімінің ЖББ Бұлдырты орта мектебі» КММ Дефектолог – Джанузакова Диана Оразовна 2018-2019 оқу жылы

Менің дефектолог ретіндегі мақсатым: 1. Мүмкіндігі шектеулі балаларға қолдау беріп, уақытылы көмек көрсету; 2. Оқушы

2 слайд
Менің дефектолог ретіндегі мақсатым: 1. Мүмкіндігі шектеулі балаларға қолдау беріп, уақытылы көмек көрсету; 2. Оқушылардың дамуын толық зерттеп, оқуға деген қабілетін анықтау. Оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын, сонымен қатар қол моторикасын дамыту. 3. Оқушының дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. 4. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата- аналар мен мектеп әкімшілігімен байланыста болу.

2 слайд

Менің дефектолог ретіндегі мақсатым: 1. Мүмкіндігі шектеулі балаларға қолдау беріп, уақытылы көмек көрсету; 2. Оқушылардың дамуын толық зерттеп, оқуға деген қабілетін анықтау. Оқушының зейінін, есін, қабылдауын және ойын, сонымен қатар қол моторикасын дамыту. 3. Оқушының дүниетанымдық деңгейін байыту, қоршаған орта  құбылыстары мен заттар туралы түсініктерін қалыптастыру. 4. Көмек берудің әдістері мен түрлерін қолдануы жайында ата- аналар мен мектеп әкімшілігімен байланыста болу.

Негізгі міндетім: 1. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне қарай

3 слайд
Негізгі міндетім: 1. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне қарай қолдану 2. Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету

3 слайд

Негізгі міндетім: 1. Дамуында ауытқушылығы бар балаларды оқыту, тәрбиелеу, түзеу жөніндегі шешімдерді жас ерекшелігіне қарай қолдану 2. Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға ерте коррекциялық көмек көрсету

Күтілетін нәтиже 1. Психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды; 2. Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; 3. Адамге

4 слайд
Күтілетін нәтиже 1. Психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды; 2. Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; 3. Адамгершілік қасиеті дамиды, жағымды мінез-құлқы қалыптасады. Өмірге деген көзқарасы, құштарлығы артады.

4 слайд

Күтілетін нәтиже 1. Психофизиологиялық мүмкіндігі дамиды; 2. Оқудағы қиындықтары жойылады, өз ойларын жеткізе алады; 3. Адамгершілік қасиеті дамиды, жағымды мінез-құлқы қалыптасады. Өмірге деген көзқарасы, құштарлығы артады.

Дефектологтың құжаттары Дефектологтың жылдық жұмыс жоспары Оқушының жеке түзете-дамыту бағдарламасы Дефектологтың жұмыс ци

5 слайд
Дефектологтың құжаттары Дефектологтың жылдық жұмыс жоспары Оқушының жеке түзете-дамыту бағдарламасы Дефектологтың жұмыс циклограммасыТүзете-дамыту сабақтардың кестесі (мектеп директорымен бекітілген)Оқушыны зерттеу картасы (Оқушыға арналған диагностикалық картасы және зерттеу хаттамасы)

5 слайд

Дефектологтың құжаттары Дефектологтың жылдық жұмыс жоспары Оқушының жеке түзете-дамыту бағдарламасы Дефектологтың жұмыс циклограммасыТүзете-дамыту сабақтардың кестесі (мектеп директорымен бекітілген)Оқушыны зерттеу картасы (Оқушыға арналған диагностикалық картасы және зерттеу хаттамасы)

Оқушымен өткізген жеке сабақтарым

6 слайд
Оқушымен өткізген жеке сабақтарым

6 слайд

Оқушымен өткізген жеке сабақтарым

Оқушылармен өткізген топтық сабақтарым

7 слайд
Оқушылармен өткізген топтық сабақтарым

7 слайд

Оқушылармен өткізген топтық сабақтарым

Үйде оқытылатын оқушымен жұмыс

8 слайд
Үйде оқытылатын оқушымен жұмыс

8 слайд

Үйде оқытылатын оқушымен жұмыс

Ата-аналармен жұмыс

9 слайд
Ата-аналармен жұмыс

9 слайд

Ата-аналармен жұмыс

Оқушыларымның жетістіктері

10 слайд
Оқушыларымның жетістіктері

10 слайд

Оқушыларымның жетістіктері

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ