Дені саудың жаны сау
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ақсу ауданы Сағакүрес орталау мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі
Медетбаева Кулянда Консултановна
Пәні: Дүниетану.
Ортақ тақырып: Дені саудың жаны сау
Тақырыбы: Денің сау болсын десең...
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары
1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру
Сабақ мақсаттары
Барлық оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың
маңыздылығын түсінеді.
Оқушылардың басым бөлігі: жеке бас гигиенасын сақтаудың
маңыздылығын түсініп , айтып береді.
Кейбір оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың
маңыздылығын түсінеді , өмірде пайдасын айтып бере алады.
Бағалау критерийлері:
жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді
1 слайд
Ақсу ауданы Сағакүрес орталау мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Медетбаева Кулянда Консултановна Пәні: Дүниетану. Ортақ тақырып: Дені саудың жаны сау Тақырыбы: Денің сау болсын десең... Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 1.1.4.1 жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсініп , айтып береді. Кейбір оқушылар: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді , өмірде пайдасын айтып бере алады. Бағалау критерийлері: жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді
2 слайд
Сабақтың басында ширату жаттығуын дене
қимылдары арқылы жасайды. Сабақтың
тақырыбымен мақсатын таныстырамын.
Сабақтың ортасында Жұптық жұмыс.
Біздің ұқсастығымыз неде?
«Робот» ойынын ойнаймыз. Бұл жерде дене
мүшелерінің негізгі атқарылатын қызметін анықтау.
Ой қозғау. «Миға шабуыл»
Сұрақ:- Ауырып қалған жағдайда не істеу қажет?
Рөлдік ойын «Дәрігердің қабылдауында»
Топтық жұмыс : Геометриялық фигуралардан адамның
денесін құрастыру. Дене мүшелерінің атын жазу.
2 слайд
Сабақтың басында ширату жаттығуын дене қимылдары арқылы жасайды. Сабақтың тақырыбымен мақсатын таныстырамын. Сабақтың ортасында Жұптық жұмыс. Біздің ұқсастығымыз неде? «Робот» ойынын ойнаймыз. Бұл жерде дене мүшелерінің негізгі атқарылатын қызметін анықтау. Ой қозғау. «Миға шабуыл» Сұрақ:- Ауырып қалған жағдайда не істеу қажет? Рөлдік ойын «Дәрігердің қабылдауында» Топтық жұмыс : Геометриялық фигуралардан адамның денесін құрастыру. Дене мүшелерінің атын жазу.
3 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма
Жеке жұмыс:
«Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тапсырмасы.
Дескриптор:
Қестедегі сөздерді тауып , мұқият оқиды.
3 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Жеке жұмыс: «Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тапсырмасы. Дескриптор: Қестедегі сөздерді тауып , мұқият оқиды.
4 слайд
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында
Жеке сөйлеу дағдысын дамыту үшін жеке жұмыста
«денсаулық», екінші топ «ағза», үшінші топ «дене
мүшелері» деп шыққан сөздерімен сөйлем құрайды.
Тапсырманы орындау үшін 3 минут беріледі.
Дескриптор:
-Сөздердің мағынасын түсінеді:
- Сөйлем құрай алады.
Сабақтың мақсатына орала отырып, жеке бас
гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді.
Рефлексия Кері байланыс арқылы беріледі.
4 слайд
Тілдік құзыреттілікті қалыптастыру мақсатында Жеке сөйлеу дағдысын дамыту үшін жеке жұмыста «денсаулық», екінші топ «ағза», үшінші топ «дене мүшелері» деп шыққан сөздерімен сөйлем құрайды. Тапсырманы орындау үшін 3 минут беріледі. Дескриптор: -Сөздердің мағынасын түсінеді: - Сөйлем құрай алады. Сабақтың мақсатына орала отырып, жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіндіреді. Рефлексия Кері байланыс арқылы беріледі.
5 слайд
Сабақ барысында бағалау
«Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс бере
отырып,«От шашу», «Басбармақ» арқылы жүзеге асады.
Қалыптастырушы бағалау қолданады.
Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс-
тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс –
тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында
пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ
барысында үнемі кіргіземін.
5 слайд
Сабақ барысында бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек» әдісі арқылы кері байланыс бере отырып,«От шашу», «Басбармақ» арқылы жүзеге асады. Қалыптастырушы бағалау қолданады. Келешекте : осы курс барысында оқып үйренгенімді іс- тәжірибе барысында қолданамын. Оқып- үйренген әдіс – тәсілдерімді сабақты жақсарту мақсатында пайдаланамын. Қалыптастырушы бағалауды сабақ барысында үнемі кіргіземін.