Материалдар / Денсаулық саласы бойынша презентация: Тамақтану мәдениеті . Мектепалды даярлық
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Денсаулық саласы бойынша презентация: Тамақтану мәдениеті . Мектепалды даярлық

Материал туралы қысқаша түсінік
Дұрыс тамақтанудың ережесін ұстана алады және қолдана алады. Тамақтану мәдениетін сақтай алады. Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажырата алады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қазан 2021
843
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Білім беру саласы Денсаулық ҰОҚ: Қауіпсіз –мінез құлық негіздері ТАҚЫРЫБЫ: Тамақтану мәдени еті Оқу мақсаты: Дұрыс тамақ

1 слайд
Білім беру саласы Денсаулық ҰОҚ: Қауіпсіз –мінез құлық негіздері ТАҚЫРЫБЫ: Тамақтану мәдени еті Оқу мақсаты: Дұрыс тамақтанудың ережесін ұстану және қолдану   Тамақтану мәдениетін сақтаудың маңыздылығын түсіну. Пайдалы және зиянды азық-түліктерді ажырату. CMART мақсат: Дұрыс тамақтанудың ережесін ұстана алады және қолдана алады. Тамақтану мәдениетін сақтай алады. Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажырата алады. Күтілетін нәтиже: • Барлық балалар: дұрыс тамақтанудың ережесін ұстанады, қолдана алады • Көпшілік балалар: күнделікті өмірде дұрыс тамақтану мәдениетін сақтайды. • Кейбір балалар: Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажыратады

1 слайд

Білім беру саласы Денсаулық ҰОҚ: Қауіпсіз –мінез құлық негіздері ТАҚЫРЫБЫ: Тамақтану мәдени еті Оқу мақсаты: Дұрыс тамақтанудың ережесін ұстану және қолдану   Тамақтану мәдениетін сақтаудың маңыздылығын түсіну. Пайдалы және зиянды азық-түліктерді ажырату. CMART мақсат: Дұрыс тамақтанудың ережесін ұстана алады және қолдана алады. Тамақтану мәдениетін сақтай алады. Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажырата алады. Күтілетін нәтиже: • Барлық балалар: дұрыс тамақтанудың ережесін ұстанады, қолдана алады • Көпшілік балалар: күнделікті өмірде дұрыс тамақтану мәдениетін сақтайды. • Кейбір балалар: Пайдалы және зиянды азық түліктерді ажыратады

Оқу қызметіне тарту тәсілдері: І. Жағымды көңіл күй орнату! «Сәлем, досым!» жаттығуы ІІ. Өткен сабаққа шолу! Дәрігер Салауат

2 слайд
Оқу қызметіне тарту тәсілдері: І. Жағымды көңіл күй орнату! «Сәлем, досым!» жаттығуы ІІ. Өткен сабаққа шолу! Дәрігер Салауаттың кеңестерін еске түсіру ІІІ. Жаңа ҰОҚ! Топқа бөлу: ! ( Бала үні ескеріледі. Саралау , Блум таксаномиясы орын алады. Топқа қызығушылықтарына қарай тағамдардың түрлеріне бөлемін. Өрмекші” әдісі! ( Әр топ өздеріне тиісті пайдалы тағамдарды таңдап қояды.) 1- топ : нан өнімін 2-топ: сүт өнімдерін 3-топ: ет өнімдерін Мақал-мәтел ! Астың адам денсаулығына қаншалықты пайдалы екенін мақал – мәтелдердің мағынасын ашу арқылы түсіндіреді. Баланың сөйлеу дағдылары қалыптасады. “ Тәжірибе жасау” Пайдасыз тағамдардың дәлелдемесі мақсатында “кола” сусынына тәжірибе жасату . Тәжірибе барысында Баланың креативті ойлау дағдылары қалыптасады . “ Миға шабуыл”- Пайдасыз тағамдарды білу мақсатында сұрақ жауап алынады.Сергіту сәті: “ Бас, иық, тізе, аяқ” Балаларды жаңа сабаққа ынталандыру арқылы қимыл іс – әрекет жасап денімізді сауықтыру. І V . Рефлексия: бағдаршам әдісі

2 слайд

Оқу қызметіне тарту тәсілдері: І. Жағымды көңіл күй орнату! «Сәлем, досым!» жаттығуы ІІ. Өткен сабаққа шолу! Дәрігер Салауаттың кеңестерін еске түсіру ІІІ. Жаңа ҰОҚ! Топқа бөлу: ! ( Бала үні ескеріледі. Саралау , Блум таксаномиясы орын алады. Топқа қызығушылықтарына қарай тағамдардың түрлеріне бөлемін. Өрмекші” әдісі! ( Әр топ өздеріне тиісті пайдалы тағамдарды таңдап қояды.) 1- топ : нан өнімін 2-топ: сүт өнімдерін 3-топ: ет өнімдерін Мақал-мәтел ! Астың адам денсаулығына қаншалықты пайдалы екенін мақал – мәтелдердің мағынасын ашу арқылы түсіндіреді. Баланың сөйлеу дағдылары қалыптасады. “ Тәжірибе жасау” Пайдасыз тағамдардың дәлелдемесі мақсатында “кола” сусынына тәжірибе жасату . Тәжірибе барысында Баланың креативті ойлау дағдылары қалыптасады . “ Миға шабуыл”- Пайдасыз тағамдарды білу мақсатында сұрақ жауап алынады.Сергіту сәті: “ Бас, иық, тізе, аяқ” Балаларды жаңа сабаққа ынталандыру арқылы қимыл іс – әрекет жасап денімізді сауықтыру. І V . Рефлексия: бағдаршам әдісі

Саралау әдістері Ресурстар арқылы саралау Үш топқа бірдей берілген тапсырманы, бір топ тез әрі сапалы орындап болған соң,

3 слайд
Саралау әдістері Ресурстар арқылы саралау Үш топқа бірдей берілген тапсырманы, бір топ тез әрі сапалы орындап болған соң, қосымша тапсырма беру арқылы сараладым. ҰОҚ- ресурс арқылы саралаудың тиімділігі, балалар бос отырмайды және жұмыс барысында уақытты тиімді пайдалану дағдылары қалыптасады. Сонымен қоса басқа балалардың қызығушылығын артырады.Қызығушылықтарына қарай саралау. Балаларды топқа бөлген кезде (4К модулі СТО) қызығушылықтарына қарай саралау әдісін қолдандым . Саралау әдісі арқылы баланың сабаққа деген қызығушылықтары артып, белсенділік танытады. Бала үнін ескердім. Балаға қолдау көрсету арқылы саралау. Тапсырмаларды орындаған кезде қиындыққа ұшыраған балаларға қолдау көрсетіп , құрылымдалмаған тапсырма беремін, алдағы уақытта бұл балаға блум таксаномиясының спираль қағидасын қолданып бақылауға аламын.

3 слайд

Саралау әдістері Ресурстар арқылы саралау Үш топқа бірдей берілген тапсырманы, бір топ тез әрі сапалы орындап болған соң, қосымша тапсырма беру арқылы сараладым. ҰОҚ- ресурс арқылы саралаудың тиімділігі, балалар бос отырмайды және жұмыс барысында уақытты тиімді пайдалану дағдылары қалыптасады. Сонымен қоса басқа балалардың қызығушылығын артырады.Қызығушылықтарына қарай саралау. Балаларды топқа бөлген кезде (4К модулі СТО) қызығушылықтарына қарай саралау әдісін қолдандым . Саралау әдісі арқылы баланың сабаққа деген қызығушылықтары артып, белсенділік танытады. Бала үнін ескердім. Балаға қолдау көрсету арқылы саралау. Тапсырмаларды орындаған кезде қиындыққа ұшыраған балаларға қолдау көрсетіп , құрылымдалмаған тапсырма беремін, алдағы уақытта бұл балаға блум таксаномиясының спираль қағидасын қолданып бақылауға аламын.

Тамақтану мәдениетінің ережесін ұстанады, қолданады. Тамақтану мәдениетін сақтайды. Пайдалы және зиянды азық- түліктерд

4 слайд
Тамақтану мәдениетінің ережесін ұстанады, қолданады. Тамақтану мәдениетін  сақтайды. Пайдалы және зиянды азық- түліктерді ажыратады. Байлина Айару I I I Ерубай Арнат ІІ І ІІ Мухамедин Дарын I І I I Ноянқызы Айша I I І Өмірбек Аиша I ІІ I Сәдуахас Кәусәр I І I I Сепен Рахат I І I I Толегенова Еркежан I ІІ I Шайзанхан Шұғыла I I I Тлеген Айсана II I IБақылау түрлері ! I – Білімді көрсетеді II – Шағын қателіктер көрсетеді III – Қиындыққа ұшырайды

4 слайд

Тамақтану мәдениетінің ережесін ұстанады, қолданады. Тамақтану мәдениетін  сақтайды. Пайдалы және зиянды азық- түліктерді ажыратады. Байлина Айару I I I Ерубай Арнат ІІ І ІІ Мухамедин Дарын I І I I Ноянқызы Айша I I І Өмірбек Аиша I ІІ I Сәдуахас Кәусәр I І I I Сепен Рахат I І I I Толегенова Еркежан I ІІ I Шайзанхан Шұғыла I I I Тлеген Айсана II I IБақылау түрлері ! I – Білімді көрсетеді II – Шағын қателіктер көрсетеді III – Қиындыққа ұшырайды

Әдіс-тәсілдердің ұтымды жақтары «Миға шабуыл» “ Саралау “ СТО 4К модулі «Блум таксаномиясы Спиарльді оқыту!» әдісі ( б

5 слайд
Әдіс-тәсілдердің ұтымды жақтары «Миға шабуыл» “ Саралау “ СТО 4К модулі «Блум таксаномиясы Спиарльді оқыту!» әдісі ( бала үнін ескере отыра, белсенді тапсырмалар арқылы балаларды топқа бөлу ұтымды болды, өйткені, топта балалардың өзін өзі ұстау дағдылары және бірлесіп жұмыс жасау барысында комуникациясын дамыта алуым ұтымды болды .) Жаңа тақырыпқа көшу барысында сыни тұрғыдан ойлауларына әсер етеді , бала еркін сөйлеп өз ойын білдіруі тиімді болды «Блум таксаномиясы Спиарльді оқыту!» әдісі Балалардың тақырыпты жүйелі түрде меңгергені ұтымды болды .

5 слайд

Әдіс-тәсілдердің ұтымды жақтары «Миға шабуыл» “ Саралау “ СТО 4К модулі «Блум таксаномиясы Спиарльді оқыту!» әдісі ( бала үнін ескере отыра, белсенді тапсырмалар арқылы балаларды топқа бөлу ұтымды болды, өйткені, топта балалардың өзін өзі ұстау дағдылары және бірлесіп жұмыс жасау барысында комуникациясын дамыта алуым ұтымды болды .) Жаңа тақырыпқа көшу барысында сыни тұрғыдан ойлауларына әсер етеді , бала еркін сөйлеп өз ойын білдіруі тиімді болды «Блум таксаномиясы Спиарльді оқыту!» әдісі Балалардың тақырыпты жүйелі түрде меңгергені ұтымды болды .