Материалдар / Деректерді жинау және жазу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Деректерді жинау және жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2023
379
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: 1.4. Деректерді жинау және жазу

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 1.4. Деректерді жинау және жазу

Оқу мақсаты:  5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды  5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейд

2 слайд
Оқу мақсаты:  5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды  5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

Жетістік критерийлері  -өлшеу құралдарының нені өлшейтінін және олардың өлшем бірлігін анықтай алады;  -бақылау мен өлшеу де

3 слайд
Жетістік критерийлері  -өлшеу құралдарының нені өлшейтінін және олардың өлшем бірлігін анықтай алады;  -бақылау мен өлшеу деректерін тіркей алады;

Миға шабуыл:  Сізге күнделікті өмірде өлшемдер жасау қажет болды ма?  Қандай?  Мысал келтіріңіз

4 слайд
Миға шабуыл:  Сізге күнделікті өмірде өлшемдер жасау қажет болды ма?  Қандай?  Мысал келтіріңіз

5 слайд

Тапсырма: Өлшем бірлігі Нені өлшейді? Спидометр Секундомер Барометр Термометр Анемометр Таразы

6 слайд
Тапсырма: Өлшем бірлігі Нені өлшейді? Спидометр Секундомер Барометр Термометр Анемометр Таразы

 Секундөлшер ( орыс . секундомер ) — уақытты секунд бірлігінде өлшеуге арналған сағаттық механизмі бар аспап. Сек

7 слайд
 Секундөлшер  ( орыс .   секундомер ) — уақытты секунд бірлігінде өлшеуге арналған сағаттық механизмі бар аспап. Секундөлшердің қалтаға салып жүретін, қолға тағатын, үстел үстіне қоятын түрлері болады. Секундөлшер көрсеткісін іске қосуды, тоқтатуды жоне нөлге қайтадан келтіруді жасайды. Дәлдігі ең жоғары секундөлшер - электрондық секундөлшер. Ол кварцтық  генератордан  істейді. Қателігі 1 мкс. Секундөлшер  өнеркәсіпте ,  спортта  және т.с.с. салаларда қолданылады

 Спидометр ( ағылш. speed — жылдамдық және гр. metre өлшеймін) — көлік машиналарының к/с өлшемімен жылдамдығын к

8 слайд
 Спидометр   ( ағылш. speed — жылдамдық және  гр.   metre  өлшеймін) —  көлік  машиналарының к/с  өлшемімен   жылдамдығын  көрсететін аспап.

 Термометр ( гр. θέρμη — жылу; Үлгі:Lang-el2 — өлшеймін) — дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналғ

9 слайд
 Термометр  ( гр.   θέρμη  — жылу;  Үлгі:Lang-el2  — өлшеймін) — дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналған аспап. Термометрді ойлап тапқан адам ретінде  Галилео Галилейді  атайды.

Барометр ( гр. baros — ауырлық және metreo — өлшеймін) — атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал . Ең көп

10 слайд
Барометр  ( гр.   baros  — ауырлық және metreo — өлшеймін) —  атмосфералық   қысымды  өлшеуге арналған  құрал . Ең көп таралғаны — сынапты барометрлер. Олар  ыдыстарының  пішініне қарай табақшалы (а),  сифонды  (ә) және  сифонды -табақшалы (б) болып ажыратылады. Сынапты барометрдің жұмыс әрекеті  атмосфералық қысымның  барометрлік түтіктегі сынап бағанасы қысымымен теңгерілуіне негізделген. Барометрдің сезгіштігі — 1  Па . Атмосфералық қысымның өзгерісін жазу үшін  барограф  қолданылады

Оқушылар топтасып немесе жұптасып жоспар бойынша әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды  Сызғыш

11 слайд
Оқушылар топтасып немесе жұптасып жоспар бойынша әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды  Сызғышпен (ағаш бөрененің ұзындығы, ені, биіктігі)  Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы)  Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері )  Секундомермен (тамыр соғуы бойынша 10 жүрек соғу уақыты ) немесе 10 рет отырып-тұру .

 Топтардың тәжірибелерінің нәтижелерін салыстырады.

12 слайд
 Топтардың тәжірибелерінің нәтижелерін салыстырады.

рефлексия

13 слайд
рефлексия