Материалдар / Деректерді жинау және жазу

Деректерді жинау және жазу

Материал туралы қысқаша түсінік
5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды 5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қырқүйек 2023
836
11 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: 1.4. Деректерді жинау және жазу

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: 1.4. Деректерді жинау және жазу

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: 1.4. Деректерді жинау және жазу

Оқу мақсаты:  5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды  5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейд

2 слайд
Оқу мақсаты:  5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды  5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

2 слайд

Оқу мақсаты:  5.1.4.1 нысандар параметрлерін өлшем бірліктермен анықтайды  5.1.4.2 бақылаулар мен өлшеу деректерін тіркейді

Жетістік критерийлері  -өлшеу құралдарының нені өлшейтінін және олардың өлшем бірлігін анықтай алады;  -бақылау мен өлшеу де

3 слайд
Жетістік критерийлері  -өлшеу құралдарының нені өлшейтінін және олардың өлшем бірлігін анықтай алады;  -бақылау мен өлшеу деректерін тіркей алады;

3 слайд

Жетістік критерийлері  -өлшеу құралдарының нені өлшейтінін және олардың өлшем бірлігін анықтай алады;  -бақылау мен өлшеу деректерін тіркей алады;

Миға шабуыл:  Сізге күнделікті өмірде өлшемдер жасау қажет болды ма?  Қандай?  Мысал келтіріңіз

4 слайд
Миға шабуыл:  Сізге күнделікті өмірде өлшемдер жасау қажет болды ма?  Қандай?  Мысал келтіріңіз

4 слайд

Миға шабуыл:  Сізге күнделікті өмірде өлшемдер жасау қажет болды ма?  Қандай?  Мысал келтіріңіз

5 слайд

5 слайд

Тапсырма: Өлшем бірлігі Нені өлшейді? Спидометр Секундомер Барометр Термометр Анемометр Таразы

6 слайд
Тапсырма: Өлшем бірлігі Нені өлшейді? Спидометр Секундомер Барометр Термометр Анемометр Таразы

6 слайд

Тапсырма: Өлшем бірлігі Нені өлшейді? Спидометр Секундомер Барометр Термометр Анемометр Таразы

 Секундөлшер ( орыс . секундомер ) — уақытты секунд бірлігінде өлшеуге арналған сағаттық механизмі бар аспап. Сек

7 слайд
 Секундөлшер  ( орыс .   секундомер ) — уақытты секунд бірлігінде өлшеуге арналған сағаттық механизмі бар аспап. Секундөлшердің қалтаға салып жүретін, қолға тағатын, үстел үстіне қоятын түрлері болады. Секундөлшер көрсеткісін іске қосуды, тоқтатуды жоне нөлге қайтадан келтіруді жасайды. Дәлдігі ең жоғары секундөлшер - электрондық секундөлшер. Ол кварцтық  генератордан  істейді. Қателігі 1 мкс. Секундөлшер  өнеркәсіпте ,  спортта  және т.с.с. салаларда қолданылады

7 слайд

 Секундөлшер  ( орыс .   секундомер ) — уақытты секунд бірлігінде өлшеуге арналған сағаттық механизмі бар аспап. Секундөлшердің қалтаға салып жүретін, қолға тағатын, үстел үстіне қоятын түрлері болады. Секундөлшер көрсеткісін іске қосуды, тоқтатуды жоне нөлге қайтадан келтіруді жасайды. Дәлдігі ең жоғары секундөлшер - электрондық секундөлшер. Ол кварцтық  генератордан  істейді. Қателігі 1 мкс. Секундөлшер  өнеркәсіпте ,  спортта  және т.с.с. салаларда қолданылады

 Спидометр ( ағылш. speed — жылдамдық және гр. metre өлшеймін) — көлік машиналарының к/с өлшемімен жылдамдығын к

8 слайд
 Спидометр   ( ағылш. speed — жылдамдық және  гр.   metre  өлшеймін) —  көлік  машиналарының к/с  өлшемімен   жылдамдығын  көрсететін аспап.

8 слайд

 Спидометр   ( ағылш. speed — жылдамдық және  гр.   metre  өлшеймін) —  көлік  машиналарының к/с  өлшемімен   жылдамдығын  көрсететін аспап.

 Термометр ( гр. θέρμη — жылу; Үлгі:Lang-el2 — өлшеймін) — дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналғ

9 слайд
 Термометр  ( гр.   θέρμη  — жылу;  Үлгі:Lang-el2  — өлшеймін) — дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналған аспап. Термометрді ойлап тапқан адам ретінде  Галилео Галилейді  атайды.

9 слайд

 Термометр  ( гр.   θέρμη  — жылу;  Үлгі:Lang-el2  — өлшеймін) — дененің, заттың, ауаның температурасын өлшеуге арналған аспап. Термометрді ойлап тапқан адам ретінде  Галилео Галилейді  атайды.

Барометр ( гр. baros — ауырлық және metreo — өлшеймін) — атмосфералық қысымды өлшеуге арналған құрал . Ең көп

10 слайд
Барометр  ( гр.   baros  — ауырлық және metreo — өлшеймін) —  атмосфералық   қысымды  өлшеуге арналған  құрал . Ең көп таралғаны — сынапты барометрлер. Олар  ыдыстарының  пішініне қарай табақшалы (а),  сифонды  (ә) және  сифонды -табақшалы (б) болып ажыратылады. Сынапты барометрдің жұмыс әрекеті  атмосфералық қысымның  барометрлік түтіктегі сынап бағанасы қысымымен теңгерілуіне негізделген. Барометрдің сезгіштігі — 1  Па . Атмосфералық қысымның өзгерісін жазу үшін  барограф  қолданылады

10 слайд

Барометр  ( гр.   baros  — ауырлық және metreo — өлшеймін) —  атмосфералық   қысымды  өлшеуге арналған  құрал . Ең көп таралғаны — сынапты барометрлер. Олар  ыдыстарының  пішініне қарай табақшалы (а),  сифонды  (ә) және  сифонды -табақшалы (б) болып ажыратылады. Сынапты барометрдің жұмыс әрекеті  атмосфералық қысымның  барометрлік түтіктегі сынап бағанасы қысымымен теңгерілуіне негізделген. Барометрдің сезгіштігі — 1  Па . Атмосфералық қысымның өзгерісін жазу үшін  барограф  қолданылады

Оқушылар топтасып немесе жұптасып жоспар бойынша әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды  Сызғыш

11 слайд
Оқушылар топтасып немесе жұптасып жоспар бойынша әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды  Сызғышпен (ағаш бөрененің ұзындығы, ені, биіктігі)  Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы)  Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері )  Секундомермен (тамыр соғуы бойынша 10 жүрек соғу уақыты ) немесе 10 рет отырып-тұру .

11 слайд

Оқушылар топтасып немесе жұптасып жоспар бойынша әр түрлі аспаптармен өлшеу жөніндегі тәжірибелік тапсырманы орындайды  Сызғышпен (ағаш бөрененің ұзындығы, ені, биіктігі)  Термометрмен (сыныптағы ауа температурасы, бір рет қолданылатын стақандардағы суық және жылы судың температурасы)  Өлшеу цилиндрімен (су мөлшері )  Секундомермен (тамыр соғуы бойынша 10 жүрек соғу уақыты ) немесе 10 рет отырып-тұру .

 Топтардың тәжірибелерінің нәтижелерін салыстырады.

12 слайд
 Топтардың тәжірибелерінің нәтижелерін салыстырады.

12 слайд

 Топтардың тәжірибелерінің нәтижелерін салыстырады.

рефлексия

13 слайд
рефлексия

13 слайд

рефлексия

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ