«Девиантты балалармен және олардың ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БАЯНДАМАБАЯНДАМА
Тақырыбы:Тақырыбы:
«Девиантты балалармен «Девиантты балалармен жәнежәне
олардың олардың
ата – аналарымен ата – аналарымен
психологиялық - педагогикалық психологиялық - педагогикалық
жұмыстар жүргізудің жолдары»жұмыстар жүргізудің жолдары»
1 слайд
БАЯНДАМАБАЯНДАМА Тақырыбы:Тақырыбы: «Девиантты балалармен «Девиантты балалармен жәнежәне олардың олардың ата – аналарымен ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»жұмыстар жүргізудің жолдары»
2 слайд
Тән сезіп, көзбен көрмек,
мұрын исі, тіл дәмнен
хабар бермек.
Бесеуінен мұндағы ой
хабар алып,
Жақсы – жаман әр істі
сол тексермек.
Жан сыры деп жазылған
Психология деген пән.
(Шәкәрім
Құдайбердіұлы)
2 слайд
Тән сезіп, көзбен көрмек, мұрын исі, тіл дәмнен хабар бермек. Бесеуінен мұндағы ой хабар алып, Жақсы – жаман әр істі сол тексермек. Жан сыры деп жазылған Психология деген пән. (Шәкәрім Құдайбердіұлы)
3 слайд
Ұлағатты Ұлағатты
сөздерсөздер
Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау
арқылы іскеасыруға болады.
Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы
мінез – құлыққа байланысты.
Жақсы мінез – бүкіл өміріңнің сарқылмас байлығы.
Мінезі бірқалыпты адамдардың өмірі де жаймашуақ
болады.
3 слайд
Ұлағатты Ұлағатты сөздерсөздер Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау арқылы іскеасыруға болады. Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез – құлыққа байланысты. Жақсы мінез – бүкіл өміріңнің сарқылмас байлығы. Мінезі бірқалыпты адамдардың өмірі де жаймашуақ болады.
4 слайд
МАҚСАТЫ:
Тәрбиелеудің нақты
түрлерін қарастыра
отырып, баланың
психологиялық ауытқудың
себептерін анықтау, ата –
аналардың балаларына
деген қарым – қатынас
стилін өзгерту.
4 слайд
МАҚСАТЫ: Тәрбиелеудің нақты түрлерін қарастыра отырып, баланың психологиялық ауытқудың себептерін анықтау, ата – аналардың балаларына деген қарым – қатынас стилін өзгерту.
5 слайд
Қазақстан Республикасының “Білім
туралы заңында”,
“Қазақстан Республикасы
азаматтарының жаңа әлеуметтік
мінез- құлқын
қалыптастыру”,“Қазақстан
Республикасы мәдени-этникалық
білім беру”, “Білім мазмұнын
гуманитарландыру”
тұжырымдамаларында білім беру
ісінде жаңа рухани-мәдени
құндылықтарды игеруге, ұлттық
сананың қалыптасып өсуіне жағдай
жасау, кәсіби білім берудің сапасын
көтруге кең жол ашу талап етіледі.
5 слайд
Қазақстан Республикасының “Білім туралы заңында”, “Қазақстан Республикасы азаматтарының жаңа әлеуметтік мінез- құлқын қалыптастыру”,“Қазақстан Республикасы мәдени-этникалық білім беру”, “Білім мазмұнын гуманитарландыру” тұжырымдамаларында білім беру ісінде жаңа рухани-мәдени құндылықтарды игеруге, ұлттық сананың қалыптасып өсуіне жағдай жасау, кәсіби білім берудің сапасын көтруге кең жол ашу талап етіледі.
6 слайд
Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде
көрініс беруі мүмкін.
Оның жеке
ерекшеліктері
Отбасындағы
жағымсыз
процестер
Мектептегі
қиындықтар
Мінез
акцентуация
сы,
темперамен
т қасиеті,
психикалық
аурулармен
ауыруы,
эмоционалды
ерік
сферасының
бұзылуы
Бала
тәрбиелеудег
і жүйесіздік,
маскүнемдік,
ата-
аналардың
айырылысуы
Оқушыға
деген
жағымсыз
қарым –
қатынас,
мұғалімдерм
ен
конфликтіге
келу,
оқушылар
ұжымымен
келіспеушілік
6 слайд
Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде көрініс беруі мүмкін. Оның жеке ерекшеліктері Отбасындағы жағымсыз процестер Мектептегі қиындықтар Мінез акцентуация сы, темперамен т қасиеті, психикалық аурулармен ауыруы, эмоционалды ерік сферасының бұзылуы Бала тәрбиелеудег і жүйесіздік, маскүнемдік, ата- аналардың айырылысуы Оқушыға деген жағымсыз қарым – қатынас, мұғалімдерм ен конфликтіге келу, оқушылар ұжымымен келіспеушілік
7 слайд
Психологиялық түзету және
дамытушылық жұмыстар
1.Баланың психикалық дамуындағы
кемшіліктерді жоюға бағытталған
түзету бағдарламасын
жасау және жүзеге асыру.
2. Бала психикасының және жеке
басының дамуына бағытталған
бағдарлама жасау
7 слайд
Психологиялық түзету және дамытушылық жұмыстар 1.Баланың психикалық дамуындағы кемшіліктерді жоюға бағытталған түзету бағдарламасын жасау және жүзеге асыру. 2. Бала психикасының және жеке басының дамуына бағытталған бағдарлама жасау
8 слайд
Кеңес беру
жұмыстары:
8 слайд
Кеңес беру жұмыстары:
9 слайд
1.Баланың мектепке келуі,
бейімделуі, бір сыныптан
екінші сыныпқа көшуі туралы
ата-аналарға, ұстаздарға
кеңестер беру.
9 слайд
1.Баланың мектепке келуі, бейімделуі, бір сыныптан екінші сыныпқа көшуі туралы ата-аналарға, ұстаздарға кеңестер беру.
10 слайд
2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу
мамандық таңдауында өзін-өзі
анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен
қатарлас құрбыларының
арасындағы қарым-қатынасы
туралы топтық әрі жекеленген
кеңестер беру
10 слайд
2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу мамандық таңдауында өзін-өзі анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен қатарлас құрбыларының арасындағы қарым-қатынасы туралы топтық әрі жекеленген кеңестер беру
11 слайд
3. Баланың оқу-тәрбиесі
жөніндегі мұғалімдеріне, ата-
анасына кеңес беру т.б.
11 слайд
3. Баланың оқу-тәрбиесі жөніндегі мұғалімдеріне, ата- анасына кеңес беру т.б.
12 слайд
4. Келген баланың
ата-аналарына
психологиялық
теорияларымен
таныстыру
12 слайд
4. Келген баланың ата-аналарына психологиялық теорияларымен таныстыру
13 слайд
Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер
“Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін
жас ұрпақты адамға тән табиғи,
адами сезіммен өмірді, табиғатты сүйе
білуге құрметтеуге үйретіп, мектеп пен ата-
аналар ынтымақтаса жұмыс жүргізсе,
баларға тиісті көңіл бөлсе,
олармен санаса білсе,
келешектің шын жанашыры,
елдің арқасүйер ұрпақтары
тәрбиеленіп шығары сөзсіз.
13 слайд
Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер “Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін жас ұрпақты адамға тән табиғи, адами сезіммен өмірді, табиғатты сүйе білуге құрметтеуге үйретіп, мектеп пен ата- аналар ынтымақтаса жұмыс жүргізсе, баларға тиісті көңіл бөлсе, олармен санаса білсе, келешектің шын жанашыры, елдің арқасүйер ұрпақтары тәрбиеленіп шығары сөзсіз.
14 слайд
14 слайд