«Девиантты балалармен және олардың ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
БАЯНДАМАБАЯНДАМА
Тақырыбы:Тақырыбы:
«Девиантты балалармен «Девиантты балалармен
жәнежәне
олардың олардың
ата – аналарымен ата – аналарымен
психологиялық - педагогикалық психологиялық - педагогикалық
жұмыстар жүргізудің жолдары»жұмыстар жүргізудің жолдары»
1 слайд
БАЯНДАМАБАЯНДАМА Тақырыбы:Тақырыбы: «Девиантты балалармен «Девиантты балалармен жәнежәне олардың олардың ата – аналарымен ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»жұмыстар жүргізудің жолдары»
2 слайд
Тән сезіп, көзбен көрмек,
мұрын исі, тіл дәмнен
хабар бермек.
Бесеуінен мұндағы ой
хабар алып,
Жақсы – жаман әр істі
сол тексермек.
Жан сыры деп жазылған
Психология деген пән.
(Шәкәрім
Құдайбердіұлы)
2 слайд
Тән сезіп, көзбен көрмек, мұрын исі, тіл дәмнен хабар бермек. Бесеуінен мұндағы ой хабар алып, Жақсы – жаман әр істі сол тексермек. Жан сыры деп жазылған Психология деген пән. (Шәкәрім Құдайбердіұлы)
3 слайд
Ұлағатты Ұлағатты
сөздерсөздер
Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау
арқылы іскеасыруға болады.
Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы
мінез – құлыққа байланысты.
Жақсы мінез – бүкіл өміріңнің сарқылмас байлығы.
Мінезі бірқалыпты адамдардың өмірі де жаймашуақ
болады.
3 слайд
Ұлағатты Ұлағатты сөздерсөздер Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау арқылы іскеасыруға болады. Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез – құлыққа байланысты. Жақсы мінез – бүкіл өміріңнің сарқылмас байлығы. Мінезі бірқалыпты адамдардың өмірі де жаймашуақ болады.
4 слайд
МАҚСАТЫ:
Тәрбиелеудің нақты
түрлерін қарастыра
отырып , баланың
психологиялық ауытқудың
себептерін анықтау, ата –
аналардың балаларына
деген қарым – қатынас
стилін өзгерту.
4 слайд
МАҚСАТЫ: Тәрбиелеудің нақты түрлерін қарастыра отырып , баланың психологиялық ауытқудың себептерін анықтау, ата – аналардың балаларына деген қарым – қатынас стилін өзгерту.
5 слайд
Қазақстан Республикасының “Білім
туралы заңында”,
“ Қазақстан Республикасы
азаматтарының жаңа әлеуметтік
мінез- құлқын
қалыптастыру”,“Қазақстан
Республикасы мәдени-этникалық
білім беру”, “Білім мазмұнын
гуманитарландыру”
тұжырымдамаларында білім беру
ісінде жаңа рухани-мәдени
құндылықтарды игеруге, ұлттық
сананың қалыптасып өсуіне жағдай
жасау, кәсіби білім берудің сапасын
көтруге кең жол ашу талап етіледі.
5 слайд
Қазақстан Республикасының “Білім туралы заңында”, “ Қазақстан Республикасы азаматтарының жаңа әлеуметтік мінез- құлқын қалыптастыру”,“Қазақстан Республикасы мәдени-этникалық білім беру”, “Білім мазмұнын гуманитарландыру” тұжырымдамаларында білім беру ісінде жаңа рухани-мәдени құндылықтарды игеруге, ұлттық сананың қалыптасып өсуіне жағдай жасау, кәсіби білім берудің сапасын көтруге кең жол ашу талап етіледі.
6 слайд
Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде
көрініс беруі мүмкін.
Оның жеке
ерекшеліктері Отбасындағы
жағымсыз
процестер Мектептегі
қиындықтар
Мінез
акцентуация
сы,
темперамен
т қасиеті,
психикалық
аурулармен
ауыруы,
эмоционалды
ерік
сферасының
бұзылуы Бала
тәрбиелеудег
і жүйесіздік,
маскүнемдік,
ата-
аналардың
айырылысуы Оқушыға
деген
жағымсыз
қарым –
қатынас,
мұғалімдерм
ен
конфликтіге
келу,
оқушылар
ұжымымен
келіспеушілік
6 слайд
Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде көрініс беруі мүмкін. Оның жеке ерекшеліктері Отбасындағы жағымсыз процестер Мектептегі қиындықтар Мінез акцентуация сы, темперамен т қасиеті, психикалық аурулармен ауыруы, эмоционалды ерік сферасының бұзылуы Бала тәрбиелеудег і жүйесіздік, маскүнемдік, ата- аналардың айырылысуы Оқушыға деген жағымсыз қарым – қатынас, мұғалімдерм ен конфликтіге келу, оқушылар ұжымымен келіспеушілік
7 слайд
Психологиялық түзету және
дамытушылық жұмыстар
1. Баланың психикалық дамуындағы
кемшіліктерді жоюға бағытталған
түзету бағдарламасын
жасау және жүзеге асыру.
2. Бала психикасының және жеке
басының дамуына бағытталған
бағдарлама жасау
7 слайд
Психологиялық түзету және дамытушылық жұмыстар 1. Баланың психикалық дамуындағы кемшіліктерді жоюға бағытталған түзету бағдарламасын жасау және жүзеге асыру. 2. Бала психикасының және жеке басының дамуына бағытталған бағдарлама жасау
8 слайд
Кеңес беру
жұмыстары:
8 слайд
Кеңес беру жұмыстары:
9 слайд
1. Баланың мектепке келуі,
бейімделуі, бір сыныптан
екінші сыныпқа көшуі туралы
ата-аналарға, ұстаздарға
кеңестер беру.
9 слайд
1. Баланың мектепке келуі, бейімделуі, бір сыныптан екінші сыныпқа көшуі туралы ата-аналарға, ұстаздарға кеңестер беру.
10 слайд
2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу
мамандық таңдауында өзін-өзі
анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен
қатарлас құрбыларының
арасындағы қарым-қатынасы
туралы топтық әрі жекеленген
кеңестер беру
10 слайд
2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу мамандық таңдауында өзін-өзі анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен қатарлас құрбыларының арасындағы қарым-қатынасы туралы топтық әрі жекеленген кеңестер беру
11 слайд
3. Баланың оқу-тәрбиесі
жөніндегі мұғалімдеріне, ата-
анасына кеңес беру т.б.
11 слайд
3. Баланың оқу-тәрбиесі жөніндегі мұғалімдеріне, ата- анасына кеңес беру т.б.
12 слайд
4. Келген баланың
ата-аналарына
психологиялық
теорияларымен
таныстыру
12 слайд
4. Келген баланың ата-аналарына психологиялық теорияларымен таныстыру
13 слайд
Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер
“ Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін
жас ұрпақты адамға тән табиғи,
адами сезіммен өмірді, табиғатты сүйе
білуге құрметтеуге үйретіп, мектеп пен ата-
аналар ынтымақтаса жұмыс жүргізсе,
баларға тиісті көңіл бөлсе,
олармен санаса білсе,
келешектің шын жанашыры,
елдің арқасүйер ұрпақтары
тәрбиеленіп шығары сөзсіз.
13 слайд
Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер “ Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін жас ұрпақты адамға тән табиғи, адами сезіммен өмірді, табиғатты сүйе білуге құрметтеуге үйретіп, мектеп пен ата- аналар ынтымақтаса жұмыс жүргізсе, баларға тиісті көңіл бөлсе, олармен санаса білсе, келешектің шын жанашыры, елдің арқасүйер ұрпақтары тәрбиеленіп шығары сөзсіз.
14 слайд
14 слайд