«Девиантты балалармен және олардың ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»

Тақырып бойынша 11 материал табылды

«Девиантты балалармен және олардың ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»

Материал туралы қысқаша түсінік
«Девиантты балалармен және олардың ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
БАЯНДАМАБАЯНДАМА Тақырыбы:Тақырыбы: «Девиантты балалармен «Девиантты балалармен жәнежәне олардың олардың ата – аналарымен а

#1 слайд
БАЯНДАМАБАЯНДАМА Тақырыбы:Тақырыбы: «Девиантты балалармен «Девиантты балалармен жәнежәне олардың олардың ата – аналарымен ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»жұмыстар жүргізудің жолдары»

1 слайд

БАЯНДАМАБАЯНДАМА Тақырыбы:Тақырыбы: «Девиантты балалармен «Девиантты балалармен жәнежәне олардың олардың ата – аналарымен ата – аналарымен психологиялық - педагогикалық психологиялық - педагогикалық жұмыстар жүргізудің жолдары»жұмыстар жүргізудің жолдары»

Тән сезіп, көзбен көрмек, мұрын исі, тіл дәмнен хабар бермек. Бесеуінен мұндағы ой хабар алып, Жақсы – жаман әр істі сол

#2 слайд
Тән сезіп, көзбен көрмек, мұрын исі, тіл дәмнен хабар бермек. Бесеуінен мұндағы ой хабар алып, Жақсы – жаман әр істі сол тексермек. Жан сыры деп жазылған Психология деген пән. (Шәкәрім Құдайбердіұлы)

2 слайд

Тән сезіп, көзбен көрмек, мұрын исі, тіл дәмнен хабар бермек. Бесеуінен мұндағы ой хабар алып, Жақсы – жаман әр істі сол тексермек. Жан сыры деп жазылған Психология деген пән. (Шәкәрім Құдайбердіұлы)

Ұлағатты Ұлағатты сөздерсөздер Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау арқылы іскеасыруға болады. Адамның басына

#3 слайд
Ұлағатты Ұлағатты сөздерсөздер Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау арқылы іскеасыруға болады. Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез – құлыққа байланысты. Жақсы мінез – бүкіл өміріңнің сарқылмас байлығы. Мінезі бірқалыпты адамдардың өмірі де жаймашуақ болады.

3 слайд

Ұлағатты Ұлағатты сөздерсөздер Сөз жөнінде емес, мінез – құлықты іс жүзінде шыңдау арқылы іскеасыруға болады. Адамның басына қонған бақыттың тұрақты болуы жақсы мінез – құлыққа байланысты. Жақсы мінез – бүкіл өміріңнің сарқылмас байлығы. Мінезі бірқалыпты адамдардың өмірі де жаймашуақ болады.

МАҚСАТЫ: Тәрбиелеудің нақты түрлерін қарастыра отырып, баланың психологиялық ауытқудың себептерін анықтау, ата – аналардың

#4 слайд
МАҚСАТЫ: Тәрбиелеудің нақты түрлерін қарастыра отырып, баланың психологиялық ауытқудың себептерін анықтау, ата – аналардың балаларына деген қарым – қатынас стилін өзгерту.

4 слайд

МАҚСАТЫ: Тәрбиелеудің нақты түрлерін қарастыра отырып, баланың психологиялық ауытқудың себептерін анықтау, ата – аналардың балаларына деген қарым – қатынас стилін өзгерту.

Қазақстан Республикасының “Білім туралы заңында”, “Қазақстан Республикасы азаматтарының жаңа әлеуметтік мінез- құлқын қалы

#5 слайд
Қазақстан Республикасының “Білім туралы заңында”, “Қазақстан Республикасы азаматтарының жаңа әлеуметтік мінез- құлқын қалыптастыру”,“Қазақстан Республикасы мәдени-этникалық білім беру”, “Білім мазмұнын гуманитарландыру” тұжырымдамаларында білім беру ісінде жаңа рухани-мәдени құндылықтарды игеруге, ұлттық сананың қалыптасып өсуіне жағдай жасау, кәсіби білім берудің сапасын көтруге кең жол ашу талап етіледі.

5 слайд

Қазақстан Республикасының “Білім туралы заңында”, “Қазақстан Республикасы азаматтарының жаңа әлеуметтік мінез- құлқын қалыптастыру”,“Қазақстан Республикасы мәдени-этникалық білім беру”, “Білім мазмұнын гуманитарландыру” тұжырымдамаларында білім беру ісінде жаңа рухани-мәдени құндылықтарды игеруге, ұлттық сананың қалыптасып өсуіне жағдай жасау, кәсіби білім берудің сапасын көтруге кең жол ашу талап етіледі.

Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде көрініс беруі мүмкін. Оның жеке ерекшеліктері Отбасындағы жағымсыз

#6 слайд
Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде көрініс беруі мүмкін. Оның жеке ерекшеліктері Отбасындағы жағымсыз процестер Мектептегі қиындықтар Мінез акцентуация сы, темперамен т қасиеті, психикалық аурулармен ауыруы, эмоционалды ерік сферасының бұзылуы Бала тәрбиелеудег і жүйесіздік, маскүнемдік, ата- аналардың айырылысуы Оқушыға деген жағымсыз қарым – қатынас, мұғалімдерм ен конфликтіге келу, оқушылар ұжымымен келіспеушілік

6 слайд

Жасөспірім мінез-құлқындағы ауытқушылықты түрлі деңгейде көрініс беруі мүмкін. Оның жеке ерекшеліктері Отбасындағы жағымсыз процестер Мектептегі қиындықтар Мінез акцентуация сы, темперамен т қасиеті, психикалық аурулармен ауыруы, эмоционалды ерік сферасының бұзылуы Бала тәрбиелеудег і жүйесіздік, маскүнемдік, ата- аналардың айырылысуы Оқушыға деген жағымсыз қарым – қатынас, мұғалімдерм ен конфликтіге келу, оқушылар ұжымымен келіспеушілік

Психологиялық түзету және дамытушылық жұмыстар 1.Баланың психикалық дамуындағы кемшіліктерді жоюға бағытталған түзету бағдарла

#7 слайд
Психологиялық түзету және дамытушылық жұмыстар 1.Баланың психикалық дамуындағы кемшіліктерді жоюға бағытталған түзету бағдарламасын жасау және жүзеге асыру. 2. Бала психикасының және жеке басының дамуына бағытталған бағдарлама жасау

7 слайд

Психологиялық түзету және дамытушылық жұмыстар 1.Баланың психикалық дамуындағы кемшіліктерді жоюға бағытталған түзету бағдарламасын жасау және жүзеге асыру. 2. Бала психикасының және жеке басының дамуына бағытталған бағдарлама жасау

Кеңес беру жұмыстары:

#8 слайд
Кеңес беру жұмыстары:

8 слайд

Кеңес беру жұмыстары:

1.Баланың мектепке келуі, бейімделуі, бір сыныптан екінші сыныпқа көшуі туралы ата-аналарға, ұстаздарға кеңестер беру.

#9 слайд
1.Баланың мектепке келуі, бейімделуі, бір сыныптан екінші сыныпқа көшуі туралы ата-аналарға, ұстаздарға кеңестер беру.

9 слайд

1.Баланың мектепке келуі, бейімделуі, бір сыныптан екінші сыныпқа көшуі туралы ата-аналарға, ұстаздарға кеңестер беру.

2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу мамандық таңдауында өзін-өзі анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен қатарлас құрбыларының арасындағы қ

#10 слайд
2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу мамандық таңдауында өзін-өзі анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен қатарлас құрбыларының арасындағы қарым-қатынасы туралы топтық әрі жекеленген кеңестер беру

10 слайд

2. Балаларды оқыту-тәрбиелеу мамандық таңдауында өзін-өзі анықтауға жол сілтеу, үлкендер мен қатарлас құрбыларының арасындағы қарым-қатынасы туралы топтық әрі жекеленген кеңестер беру

3. Баланың оқу-тәрбиесі жөніндегі мұғалімдеріне, ата- анасына кеңес беру т.б.

#11 слайд
3. Баланың оқу-тәрбиесі жөніндегі мұғалімдеріне, ата- анасына кеңес беру т.б.

11 слайд

3. Баланың оқу-тәрбиесі жөніндегі мұғалімдеріне, ата- анасына кеңес беру т.б.

4. Келген баланың ата-аналарына психологиялық теорияларымен таныстыру

#12 слайд
4. Келген баланың ата-аналарына психологиялық теорияларымен таныстыру

12 слайд

4. Келген баланың ата-аналарына психологиялық теорияларымен таныстыру

Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер “Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін жас ұрпақты адамға тән табиғи, адами сезіммен өмірді

#13 слайд
Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер “Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін жас ұрпақты адамға тән табиғи, адами сезіммен өмірді, табиғатты сүйе білуге құрметтеуге үйретіп, мектеп пен ата- аналар ынтымақтаса жұмыс жүргізсе, баларға тиісті көңіл бөлсе, олармен санаса білсе, келешектің шын жанашыры, елдің арқасүйер ұрпақтары тәрбиеленіп шығары сөзсіз.

13 слайд

Егемен еліміздің ертеңін нұрлы етер “Барыс текті намысты ұрпақ” өсіру үшін жас ұрпақты адамға тән табиғи, адами сезіммен өмірді, табиғатты сүйе білуге құрметтеуге үйретіп, мектеп пен ата- аналар ынтымақтаса жұмыс жүргізсе, баларға тиісті көңіл бөлсе, олармен санаса білсе, келешектің шын жанашыры, елдің арқасүйер ұрпақтары тәрбиеленіп шығары сөзсіз.

#14 слайд

14 слайд

Файл форматы:
ppt
02.06.2018
376
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі