Материалдар / Девиантты оқушылармен жұмыс
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Девиантты оқушылармен жұмыс

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал бейәлеуметтік балалармен жұмыс істеуге арналған тренинг кешені. тренингті өту арқылы балалардың бір-біріне деген сыйластығын арттырып, қарым-қатынасын жақсартуға болады. Агрессиясы жоғары балалардың тәрбиесіне үлкен ықпал жасайды деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Қырқүйек 2019
1010
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
“№ 19 М.Мақатаев атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: « Девиантты оқушылар арасында нәтиж

1 слайд
“№ 19 М.Мақатаев атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: « Девиантты оқушылар арасында нәтижелі қарым-қатынас орнату» ( бейәлеуметтік балаларға арнал ғ ан қарым- қатынас тренинг кешені) 2017-2018 оқу жылы

1 слайд

“№ 19 М.Мақатаев атындағы жалпы орта мектебі” коммуналдық мемлекеттік мекемесі Тақырыбы: « Девиантты оқушылар арасында нәтижелі қарым-қатынас орнату» ( бейәлеуметтік балаларға арнал ғ ан қарым- қатынас тренинг кешені) 2017-2018 оқу жылы

 Аты-жөні: Амангельдиев Алмасбек  Туған жылы, айы, күні : 04.08.1991жылы  Білімі: жоғары  Бітірген оқу орны: Қазақст

2 слайд
 Аты-жөні: Амангельдиев Алмасбек  Туған жылы, айы, күні : 04.08.1991жылы  Білімі: жоғары  Бітірген оқу орны: Қазақстан инженерлі- педагогикалық халықтар Достығы университеті  Мамандығы: педагогика және психология  Санаты: жоқ  Еңбек өтілі: 2 жыл

2 слайд

 Аты-жөні: Амангельдиев Алмасбек  Туған жылы, айы, күні : 04.08.1991жылы  Білімі: жоғары  Бітірген оқу орны: Қазақстан инженерлі- педагогикалық халықтар Достығы университеті  Мамандығы: педагогика және психология  Санаты: жоқ  Еңбек өтілі: 2 жыл

3 слайд

3 слайд

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Сыртқы дүниеден бөліп ұстау

6 слайд
Сыртқы дүниеден бөліп ұстау

6 слайд

Сыртқы дүниеден бөліп ұстау

Үйдегі шексіз қатал тәрбие 

7 слайд
Үйдегі шексіз қатал тәрбие 

7 слайд

Үйдегі шексіз қатал тәрбие 

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

«Адамның баласын заман өсіреді. Кімде-кім жаман болса, оның замандасының бәрі кінәлі» Абай

11 слайд
«Адамның баласын заман өсіреді. Кімде-кім жаман болса, оның замандасының бәрі кінәлі» Абай

11 слайд

«Адамның баласын заман өсіреді. Кімде-кім жаман болса, оның замандасының бәрі кінәлі» Абай

Ел боламын десең , бесігіңді түзе  Қоғамымыздың ірге тасын нығайту мақсатында ең алдымен ұлттық сана – сезімі жоғары, рух

12 слайд
Ел боламын десең , бесігіңді түзе  Қоғамымыздың ірге тасын нығайту мақсатында ең алдымен ұлттық сана – сезімі жоғары, рухани ойлау дүниесі биік, мәдениетті, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттері қалыптасқан Қазақстан азаматын тәрбиелеу- міндетіміз.

12 слайд

Ел боламын десең , бесігіңді түзе  Қоғамымыздың ірге тасын нығайту мақсатында ең алдымен ұлттық сана – сезімі жоғары, рухани ойлау дүниесі биік, мәдениетті, еңбекқор, іскер, бойында басқа да игі қасиеттері қалыптасқан Қазақстан азаматын тәрбиелеу- міндетіміз.

Қадағалаусыз бала Тәрбиесі «қиын» балалардың пайда болуына бірден-бір себепші болатын және жағымсыз жағдай туғызатын – отб

13 слайд
Қадағалаусыз бала Тәрбиесі «қиын» балалардың пайда болуына бірден-бір себепші болатын және жағымсыз жағдай туғызатын – отбасы тәрбиесі. Оның бастылары: - біріншіден, баланың күнделікті жүріс-туыстарын қадағаламау; оның көзінше арақ-шарап ішу, дау-жанжал, ұрыс-керіс туғызу.;

13 слайд

Қадағалаусыз бала Тәрбиесі «қиын» балалардың пайда болуына бірден-бір себепші болатын және жағымсыз жағдай туғызатын – отбасы тәрбиесі. Оның бастылары: - біріншіден, баланың күнделікті жүріс-туыстарын қадағаламау; оның көзінше арақ-шарап ішу, дау-жанжал, ұрыс-керіс туғызу.;

«СӨЗСІЗ ТҮСІНІСУ» Мақсаты: 1) Топтың ары қарай ынтымақтаса жұмыс істеуіне жагымды көңіл- күй қалыптастыру; 2) Қарым-қагынасты

14 слайд
«СӨЗСІЗ ТҮСІНІСУ»   Мақсаты: 1) Топтың ары қарай ынтымақтаса жұмыс істеуіне жагымды көңіл- күй қалыптастыру; 2) Қарым-қагынастың вербалсыз дағдысын дамыту, өзгені қабылдай отырып, өзін тануга үйрену. 3) Шығармашылық қабілетті дамыту. Сабақ түрі: тренинг - сабақ Құрал-жабдық: Түрлі түсті пламастер, плакат, смайлик, екі түсті ленталар. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі 1 Сабақтың тақырыбы мен ережелерімен таныстыру. Балалар бүгін сендердің араларыңа нәтижелі қарым-қатынас орнату мақсатында «Сөзсіз түсінісу» атты тренинг сабақ өтіледі.. Сабақты бастамас бұрын, алдымен тренинг ережелерімен таныстырып алайық.

14 слайд

«СӨЗСІЗ ТҮСІНІСУ»   Мақсаты: 1) Топтың ары қарай ынтымақтаса жұмыс істеуіне жагымды көңіл- күй қалыптастыру; 2) Қарым-қагынастың вербалсыз дағдысын дамыту, өзгені қабылдай отырып, өзін тануга үйрену. 3) Шығармашылық қабілетті дамыту. Сабақ түрі: тренинг - сабақ Құрал-жабдық: Түрлі түсті пламастер, плакат, смайлик, екі түсті ленталар. Сабақ барысы: Ұйымдастыру кезеңі 1 Сабақтың тақырыбы мен ережелерімен таныстыру. Балалар бүгін сендердің араларыңа нәтижелі қарым-қатынас орнату мақсатында «Сөзсіз түсінісу» атты тренинг сабақ өтіледі.. Сабақты бастамас бұрын, алдымен тренинг ережелерімен таныстырып алайық.

Тренингтің ережесі : Белсенді қатысу; Тыныштық сақтау; Бірін - бірі тыңдау; Ойын ашық айту; Бір- бірін сынамау; Ынтымақты

15 слайд
Тренингтің ережесі : Белсенді қатысу; Тыныштық сақтау; Бірін - бірі тыңдау; Ойын ашық айту; Бір- бірін сынамау; Ынтымақтылық;

15 слайд

Тренингтің ережесі : Белсенді қатысу; Тыныштық сақтау; Бірін - бірі тыңдау; Ойын ашық айту; Бір- бірін сынамау; Ынтымақтылық;

1.Менің сүйікті ісім...жаттығуы Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топқа түрлі түсті ленталар арқылы бөлінеді. Әр топ өздеріне

16 слайд
1.Менің сүйікті ісім...жаттығуы Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топқа түрлі түсті ленталар арқылы бөлінеді. Әр топ өздеріне атау береді. Қатысушылар өздерін таныстырып және өздерінің хоббиім ақ параққа түсіреді . Топқа топ басшы сайланады. Топқа атау беріледі. Нусқау: Қатысушы ортаға шығып қарсы топқа өзінің сүйікті ісін ым-ишара, қимыл арқылы көрсетеді. Қ арсы топ к ө ріністі соңына дейін тамашалап,оны ң сүйікті ісін табады , 30 сек уақыт беріледі сол уақыттың ішінде тапса топқа балл беріледі. Кезекпен ойынды жалғастырады

16 слайд

1.Менің сүйікті ісім...жаттығуы Оқушылар екі топқа бөлінеді. Топқа түрлі түсті ленталар арқылы бөлінеді. Әр топ өздеріне атау береді. Қатысушылар өздерін таныстырып және өздерінің хоббиім ақ параққа түсіреді . Топқа топ басшы сайланады. Топқа атау беріледі. Нусқау: Қатысушы ортаға шығып қарсы топқа өзінің сүйікті ісін ым-ишара, қимыл арқылы көрсетеді. Қ арсы топ к ө ріністі соңына дейін тамашалап,оны ң сүйікті ісін табады , 30 сек уақыт беріледі сол уақыттың ішінде тапса топқа балл беріледі. Кезекпен ойынды жалғастырады

2.Суреттер сөйлейді Мақсаты: - Қарым-қатынастың вербалсыз дағдысын дамыту, өзгені қабылдай алуға, түсінуге үйрету. - Қарым

17 слайд
2.Суреттер сөйлейді Мақсаты: - Қарым-қатынастың вербалсыз дағдысын дамыту, өзгені қабылдай алуға, түсінуге үйрету.   - Қарым-қатынаста өзін және өзгені үйлесімді қабылдауға үйрену - Қарым-қатынаста мінез-қүлыктың жағымды үлгісін жасап шығару Ойыншылар өз тобына жасырылған мақалды сурет салу арқылы түсіндіру қажет. Әр қатысушыға 30 сек уақыт беріледі. Әр дұрыс жауап 10 ұпаймен есептеледі. .

17 слайд

2.Суреттер сөйлейді Мақсаты: - Қарым-қатынастың вербалсыз дағдысын дамыту, өзгені қабылдай алуға, түсінуге үйрету.   - Қарым-қатынаста өзін және өзгені үйлесімді қабылдауға үйрену - Қарым-қатынаста мінез-қүлыктың жағымды үлгісін жасап шығару Ойыншылар өз тобына жасырылған мақалды сурет салу арқылы түсіндіру қажет. Әр қатысушыға 30 сек уақыт беріледі. Әр дұрыс жауап 10 ұпаймен есептеледі. .

3. «Бетпе- бет» Екі топ басшысы ортаға шығады. Ал басқа топ мүшелері қолы байлаулы күйінде, жасырылған сөзді ым-ишара арқ

18 слайд
3. «Бетпе- бет» Екі топ басшысы ортаға шығады. Ал басқа топ мүшелері қолы байлаулы күйінде, жасырылған сөзді ым-ишара арқылы өз топ басшысына түсіндіреді. Қай топ басшы жасырылған сөзді бірінші болып тапса, сол топқа балл беріледі. Олай болса топ басшылары өз орындарына тұр. Топ мүшелері сөзді кезекпен сөзді көреді де қимылмен , ым- ишарамен топ басшысына түсіндіреді (селфи, сарбаз, серуен, сайлау, салат, самаурын, сурет, почта, піл, пәтер, пагон, пальма, парта, пышақ).

18 слайд

3. «Бетпе- бет» Екі топ басшысы ортаға шығады. Ал басқа топ мүшелері қолы байлаулы күйінде, жасырылған сөзді ым-ишара арқылы өз топ басшысына түсіндіреді. Қай топ басшы жасырылған сөзді бірінші болып тапса, сол топқа балл беріледі. Олай болса топ басшылары өз орындарына тұр. Топ мүшелері сөзді кезекпен сөзді көреді де қимылмен , ым- ишарамен топ басшысына түсіндіреді (селфи, сарбаз, серуен, сайлау, салат, самаурын, сурет, почта, піл, пәтер, пагон, пальма, парта, пышақ).

Жаттығуларды талдау: -Адам сөзсіз қарым-қатынас жасай алады ма? - Ым-ишара арқылы сөзді түсіндіру,табу қаншалықты қиын болды?

19 слайд
Жаттығуларды талдау: -Адам сөзсіз қарым-қатынас жасай алады ма? - Ым-ишара арқылы сөзді түсіндіру,табу қаншалықты қиын болды? - Жатты ғ уды жасау кезінде не ұнады? - Бүгінгі тренингтен өзіне пайдалы не алды ң ?

19 слайд

Жаттығуларды талдау: -Адам сөзсіз қарым-қатынас жасай алады ма? - Ым-ишара арқылы сөзді түсіндіру,табу қаншалықты қиын болды? - Жатты ғ уды жасау кезінде не ұнады? - Бүгінгі тренингтен өзіне пайдалы не алды ң ?

“ Қоштасу”жаттығуы  Қатысушылар қолын бірінің иығына бірі қойып: «Рахмет , Кездескенше!»,- деп айтады

20 слайд
“ Қоштасу”жаттығуы  Қатысушылар қолын бірінің иығына бірі қойып: «Рахмет , Кездескенше!»,- деп айтады

20 слайд

“ Қоштасу”жаттығуы  Қатысушылар қолын бірінің иығына бірі қойып: «Рахмет , Кездескенше!»,- деп айтады