Материалдар / Диаграмма

Диаграмма

Материал туралы қысқаша түсінік
Диаграмма туралы слайд
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
23 Желтоқсан 2018
959
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы Диаграмма Оқу мақсаттары: 5.4.4.1. Дөңгелек, бағандық, сызықтық диаг

1 слайд
Сабақ тақырыбы Диаграмма Оқу мақсаттары: 5.4.4.1. Дөңгелек, бағандық, сызықтық диаграммалар туралы түсініктері болу; 5.4.4.2. бағандық, сызықтық, дөңгелек диаграммалар салу;  

1 слайд

Сабақ тақырыбы Диаграмма Оқу мақсаттары: 5.4.4.1. Дөңгелек, бағандық, сызықтық диаграммалар туралы түсініктері болу; 5.4.4.2. бағандық, сызықтық, дөңгелек диаграммалар салу;  

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: диаграммалар түрлерін біледі оларды сала алады Оқушылардың басым бөлігі

2 слайд
Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: диаграммалар түрлерін біледі оларды сала алады Оқушылардың басым бөлігі: диаграммалармен жұмыс істей алады мысал келтіре алады Кейбір оқушылар: берілген тапсырмаларға байланысты диаграммаларды қолданады қоршаған ортадан мысал келтіре алады

2 слайд

Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: диаграммалар түрлерін біледі оларды сала алады Оқушылардың басым бөлігі: диаграммалармен жұмыс істей алады мысал келтіре алады Кейбір оқушылар: берілген тапсырмаларға байланысты диаграммаларды қолданады қоршаған ортадан мысал келтіре алады

Бағалау критерийлері диаграмма түрлерін ажыратады, атауларын біледі сызбаларын сала алады практикада қоршағ

3 слайд
Бағалау критерийлері диаграмма түрлерін ажыратады, атауларын біледі сызбаларын сала алады практикада қоршаған ортамен байланыстыра алады

3 слайд

Бағалау критерийлері диаграмма түрлерін ажыратады, атауларын біледі сызбаларын сала алады практикада қоршаған ортамен байланыстыра алады

Диаграмма Диаграмма – сандық ақпаратты көрнекі және графикалық түрде беру жолы Сызықтық Дөңгелек Бағанды

4 слайд
Диаграмма Диаграмма – сандық ақпаратты көрнекі және графикалық түрде беру жолы Сызықтық Дөңгелек Бағанды

4 слайд

Диаграмма Диаграмма – сандық ақпаратты көрнекі және графикалық түрде беру жолы Сызықтық Дөңгелек Бағанды

1 мысал. Бағанды диаграмма

5 слайд
1 мысал. Бағанды диаграмма

5 слайд

1 мысал. Бағанды диаграмма

2 мысал. Сызықтық диаграмма

6 слайд
2 мысал. Сызықтық диаграмма

6 слайд

2 мысал. Сызықтық диаграмма

3 мысал. Дөңгелек диаграма Дөңгелек диаграмма – бүтін мен оның бөлшектерінің қатынасын қатынасын көрсетеді.

7 слайд
3 мысал. Дөңгелек диаграма Дөңгелек диаграмма – бүтін мен оның бөлшектерінің қатынасын қатынасын көрсетеді.

7 слайд

3 мысал. Дөңгелек диаграма Дөңгелек диаграмма – бүтін мен оның бөлшектерінің қатынасын қатынасын көрсетеді.

8 слайд

8 слайд

9 слайд

9 слайд

10 слайд

10 слайд

Рефлексия. Тақтада көрсетілген өзіңнің көңіл-күйіңе сәйкес бағанға стикер жабыстыр.

11 слайд
Рефлексия. Тақтада көрсетілген өзіңнің көңіл-күйіңе сәйкес бағанға стикер жабыстыр.

11 слайд

Рефлексия. Тақтада көрсетілген өзіңнің көңіл-күйіңе сәйкес бағанға стикер жабыстыр.

Министірлікпен келісілген курстар тізімі