Материалдар / ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДАҒЫ ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘҢГІМЕ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДАҒЫ ЗЕРТТЕУШІЛІК ӘҢГІМЕ

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогтік оқытуды білім берудегі тиімді тәсіл ретінде қарастыру арқылы диалогтық оқытудың зерттеушілік әңгіме түрлерімен танысу. Диалогтік оқытудың зерттеушілік әңгіме стратегиясын тәжірибеде қолдану дағдыларын жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
261
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Диалогтік оқытудағы зерттеушілік әңгіме

1 слайд
Диалогтік оқытудағы зерттеушілік әңгіме

Коучинг мақсаты: Диалогтік оқытудағы білім берудегі зерттеушілік әңгіме арқылы оқушылардың тыңдауы, ой елегінен өткізуін, ақп

2 слайд
Коучинг мақсаты: Диалогтік оқытудағы білім берудегі зерттеушілік әңгіме арқылы оқушылардың тыңдауы, ой елегінен өткізуін, ақпаратты игеруін талқылау, диалогтік оқыту стратегиясын тәжірибеде қолдану дағдыларын жетілдіру.

Оқыту нәтижелері: Коучинг барысында мұғалімдер диалог, жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастыруға үйренеді; 1. Оқу үрдісінде зертт

3 слайд
Оқыту нәтижелері: Коучинг барысында мұғалімдер диалог, жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастыруға үйренеді; 1. Оқу үрдісінде зерттеушілік әңгіме туралы түсінік қалыптастырады; 2. Зерттеушілік әңгіме техникасын меңгертеді; 3. Тәжірибеде бұл стратегиясын қолдануға мүмкіндіктері болады.

4 слайд

5 слайд

6 слайд

7 слайд

Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1. әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2. әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланға

8 слайд
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде: 1. әркім ақылға қонымды мәлімет ұсынады; 2. әркімнің идеясы пайдалы ретінде бағаланғанымен, мұқият бағалау жүргізіледі; 3. қатысушылар бір-біріне сұрақ қояды; 4. қатысушылар сұрақ қояды және айтқандарын дәлелдейді, осылайша әңгімеде дәлелдеме «көрінеді» 5. топтағы қатысушылар келісімге жетуге тырысады/ олар келісімге келуі де, келмеуі де мүмкін, ең бастысы – келісімге ұмтылу/

Сұрақ қою Сыныпта сұрақ қоюдың үлгісі «бастама – жауап – кейінгі әрекет» /БЖӘ/ Бастама /мұғалім/ Жауап /оқушы/ Кейінгі әре

9 слайд
Сұрақ қою Сыныпта сұрақ қоюдың үлгісі «бастама – жауап – кейінгі әрекет» /БЖӘ/ Бастама /мұғалім/ Жауап /оқушы/ Кейінгі әрекет /мұғалім/

10 слайд

«Мен бүгін коучингте ....»

11 слайд
«Мен бүгін коучингте ....»