1 слайд
Диалогтік оқытудағы
зерттеушілік әңгіме
2 слайд
Коучинг мақсаты:
Диалогтік оқытудағы білім берудегі
зерттеушілік әңгіме арқылы
оқушылардың тыңдауы, ой елегінен
өткізуін, ақпаратты игеруін талқылау,
диалогтік оқыту стратегиясын
тәжірибеде қолдану дағдыларын
жетілдіру.
3 слайд
Оқыту нәтижелері:
Коучинг барысында мұғалімдер диалог, жоғары дәрежелі сұрақтарды
құрастыруға үйренеді;
1. Оқу үрдісінде зерттеушілік әңгіме туралы түсінік
қалыптастырады;
2. Зерттеушілік әңгіме техникасын меңгертеді;
3. Тәжірибеде бұл стратегиясын қолдануға мүмкіндіктері болады.
4 слайд
5 слайд
6 слайд
7 слайд
8 слайд
Зерттеушілік әңгіме жүргізілу үстінде:
1. әркім ақылға қонымды мәлімет
ұсынады;
2. әркімнің идеясы пайдалы ретінде
бағаланғанымен, мұқият бағалау
жүргізіледі;
3. қатысушылар бір-біріне сұрақ
қояды;
4. қатысушылар сұрақ қояды және
айтқандарын дәлелдейді, осылайша
әңгімеде дәлелдеме «көрінеді»
5. топтағы қатысушылар келісімге
жетуге тырысады/ олар келісімге
келуі де, келмеуі де мүмкін, ең
бастысы – келісімге ұмтылу/
9 слайд
Сұрақ қою
Сыныпта сұрақ қоюдың үлгісі
«бастама – жауап – кейінгі
әрекет» /БЖӘ/
Бастама /мұғалім/
Жауап /оқушы/
Кейінгі әрекет /мұғалім/
10 слайд
11 слайд
«Мен бүгін коучингте ....»
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз