Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру.

Материал туралы қысқаша түсінік
Диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыруДиалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Оқушылар ойын тұжырымдай алады.Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын ұғынады, өзектілігін айқындайды.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру

#1 слайд
Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру. Мақсаты: диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндетім;Диалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Күтілетін нәтиже; Оқушылар ойын тұжырымдай алады.Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын ұғынады, өзектілігін айқындайды. Оңтүстік Қазақстан Облысы Сарыағаш ауданы №12 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шаймерденова Айнұр

1 слайд

Іс-әрекеттегі зерттеу тақырыбы; Диалогтіктік оқыту арқылы оқушылардың ауыз екі сөйлеуін, шығармашылық қабілетін қалыптастыру. Мақсаты: диалогтік оқу тәсілдерін пайдалану арқылы оқушылардың ауызекі сөйлеуін, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру Міндетім;Диалогтік оқыту барысында оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру, топта ұжымда бірлесе оқуды, жұмыс жасауды үйрету, тіл қарым қатынасы арқылы сөздік қорларын, пікір алмасудағы белсенділіктерін нығайту. Күтілетін нәтиже; Оқушылар ойын тұжырымдай алады.Ізденімпаз қабілеттері артады, білім мазмұнының маңыздылығын ұғынады, өзектілігін айқындайды. Оңтүстік Қазақстан Облысы Сарыағаш ауданы №12 С.Сейфуллин атындағы жалпы орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Шаймерденова Айнұр

Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен

#2 слайд
Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен- өзі жүреді, салмақты, сабаққа ынтасы, үлгерімі төмен. Өте салмақты, көп сөйлемейді, есте сақтауы жақсы, оқу екпіндісі. Салмақты, ашық, ойын еркін жеткізеді, өнегелі, оқу озаты. Нұрзат(А) Ақмарал в Әділет (С) Джон Дьюи білім беру саласында осындай зерттеуді бастаған алғашқылырдың бірі болды. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігі 3 элементтен болжап берді. 1.Проблемалар мен мәселелерді шешу. 2.Логикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу. 3Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар Блум токсономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен өолданылатын иерархиялық моделі. “А”тобы “В”тобы “С”тобы

2 слайд

Джон Дьюи Эдвард Глейзер(1941) Блум токсономиясы Зерттеудегі оқушылар Деректерді жинақтау тәсілдері Үндемей өзімен- өзі жүреді, салмақты, сабаққа ынтасы, үлгерімі төмен. Өте салмақты, көп сөйлемейді, есте сақтауы жақсы, оқу екпіндісі. Салмақты, ашық, ойын еркін жеткізеді, өнегелі, оқу озаты. Нұрзат(А) Ақмарал в Әділет (С) Джон Дьюи білім беру саласында осындай зерттеуді бастаған алғашқылырдың бірі болды. Сын тұрғысынан ойлау қабілеттілігі 3 элементтен болжап берді. 1.Проблемалар мен мәселелерді шешу. 2.Логикалық зерттеу мен пайымдау әдістерін білу. 3Осы әдістерді қолданудағы тәжірибелік дағдылар Блум токсономиясы сын тұрғысынан ойлауды қарастыруға болатын ойлау дағдыларының кеңінен өолданылатын иерархиялық моделі. “А”тобы “В”тобы “С”тобы

Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны па

#3 слайд
Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны пай далану Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшел іктеріне сәйк ес оқыту жә не оқу бағалау жинақтау талдау Қолдану Түсіну Білу Диалогтік оқу Топтағы жұмыс Топпен слайд жасау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау

3 слайд

Сын тұрғыдан ойлауға үйрету Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер Оқыту үшін бағалау және оқуды бағал ау АКТ-ны пай далану Талантты және дарынды балаларды оқыту Жас ерекшел іктеріне сәйк ес оқыту жә не оқу бағалау жинақтау талдау Қолдану Түсіну Білу Диалогтік оқу Топтағы жұмыс Топпен слайд жасау Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақта у Бағалау

Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орында

#4 слайд
Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орындауда Ашық сұрақ құрастыруда Өзін-өз жоғары бағалауы Тез ойланып , тез шешім қабылдап, уақытты ұтымды пайдалануға дағдыландыру Әр топқа бөлуде жаңа әдіс- тәсілдер пайдалану Ашық сұрақтар құрастыруға үнемі бағыт- бағдар беру Мақтап-мадақтап, қолдау көрсету Өз ойларын ашық, еркін жеткізе алмауы Критериалды бағалау.

4 слайд

Кездескен қиындықтар Қиындықтан шығу жолдары Уақыттың жетіспеуі, ұзақ ойлану. Сын тұрғысынан ойлау тапсырмаларын орындауда Ашық сұрақ құрастыруда Өзін-өз жоғары бағалауы Тез ойланып , тез шешім қабылдап, уақытты ұтымды пайдалануға дағдыландыру Әр топқа бөлуде жаңа әдіс- тәсілдер пайдалану Ашық сұрақтар құрастыруға үнемі бағыт- бағдар беру Мақтап-мадақтап, қолдау көрсету Өз ойларын ашық, еркін жеткізе алмауы Критериалды бағалау.

Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, д

#5 слайд
Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау, критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. Өзгермеді: Өз ойларын еркін жеткізе алмау. Мұғалімнен көмек күтуі. Болжау: 1.Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға ынталандыратын жаңа әдіс- тәсілдерді сабаққа енгізу. 2.Өз ойларын ашық, еркін жеткізуге дағдылардыру. 3.Критериалды бағалау арқылы білім сапасын көтеру.

5 слайд

Жетістік: Блум таксономиясы бойынша жоспар құру, сын тұрғысынан ойлауға үйрету. Жаңа тәсілдерді енгізу, топпен жұмыс, диалогтік оқыту. Оқыту үшін бағалау, критериалды бағалау, өзін-өзі бағалау. Өзгермеді: Өз ойларын еркін жеткізе алмау. Мұғалімнен көмек күтуі. Болжау: 1.Оқушыларды сын тұрғысынан ойлауға ынталандыратын жаңа әдіс- тәсілдерді сабаққа енгізу. 2.Өз ойларын ашық, еркін жеткізуге дағдылардыру. 3.Критериалды бағалау арқылы білім сапасын көтеру.

Файл форматы:
pptx
18.12.2017
328
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі