Материалдар / Дифференциалды салыстыру мәселелері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дифференциалды салыстыру мәселелері

Материал туралы қысқаша түсінік
Семинар сабақтарда ашык сабактарда материал ретинде қолдануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Мамыр 2020
284
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
* 1 - «Г» синф Фан ўқитувчиси: Мансурова Шахло Математика.

1 слайд
* 1 - «Г» синф Фан ўқитувчиси: Мансурова Шахло Математика.

1.5.1.4. Сонни бир неча бирликка ажратиш, камайтириш, таққослаш.Берилган масалаларни

2 слайд
1.5.1.4. Сонни бир неча бирликка ажратиш, камайтириш, таққослаш.Берилган масалаларни ечиш * Дарсга асосланган ўқиш мақсадлари

Биз бахтли болалармиз Ўсиб олға борамиз, Амалларни бажариб, Билимли шогирд бўламиз* Шодлик давраси

3 слайд
Биз бахтли болалармиз Ўсиб олға борамиз, Амалларни бажариб, Билимли шогирд бўламиз* Шодлик давраси

* Ўтилган мавзуни мустахкамлаш

4 слайд
* Ўтилган мавзуни мустахкамлаш

3та ортиқ 4 та кам 7 та ортиқ 6 та кам

5 слайд
3та ортиқ 4 та кам 7 та ортиқ 6 та кам

* Дам олиш дақиқаси

6 слайд
* Дам олиш дақиқаси

* Мавзу: Айирмали таққослашга доир масалалар .

7 слайд
* Мавзу: Айирмали таққослашга доир масалалар .

* Дарснинг мақсади * . бир сон бошқа сондан қанча ортиқ ёки қанча камлигини қандай аниқлашни * .айирмали таққослашга доир

8 слайд
* Дарснинг мақсади * . бир сон бошқа сондан қанча ортиқ ёки қанча камлигини қандай аниқлашни * .айирмали таққослашга доир маслаларни ечиш * .бундай масалалар схемасини қандай чизишни

Ўйинчоқлар Схемада нима ёзилганини айтиб беринг. Масалани ечинг. 4 ,? 6 Жасминада 4 т

9 слайд
Ўйинчоқлар Схемада нима ёзилганини айтиб беринг. Масалани ечинг. 4 ,? 6 Жасминада 4 та қўғирчоқ ва 6 та айиқча бор. Қўғирчоқлар айиқчалардан нечта кам?

Ўйинчоқлар Схемада нима ёзилганини айтиб беринг. Масалани ечинг. 4 ,? 6 Жасминада 4 т

10 слайд
Ўйинчоқлар Схемада нима ёзилганини айтиб беринг. Масалани ечинг. 4 ,? 6 Жасминада 4 та қўғирчоқ ва 6 та айиқча бор. Қўғирчоқлар айиқчалардан нечта кам? 6-4=2

* Дарслик билан ишлаш

11 слайд
* Дарслик билан ишлаш

Гуруҳ билан ишлаш

12 слайд
Гуруҳ билан ишлаш

* Ўйланинг Қайси ечим масаланинг жавоби бўлади. Онам ликопчага 3 та бутерброд ва 7 та ширин кулча қўйди.Ширин кулча бутербро

13 слайд
* Ўйланинг Қайси ечим масаланинг жавоби бўлади. Онам ликопчага 3 та бутерброд ва 7 та ширин кулча қўйди.Ширин кулча бутерброддан қанча ортиқ? 7 + 3 = 10 7 – 3 = 4

Қайта боғланиш Агар сизга дарс ёқса ва топшириқни тўғри бажарган бўлсангиз байроқчани яшил рангини кўрсатинг Агар дарс даво

14 слайд
Қайта боғланиш Агар сизга дарс ёқса ва топшириқни тўғри бажарган бўлсангиз байроқчани яшил рангини кўрсатинг Агар дарс давомида бирорбир топшириқни бажаришда қийналган бўлсангиз байроқчани сариқ рангини кўрсатинг. Агар дарсда топшириқларни бажариш қийин бўлган бўлса ,ўқитувчи ёрдам керак бўлган бўлса у ҳолда байроқни қизил рангини кўрсатинг.

Эътиборингиз учун рахмат

15 слайд
Эътиборингиз учун рахмат