"Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
«Дислексияны
заманауи ақпараттық
технологияларды
қолдану арқылы
түзету»
1 слайд
«Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету»
2 слайд
Өзектілігі әрбір сыныпта, өз ортасында, мектеп
программасына сай оқуды дұрыс
меңгермеген оқушылар кездеседі, соңғы он
жылдықта компьютерлік және басқа да
ғылыми техникалардың дамуына
байланысты халықтың оқуға деген деңгейі
күрт төмендеді. Қазіргі заманның балалары,
оқуды мүлдем қоймасада, кітап оқулары
азайған, оның өзінде үлкендердің айтуымен
орындалады, ол балалардың өздерінің
сауаттылығына, парасаттылығына,
эмоционалдық және адамгершілік
тәрбиесіне және тағы басқа баланың
жасына сай дамуына әсерін тигізуде
2 слайд
Өзектілігі әрбір сыныпта, өз ортасында, мектеп программасына сай оқуды дұрыс меңгермеген оқушылар кездеседі, соңғы он жылдықта компьютерлік және басқа да ғылыми техникалардың дамуына байланысты халықтың оқуға деген деңгейі күрт төмендеді. Қазіргі заманның балалары, оқуды мүлдем қоймасада, кітап оқулары азайған, оның өзінде үлкендердің айтуымен орындалады, ол балалардың өздерінің сауаттылығына, парасаттылығына, эмоционалдық және адамгершілік тәрбиесіне және тағы басқа баланың жасына сай дамуына әсерін тигізуде
3 слайд
Зерттеу
мақсаты: кіші мектеп
жасындағы
церебральді сал
ауруы бар
балалалардың
дислексиясын
түзетуде
инновациялық
технологиялар және
компьютерлік
бағдарламаларды
қолдануды анықта у
3 слайд
Зерттеу мақсаты: кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалалардың дислексиясын түзетуде инновациялық технологиялар және компьютерлік бағдарламаларды қолдануды анықта у
4 слайд
1.Логопедтік, психологиялық,
нейропсихологиялық және психо-
лингвистикалық әдебиеттерді
қорытындылай келе кіші мектеп
жасындағы церебральді сал ауруы бар
балалардағы оқу бұзылыстарын түзету
жұмыстары үшін қазіргі заманғы ғылыми-
теориялық зерттеу тәсілдерін анықтау
2.Кіші мектеп жасындағы церебральді сал
ауруы бар балалардың оқуының қалыптасу
дағдысының зерттеу жүргізу
3.Оқу бұзылыстары бар кіші мектеп
жасындағы церебральді сал ауруы бар
балалар үшін түзету жұмыстарын
компьютерлік технология (КТ) көмегімен
системалық жүйесін құрастырып, қабылдауМ
а
қ
с
а
т
қ
а
ж
е
т
у
ү
ш
ін
к
е
л
е
с
ід
е
й
м
ін
д
е
т
т
е
р
а
й
қ
ы
н
д
а
л
а
д
ы
:
4 слайд
1.Логопедтік, психологиялық, нейропсихологиялық және психо- лингвистикалық әдебиеттерді қорытындылай келе кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардағы оқу бұзылыстарын түзету жұмыстары үшін қазіргі заманғы ғылыми- теориялық зерттеу тәсілдерін анықтау 2.Кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардың оқуының қалыптасу дағдысының зерттеу жүргізу 3.Оқу бұзылыстары бар кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалар үшін түзету жұмыстарын компьютерлік технология (КТ) көмегімен системалық жүйесін құрастырып, қабылдауМ а қ с а т қ а ж е т у ү ш ін к е л е с ід е й м ін д е т т е р а й қ ы н д а л а д ы :
5 слайд
Зерттеудің
болжамы: егер кіші мектеп жасындағы
балалардың церебральді
салдануы кезіндегі
дислексиясын түзетуде
инновациялық
технологияларды, компьютерлік
бағдарламамаларды кеңінен
қолданысқа еңгіссек, онда
балалардың оқу техникасының
дамуына оң ықпал жасайды
және түзету жұмыстары
нәтижелі болады
5 слайд
Зерттеудің болжамы: егер кіші мектеп жасындағы балалардың церебральді салдануы кезіндегі дислексиясын түзетуде инновациялық технологияларды, компьютерлік бағдарламамаларды кеңінен қолданысқа еңгіссек, онда балалардың оқу техникасының дамуына оң ықпал жасайды және түзету жұмыстары нәтижелі болады
6 слайд
Тірек қимыл аппараты зақымданған
дислексияға шалдыққан балалармен
логопедиялық тексеру жүргізгенде
мыналарды анықтадық:
1.Дыбыстарды талдаудағы дағдыларын;
2.Оқуға және жазуға дағдылануды меңгеру
дәрежелерін;
3.Ауызекі сөйлеу тілінің тұтас алғандағы
жағдайы, демек тілдің фонетико-фонематикалық
және лексико-грамматикалық жағының даму
деңгейін
6 слайд
Тірек қимыл аппараты зақымданған дислексияға шалдыққан балалармен логопедиялық тексеру жүргізгенде мыналарды анықтадық: 1.Дыбыстарды талдаудағы дағдыларын; 2.Оқуға және жазуға дағдылануды меңгеру дәрежелерін; 3.Ауызекі сөйлеу тілінің тұтас алғандағы жағдайы, демек тілдің фонетико-фонематикалық және лексико-грамматикалық жағының даму деңгейін
7 слайд
Балалардың оқу деңгейінің алғашқы зерттеудегі көрсеткіші
Оқудың даму деңгейі Бастапқы зерттеу
Зерттеу тобы
% Бақылау тобы
%
І-деңгей 3 5 % 50%
ІІ-деңгей 6 9 % 50%
7 слайд
Балалардың оқу деңгейінің алғашқы зерттеудегі көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Бастапқы зерттеу Зерттеу тобы % Бақылау тобы % І-деңгей 3 5 % 50% ІІ-деңгей 6 9 % 50%
8 слайд
Бағдарламаның бастапқы беті
8 слайд
Бағдарламаның бастапқы беті
9 слайд
Оқулықтағы тапсырмалар қатарының
көрінісі
9 слайд
Оқулықтағы тапсырмалар қатарының көрінісі
10 слайд
Балалардың оқу деңгейінің зерттелуінің салыстырмалы көрсеткіші
Оқудың даму
деңгейі Зерттеуге дейін
% Зерттеуден кейін
%
Зерттеу тобы Бақылау тобы Зерттеу тобы Бақылау тобы
Ідеңгей 34 % 50 % 83 % 66 %
ІІ деңгей 66 % 50 % 17 % 36 %
10 слайд
Балалардың оқу деңгейінің зерттелуінің салыстырмалы көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Зерттеуге дейін % Зерттеуден кейін % Зерттеу тобы Бақылау тобы Зерттеу тобы Бақылау тобы Ідеңгей 34 % 50 % 83 % 66 % ІІ деңгей 66 % 50 % 17 % 36 %
11 слайд
1. Церебральды сал
ауруға ұшыраған 4-
сынып оқушыларында
оқу кемістіктері көп
кездеседі.
2. Церебральды
сал ауруға шалдыкқан
балалардың оқу
кемістігін түзету үшін
баланың отбасынан
бастау қажет және
баланың жеке ісімен
танысып, мұғалім,
сынып арасындағы
қарым-қатынасты
зерттеу қажет.
3.Түрлі шараларды,
ойындарды өңдеп
жүргізіп, кездесетін
оқу кемшіліктерін
түзету керек. Бұндай
жұмысты тек
сыныптан тыс уақытта
ғана өткізбей сабақ
барысында да жүргізу
қажет.4. Әртүрлі
түзету жолдарын
бастауыш
сыныптардан бастаса,
балалардың үлгерімі
де жоғарлайды.
Сонымен қоса,
тәрбиелік маңызы да
зор, балаларда
адамгершілік, өзара
көмек беру, бір біріне
деген сүйіспеншілік,
ұжымдылық
қасиеттері де дами
түседі.Басқаша
айтқанда, оқу-
тәрбиелік процесінде
маңызды рөл
атқарады.5. Тек дұрыс
жоспарланған жұмыс
арқылы дислексиясы бар
церебральды сал ауруға
ұшыраған балалардың
оқу ерекшеліктерін және
оларды түзету жолдарын
белгілі дәрежеге жеткізу
мүмкін .Тұжырымдар:
11 слайд
1. Церебральды сал ауруға ұшыраған 4- сынып оқушыларында оқу кемістіктері көп кездеседі. 2. Церебральды сал ауруға шалдыкқан балалардың оқу кемістігін түзету үшін баланың отбасынан бастау қажет және баланың жеке ісімен танысып, мұғалім, сынып арасындағы қарым-қатынасты зерттеу қажет. 3.Түрлі шараларды, ойындарды өңдеп жүргізіп, кездесетін оқу кемшіліктерін түзету керек. Бұндай жұмысты тек сыныптан тыс уақытта ғана өткізбей сабақ барысында да жүргізу қажет.4. Әртүрлі түзету жолдарын бастауыш сыныптардан бастаса, балалардың үлгерімі де жоғарлайды. Сонымен қоса, тәрбиелік маңызы да зор, балаларда адамгершілік, өзара көмек беру, бір біріне деген сүйіспеншілік, ұжымдылық қасиеттері де дами түседі.Басқаша айтқанда, оқу- тәрбиелік процесінде маңызды рөл атқарады.5. Тек дұрыс жоспарланған жұмыс арқылы дислексиясы бар церебральды сал ауруға ұшыраған балалардың оқу ерекшеліктерін және оларды түзету жолдарын белгілі дәрежеге жеткізу мүмкін .Тұжырымдар:
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!!!
12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!