"Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету"

Материал туралы қысқаша түсінік
Кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардың дислексиясын түзетуде инновациялық технологиялар және компьютерлік бағдарламаларды қолдануды анықтау.Мақсатқа жету үшін келесідей міндеттер айқындалады: 1.Логопедтік психологиялық ,нейропсихологиялық және психолингвистикалық әдебиеттерді қорытындылай келе кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардағы оқу бұзылыстарын түзету жұмыстары үшін қазіргі заманғы ғылыми-теориялық зерттеу тәсілдерін анықтау,кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардың оқуының қалыптасу дағдысының зерттеу жүргізу, оқу бұзылыстары бар кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалар үшін түзету жұмыстарын компьютерлік технология (КТ) көмегімен системалық жүйесін құрастырып,қабылдау.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
«Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету»

#1 слайд
«Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету»

1 слайд

«Дислексияны заманауи ақпараттық технологияларды қолдану арқылы түзету»

Өзектілігі әрбір сыныпта, өз ортасында, мектеп программасына сай оқуды дұрыс меңгермеген оқушылар кездеседі, соңғы он жылдық

#2 слайд
Өзектілігі әрбір сыныпта, өз ортасында, мектеп программасына сай оқуды дұрыс меңгермеген оқушылар кездеседі, соңғы он жылдықта компьютерлік және басқа да ғылыми техникалардың дамуына байланысты халықтың оқуға деген деңгейі күрт төмендеді. Қазіргі заманның балалары, оқуды мүлдем қоймасада, кітап оқулары азайған, оның өзінде үлкендердің айтуымен орындалады, ол балалардың өздерінің сауаттылығына, парасаттылығына, эмоционалдық және адамгершілік тәрбиесіне және тағы басқа баланың жасына сай дамуына әсерін тигізуде

2 слайд

Өзектілігі әрбір сыныпта, өз ортасында, мектеп программасына сай оқуды дұрыс меңгермеген оқушылар кездеседі, соңғы он жылдықта компьютерлік және басқа да ғылыми техникалардың дамуына байланысты халықтың оқуға деген деңгейі күрт төмендеді. Қазіргі заманның балалары, оқуды мүлдем қоймасада, кітап оқулары азайған, оның өзінде үлкендердің айтуымен орындалады, ол балалардың өздерінің сауаттылығына, парасаттылығына, эмоционалдық және адамгершілік тәрбиесіне және тағы басқа баланың жасына сай дамуына әсерін тигізуде

Зерттеу мақсаты: кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалалардың дислексиясын түзетуде инновациялық тех

#3 слайд
Зерттеу мақсаты: кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалалардың дислексиясын түзетуде инновациялық технологиялар және компьютерлік бағдарламаларды қолдануды анықтау

3 слайд

Зерттеу мақсаты: кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалалардың дислексиясын түзетуде инновациялық технологиялар және компьютерлік бағдарламаларды қолдануды анықтау

1.Логопедтік, психологиялық, нейропсихологиялық және психо- лингвистикалық әдебиеттерді қорытындылай келе кіші мектеп жасынд

#4 слайд
1.Логопедтік, психологиялық, нейропсихологиялық және психо- лингвистикалық әдебиеттерді қорытындылай келе кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардағы оқу бұзылыстарын түзету жұмыстары үшін қазіргі заманғы ғылыми- теориялық зерттеу тәсілдерін анықтау 2.Кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардың оқуының қалыптасу дағдысының зерттеу жүргізу 3.Оқу бұзылыстары бар кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалар үшін түзету жұмыстарын компьютерлік технология (КТ) көмегімен системалық жүйесін құрастырып, қабылдау М а қ с а т қ а ж е т у ү ш і н к е л е с і д е й м і н д е т т е р а й қ ы н д а л а д ы :

4 слайд

1.Логопедтік, психологиялық, нейропсихологиялық және психо- лингвистикалық әдебиеттерді қорытындылай келе кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардағы оқу бұзылыстарын түзету жұмыстары үшін қазіргі заманғы ғылыми- теориялық зерттеу тәсілдерін анықтау 2.Кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалардың оқуының қалыптасу дағдысының зерттеу жүргізу 3.Оқу бұзылыстары бар кіші мектеп жасындағы церебральді сал ауруы бар балалар үшін түзету жұмыстарын компьютерлік технология (КТ) көмегімен системалық жүйесін құрастырып, қабылдау М а қ с а т қ а ж е т у ү ш і н к е л е с і д е й м і н д е т т е р а й қ ы н д а л а д ы :

Зерттеудің болжамы: егер кіші мектеп жасындағы балалардың церебральді салдануы кезіндегі дислексиясын түзетуде инноваци

#5 слайд
Зерттеудің болжамы: егер кіші мектеп жасындағы балалардың церебральді салдануы кезіндегі дислексиясын түзетуде инновациялық технологияларды, компьютерлік бағдарламамаларды кеңінен қолданысқа еңгіссек, онда балалардың оқу техникасының дамуына оң ықпал жасайды және түзету жұмыстары нәтижелі болады

5 слайд

Зерттеудің болжамы: егер кіші мектеп жасындағы балалардың церебральді салдануы кезіндегі дислексиясын түзетуде инновациялық технологияларды, компьютерлік бағдарламамаларды кеңінен қолданысқа еңгіссек, онда балалардың оқу техникасының дамуына оң ықпал жасайды және түзету жұмыстары нәтижелі болады

Тірек қимыл аппараты зақымданған дислексияға шалдыққан балалармен логопедиялық тексеру жүргізгенде мыналарды анықтадық: 1.Д

#6 слайд
Тірек қимыл аппараты зақымданған дислексияға шалдыққан балалармен логопедиялық тексеру жүргізгенде мыналарды анықтадық: 1.Дыбыстарды талдаудағы дағдыларын; 2.Оқуға және жазуға дағдылануды меңгеру дәрежелерін; 3.Ауызекі сөйлеу тілінің тұтас алғандағы жағдайы, демек тілдің фонетико-фонематикалық және лексико-грамматикалық жағының даму деңгейін

6 слайд

Тірек қимыл аппараты зақымданған дислексияға шалдыққан балалармен логопедиялық тексеру жүргізгенде мыналарды анықтадық: 1.Дыбыстарды талдаудағы дағдыларын; 2.Оқуға және жазуға дағдылануды меңгеру дәрежелерін; 3.Ауызекі сөйлеу тілінің тұтас алғандағы жағдайы, демек тілдің фонетико-фонематикалық және лексико-грамматикалық жағының даму деңгейін

Балалардың оқу деңгейінің алғашқы зерттеудегі көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Бастапқы зерттеу Зерттеу тобы % Бақылау тобы % І-д

#7 слайд
Балалардың оқу деңгейінің алғашқы зерттеудегі көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Бастапқы зерттеу Зерттеу тобы % Бақылау тобы % І-деңгей 35% 50% ІІ-деңгей 69% 50%

7 слайд

Балалардың оқу деңгейінің алғашқы зерттеудегі көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Бастапқы зерттеу Зерттеу тобы % Бақылау тобы % І-деңгей 35% 50% ІІ-деңгей 69% 50%

Бағдарламаның бастапқы беті

#8 слайд
Бағдарламаның бастапқы беті

8 слайд

Бағдарламаның бастапқы беті

Оқулықтағы тапсырмалар қатарының көрінісі

#9 слайд
Оқулықтағы тапсырмалар қатарының көрінісі

9 слайд

Оқулықтағы тапсырмалар қатарының көрінісі

Балалардың оқу деңгейінің зерттелуінің салыстырмалы көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Зерттеуге дейін % Зерттеуден кейін % Зе

#10 слайд
Балалардың оқу деңгейінің зерттелуінің салыстырмалы көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Зерттеуге дейін % Зерттеуден кейін %     Зерттеу тобыБақылау тобыЗерттеу тобы Бақылау тобы Ідеңгей 34% 50% 83% 66% ІІ деңгей 66% 50% 17% 36%

10 слайд

Балалардың оқу деңгейінің зерттелуінің салыстырмалы көрсеткіші Оқудың даму деңгейі Зерттеуге дейін % Зерттеуден кейін %     Зерттеу тобыБақылау тобыЗерттеу тобы Бақылау тобы Ідеңгей 34% 50% 83% 66% ІІ деңгей 66% 50% 17% 36%

1. Церебральды сал ауруға ұшыраған 4- сынып оқушыларында оқу кемістіктері көп кездеседі. 2. Церебральды сал ауруға шалдыкқан

#11 слайд
1. Церебральды сал ауруға ұшыраған 4- сынып оқушыларында оқу кемістіктері көп кездеседі. 2. Церебральды сал ауруға шалдыкқан балалардың оқу кемістігін түзету үшін баланың отбасынан бастау қажет және баланың жеке ісімен танысып, мұғалім, сынып арасындағы қарым-қатынасты зерттеу қажет. 3.Түрлі шараларды, ойындарды өңдеп жүргізіп, кездесетін оқу кемшіліктерін түзету керек. Бұндай жұмысты тек сыныптан тыс уақытта ғана өткізбей сабақ барысында да жүргізу қажет. 4. Әртүрлі түзету жолдарын бастауыш сыныптардан бастаса, балалардың үлгерімі де жоғарлайды. Сонымен қоса, тәрбиелік маңызы да зор, балаларда адамгершілік, өзара көмек беру, бір біріне деген сүйіспеншілік, ұжымдылық қасиеттері де дами түседі.Басқаша айтқанда, оқу- тәрбиелік процесінде маңызды рөл атқарады. 5. Тек дұрыс жоспарланған жұмыс арқылы дислексиясы бар церебральды сал ауруға ұшыраған балалардың оқу ерекшеліктерін және оларды түзету жолдарын белгілі дәрежеге жеткізу мүмкін. Тұжырымдар:

11 слайд

1. Церебральды сал ауруға ұшыраған 4- сынып оқушыларында оқу кемістіктері көп кездеседі. 2. Церебральды сал ауруға шалдыкқан балалардың оқу кемістігін түзету үшін баланың отбасынан бастау қажет және баланың жеке ісімен танысып, мұғалім, сынып арасындағы қарым-қатынасты зерттеу қажет. 3.Түрлі шараларды, ойындарды өңдеп жүргізіп, кездесетін оқу кемшіліктерін түзету керек. Бұндай жұмысты тек сыныптан тыс уақытта ғана өткізбей сабақ барысында да жүргізу қажет. 4. Әртүрлі түзету жолдарын бастауыш сыныптардан бастаса, балалардың үлгерімі де жоғарлайды. Сонымен қоса, тәрбиелік маңызы да зор, балаларда адамгершілік, өзара көмек беру, бір біріне деген сүйіспеншілік, ұжымдылық қасиеттері де дами түседі.Басқаша айтқанда, оқу- тәрбиелік процесінде маңызды рөл атқарады. 5. Тек дұрыс жоспарланған жұмыс арқылы дислексиясы бар церебральды сал ауруға ұшыраған балалардың оқу ерекшеліктерін және оларды түзету жолдарын белгілі дәрежеге жеткізу мүмкін. Тұжырымдар:

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

#12 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

12 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!!!

Файл форматы:
pptx
18.05.2018
590
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі