Материалдар / Диспут сабақ таныстырылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Диспут сабақ таныстырылым

Материал туралы қысқаша түсінік
"Қазақ тілі - кеше, бүгін, ертең" диспут сабағына арналған таныстырылым ұсынылды. Таныстырылымда қазақ тілінің кешегі, бүгінгі, ертеңгі жағадйын талқылауға арналған тиімді жұмыс түрлері қолданылады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қазан 2021
1489
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҚАЗАҚ ТІЛІ: КЕШЕ, БҮГІН, ЕРТЕҢ… 9-10- СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ диспут Ұйымдастырушылар: Мұратбаева Н.Ж. Ералтай А.М.

1 слайд
ҚАЗАҚ ТІЛІ: КЕШЕ, БҮГІН, ЕРТЕҢ… 9-10- СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ диспут Ұйымдастырушылар: Мұратбаева Н.Ж. Ералтай А.М.

1 слайд

ҚАЗАҚ ТІЛІ: КЕШЕ, БҮГІН, ЕРТЕҢ… 9-10- СЫНЫП ОҚУШЫЛАРЫ АРАСЫНДАҒЫ диспут Ұйымдастырушылар: Мұратбаева Н.Ж. Ералтай А.М.

Ойталқы (лат. disput – « таласамын») – ғылыми немесе қоғамдық мәселені көпшілік алдында талқылайтын пікірталастың түрі. Ойталқы

2 слайд
Ойталқы (лат. disput – « таласамын») – ғылыми немесе қоғамдық мәселені көпшілік алдында талқылайтын пікірталастың түрі. Ойталқыға жиналған қауым өз көңіліндегі күмәнді, екіұшты ойларын нақтылау, ортақ шешімін қарастыру, мәселенің шынайы мүмкіндіктерін іздестіру мақсатында бас қосады.

2 слайд

Ойталқы (лат. disput – « таласамын») – ғылыми немесе қоғамдық мәселені көпшілік алдында талқылайтын пікірталастың түрі. Ойталқыға жиналған қауым өз көңіліндегі күмәнді, екіұшты ойларын нақтылау, ортақ шешімін қарастыру, мәселенің шынайы мүмкіндіктерін іздестіру мақсатында бас қосады.

Мақсаты: • Қазақ тілінің ӨТКЕНІ мен БҮГІНІ туралы ойларын ортаға салып, БОЛАШАҒЫН жақсарту туралы пікір алмасу, ортақ шешімі

3 слайд
Мақсаты:   • Қазақ тілінің ӨТКЕНІ мен БҮГІНІ туралы ойларын ортаға салып, БОЛАШАҒЫН жақсарту туралы пікір алмасу, ортақ шешімін табу;

3 слайд

Мақсаты:   • Қазақ тілінің ӨТКЕНІ мен БҮГІНІ туралы ойларын ортаға салып, БОЛАШАҒЫН жақсарту туралы пікір алмасу, ортақ шешімін табу;

«ҚАЗАҚ ТІЛІ – КЕШЕ» ЖАУАПТЫ ТОП 9 А сынып «ҚАЗАҚ ТІЛІ - БҮГІН» ЖАУАПТЫ ТОП 9 Ә СЫНЫП«ҚАЗАҚ ТІЛІ - БҮГІН» «ҚАЗАҚ ТІЛІ –ЕРТЕҢ»

4 слайд
«ҚАЗАҚ ТІЛІ – КЕШЕ» ЖАУАПТЫ ТОП 9 А сынып «ҚАЗАҚ ТІЛІ - БҮГІН» ЖАУАПТЫ ТОП 9 Ә СЫНЫП«ҚАЗАҚ ТІЛІ - БҮГІН» «ҚАЗАҚ ТІЛІ –ЕРТЕҢ» ЖАУАПТЫ ТОП 10 Ә СЫНЫП

4 слайд

«ҚАЗАҚ ТІЛІ – КЕШЕ» ЖАУАПТЫ ТОП 9 А сынып «ҚАЗАҚ ТІЛІ - БҮГІН» ЖАУАПТЫ ТОП 9 Ә СЫНЫП«ҚАЗАҚ ТІЛІ - БҮГІН» «ҚАЗАҚ ТІЛІ –ЕРТЕҢ» ЖАУАПТЫ ТОП 10 Ә СЫНЫП

БАҒДАРЛАМА: 1. Топтардың тақырыпқа сай өз бағдарламасын тамашалау; 2. Тақырыпқа сай қанатты сөздің мағынасын түсіндіру;

5 слайд
БАҒДАРЛАМА: 1. Топтардың тақырыпқа сай өз бағдарламасын тамашалау; 2. Тақырыпқа сай қанатты сөздің мағынасын түсіндіру;

5 слайд

БАҒДАРЛАМА: 1. Топтардың тақырыпқа сай өз бағдарламасын тамашалау; 2. Тақырыпқа сай қанатты сөздің мағынасын түсіндіру;

КЕШЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – ҰЛЫ АБАЙ, АХМЕТ, МАҒЖАНДАР СӨЙЛЕГЕН ШҰРАЙЛЫ ТІЛ.

6 слайд
КЕШЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – ҰЛЫ АБАЙ, АХМЕТ, МАҒЖАНДАР СӨЙЛЕГЕН ШҰРАЙЛЫ ТІЛ.

6 слайд

КЕШЕГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – ҰЛЫ АБАЙ, АХМЕТ, МАҒЖАНДАР СӨЙЛЕГЕН ШҰРАЙЛЫ ТІЛ.

БҮГІНГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – ОРЫС ПЕН АҒЫЛШЫН АРАЛАС, ШҰБАРЛАНҒАН ТІЛ.

7 слайд
БҮГІНГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – ОРЫС ПЕН АҒЫЛШЫН АРАЛАС, ШҰБАРЛАНҒАН ТІЛ.

7 слайд

БҮГІНГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – ОРЫС ПЕН АҒЫЛШЫН АРАЛАС, ШҰБАРЛАНҒАН ТІЛ.

ЕРТЕҢГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – КІМНІҢ ЖӘНЕ ҚАНДАЙ ТІЛ БОЛМАҚ?

8 слайд
ЕРТЕҢГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – КІМНІҢ ЖӘНЕ ҚАНДАЙ ТІЛ БОЛМАҚ?

8 слайд

ЕРТЕҢГІ ҚАЗАҚ ТІЛІ – КІМНІҢ ЖӘНЕ ҚАНДАЙ ТІЛ БОЛМАҚ?

1-топ «Тіл дегеніміз – қай халықтың болмасын кешегі, бүгінгі ғана тағдыры емес, бүрсігүнгі де тағдыры» Б.Момышұлы 2-топ «Қ

9 слайд
1-топ «Тіл дегеніміз – қай халықтың болмасын кешегі, бүгінгі ғана тағдыры емес, бүрсігүнгі де тағдыры» Б.Момышұлы 2-топ «Қазақ тілі үш тілдің біреуі болып қалмайды. Үш тілдің біріншісі, негізгісі, бастысы, маңызды болып қала береді». Елбасы Н.Назарбаев 3-топ «Егер ертеңгі ұрпақ мына сайын дала төсінде бойыңды балқытып, жан дүниеңді шымырлататын қазақ тілінде сөйлемейтін болса, онда ол күнге ұмтылудың мәні шамалы» Елбасы Н.Назарбаев

9 слайд

1-топ «Тіл дегеніміз – қай халықтың болмасын кешегі, бүгінгі ғана тағдыры емес, бүрсігүнгі де тағдыры» Б.Момышұлы 2-топ «Қазақ тілі үш тілдің біреуі болып қалмайды. Үш тілдің біріншісі, негізгісі, бастысы, маңызды болып қала береді». Елбасы Н.Назарбаев 3-топ «Егер ертеңгі ұрпақ мына сайын дала төсінде бойыңды балқытып, жан дүниеңді шымырлататын қазақ тілінде сөйлемейтін болса, онда ол күнге ұмтылудың мәні шамалы» Елбасы Н.Назарбаев

10 слайд

10 слайд

Қорытынды Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып, Ана тілін білмеу қандай заңдылық! Өсер балаң, байтақ далаң тұрғанда, Қазақ тіл

11 слайд
Қорытынды Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып, Ана тілін білмеу қандай заңдылық! Өсер балаң, байтақ далаң тұрғанда, Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!

11 слайд

Қорытынды Әрбір тілде сөйле адамды таң қылып, Ана тілін білмеу қандай заңдылық! Өсер балаң, байтақ далаң тұрғанда, Қазақ тілі жасау керек мәңгілік!