ДНҚ репликациясы үдерісі 10 сынып
ДНҚ репликациясы үдерісі 10 сынып

#1 слайд
«Мамания орта
мектебі, МДШО»
КММ
Биология
пән мұғалімі
Жетісу облысы
Ақсу ауданы , Ақсу
ауылы
1 слайд
«Мамания орта мектебі, МДШО» КММ Биология пән мұғалімі Жетісу облысы Ақсу ауданы , Ақсу ауылы
#2 слайд
Бөлім:Молекулалық биология және биохимия
Сабақтың тақырыбы:ДНҚ репликациясы үдерісі.
Мезельсон мен Стальдің эксперименті.Чаргафф ережесі.
Оқу
бағдарламасын
а сәйкес оқыту
мақсаты:
10.4.1.7 ДНҚ
репликациясы
үдерісін сипаттау
Сабақтың мақсаты:
ДНҚ репликациясын сипаттайды;
Мезельсон мен Стальдің
экспериментін түсіндіреді, Чаргафф
ережеге сүйене отырып есептерді
шығарады
ЕББҚ оқушыға
арналған сабақ
мақсаты:
ДНҚ репликациясың
моделін ажырата
отырып сипаттайды.
2 слайд
Бөлім:Молекулалық биология және биохимия Сабақтың тақырыбы:ДНҚ репликациясы үдерісі. Мезельсон мен Стальдің эксперименті.Чаргафф ережесі. Оқу бағдарламасын а сәйкес оқыту мақсаты: 10.4.1.7 ДНҚ репликациясы үдерісін сипаттау Сабақтың мақсаты: ДНҚ репликациясын сипаттайды; Мезельсон мен Стальдің экспериментін түсіндіреді, Чаргафф ережеге сүйене отырып есептерді шығарады ЕББҚ оқушыға арналған сабақ мақсаты: ДНҚ репликациясың моделін ажырата отырып сипаттайды.
#3 слайд
Оқу әдістері
«Пликерс» әдісі
арқылы өткен
тақырыппен жаңа
сабақты
байланыстыру
мақсатында
сұрақтарға жауап
береді
ЕББҚ ға сәйкес оқыту
Модель әдісі арқылы өз
ойын еркін жеткізуге
мүмкіндік береді.
Барлық оқушыларды оқу
процесіне тарту.
Өрмекшінің торы
арқылы бір біріне тілек
білдіреді , тыңдау
дағдыларын дамытуға
бағытталады, сондай ақ
барлық оқушылардың
қатыстырылуы арқылы
сабаққа белсенділігі
артады.
3 слайд
Оқу әдістері «Пликерс» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында сұрақтарға жауап береді ЕББҚ ға сәйкес оқыту Модель әдісі арқылы өз ойын еркін жеткізуге мүмкіндік береді. Барлық оқушыларды оқу процесіне тарту. Өрмекшінің торы арқылы бір біріне тілек білдіреді , тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады.
#4 слайд
Тапсырмалар
Оқу мақсатына қол
жеткізудің бағалау
критерилерімен ойлау
дағдыларының деңгейіне
сәйкес
ЕББҚ білім алушы
2- тапсырма :
«Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы бос
орын толтырады, сипаттама береді.
1- топ
(б).Берілген сурет бойынша бос
орындарды толтырыңыздар
2,9,10 санымен белгіленген сөзге
сипаттама беріңіз
____________________________________
____________________________________
____________________________________
____________________
3 –тапсырма: « Ойлы болсаң озып көр
» әдісі арқылы есеп шығарады және
модельді ажыратады (жеке жұмыс!
ДНҚ репликациясың моделін
ажыратыңыз және сипаттаңыз?
Дескриптор:
•ДНҚ репликациясын
сипаттайды;
•Мезельсон мен Стальдің
экспериментін түсіндіреді;
Чаргафф ережесін түсіне
отырып, есептерді шығарады;
«Кластер» әдісі арқылы постер
қорғайды
2- топ
(А) Репликация –қате жібермейтін өте
нақты механизм. ДНҚ репликациясын
түсіндіріп ДНҚ репликациясы не үшін
қажет?
(Б). Мезельсон мен Стальдің
экспериментін түсіндіріңдер?
ДНҚ молекуласындағы 840 пиримидиндік
негіздің 320 тимин. Осы молекуланың
репликациясын қамтамасыз ету үшін
нуклеотидтерді синтездеуге аденин, тимин,
гуанин, цитозиннің қандай мөлшері керек
екенін анқтаңыздар?
Жаңа білім:
«Бейне баян» ұсынам
4 слайд
Тапсырмалар Оқу мақсатына қол жеткізудің бағалау критерилерімен ойлау дағдыларының деңгейіне сәйкес ЕББҚ білім алушы 2- тапсырма : «Суреттер сөйлейді» әдісі арқылы бос орын толтырады, сипаттама береді. 1- топ (б).Берілген сурет бойынша бос орындарды толтырыңыздар 2,9,10 санымен белгіленген сөзге сипаттама беріңіз ____________________________________ ____________________________________ ____________________________________ ____________________ 3 –тапсырма: « Ойлы болсаң озып көр » әдісі арқылы есеп шығарады және модельді ажыратады (жеке жұмыс! ДНҚ репликациясың моделін ажыратыңыз және сипаттаңыз? Дескриптор: •ДНҚ репликациясын сипаттайды; •Мезельсон мен Стальдің экспериментін түсіндіреді; Чаргафф ережесін түсіне отырып, есептерді шығарады; «Кластер» әдісі арқылы постер қорғайды 2- топ (А) Репликация –қате жібермейтін өте нақты механизм. ДНҚ репликациясын түсіндіріп ДНҚ репликациясы не үшін қажет? (Б). Мезельсон мен Стальдің экспериментін түсіндіріңдер? ДНҚ молекуласындағы 840 пиримидиндік негіздің 320 тимин. Осы молекуланың репликациясын қамтамасыз ету үшін нуклеотидтерді синтездеуге аденин, тимин, гуанин, цитозиннің қандай мөлшері керек екенін анқтаңыздар? Жаңа білім: «Бейне баян» ұсынам
#5 слайд
Рефлексия
«ҚҚҚ» әдісі
«ҚҚҚ» әдісімен оқушылар бүгінгі сабақтан не құнды, не қызық, не қиын болғанын кестеге жазады.
Құнды Қызық Қиын
№ 1 . ДНҚ молекуласында 660 гуанидил
нуклеотидтері табылды, олар осы ДНҚ-
дағы нуклеотидтердің жалпы санының
18% құрайды. Анықтаңыз: а) осы ДНҚ-да
қанша басқа нуклеотид бар? б) бұл
фрагменттің ұзындығы қандай?
Шешімі:_______________________________________
__________________________________________________
_______________________________________
№ 2. Аденин мөлшері 350000, ал
гуанин мөлшері 2000000 болатын
ДНҚ молекуласын көбейту кезінде
қанша және қандай бос
нуклеотидтер қажет болады?
4- тапсырма: «Ойлан-жұптас» әдісі арқылы жұппен есеп беріледі (жұптық жұмыс).
5 слайд
Рефлексия «ҚҚҚ» әдісі «ҚҚҚ» әдісімен оқушылар бүгінгі сабақтан не құнды, не қызық, не қиын болғанын кестеге жазады. Құнды Қызық Қиын № 1 . ДНҚ молекуласында 660 гуанидил нуклеотидтері табылды, олар осы ДНҚ- дағы нуклеотидтердің жалпы санының 18% құрайды. Анықтаңыз: а) осы ДНҚ-да қанша басқа нуклеотид бар? б) бұл фрагменттің ұзындығы қандай? Шешімі:_______________________________________ __________________________________________________ _______________________________________ № 2. Аденин мөлшері 350000, ал гуанин мөлшері 2000000 болатын ДНҚ молекуласын көбейту кезінде қанша және қандай бос нуклеотидтер қажет болады? 4- тапсырма: «Ойлан-жұптас» әдісі арқылы жұппен есеп беріледі (жұптық жұмыс).
#6 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет !!!
шағым қалдыра аласыз













