Материалдар / Домбыра -дастан
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Домбыра -дастан

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушыларға домбыра туралы мәлімет беру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Желтоқсан 2020
586
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Домбыра-дастан» Мақсаты : 1. Қазақ халқының ұлттық өнерін әңгімелеу, ұлттық аспап домбыра тура

1 слайд
Тәрбие сағатының тақырыбы: «Домбыра-дастан» Мақсаты : 1. Қазақ халқының ұлттық өнерін әңгімелеу, ұлттық аспап домбыра туралы түсінік беру. 2. Оқушылардың  сабаққа ынтасын, қызығушылығын  арттыру, есте сақтау қабілетін дамыту. 3. Оқушы бойына музыкалық тәрбие қалыптастыру, ұлттық өнерді сүйе білуге тәрбиелеу.

Сабақтың өтілу барысы І. Ұйымдастыру бөлімі 1. Оқушылармен амандасу, сабаққа даярлықтарын тексеру.

2 слайд
Сабақтың өтілу барысы І. Ұйымдастыру бөлімі 1. Оқушылармен амандасу, сабаққа даярлықтарын тексеру. Қазақстан Республикасының Әнұраны хормен орындалады. 2. Психологиялық дайындық ІІ . Жаңа сабақ 1. Тақырыпты ашу   2. Жұмбақтар шешу 3. Домбыра туралы түсінік беру 4 . «Ақсақ құлан-Жошы хан» аңыз күйін түсіндіру ІІІ. Сергіту сәті 1. Өлеңдер оқу 2. «Кім жылдам» ойыны ІҮ. Қорытындылау 1. «Бәйге» сайысы                         

3 слайд

4 слайд

Бұл аспап-ата көзі, баба мұра. Қазақ үшін теңі бар ма, бағалы да, Тербеліп кетсе шектер, теріп перне. Теңіз күйлер төгіледі шана

5 слайд
Бұл аспап-ата көзі, баба мұра. Қазақ үшін теңі бар ма, бағалы да, Тербеліп кетсе шектер, теріп перне. Теңіз күйлер төгіледі шанағында.  

Қос желі, үш жерінен қазығы бар, Құбылған қоңыр желден азығы бар. Желіні сабалайды дыңылдатып, Байғұстың соншама не жазығы бар?

6 слайд
Қос желі, үш жерінен қазығы бар, Құбылған қоңыр желден азығы бар. Желіні сабалайды дыңылдатып, Байғұстың соншама не жазығы бар?

Екі ішекке бір тиекті қондыра, Ойнаймыз біз қолымызды талдыра. Білсең егер айта қойшы балақан, Бұл қай аспап? Бұл- кәдімгі

7 слайд
Екі ішекке бір тиекті қондыра, Ойнаймыз біз қолымызды талдыра. Білсең егер айта қойшы балақан, Бұл қай аспап? Бұл- кәдімгі  

8 слайд

«Кім жылдам» ойыны

9 слайд
«Кім жылдам» ойыны

Қаршыға Ахмедияров

10 слайд
Қаршыға Ахмедияров

Айгүл Қосанова

11 слайд
Айгүл Қосанова

Сержан Шәкірат

12 слайд
Сержан Шәкірат

Айгүл Үлкенбаева

13 слайд
Айгүл Үлкенбаева

Рамазан Стамғазиев

14 слайд
Рамазан Стамғазиев

Мейрамбек Бесбаев

15 слайд
Мейрамбек Бесбаев

Бекболат Тілеуханов

16 слайд
Бекболат Тілеуханов

«Бәйге» сайысы 1 2 3 5 8 4 9 6 7

17 слайд
«Бәйге» сайысы 1 2 3 5 8 4 9 6 7

Қ А З А Қ Т Ы Ң Ұ Л Т Т Ы Қ Қ А С И Е Т Т І А С П А Б Ы ? Д О М Б Ы Р А

18 слайд
Қ А З А Қ Т Ы Ң Ұ Л Т Т Ы Қ Қ А С И Е Т Т І А С П А Б Ы ? Д О М Б Ы Р А

К Ү Й А Т А С Ы М Е Н А Н А С Ы К І М Д Е Р ? Қ Ұ Р М А Н Ғ А З Ы С А Ғ Ы Р Б А Е В Ж Ә Н Е Д И Н А Н Ұ Р П Е Й

19 слайд
К Ү Й А Т А С Ы М Е Н А Н А С Ы К І М Д Е Р ? Қ Ұ Р М А Н Ғ А З Ы С А Ғ Ы Р Б А Е В Ж Ә Н Е Д И Н А Н Ұ Р П Е Й І С О В А

А Ң Ы З К Ү Й Қ А Л А Й А Т А Л А Д Ы ? А Қ С А Қ Қ Ұ Л А Н - Ж О Ш Ы Х А Н

20 слайд
А Ң Ы З К Ү Й Қ А Л А Й А Т А Л А Д Ы ? А Қ С А Қ Қ Ұ Л А Н - Ж О Ш Ы Х А Н

Ж О Ш Ы Х А Н Н Ы ҢК І М Н І Ң Б А Л А С Ы А Ң Ғ А Ш Ы Ғ А Д Ы ?

21 слайд
Ж О Ш Ы Х А Н Н Ы ҢК І М Н І Ң Б А Л А С Ы А Ң Ғ А Ш Ы Ғ А Д Ы ?

К Ү Й Ш І Д О М Б Ы Р А М Е НХ А Н Ғ А Б А Л А С Ы Н Ы Ң Ө Л І М І Н К І М Е С Т І Р Т Е Д І ?

22 слайд
К Ү Й Ш І Д О М Б Ы Р А М Е НХ А Н Ғ А Б А Л А С Ы Н Ы Ң Ө Л І М І Н К І М Е С Т І Р Т Е Д І ?

Х А Н Н Е Д Е П Ж А Р Л Ы Қ Ш Ы Ғ А Р А Д Ы ? К І М Е С Т І Р Т С Е , С О Н Ы Ң К Ө М Е Й І Н Е Қ О Р Ғ А С Ы Н

23 слайд
Х А Н Н Е Д Е П Ж А Р Л Ы Қ Ш Ы Ғ А Р А Д Ы ? К І М Е С Т І Р Т С Е , С О Н Ы Ң К Ө М Е Й І Н Е Қ О Р Ғ А С Ы Н Қ Ұ Я М Ы Н Д Е П

Д О М Б Ы Р А Д А Н Е Ш Е П Е Р Н Е Б О Л А Д Ы ? 1 9 - Д А Н , 2 1 - Г Е Д Е Й І Н

24 слайд
Д О М Б Ы Р А Д А Н Е Ш Е П Е Р Н Е Б О Л А Д Ы ? 1 9 - Д А Н , 2 1 - Г Е Д Е Й І Н

« А Қ Ж А Р М А » К Ү Й І Н І Ң А В Т О Р Ы К І М ? Е С І Р А Й Ш У А Қ Ұ Л Ы

25 слайд
« А Қ Ж А Р М А » К Ү Й І Н І Ң А В Т О Р Ы К І М ? Е С І Р А Й Ш У А Қ Ұ Л Ы

« А Д А Й » К Ү Й І Н І Ң А В Т О Р Ы К І М ? Қ Ұ Р М А Н Ғ А З Ы С А Ғ Ы Р Б А Е В

26 слайд
« А Д А Й » К Ү Й І Н І Ң А В Т О Р Ы К І М ? Қ Ұ Р М А Н Ғ А З Ы С А Ғ Ы Р Б А Е В

Назарларыңызға рахмет

27 слайд
Назарларыңызға рахмет