Материалдар / Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу 3-сынып

Дөңгелек сандарды ауызша көбейту және бөлу 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Дөңгелек сандарды ауызша көбейту мен бөлуге берілген есесптерді шығару
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
207
0 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
01 02 03 04 Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебі Мектеп Сынып Пән Мұғалім 3 “Г” Математика Жанбаева Жанар Кузенбаевна

1 слайд
01 02 03 04 Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебі Мектеп Сынып Пән Мұғалім 3 “Г” Математика Жанбаева Жанар Кузенбаевна

1 слайд

01 02 03 04 Жамбыл ауданы Айшабибі орта мектебі Мектеп Сынып Пән Мұғалім 3 “Г” Математика Жанбаева Жанар Кузенбаевна

МИҒА ШАБУЫЛ ЖАТТЫҒУЛАРЫ

2 слайд
МИҒА ШАБУЫЛ ЖАТТЫҒУЛАРЫ

2 слайд

МИҒА ШАБУЫЛ ЖАТТЫҒУЛАРЫ

АЛДЫҢҒЫ ОҚУ “ TARSIA ” ӘДІСІ

3 слайд
АЛДЫҢҒЫ ОҚУ “ TARSIA ” ӘДІСІ

3 слайд

АЛДЫҢҒЫ ОҚУ “ TARSIA ” ӘДІСІ

ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ ҰСЫНУ “ ШАХМАТ” ӘДІСІ

4 слайд
ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ ҰСЫНУ “ ШАХМАТ” ӘДІСІ

4 слайд

ЖАҢА МАТЕРИАЛДЫ ҰСЫНУ “ ШАХМАТ” ӘДІСІ

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ 3.1.2.12 Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

5 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ 3.1.2.12 Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

5 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ 3.1.2.12 Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға ауызша көбейту және бөлу тәсілін қолдану

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ -дөңгелек сандарды біледі; - 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлу тәсілін қолданады; - дөңгел

6 слайд
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ -дөңгелек сандарды біледі; - 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлу тәсілін қолданады; - дөңгелек сандарды көбейтуге және бөлуге берілген есептерді шығарады.

6 слайд

БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙІ -дөңгелек сандарды біледі; - 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейту мен бөлу тәсілін қолданады; - дөңгелек сандарды көбейтуге және бөлуге берілген есептерді шығарады.

ТЖ. “ ЭСТАФЕТА” ӘДІСІ Дескриптор: -қысқаша шартын құрады; -формуланы қолданады; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады.№ 1

7 слайд
ТЖ. “ ЭСТАФЕТА” ӘДІСІ Дескриптор: -қысқаша шартын құрады; -формуланы қолданады; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады.№ 1 Гүлбақ пен саябақтарды безендіру үшін өсімдіктерден жасалған қоршау жиі қолданылады. Суреттегі қоршаулардың периметрін тап.

7 слайд

ТЖ. “ ЭСТАФЕТА” ӘДІСІ Дескриптор: -қысқаша шартын құрады; -формуланы қолданады; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады.№ 1 Гүлбақ пен саябақтарды безендіру үшін өсімдіктерден жасалған қоршау жиі қолданылады. Суреттегі қоршаулардың периметрін тап.

№№ 2ЖЖ. “ ДОСЫҢДЫ ТЕКСЕР” ӘДІСІ 200 3 * 450 + 50 ∙ 7 100 * 824 – 20 ∙ 441 + 9 * 450 + 36 70 + 6 * 2 300 ∙ 1000 : 10

8 слайд
№№ 2ЖЖ. “ ДОСЫҢДЫ ТЕКСЕР” ӘДІСІ 200 3 * 450 + 50 ∙ 7 100 * 824 – 20 ∙ 441 + 9 * 450 + 36 70 + 6 * 2 300 ∙ 1000 : 10 * 10 10 ∙ 300 : 100 * 180 : 60 742 + 8 * 400 2 ∙ 980 – 900 * 800 : 10 30 2 * 210 : 10 ∙ № 2 Салыстыр Дескриптор- - өрнекті есептейді; - дөңгелек сандарды салыстырады.

8 слайд

№№ 2ЖЖ. “ ДОСЫҢДЫ ТЕКСЕР” ӘДІСІ 200 3 * 450 + 50 ∙ 7 100 * 824 – 20 ∙ 441 + 9 * 450 + 36 70 + 6 * 2 300 ∙ 1000 : 10 * 10 10 ∙ 300 : 100 * 180 : 60 742 + 8 * 400 2 ∙ 980 – 900 * 800 : 10 30 2 * 210 : 10 ∙ № 2 Салыстыр Дескриптор- - өрнекті есептейді; - дөңгелек сандарды салыстырады.

№№ 2БЕЙНЕФИЛЬМ ӨТКЕНГЕ ШОЛУ

9 слайд
№№ 2БЕЙНЕФИЛЬМ ӨТКЕНГЕ ШОЛУ

9 слайд

№№ 2БЕЙНЕФИЛЬМ ӨТКЕНГЕ ШОЛУ

30 ∙ 3 30 ∙ 30 300 ∙ 3 600 :200 90 : 3 900 : 3 900 : 30 900 :30 0 40 ∙ 2 40 ∙ 20 4 ∙ 200 800 : 200№ 3 Есепте ҰЖ.“ WORD

10 слайд
30 ∙ 3 30 ∙ 30 300 ∙ 3 600 :200 90 : 3 900 : 3 900 : 30 900 :30 0 40 ∙ 2 40 ∙ 20 4 ∙ 200 800 : 200№ 3 Есепте ҰЖ.“ WORDWALL ” ҚОСЫМШАСЫ “ КЕЗДЕЙСОҚ КАРТА” ӘДІСІ Дескриптор: -дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады; -дұрыс жауабын көтереді.

10 слайд

30 ∙ 3 30 ∙ 30 300 ∙ 3 600 :200 90 : 3 900 : 3 900 : 30 900 :30 0 40 ∙ 2 40 ∙ 20 4 ∙ 200 800 : 200№ 3 Есепте ҰЖ.“ WORDWALL ” ҚОСЫМШАСЫ “ КЕЗДЕЙСОҚ КАРТА” ӘДІСІ Дескриптор: -дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады; -дұрыс жауабын көтереді.

СЕРГІТУ СӘТІ

11 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

11 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

ТЖ. “ ЖҰМЫЛА КӨТЕРГЕН ЖҮК ЖЕҢІЛ” ӘДІСІ № 4 Есепте Дескриптор: - дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады; -к

12 слайд
ТЖ. “ ЖҰМЫЛА КӨТЕРГЕН ЖҮК ЖЕҢІЛ” ӘДІСІ № 4 Есепте Дескриптор: - дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады; -көбейтіндінің мәнін табады; -бөліндінің мәнін табады.

12 слайд

ТЖ. “ ЖҰМЫЛА КӨТЕРГЕН ЖҮК ЖЕҢІЛ” ӘДІСІ № 4 Есепте Дескриптор: - дөңгелек сандарды ауызша есептеу тәсілін қолданады; -көбейтіндінің мәнін табады; -бөліндінің мәнін табады.

ҰЖ.“ WORDWALL ” ҚОСЫМШАСЫ “ СЫҢАРЫН ТАП” ОЙЫНЫ 4 ∙ 10 10 ∙ 4 40 : 10 40 : 4 8 ∙ 100 100 ∙ 8 800 : 100 800 : 8 20 ∙ 3 3

13 слайд
ҰЖ.“ WORDWALL ” ҚОСЫМШАСЫ “ СЫҢАРЫН ТАП” ОЙЫНЫ 4 ∙ 10 10 ∙ 4 40 : 10 40 : 4 8 ∙ 100 100 ∙ 8 800 : 100 800 : 8 20 ∙ 3 3 ∙ 20 60 : 20 60 : 3№ 4 Есепте Дескриптор: -бағандардың қалай құрастырылғанын түсіндіреді; -өрнектердің сыңарын табады; .

13 слайд

ҰЖ.“ WORDWALL ” ҚОСЫМШАСЫ “ СЫҢАРЫН ТАП” ОЙЫНЫ 4 ∙ 10 10 ∙ 4 40 : 10 40 : 4 8 ∙ 100 100 ∙ 8 800 : 100 800 : 8 20 ∙ 3 3 ∙ 20 60 : 20 60 : 3№ 4 Есепте Дескриптор: -бағандардың қалай құрастырылғанын түсіндіреді; -өрнектердің сыңарын табады; .

ҰЖ. “ ЖАСЫРЫН ХАТ” ӘДІСІ Дескриптор: -дөңгелек сандарды есептейді: -амалдарды орындайды; -қысқаша шартын құрады; -амалды дұрыс

14 слайд
ҰЖ. “ ЖАСЫРЫН ХАТ” ӘДІСІ Дескриптор: -дөңгелек сандарды есептейді: -амалдарды орындайды; -қысқаша шартын құрады; -амалды дұрыс таңдайды; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады

14 слайд

ҰЖ. “ ЖАСЫРЫН ХАТ” ӘДІСІ Дескриптор: -дөңгелек сандарды есептейді: -амалдарды орындайды; -қысқаша шартын құрады; -амалды дұрыс таңдайды; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады

ЖЖ. “ ДОСЫҢМЕН БӨЛІС” ӘДІСІ № 7. Қоршаудың ұзындығын тап. Қоршаудағы әр бөліктің ұзындығы бірдей Дескриптор: -қысқаша шартын

15 слайд
ЖЖ. “ ДОСЫҢМЕН БӨЛІС” ӘДІСІ № 7. Қоршаудың ұзындығын тап. Қоршаудағы әр бөліктің ұзындығы бірдей Дескриптор: -қысқаша шартын құрады; -амалды дұрыс таңдайды; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады.

15 слайд

ЖЖ. “ ДОСЫҢМЕН БӨЛІС” ӘДІСІ № 7. Қоршаудың ұзындығын тап. Қоршаудағы әр бөліктің ұзындығы бірдей Дескриптор: -қысқаша шартын құрады; -амалды дұрыс таңдайды; -мәнін дұрыс табады; -жауабын толық жазады.

КЕРІ БАЙЛАНЫС “ БІЛІМ ПОШТАСЫ”

16 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС “ БІЛІМ ПОШТАСЫ”

16 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС “ БІЛІМ ПОШТАСЫ”

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 70-БЕТ , № 6 ЕСЕП

17 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 70-БЕТ , № 6 ЕСЕП

17 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА 70-БЕТ , № 6 ЕСЕП

Назарларыңызға рақмет!!!

18 слайд
Назарларыңызға рақмет!!!

18 слайд

Назарларыңызға рақмет!!!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ