Материалдар / Дөңгелек сандарды көбейту. Сабақтың мақсаты: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді меңгерту.

Дөңгелек сандарды көбейту. Сабақтың мақсаты: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді меңгерту.

Материал туралы қысқаша түсінік
Дөңгелек сандарды көбейту. Сабақтың мақсаты: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді меңгерту.
Авторы:
13 Қараша 2024
171
0 рет жүктелген
900 ₸
Бүгін алсаңыз
+45 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +45 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дөңгелек сандарды көбейту Сабақтың мақсаты: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді меңгерту. 3 «А» Сынып

1 слайд
Дөңгелек сандарды көбейту Сабақтың мақсаты: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді меңгерту. 3 «А» Сынып

1 слайд

Дөңгелек сандарды көбейту Сабақтың мақсаты: 1000 көлеміндегі сандарды ауызша көбейтуді меңгерту. 3 «А» Сынып

Ұйымдастыру кезеңі ●Дөңгеленіп тұрайық, ●Керегені құрайық. ●Уықтар болып иіліп, ●Шаңыраққа киіліп, ●Киіз үйді құрайық

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі ●Дөңгеленіп тұрайық, ●Керегені құрайық. ●Уықтар болып иіліп, ●Шаңыраққа киіліп, ●Киіз үйді құрайық

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі ●Дөңгеленіп тұрайық, ●Керегені құрайық. ●Уықтар болып иіліп, ●Шаңыраққа киіліп, ●Киіз үйді құрайық

01 Көбейту амалының компоненттерін ата? 02Көбейтуге кері амал? 03 Кез- келген санды 0-ге көбейткенде шығатын нәтиже? 04 Кез- ке

3 слайд
01 Көбейту амалының компоненттерін ата? 02Көбейтуге кері амал? 03 Кез- келген санды 0-ге көбейткенде шығатын нәтиже? 04 Кез- келген санды 1-ге көбейткенде қандай сан шығады? Өткен тақырыпқа шолу

3 слайд

01 Көбейту амалының компоненттерін ата? 02Көбейтуге кері амал? 03 Кез- келген санды 0-ге көбейткенде шығатын нәтиже? 04 Кез- келген санды 1-ге көбейткенде қандай сан шығады? Өткен тақырыпқа шолу

a*b=b*a (a*b)*c=(a*c)*b02 04 01 Дөңгелек сандарды көбейту Мақсаты: Нөлмен аяқталатын сандарды ауызша көбейту тәсілін меңгерт

4 слайд
a*b=b*a (a*b)*c=(a*c)*b02 04 01 Дөңгелек сандарды көбейту Мақсаты: Нөлмен аяқталатын сандарды ауызша көбейту тәсілін меңгерту Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 03 Дөңгелек сандар дегеніміз нөлмен аяқталатын сандар. 1 нөлмен,2 нөлмен немесе бірнеше нөлмен аяқталуы мүмкін сандар Нөлмен аяқталатын санды бір таңбалы санға көбейту Жаңа сабақ 4*2=2*4=8 10, 200,990 30*2=3онд*2 =6онд=60 Көбейткіштердің орны ауысқанымен көбейтіндінің мәні өзгермейді. санды ондық разрядтан нөлдерсіз көбейтеміз.Содан кейін қанша нөл болса,сонша нөлды шыққан санның соңына тіркеп жазамыз.

4 слайд

a*b=b*a (a*b)*c=(a*c)*b02 04 01 Дөңгелек сандарды көбейту Мақсаты: Нөлмен аяқталатын сандарды ауызша көбейту тәсілін меңгерту Көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті 03 Дөңгелек сандар дегеніміз нөлмен аяқталатын сандар. 1 нөлмен,2 нөлмен немесе бірнеше нөлмен аяқталуы мүмкін сандар Нөлмен аяқталатын санды бір таңбалы санға көбейту Жаңа сабақ 4*2=2*4=8 10, 200,990 30*2=3онд*2 =6онд=60 Көбейткіштердің орны ауысқанымен көбейтіндінің мәні өзгермейді. санды ондық разрядтан нөлдерсіз көбейтеміз.Содан кейін қанша нөл болса,сонша нөлды шыққан санның соңына тіркеп жазамыз.

Дескриптор: Өрнектерді жазып оның мәнін таба алады Сәйкестендіру Оқулықпен жұмыс

5 слайд
Дескриптор: Өрнектерді жазып оның мәнін таба алады Сәйкестендіру Оқулықпен жұмыс

5 слайд

Дескриптор: Өрнектерді жазып оның мәнін таба алады Сәйкестендіру Оқулықпен жұмыс

S L I D E S M A N I A . C O M «Кім жылдам» әдісі Есептеу: Дөңгеле

6 слайд
S L I D E S M A N I A . C O M «Кім жылдам» әдісі Есептеу: Дөңгелек сандардың көбейтіндісін табу үшін, алдымен нөлдерге қарамай, көбейтуді орындап алып, екі көбейткіштерде қанша нөл болса, сонша нөлді көбейтіндіге тіркейді. 3- жаттығу. Көбейтудің мәнін тап 80*6= 7*70= 50*5= 6*40= 90*8= 4*80= 30*20= 400*2= 30*30=

6 слайд

S L I D E S M A N I A . C O M «Кім жылдам» әдісі Есептеу: Дөңгелек сандардың көбейтіндісін табу үшін, алдымен нөлдерге қарамай, көбейтуді орындап алып, екі көбейткіштерде қанша нөл болса, сонша нөлді көбейтіндіге тіркейді. 3- жаттығу. Көбейтудің мәнін тап 80*6= 7*70= 50*5= 6*40= 90*8= 4*80= 30*20= 400*2= 30*30=

Т і к т ө р т б ұ р ы ш с а л , о н ы ң б і р қ а б ы р ғ а с ы 5 с м , а л е к і н ш і қ а б ы р ғ а с ы 2

7 слайд
Т і к т ө р т б ұ р ы ш с а л , о н ы ң б і р қ а б ы р ғ а с ы 5 с м , а л е к і н ш і қ а б ы р ғ а с ы 2 е с е а р т ы қ . П е р и м е т р і м е н а у д а н ы н т а п . Қ ораптағы печенье 17 кг, ал қораптағы кәм пит одан 3 кг ауы р. Т өрт қораптағы кәм питтің м ассасы неш еге тең? Б із д ің с ы н ы п т а 1 6 о қ у ш ы с п о р т ү й ір м е с ін е , 9 о қ у ш ы м у з ы к а ү й ір м е с ін е қ а т ы с а д ы .С п о р т ж ә н е м у з ы к а ү й ір м е с ін е б а р л ы ғ ы н е ш е о қ у ш ы қ а т ы с с а , с о н ш а о қ у ш ы с у р е т с а л у ү й ір м е с ін е б а р а д ы .Н е ш е о қ у ш ы с у р е т с а л у ү й ір м е с ін е қ а т ы с а д ы ? С ы зба бойы нш а есеп құрасты р 1-күні 150 билет 2-күні -? 2 есе артық Барлығы 810 билет 3-күні-? билет Кереге тапсырмасы Топтық жұмыс

7 слайд

Т і к т ө р т б ұ р ы ш с а л , о н ы ң б і р қ а б ы р ғ а с ы 5 с м , а л е к і н ш і қ а б ы р ғ а с ы 2 е с е а р т ы қ . П е р и м е т р і м е н а у д а н ы н т а п . Қ ораптағы печенье 17 кг, ал қораптағы кәм пит одан 3 кг ауы р. Т өрт қораптағы кәм питтің м ассасы неш еге тең? Б із д ің с ы н ы п т а 1 6 о қ у ш ы с п о р т ү й ір м е с ін е , 9 о қ у ш ы м у з ы к а ү й ір м е с ін е қ а т ы с а д ы .С п о р т ж ә н е м у з ы к а ү й ір м е с ін е б а р л ы ғ ы н е ш е о қ у ш ы қ а т ы с с а , с о н ш а о қ у ш ы с у р е т с а л у ү й ір м е с ін е б а р а д ы .Н е ш е о қ у ш ы с у р е т с а л у ү й ір м е с ін е қ а т ы с а д ы ? С ы зба бойы нш а есеп құрасты р 1-күні 150 билет 2-күні -? 2 есе артық Барлығы 810 билет 3-күні-? билет Кереге тапсырмасы Топтық жұмыс

Уық тапсырмасы Көбейтіндіні жаз. Шыққан сандарды оқи аласың ба? 700*30= 50*900= 600*40= 8*800= 6 90*900= 300*80=

8 слайд
Уық тапсырмасы Көбейтіндіні жаз. Шыққан сандарды оқи аласың ба? 700*30= 50*900= 600*40= 8*800= 6 90*900= 300*80=

8 слайд

Уық тапсырмасы Көбейтіндіні жаз. Шыққан сандарды оқи аласың ба? 700*30= 50*900= 600*40= 8*800= 6 90*900= 300*80=

Сергіту сәті Көңілді әуенмен көңілді би 9

9 слайд
Сергіту сәті Көңілді әуенмен көңілді би 9

9 слайд

Сергіту сәті Көңілді әуенмен көңілді би 9

Шаңырақ тапсырмасы Логикалық сұрақтар

10 слайд
Шаңырақ тапсырмасы Логикалық сұрақтар

10 слайд

Шаңырақ тапсырмасы Логикалық сұрақтар

Киіз үйдің ағаш есігін- сықырлауық дейді. Киіз үй есігінің құрылысы: Сықырлауық тапсырмасы Жұптық жұмыс: Көбейтудің заңдылықтары

11 слайд
Киіз үйдің ағаш есігін- сықырлауық дейді. Киіз үй есігінің құрылысы: Сықырлауық тапсырмасы Жұптық жұмыс: Көбейтудің заңдылықтарын пайдаланып есепте 1. 5*(2*9)= 2. 4*(7*5)= 3. (5*3)*(3*8)= 4. 45*6= 5. (4*6)*(5*5)= Маңдайша Босаға Сықырлауық Жақтау Табалдырық

11 слайд

Киіз үйдің ағаш есігін- сықырлауық дейді. Киіз үй есігінің құрылысы: Сықырлауық тапсырмасы Жұптық жұмыс: Көбейтудің заңдылықтарын пайдаланып есепте 1. 5*(2*9)= 2. 4*(7*5)= 3. (5*3)*(3*8)= 4. 45*6= 5. (4*6)*(5*5)= Маңдайша Босаға Сықырлауық Жақтау Табалдырық

Ойлан тап! Логикалық тапсырмалар

12 слайд
Ойлан тап! Логикалық тапсырмалар

12 слайд

Ойлан тап! Логикалық тапсырмалар

Дөңгелек сандарды ата? 50 мен 6-ның көбейтіндісі неше? Көбейткіштердің орны ауысқанымен көбейтіндінің мәні өзгереді

13 слайд
Дөңгелек сандарды ата? 50 мен 6-ның көбейтіндісі неше? Көбейткіштердің орны ауысқанымен көбейтіндінің мәні өзгереді ма? 10 мен 20-ның көбейтіндісі неше? Дөңгелек сандарды қалай көбейтеміз? Бекіту сұрақтары

13 слайд

Дөңгелек сандарды ата? 50 мен 6-ның көбейтіндісі неше? Көбейткіштердің орны ауысқанымен көбейтіндінің мәні өзгереді ма? 10 мен 20-ның көбейтіндісі неше? Дөңгелек сандарды қалай көбейтеміз? Бекіту сұрақтары

1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 @uk.online_bilim Кері байланыс Ж

14 слайд
1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 @uk.online_bilim Кері байланыс Жасыл ою – бәрі түсінікті Сары ою – сұрағым бар Қызыл ою - түсінбедім

14 слайд

1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 1234567891011121314151617181920 @uk.online_bilim Кері байланыс Жасыл ою – бәрі түсінікті Сары ою – сұрағым бар Қызыл ою - түсінбедім

Министірлікпен келісілген курстар тізімі