Материалдар / “Дос болуды үйренеміз”.
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

“Дос болуды үйренеміз”.

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі тану 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2020
673
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

І.Ұйымдастыру. Су жылғалап ағатын, Өзен көлдің саласы. Алыстан сәлем беретін Әдепті елдің баласы.

2 слайд
І.Ұйымдастыру. Су жылғалап ағатын, Өзен көлдің саласы. Алыстан сәлем беретін Әдепті елдің баласы.

2 слайд

І.Ұйымдастыру. Су жылғалап ағатын, Өзен көлдің саласы. Алыстан сәлем беретін Әдепті елдің баласы.

КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

3 слайд
КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

3 слайд

КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

07.02.2018 Сабақтың тақырыбы: “ Дос болуды үйренеміз”. 2-сынып

7 слайд
07.02.2018 Сабақтың тақырыбы: “ Дос болуды үйренеміз”. 2-сынып

7 слайд

07.02.2018 Сабақтың тақырыбы: “ Дос болуды үйренеміз”. 2-сынып

Сабақтың мақсаты: • “ Дос” , “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

8 слайд
Сабақтың мақсаты: • “ Дос” , “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

8 слайд

Сабақтың мақсаты: • “ Дос” , “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

• Құндылық: • Дұрыс әрекет • Қасиеттер: • достық • адалдық, • қамқорлық

9 слайд
• Құндылық: • Дұрыс әрекет • Қасиеттер: • достық • адалдық, • қамқорлық

9 слайд

• Құндылық: • Дұрыс әрекет • Қасиеттер: • достық • адалдық, • қамқорлық

Б ілімділік : “ дос”, “достық” ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; . Тәрбиелік: айна

10 слайд
Б ілімділік : “ дос”, “достық” ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; . Тәрбиелік: айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, аадалдыққа, сенімділікке , өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу. Дамытушылық: адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту;Сабақтың міндеттері:

10 слайд

Б ілімділік : “ дос”, “достық” ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; . Тәрбиелік: айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, аадалдыққа, сенімділікке , өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу. Дамытушылық: адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту;Сабақтың міндеттері:

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

Шіріген картоп Өсиет әңгіме

14 слайд
Шіріген картоп Өсиет әңгіме

14 слайд

Шіріген картоп Өсиет әңгіме

• Баяғы өткен заманда бір кісінің балалары әркез бір- біріне өкпелеп, ренжіп жүреді екен. Ол өкпе, реніштерінің кесірінен арала

15 слайд
• Баяғы өткен заманда бір кісінің балалары әркез бір- біріне өкпелеп, ренжіп жүреді екен. Ол өкпе, реніштерінің кесірінен араларында алаауыздық, түсініспеушілік туып, отбасынан береке-бірлік кетеді. • Олардың бұл келеңсіз әрекетіне алаңдаған әке бір күні балаларын шақырып алып, мынандай тапсырма береді: • - Айналайын, балаларым, сендерге менің бір тілегім бар, соны орындаңдар. Дәл қазірден бастап, өздерің ренжіп, өкпелеп жүрген адамдарды естеріңе түсіріп, олардың аттарын жеке-жеке картоптарға жазып, ол картоптарды дорбаға салып, жатсаңдар да, тұрсаңдар да жандарыңнан тастамай алып жүріңдер. • Балалары әкесінің жұмбаққа ұқсас тілегін түсінбесе де, айтқанын орындайды. Балалардың бірінде бірнеше картоп болса, енді бірі қаптың біраз бөлігін толтырады.

15 слайд

• Баяғы өткен заманда бір кісінің балалары әркез бір- біріне өкпелеп, ренжіп жүреді екен. Ол өкпе, реніштерінің кесірінен араларында алаауыздық, түсініспеушілік туып, отбасынан береке-бірлік кетеді. • Олардың бұл келеңсіз әрекетіне алаңдаған әке бір күні балаларын шақырып алып, мынандай тапсырма береді: • - Айналайын, балаларым, сендерге менің бір тілегім бар, соны орындаңдар. Дәл қазірден бастап, өздерің ренжіп, өкпелеп жүрген адамдарды естеріңе түсіріп, олардың аттарын жеке-жеке картоптарға жазып, ол картоптарды дорбаға салып, жатсаңдар да, тұрсаңдар да жандарыңнан тастамай алып жүріңдер. • Балалары әкесінің жұмбаққа ұқсас тілегін түсінбесе де, айтқанын орындайды. Балалардың бірінде бірнеше картоп болса, енді бірі қаптың біраз бөлігін толтырады.

• Осылайша балалар картоп салынған дорбаны күн сайын жатса да, тұрса да арқалап жүреді. • Алайда күн артынан күн өткен сайын ка

16 слайд
• Осылайша балалар картоп салынған дорбаны күн сайын жатса да, тұрса да арқалап жүреді. • Алайда күн артынан күн өткен сайын картоп салынған дорбаны арқалап жүру ыңғайсыз болғанымен қоймай, дорбадағы картоп шіріп, жағымсыз иіс шығара бастайды. Айналадағы адамдар да оларға бір түрлі көзқараспен қарайтын болды. • Енді балаларға ауыр, сасыған жүкті арқалап жүру азап болады. Өзара ақылдасып, әкесіне келеді. • - Әке, мына тапсырмаңызды енді одан әрі орындай алмаймыз. Картоптың ауырлығымен қоса, күн өткен сайын жағымсыз иіс шығарып, шіріп барады. Мұны енді көтеріп жүру мүмкін емес. Адамдар да бізге жиіркенішпен қарайтын болды. Әке, сіздің бұл сынағыңыздың мәнін түсінбедік, - дейді.

16 слайд

• Осылайша балалар картоп салынған дорбаны күн сайын жатса да, тұрса да арқалап жүреді. • Алайда күн артынан күн өткен сайын картоп салынған дорбаны арқалап жүру ыңғайсыз болғанымен қоймай, дорбадағы картоп шіріп, жағымсыз иіс шығара бастайды. Айналадағы адамдар да оларға бір түрлі көзқараспен қарайтын болды. • Енді балаларға ауыр, сасыған жүкті арқалап жүру азап болады. Өзара ақылдасып, әкесіне келеді. • - Әке, мына тапсырмаңызды енді одан әрі орындай алмаймыз. Картоптың ауырлығымен қоса, күн өткен сайын жағымсыз иіс шығарып, шіріп барады. Мұны енді көтеріп жүру мүмкін емес. Адамдар да бізге жиіркенішпен қарайтын болды. Әке, сіздің бұл сынағыңыздың мәнін түсінбедік, - дейді.

Әкесі: - Айналайын, құлындарым, мен сендерге бұл тапсырманы берген себебім, сендердің бір-біріңе, айнала қоршаған ортаға өкпе-

17 слайд
Әкесі: - Айналайын, құлындарым, мен сендерге бұл тапсырманы берген себебім, сендердің бір-біріңе, айнала қоршаған ортаға өкпе-реніштерің осы картоп сияқты екенін түсіндіргім келіп еді. Өкпе-реніш те осы жүк сияқты жан дүниемізге салмақ салады. Тек қана салмақ салып қоймай, оны бүлдіреді. Ал, бүлінген, ластанған жан дүние айналасына жарық сәуле шашпайды, әр кез осы сасыған картоп сияқты болады, - дейді. Сол күннен бастап қарияның балалары айнала қоршаған ортаға, бір-біріне деген өкпе-реніштің зиянын ұғынып, әркез кешірімді болып, кешірімділіктің күшін түсініп, тату-тәтті ғұмыр кешіпті деседі .

17 слайд

Әкесі: - Айналайын, құлындарым, мен сендерге бұл тапсырманы берген себебім, сендердің бір-біріңе, айнала қоршаған ортаға өкпе-реніштерің осы картоп сияқты екенін түсіндіргім келіп еді. Өкпе-реніш те осы жүк сияқты жан дүниемізге салмақ салады. Тек қана салмақ салып қоймай, оны бүлдіреді. Ал, бүлінген, ластанған жан дүние айналасына жарық сәуле шашпайды, әр кез осы сасыған картоп сияқты болады, - дейді. Сол күннен бастап қарияның балалары айнала қоршаған ортаға, бір-біріне деген өкпе-реніштің зиянын ұғынып, әркез кешірімді болып, кешірімділіктің күшін түсініп, тату-тәтті ғұмыр кешіпті деседі .

Кісінің балалары арасындағы қарым-қатынас қандай еді? Балаларының келеңсіз әрекетіне алаңдаған әке оларға қандай тапсырма берд

18 слайд
Кісінің балалары арасындағы қарым-қатынас қандай еді? Балаларының келеңсіз әрекетіне алаңдаған әке оларға қандай тапсырма берді? Әкесі балаларына неліктен мұндай тапсырма берді? Балалары тапсырманы қалай орындады? Балалар әкесінің тапсырмасынан қандай сабақ алды? Кешіре білу үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар? «Кешіру – өзгені түсінуге тырысу» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер? Өсиет әңгіменің басты мағынасы неде?

18 слайд

Кісінің балалары арасындағы қарым-қатынас қандай еді? Балаларының келеңсіз әрекетіне алаңдаған әке оларға қандай тапсырма берді? Әкесі балаларына неліктен мұндай тапсырма берді? Балалары тапсырманы қалай орындады? Балалар әкесінің тапсырмасынан қандай сабақ алды? Кешіре білу үшін адам бойында қандай қасиеттер болу керек деп ойлайсыңдар? «Кешіру – өзгені түсінуге тырысу» деген нақыл сөзді қалай түсінесіңдер? Өсиет әңгіменің басты мағынасы неде?

19 слайд

19 слайд

• «Жаман жолдас» • Ыбырай Алтынсарин • Екі дос кісі жолдастасып келе жатып, б

20 слайд
• «Жаман жолдас» • Ыбырай Алтынсарин • Екі дос кісі жолдастасып келе жатып, бір аюға ұшырапты. Бұл екі кісінің біреуі әлсіз, ауру екен, екіншісі мықты, жас жігіт, аюды көрген соң бұл жігіт, ауру жолдасын тастап, өзі бір үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді. Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрмені жоқ, жерге құлады да созылып, өлген кісі болды да жатты: есітуі бар еді, аю өлген кісіге тимейді деп. Аю бұл жатқан кісінің қасына келіп иіскелеп тұрды да, дыбысы білінбеген соң тастап жөніне кетті. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түсіп, аурудан сұрапты: - Достым, аю құлағыңа не сыбырлап кетті? Ауру айтты дейді: - Аю құлағыма ақыл сыбырлады, екінші рет тар жерде жолдасын тастап қашатын достармен жолдас болма деді,- дейді. • Сұрақтар: • Аю неліктен ауру адамға тимеді? • Шындығында аю оған ақыл айттыма? • Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? • Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет ететін едіңдер?

20 слайд

• «Жаман жолдас» • Ыбырай Алтынсарин • Екі дос кісі жолдастасып келе жатып, бір аюға ұшырапты. Бұл екі кісінің біреуі әлсіз, ауру екен, екіншісі мықты, жас жігіт, аюды көрген соң бұл жігіт, ауру жолдасын тастап, өзі бір үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді. Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрмені жоқ, жерге құлады да созылып, өлген кісі болды да жатты: есітуі бар еді, аю өлген кісіге тимейді деп. Аю бұл жатқан кісінің қасына келіп иіскелеп тұрды да, дыбысы білінбеген соң тастап жөніне кетті. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түсіп, аурудан сұрапты: - Достым, аю құлағыңа не сыбырлап кетті? Ауру айтты дейді: - Аю құлағыма ақыл сыбырлады, екінші рет тар жерде жолдасын тастап қашатын достармен жолдас болма деді,- дейді. • Сұрақтар: • Аю неліктен ауру адамға тимеді? • Шындығында аю оған ақыл айттыма? • Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? • Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет ететін едіңдер?

21 слайд

21 слайд

Жүргізуші: Көктем келді,жер көгерді, Табиғат әсем күйге енді. Дала г үлге бөленді Шалғынға құ

22 слайд
Жүргізуші: Көктем келді,жер көгерді, Табиғат әсем күйге енді. Дала г үлге бөленді Шалғынға құмырсқа келді. Құмырсқа: Шалғынға осы жатайыншы Рахатқа бір батайыншы Қыс бойы тоңазыдым, Көктемді аңсап мен сағындым. Бұлттар бері жылжыпты Жаңбыр сірә төгеді. Мына саңырауқұлақ пана болса, Бізге тиер көмегі. Жүргізуш: Бір уақытта көбелек келді. Көбелек: Күшім кетті әлсіреп, Қанатым су боп жабысып Ұша алмадым,құмырсқа Алшы мені қасыңа. Пана берші басыма.

22 слайд

Жүргізуші: Көктем келді,жер көгерді, Табиғат әсем күйге енді. Дала г үлге бөленді Шалғынға құмырсқа келді. Құмырсқа: Шалғынға осы жатайыншы Рахатқа бір батайыншы Қыс бойы тоңазыдым, Көктемді аңсап мен сағындым. Бұлттар бері жылжыпты Жаңбыр сірә төгеді. Мына саңырауқұлақ пана болса, Бізге тиер көмегі. Жүргізуш: Бір уақытта көбелек келді. Көбелек: Күшім кетті әлсіреп, Қанатым су боп жабысып Ұша алмадым,құмырсқа Алшы мені қасыңа. Пана берші басыма.

• Құмырсқа: Кел,келші қасыма. • Көбелек: Рахмет саған құмырсқа. • Жүргізуші :Кенет бір уақытта торғай келеді. • Торғай: Жаң

23 слайд
• Құмырсқа: Кел,келші қасыма. • Көбелек: Рахмет саған құмырсқа. • Жүргізуші :Кенет бір уақытта торғай келеді. • Торғай: Жаңбыр қандай күшті еді Ұша алмадым,мені көр! Бас сауғалап келіп ем, Жандарыңнан орын бер. Құмырсқа мен көбелек: Кел,кел келсеңші! • Торғай: Рахмет сендерге! • Жүргізуші : Қоян келді. • Қоян: Түлкі қуып есім кетті, Айналайын аңдар-ау Маған пана болыңдар. Жандарыңнан орын бер. • Құмырсқа,көбелек,торғай қосылып: Тұра ғой,қосыл осында. • Түлкі:-Қап бәлем,әлі-ақ қолға түсерсіңдер.

23 слайд

• Құмырсқа: Кел,келші қасыма. • Көбелек: Рахмет саған құмырсқа. • Жүргізуші :Кенет бір уақытта торғай келеді. • Торғай: Жаңбыр қандай күшті еді Ұша алмадым,мені көр! Бас сауғалап келіп ем, Жандарыңнан орын бер. Құмырсқа мен көбелек: Кел,кел келсеңші! • Торғай: Рахмет сендерге! • Жүргізуші : Қоян келді. • Қоян: Түлкі қуып есім кетті, Айналайын аңдар-ау Маған пана болыңдар. Жандарыңнан орын бер. • Құмырсқа,көбелек,торғай қосылып: Тұра ғой,қосыл осында. • Түлкі:-Қап бәлем,әлі-ақ қолға түсерсіңдер.

• Жүргізуші : Міне,жаңбырда басылды, Аспан шайдай ашылды. Аңдар саңырауқұлақтан шықты,

24 слайд
• Жүргізуші : Міне,жаңбырда басылды, Аспан шайдай ашылды. Аңдар саңырауқұлақтан шықты, Бір-біріне қарасты, Таңдана бұлай таласты. • Құмырсқа: Жалғыз өзім сиған Саңырауқұлақ сиқырма? Көбелек: Біз бәріміз кішкентаймыз ғой. • Торғай: Көңіл сыйса,бәріміз сыйамыз. • Қоян: Екі адам ығысса,бір адамға орын бар • Жүргізуші : Осы кезде бақылдап бақа келеді. • Бақа: Ей,Саңырауқұлақ өсіп кетті Соныда білмейсіңдерме? • Аңдардың бәрі қосылып хормен. • Достарды біз қолдаймыз Қиын шақта қорғаймыз.

24 слайд

• Жүргізуші : Міне,жаңбырда басылды, Аспан шайдай ашылды. Аңдар саңырауқұлақтан шықты, Бір-біріне қарасты, Таңдана бұлай таласты. • Құмырсқа: Жалғыз өзім сиған Саңырауқұлақ сиқырма? Көбелек: Біз бәріміз кішкентаймыз ғой. • Торғай: Көңіл сыйса,бәріміз сыйамыз. • Қоян: Екі адам ығысса,бір адамға орын бар • Жүргізуші : Осы кезде бақылдап бақа келеді. • Бақа: Ей,Саңырауқұлақ өсіп кетті Соныда білмейсіңдерме? • Аңдардың бәрі қосылып хормен. • Достарды біз қолдаймыз Қиын шақта қорғаймыз.

Рольдерде ойнағандар: Құмырсқа - көбелек- торғай- қоян- түлкі- бақа-

25 слайд
Рольдерде ойнағандар: Құмырсқа - көбелек- торғай- қоян- түлкі- бақа-

25 слайд

Рольдерде ойнағандар: Құмырсқа - көбелек- торғай- қоян- түлкі- бақа-

26 слайд

26 слайд

27 слайд

27 слайд

Адал Қарапайым Мейірімді Жомарт Кешірімді Кек сақтамау Ашықтық

28 слайд
Адал Қарапайым Мейірімді Жомарт Кешірімді Кек сақтамау Ашықтық

28 слайд

Адал Қарапайым Мейірімді Жомарт Кешірімді Кек сақтамау Ашықтық

29 слайд

29 слайд

30 слайд

30 слайд

1-топ қа 1-тапсырма • Берілген сөздерді қойып, дос туралы мақал- мәтелдерді оқыңдар,өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар. •

31 слайд
1-топ қа 1-тапсырма • Берілген сөздерді қойып, дос туралы мақал- мәтелдерді оқыңдар,өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар. • Адам-адамға дос ,жолдас, бауыр . • Досы жақсының, өзі де жақсы. • Көп ақшаң болғанша,көп досың болсын. • Дос-досқа айна. • Татулық- достық кепілі.

31 слайд

1-топ қа 1-тапсырма • Берілген сөздерді қойып, дос туралы мақал- мәтелдерді оқыңдар,өздерің де мақал-мәтел құрастырыңдар. • Адам-адамға дос ,жолдас, бауыр . • Досы жақсының, өзі де жақсы. • Көп ақшаң болғанша,көп досың болсын. • Дос-досқа айна. • Татулық- достық кепілі.

32 слайд

32 слайд

• Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсындар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерінен өзің үшін ең маңыздыларынан

33 слайд
• Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсындар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерінен өзің үшін ең маңыздыларынан бастап орналастыр. Таңдауларыңды түсіндіріңдер • Адалдық, қалтқысыз сену, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау, қарапайымдылық, мейірімділік.,

33 слайд

• Адал достық болу үшін не қажет деп ойлайсындар? Төменде берілген сөздер мен сөз тіркестерінен өзің үшін ең маңыздыларынан бастап орналастыр. Таңдауларыңды түсіндіріңдер • Адалдық, қалтқысыз сену, ортақ көзқараста болу, жауапкершілік, қамқорлық, сүйіспеншілік, есептесу, санасу, кешірімділік, қиянат жасамау, ақша, мақтау, қарапайымдылық, мейірімділік.,

34 слайд

34 слайд

– «Достық» сөзін сендер қалай түсінесіңдер? • «Достық – өмір үшін ең қажетті нәрсе, өйткені ешкім, ешқашан да барлық басқа игіл

35 слайд
– «Достық» сөзін сендер қалай түсінесіңдер? • «Достық – өмір үшін ең қажетті нәрсе, өйткені ешкім, ешқашан да барлық басқа игілікке түгел ие бола тұрса да, дос – жарансыз өмірді қаламақ емес». - Достық алдымен екі адамның бір – біріне деген адалдығы. Адалдық деген рухани тазалық. – Достықтың шынайы белгісі қандай болады деп ойлайсыңдар? • - Жаны таза,жүзі жылы, ақылды, парасатты болу – нағыз достықтың белгісі. - «Жақсы адам – тәңірдің нұры» дегендей өзің жақсы болсаң досың көп, жаман болсаң досың жоқ, орташа болсаң бір жақсыға ілесе аласың. Әңгімелесу

35 слайд

– «Достық» сөзін сендер қалай түсінесіңдер? • «Достық – өмір үшін ең қажетті нәрсе, өйткені ешкім, ешқашан да барлық басқа игілікке түгел ие бола тұрса да, дос – жарансыз өмірді қаламақ емес». - Достық алдымен екі адамның бір – біріне деген адалдығы. Адалдық деген рухани тазалық. – Достықтың шынайы белгісі қандай болады деп ойлайсыңдар? • - Жаны таза,жүзі жылы, ақылды, парасатты болу – нағыз достықтың белгісі. - «Жақсы адам – тәңірдің нұры» дегендей өзің жақсы болсаң досың көп, жаман болсаң досың жоқ, орташа болсаң бір жақсыға ілесе аласың. Әңгімелесу

36 слайд

36 слайд

37 слайд

37 слайд

38 слайд

38 слайд

39 слайд

39 слайд

40 слайд

40 слайд

Сабақты қорытындылау. Адам меңгермейтін білім бар ма? Жойқын істі тындырар күшің барда Оқы,үйрен,жас ұрпақ,бәрін меңгер Алға қо

41 слайд
Сабақты қорытындылау. Адам меңгермейтін білім бар ма? Жойқын істі тындырар күшің барда Оқы,үйрен,жас ұрпақ,бәрін меңгер Алға қойған мақсатың,ісің барда.

41 слайд

Сабақты қорытындылау. Адам меңгермейтін білім бар ма? Жойқын істі тындырар күшің барда Оқы,үйрен,жас ұрпақ,бәрін меңгер Алға қойған мақсатың,ісің барда.

42 слайд

42 слайд

Шәкірттерім!!! Сендерді әрдайым білімнің биік шыңынан көргім келеді!!!

43 слайд
Шәкірттерім!!! Сендерді әрдайым білімнің биік шыңынан көргім келеді!!!

43 слайд

Шәкірттерім!!! Сендерді әрдайым білімнің биік шыңынан көргім келеді!!!

44 слайд

44 слайд