Материалдар / Досболlike №3 сынып сағаты

Досболlike №3 сынып сағаты

Материал туралы қысқаша түсінік
Досболлайк бағдарламасы негізінже "ұжымның күші жобасы" бойынша үшінші сынып сағатының презентациясы
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰЖЫМНЫҢ КҮШІ ЖОБАСЫ 8-СЫНЫП №3- сабақ Ұжымда барлығына орын бар «Бірлік әртүрлілікте» Швед ғалымы Карл Линней

1 слайд
ҰЖЫМНЫҢ КҮШІ ЖОБАСЫ 8-СЫНЫП №3- сабақ Ұжымда барлығына орын бар «Бірлік әртүрлілікте» Швед ғалымы Карл Линней

1 слайд

ҰЖЫМНЫҢ КҮШІ ЖОБАСЫ 8-СЫНЫП №3- сабақ Ұжымда барлығына орын бар «Бірлік әртүрлілікте» Швед ғалымы Карл Линней

МАҚСАТЫ: ӘР АДАМНЫҢ ҰЖЫМ ҮШІН ҚҰНДЫБОЛУЫ МҮМКІН ӨЗІНДІК ЕРЕКШЕ ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ҚАСИЕТТЕРІ БАР ЕКЕНІН ЖӘНЕ КҮШТІ ҰЖЫМДА ӘРКІМ

2 слайд
МАҚСАТЫ: ӘР АДАМНЫҢ ҰЖЫМ ҮШІН ҚҰНДЫБОЛУЫ МҮМКІН ӨЗІНДІК ЕРЕКШЕ ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ҚАСИЕТТЕРІ БАР ЕКЕНІН ЖӘНЕ КҮШТІ ҰЖЫМДА ӘРКІМ ӨЗ ОРНЫН ТАБАТЫНЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТҮСІНУІ Күтілетін нәтиже: Әрбір адамның құнды екендігін және оның ұжымға өз үлесін қоса алатындығын түсіну; Командада жұмыс істей білу және түрлі пікірлер мен қабілеттерді құрметтеу; Өзін өзі бағалауды дамыту және өзінің күшті жақтары туралы хабардар болу; Ұжымда өз орнын табу мүмкіндігі және ортақ мақсаттарға қол жеткізуге қатысу

2 слайд

МАҚСАТЫ: ӘР АДАМНЫҢ ҰЖЫМ ҮШІН ҚҰНДЫБОЛУЫ МҮМКІН ӨЗІНДІК ЕРЕКШЕ ҚАБІЛЕТТЕРІ МЕН ҚАСИЕТТЕРІ БАР ЕКЕНІН ЖӘНЕ КҮШТІ ҰЖЫМДА ӘРКІМ ӨЗ ОРНЫН ТАБАТЫНЫН ОҚУШЫЛАРДЫҢ ТҮСІНУІ Күтілетін нәтиже: Әрбір адамның құнды екендігін және оның ұжымға өз үлесін қоса алатындығын түсіну; Командада жұмыс істей білу және түрлі пікірлер мен қабілеттерді құрметтеу; Өзін өзі бағалауды дамыту және өзінің күшті жақтары туралы хабардар болу; Ұжымда өз орнын табу мүмкіндігі және ортақ мақсаттарға қол жеткізуге қатысу

ТАРИХТАҒЫ ҰЖЫМДЫҚ ҚАТЫСУ МЫСАЛДАРЫ: ҒЫЛЫМИ РЕВОЛЮЦИЯ ( XVII-XVIII Ғ.)ҒАЛЫМДАРДЫҢ (ГАЛИЛЕЙ, НЬЮТОН, КЕПЛЕР ЖӘНЕ БАСҚАЛАР) БІРЛЕС

3 слайд
ТАРИХТАҒЫ ҰЖЫМДЫҚ ҚАТЫСУ МЫСАЛДАРЫ: ҒЫЛЫМИ РЕВОЛЮЦИЯ ( XVII-XVIII Ғ.)ҒАЛЫМДАРДЫҢ (ГАЛИЛЕЙ, НЬЮТОН, КЕПЛЕР ЖӘНЕ БАСҚАЛАР) БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ ҚАЗІРГІ ҒЫЛЫМНЫҢ НЕГІЗІН ҚАЛАДЫ. ҒЫЛЫМИ ӘДІСТІҢ ДАМУЫ НӘТИЖЕСІНДЕ ФИЗИКА, АСТРОНОМИЯ, БИОЛОГИЯДА ҮЛКЕН СЕРПІЛІСТЕР БОЛДЫ. Тарихтан немесе қазіргі заманнан ұжымдық қатысу нәтижелерге әкелген мысалдарды келтіруге болады.

3 слайд

ТАРИХТАҒЫ ҰЖЫМДЫҚ ҚАТЫСУ МЫСАЛДАРЫ: ҒЫЛЫМИ РЕВОЛЮЦИЯ ( XVII-XVIII Ғ.)ҒАЛЫМДАРДЫҢ (ГАЛИЛЕЙ, НЬЮТОН, КЕПЛЕР ЖӘНЕ БАСҚАЛАР) БІРЛЕСКЕН ЖҰМЫСЫ ҚАЗІРГІ ҒЫЛЫМНЫҢ НЕГІЗІН ҚАЛАДЫ. ҒЫЛЫМИ ӘДІСТІҢ ДАМУЫ НӘТИЖЕСІНДЕ ФИЗИКА, АСТРОНОМИЯ, БИОЛОГИЯДА ҮЛКЕН СЕРПІЛІСТЕР БОЛДЫ. Тарихтан немесе қазіргі заманнан ұжымдық қатысу нәтижелерге әкелген мысалдарды келтіруге болады.

Тарихтағы ұжымдық қатысу мысалдары:АҚШ азаматтық құқықтар қозғалысы (1950-1960 жж.)Афроамерикалықтар мен адам құқықтарын қорғ

4 слайд
Тарихтағы ұжымдық қатысу мысалдары:АҚШ азаматтық құқықтар қозғалысы (1950-1960 жж.)Афроамерикалықтар мен адам құқықтарын қорғаушылар бірлесіп, сегрегацияға қарсы күресті.Мартин Лютер Кингтің жетекшілігімен миллиондаған адам шерулерге шығып, АҚШ-тағы тең құқықтар заңдарының қабылдануына ықпал етті. Берлин қабырғасының құлауы (1989)Шығыс және Батыс Германиядағы азаматтар ұжымдық наразылықтар мен демонстрациялар арқылы Берлин қабырғасын құлатты.Бұл Еуропаның бірігуіне және Кеңес Одағының ыдырауына әкелді.

4 слайд

Тарихтағы ұжымдық қатысу мысалдары:АҚШ азаматтық құқықтар қозғалысы (1950-1960 жж.)Афроамерикалықтар мен адам құқықтарын қорғаушылар бірлесіп, сегрегацияға қарсы күресті.Мартин Лютер Кингтің жетекшілігімен миллиондаған адам шерулерге шығып, АҚШ-тағы тең құқықтар заңдарының қабылдануына ықпал етті. Берлин қабырғасының құлауы (1989)Шығыс және Батыс Германиядағы азаматтар ұжымдық наразылықтар мен демонстрациялар арқылы Берлин қабырғасын құлатты.Бұл Еуропаның бірігуіне және Кеңес Одағының ыдырауына әкелді.

ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ҰЖЫМДЫҚ ҚАТЫСУ МЫСАЛДАРЫ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫМЕН КҮРЕС (2020-2022)ҒАЛЫМДАР, ДӘРІГЕРЛЕР, ЕРІКТІЛЕР МЕН ҮКІМЕТТЕ

5 слайд
ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ҰЖЫМДЫҚ ҚАТЫСУ МЫСАЛДАРЫ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫМЕН КҮРЕС (2020-2022)ҒАЛЫМДАР, ДӘРІГЕРЛЕР, ЕРІКТІЛЕР МЕН ҮКІМЕТТЕР БІРЛЕСІП, ВАКЦИНА ЖАСАП ШЫҒАРДЫ.ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ШАРАЛАРЫНЫҢ АРҚАСЫНДА ІНДЕТТІҢ ТАРАЛУЫН АЗАЙТУ МҮМКІН БОЛДЫ. КЛИМАТТЫҚ ҚОЗҒАЛЫСТАР ( GRETA THUNBERG ЖӘНЕ FRIDAYS FOR FUTURE)ЖАС БЕЛСЕНДІЛЕР МЕН МИЛЛИОНДАҒАН АДАМ КЛИМАТТЫҢ ӨЗГЕРУІНЕ ҚАРСЫ ШАРАЛАР ҚАБЫЛДАУҒА ШАҚЫРДЫ.БҰЛ ҮКІМЕТТЕРДІ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ САЯСАТТЫ ӨЗГЕРТУГЕ ИТЕРМЕЛЕДІ. WIKIPEDIA ЖӘНЕ АШЫҚ БІЛІМ ҚОЗҒАЛЫСЫӘЛЕМНІҢ ТҮКПІР- ТҮКПІРІНЕН МЫҢДАҒАН АДАМ БІЛІМДІ ЕРІКТІ ТҮРДЕ ҚОЛЖЕТІМДІ ЕТУ ҮШІН ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ.

5 слайд

ҚАЗІРГІ ЗАМАНҒЫ ҰЖЫМДЫҚ ҚАТЫСУ МЫСАЛДАРЫ: COVID-19 ПАНДЕМИЯСЫМЕН КҮРЕС (2020-2022)ҒАЛЫМДАР, ДӘРІГЕРЛЕР, ЕРІКТІЛЕР МЕН ҮКІМЕТТЕР БІРЛЕСІП, ВАКЦИНА ЖАСАП ШЫҒАРДЫ.ҚОҒАМДЫҚ ДЕНСАУЛЫҚ САҚТАУ ШАРАЛАРЫНЫҢ АРҚАСЫНДА ІНДЕТТІҢ ТАРАЛУЫН АЗАЙТУ МҮМКІН БОЛДЫ. КЛИМАТТЫҚ ҚОЗҒАЛЫСТАР ( GRETA THUNBERG ЖӘНЕ FRIDAYS FOR FUTURE)ЖАС БЕЛСЕНДІЛЕР МЕН МИЛЛИОНДАҒАН АДАМ КЛИМАТТЫҢ ӨЗГЕРУІНЕ ҚАРСЫ ШАРАЛАР ҚАБЫЛДАУҒА ШАҚЫРДЫ.БҰЛ ҮКІМЕТТЕРДІ ЭКОЛОГИЯЛЫҚ САЯСАТТЫ ӨЗГЕРТУГЕ ИТЕРМЕЛЕДІ. WIKIPEDIA ЖӘНЕ АШЫҚ БІЛІМ ҚОЗҒАЛЫСЫӘЛЕМНІҢ ТҮКПІР- ТҮКПІРІНЕН МЫҢДАҒАН АДАМ БІЛІМДІ ЕРІКТІ ТҮРДЕ ҚОЛЖЕТІМДІ ЕТУ ҮШІН ЖҰМЫС ІСТЕЙДІ.

ҰЖЫМДАҒЫ ӘРТҮРЛІ РӨЛДЕР (ИДЕЯЛАР ГЕНЕРАТОРЫ, МОТИВАТОР, ІСКЕ АСЫРУШЫ, ПЕДАНТ, ТАЛДАУШЫ-СТРАТЕГ, ҮЙЛЕСТІРУШІ ЖӘНЕ Т.Б.). https

6 слайд
ҰЖЫМДАҒЫ ӘРТҮРЛІ РӨЛДЕР (ИДЕЯЛАР ГЕНЕРАТОРЫ, МОТИВАТОР, ІСКЕ АСЫРУШЫ, ПЕДАНТ, ТАЛДАУШЫ-СТРАТЕГ, ҮЙЛЕСТІРУШІ ЖӘНЕ Т.Б.). https://yandex.kz/video/preview/11360734605473979289 Ұжымның әрбір мүшесі өзін маңызды және қажет сезінуі тиіс және бұл жалпы жетістікке қалай ықпал ететінін түсіндіру

6 слайд

ҰЖЫМДАҒЫ ӘРТҮРЛІ РӨЛДЕР (ИДЕЯЛАР ГЕНЕРАТОРЫ, МОТИВАТОР, ІСКЕ АСЫРУШЫ, ПЕДАНТ, ТАЛДАУШЫ-СТРАТЕГ, ҮЙЛЕСТІРУШІ ЖӘНЕ Т.Б.). https://yandex.kz/video/preview/11360734605473979289 Ұжымның әрбір мүшесі өзін маңызды және қажет сезінуі тиіс және бұл жалпы жетістікке қалай ықпал ететінін түсіндіру

СҰРАҚТЫ ТАЛҚЫЛАУ: СЕНІҢ ОЙЫҢЫЗША, ӘР МҮШЕНІҢ ӨЗІН КОМАНДАНЫҢ ІШІНДЕ СЕЗІНУІ НЕЛІКТЕН МАҢЫЗДЫ? КОМАНДА БОЛЫП СҰРАҚҚА ЖАУАП ЖА

7 слайд
СҰРАҚТЫ ТАЛҚЫЛАУ: СЕНІҢ ОЙЫҢЫЗША, ӘР МҮШЕНІҢ ӨЗІН КОМАНДАНЫҢ ІШІНДЕ СЕЗІНУІ НЕЛІКТЕН МАҢЫЗДЫ? КОМАНДА БОЛЫП СҰРАҚҚА ЖАУАП ЖАЗЫҢДАР. Практикалық бөлім https://flippity.net/rp.php?c= Нұрасыл,Елдар,Дамир,Жарасым,Бейбіт,Айдина,Гүлжан, Ақерке,Дана,Бегайым,Гүлсезім,Гүлбақыт& t=Random%20Name%20Picker

7 слайд

СҰРАҚТЫ ТАЛҚЫЛАУ: СЕНІҢ ОЙЫҢЫЗША, ӘР МҮШЕНІҢ ӨЗІН КОМАНДАНЫҢ ІШІНДЕ СЕЗІНУІ НЕЛІКТЕН МАҢЫЗДЫ? КОМАНДА БОЛЫП СҰРАҚҚА ЖАУАП ЖАЗЫҢДАР. Практикалық бөлім https://flippity.net/rp.php?c= Нұрасыл,Елдар,Дамир,Жарасым,Бейбіт,Айдина,Гүлжан, Ақерке,Дана,Бегайым,Гүлсезім,Гүлбақыт& t=Random%20Name%20Picker

КЕЙС ЖАҒДАЯТТАРДЫ ШЕШУ ОЛ КІМ? СЫНЫПТАҒЫ ОРНЫ ҚАНДАЙ? Командада барлығының орны бар Это изображение, автор: Неизвестный авт

8 слайд
КЕЙС ЖАҒДАЯТТАРДЫ ШЕШУ ОЛ КІМ? СЫНЫПТАҒЫ ОРНЫ ҚАНДАЙ? Командада барлығының орны бар Это изображение, автор: Неизвестный автор, лицензия: CC BY-SA

8 слайд

КЕЙС ЖАҒДАЯТТАРДЫ ШЕШУ ОЛ КІМ? СЫНЫПТАҒЫ ОРНЫ ҚАНДАЙ? Командада барлығының орны бар Это изображение, автор: Неизвестный автор, лицензия: CC BY-SA

Рөлдік ойын  - Оқушыларды жұпқа бөлеміз. https://flippity.net/rp.php?c= Нұрасыл,Елдар,Дамир,Жарасым,Бейбіт,Айдина,Гүлжан,Ақерк

9 слайд
Рөлдік ойын  - Оқушыларды жұпқа бөлеміз. https://flippity.net/rp.php?c= Нұрасыл,Елдар,Дамир,Жарасым,Бейбіт,Айдина,Гүлжан,Ақерке,Дана,Бегай ым,Гүлсезім,Гүлбақыт& t=Random%20Name%20Picker  - Әр жұпқа ұжымның екі мүшесінің рөлін ойнауды ұсынамыз, олардың біреуі топқа кірмейді және топтан шығарылады, ал екіншісі оны қосуға және қолдауға тырысады.  - Ойыннан кейін оқушылардан сынып жұмысына және сынып атмосферасына қосылу немесе қосылмау қандай әсер ететіні туралы өз ойларымен бөлісіңдер.

9 слайд

Рөлдік ойын  - Оқушыларды жұпқа бөлеміз. https://flippity.net/rp.php?c= Нұрасыл,Елдар,Дамир,Жарасым,Бейбіт,Айдина,Гүлжан,Ақерке,Дана,Бегай ым,Гүлсезім,Гүлбақыт& t=Random%20Name%20Picker  - Әр жұпқа ұжымның екі мүшесінің рөлін ойнауды ұсынамыз, олардың біреуі топқа кірмейді және топтан шығарылады, ал екіншісі оны қосуға және қолдауға тырысады.  - Ойыннан кейін оқушылардан сынып жұмысына және сынып атмосферасына қосылу немесе қосылмау қандай әсер ететіні туралы өз ойларымен бөлісіңдер.

Рефлексия «Достық Планетасы" панелі» Үстелде сізде парақшалар (кішкентай адамдар) жатыр. Мен сендерден оларға сыныптағы өзіңн

10 слайд
Рефлексия «Достық Планетасы" панелі» Үстелде сізде парақшалар (кішкентай адамдар) жатыр. Мен сендерден оларға сыныптағы өзіңнің маңызды орныңды дәлелдеп жазуларыңды сұраймын. - Ал енді біз бұл адамдарды біздің сыныпты бейнелейтін планетаның айналасына бекітеміз. Ал мен сендердің әрқайсыларыңыз шынайы, адал дос тауып қана қоймай, сондай бола алады деп үміттенемін. "Достық планетасы" ұжымдық панносы. (Тақтадағы жұмыс).

10 слайд

Рефлексия «Достық Планетасы" панелі» Үстелде сізде парақшалар (кішкентай адамдар) жатыр. Мен сендерден оларға сыныптағы өзіңнің маңызды орныңды дәлелдеп жазуларыңды сұраймын. - Ал енді біз бұл адамдарды біздің сыныпты бейнелейтін планетаның айналасына бекітеміз. Ал мен сендердің әрқайсыларыңыз шынайы, адал дос тауып қана қоймай, сондай бола алады деп үміттенемін. "Достық планетасы" ұжымдық панносы. (Тақтадағы жұмыс).

II. Жобалық қызмет. Ұйымдастыру және бақылау. Сабақ кезінде: 1.Әр топ өз жобасының барысы, жетістіктері, туындаған қиындықтар

11 слайд
II. Жобалық қызмет. Ұйымдастыру және бақылау. Сабақ кезінде: 1.Әр топ өз жобасының барысы, жетістіктері, туындаған қиындықтары және олармен қалай күресетіні туралы әңгімелейді. 4-сыныппен өткізілетін іс-шаралар тақырыбы мен форматын бекіту. 2.Сынып оқушылары жобаларды талдайды, кері байланыс береді. 3.4-сыныптағы тәлімгерліктің алдын-ала қорытындыларын шығару: командадағы атмосфераның қалай өзгергенін (8-сынып+4-сынып), "Ұжымда барлығына орын бар" қағидаты қалай орындалатынын талдаңыз. Үй тапсырмасы (сабақтан кейін) Төртінші сынып оқушыларымен кездесу кезінде оқушылардан жобада маңызды болған кезде, команданың әр мүшесі өзін қосулы, сұранысқа ие және жайлы сезінген кезде мысалдар келтіруді сұраңыз.

11 слайд

II. Жобалық қызмет. Ұйымдастыру және бақылау. Сабақ кезінде: 1.Әр топ өз жобасының барысы, жетістіктері, туындаған қиындықтары және олармен қалай күресетіні туралы әңгімелейді. 4-сыныппен өткізілетін іс-шаралар тақырыбы мен форматын бекіту. 2.Сынып оқушылары жобаларды талдайды, кері байланыс береді. 3.4-сыныптағы тәлімгерліктің алдын-ала қорытындыларын шығару: командадағы атмосфераның қалай өзгергенін (8-сынып+4-сынып), "Ұжымда барлығына орын бар" қағидаты қалай орындалатынын талдаңыз. Үй тапсырмасы (сабақтан кейін) Төртінші сынып оқушыларымен кездесу кезінде оқушылардан жобада маңызды болған кезде, команданың әр мүшесі өзін қосулы, сұранысқа ие және жайлы сезінген кезде мысалдар келтіруді сұраңыз.

12 слайд

12 слайд

ҚАЙЫРЫЛЫМДЫҚ ЖӘРМЕҢКЕ ҰЖЫМНЫҢ КҮШІ ЖОБАСЫ 8-СЫНЫП

13 слайд
ҚАЙЫРЫЛЫМДЫҚ ЖӘРМЕҢКЕ ҰЖЫМНЫҢ КҮШІ ЖОБАСЫ 8-СЫНЫП

13 слайд

ҚАЙЫРЫЛЫМДЫҚ ЖӘРМЕҢКЕ ҰЖЫМНЫҢ КҮШІ ЖОБАСЫ 8-СЫНЫП

25 Сәуір 2025
376
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі