Материалдар / Достық пен бірлік ынтымақ негізі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Достық пен бірлік ынтымақ негізі

Материал туралы қысқаша түсінік
Өзін-өзі тану оқытушыларына, студенттерге, оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Сәуір 2020
1416
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Тобы: Пәні: Өзін өзі тану Оқытушы: Қыдырбаева Р.А.

1 слайд
САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Тобы: Пәні: Өзін өзі тану Оқытушы: Қыдырбаева Р.А.

1 слайд

САБАҚ ТАҚЫРЫБЫ: Тобы: Пәні: Өзін өзі тану Оқытушы: Қыдырбаева Р.А.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ : Білімділік: Оқушылардың достық сезімі туралы білім деңгейін кеңейту,достық, сыйластық туралы пікірле

2 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ : Білімділік: Оқушылардың достық сезімі туралы білім деңгейін кеңейту,достық, сыйластық туралы пікірлесе отырып, оқушылар арасында достық сезім қалыптастыру. Дамытушылық: Досқа деген талғам, танымдарын шыңдау, ой-өрісінтерін кеңейтіп, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Дос болуды, достарын тани білуге, достық қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

2 слайд

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ : Білімділік: Оқушылардың достық сезімі туралы білім деңгейін кеңейту,достық, сыйластық туралы пікірлесе отырып, оқушылар арасында достық сезім қалыптастыру. Дамытушылық: Досқа деген талғам, танымдарын шыңдау, ой-өрісінтерін кеңейтіп, шығармашылық қабілеттерін дамыту. Тәрбиелік: Дос болуды, достарын тани білуге, достық қарым-қатынас жасауға тәрбиелеу.

3 слайд

3 слайд

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: «ШАТТЫҚ» ШЕҢБЕРІ 10 МИНУТ Музыка әуенімен оқушылар ауд

4 слайд
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: «ШАТТЫҚ» ШЕҢБЕРІ 10 МИНУТ   Музыка әуенімен оқушылар аудитория кіріп, орындықтарының қасына тұрады. Оқытушының сөзі: Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру, жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру. Оқушыларды топқа болу, топқа ат қою. 1-топ «Адалдық» тобы, 2-топ «Сенімділік» тобы, 3-топ «Жауапкершілік» тобы   -Қане, бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап, достарымызбен бірге «Шаттық» шеңберін құрайық. Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық, жылулық шеңбері деп атаймыз? - Қалай ойлайсыздар? Шеңберге тұрудың үлкен қасиеті бар. Шеңберіміз-көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай алуға үйренеміз. Міне сондықтан да бұл шеңберді жылулық, шаттық шеңбері деп атаймыз.   -Амансың ба, күн ! ( қолымызды жоғары көтереміз) -Амансың ба, дос ( қолымызбен қатар тұрған көршімізді көрсетеміз) -Амансың ба, ғасыр! -Амансың ба әлем! ( қол ұстасамыз және қолымызды жоғары көтереміз) -Баршаға амандық!

4 слайд

САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ: «ШАТТЫҚ» ШЕҢБЕРІ 10 МИНУТ   Музыка әуенімен оқушылар аудитория кіріп, орындықтарының қасына тұрады. Оқытушының сөзі: Оқушылармен амандасу, сабаққа дайындықтарын тексеру, жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру. Оқушыларды топқа болу, топқа ат қою. 1-топ «Адалдық» тобы, 2-топ «Сенімділік» тобы, 3-топ «Жауапкершілік» тобы   -Қане, бәріміз бір-біріміздің қолымыздан ұстап, достарымызбен бірге «Шаттық» шеңберін құрайық. Осы дөңгелек шеңберді неге шаттық, жылулық шеңбері деп атаймыз? - Қалай ойлайсыздар? Шеңберге тұрудың үлкен қасиеті бар. Шеңберіміз-көктегі жылу беретін күн сияқты дөңгелек. Шеңберге тұрып, бір-бірімізді жақсы көре аламыз, жақсылық пен жылулығымызды сыйлай алуға үйренеміз. Міне сондықтан да бұл шеңберді жылулық, шаттық шеңбері деп атаймыз.   -Амансың ба, күн ! ( қолымызды жоғары көтереміз) -Амансың ба, дос ( қолымызбен қатар тұрған көршімізді көрсетеміз) -Амансың ба, ғасыр! -Амансың ба әлем! ( қол ұстасамыз және қолымызды жоғары көтереміз) -Баршаға амандық!

Жаңа ақпарат 5 минут Оқытушының сөзі: Дүние достарменен жән

5 слайд
Жаңа ақпарат 5 минут   Оқытушының сөзі: Дүние достарменен жәнәттайсың, Оларсыз күйзелер жан, таң атпай шын. Мәңгіден жарастырып жан біткенді, О, достық көкке ұшырар қанаттайсың! Шын достық жаздың жібек самалындай, Жалғанда жұлдыз бар ма жанар мұндай? Жаныңды жылытатын шуағымен, Бірліктің берік мәңгі қамалындай!

5 слайд

Жаңа ақпарат 5 минут   Оқытушының сөзі: Дүние достарменен жәнәттайсың, Оларсыз күйзелер жан, таң атпай шын. Мәңгіден жарастырып жан біткенді, О, достық көкке ұшырар қанаттайсың! Шын достық жаздың жібек самалындай, Жалғанда жұлдыз бар ма жанар мұндай? Жаныңды жылытатын шуағымен, Бірліктің берік мәңгі қамалындай!

. Оқып үйренейік ( топтық жұмыс) 15 минут Мәтін оқу. (оқулықпен жұмыс) 3 топ үш мәтінді оқып,

6 слайд
. Оқып үйренейік ( топтық жұмыс) 15 минут Мәтін оқу. (оқулықпен жұмыс) 3 топ үш мәтінді оқып, талқылайды мәтін алдын –ала берілді «Адалдық» тобына «Дос таңдау туралы» мәтіні (153 – 154 бет ) «Жауапкершілік» тобына «Дұшпаннан қалай құтылу туралы» мәтіні ( 154-157 бет ) «Сенімділік» тобына «Дос» мәтіні (149 – 152 бет ). (сахналық көрініс)  

6 слайд

. Оқып үйренейік ( топтық жұмыс) 15 минут Мәтін оқу. (оқулықпен жұмыс) 3 топ үш мәтінді оқып, талқылайды мәтін алдын –ала берілді «Адалдық» тобына «Дос таңдау туралы» мәтіні (153 – 154 бет ) «Жауапкершілік» тобына «Дұшпаннан қалай құтылу туралы» мәтіні ( 154-157 бет ) «Сенімділік» тобына «Дос» мәтіні (149 – 152 бет ). (сахналық көрініс)  

Жұмбақ: Бірде төмен, бірде кейін, жоғары, Сөз сөйлесең қозғалыста болады. (Тіл) Дәйек с

7 слайд
Жұмбақ: Бірде төмен, бірде кейін, жоғары, Сөз сөйлесең қозғалыста болады. (Тіл) Дәйек сөзбен жұмыс 5 минут

7 слайд

Жұмбақ: Бірде төмен, бірде кейін, жоғары, Сөз сөйлесең қозғалыста болады. (Тіл) Дәйек сөзбен жұмыс 5 минут

. Ойланайық, пікірлесейік 7-8 минут Пікірлесуге арналған сұрақтар : 1. «Досы көпті жау алмайды

8 слайд
. Ойланайық, пікірлесейік 7-8 минут Пікірлесуге арналған сұрақтар : 1. «Досы көпті жау алмайды» дегенді қалай түсінесіздер ? 2. Сіздің өміріңізде шын достықты дәлелдейтін қандай жағдайлар болды? 3. Ұлы Абайдың «Досы жоқпен сырлас, досы көппен сыйлас » деген ойының ақиқаттығына мысал келтіре аласыз ба? 4. Нағыз достық, нағыз шынайы махаббат кез келген адамның өмірінде кездесе бермейді деген пікір бар. Осы пікірге сіздің ойыңыз қалай? 5. Достықтың арты махаббатқа айналуы мүмкін бе?

8 слайд

. Ойланайық, пікірлесейік 7-8 минут Пікірлесуге арналған сұрақтар : 1. «Досы көпті жау алмайды» дегенді қалай түсінесіздер ? 2. Сіздің өміріңізде шын достықты дәлелдейтін қандай жағдайлар болды? 3. Ұлы Абайдың «Досы жоқпен сырлас, досы көппен сыйлас » деген ойының ақиқаттығына мысал келтіре аласыз ба? 4. Нағыз достық, нағыз шынайы махаббат кез келген адамның өмірінде кездесе бермейді деген пікір бар. Осы пікірге сіздің ойыңыз қалай? 5. Достықтың арты махаббатқа айналуы мүмкін бе?

Шығармашылық жұмыс (сергіту )10 минут Жаттығу. « Дос іздеймін » Жаттығуд

9 слайд
Шығармашылық жұмыс (сергіту )10 минут   Жаттығу. « Дос іздеймін »   Жаттығудың шарты : оқытушы тегін хабарландырулар жариялайтын ерекше газеттің редакторы рөлін атқарады. Газет «Дос іздеймін» деп аталады.Сіздердің әрқайсысыңыз бұл газетке дос іздейтініңіз жөнінде хабарландыру бере аласыз. Хабарландырулар көркем безендіріліп, басқалардың назарын бірден аударатын жағын ойластырғаныңыз жөн. Берілген уақыт өткенде оқытушы хабарландыруларды қабырғаларға іліп қоюды өтінеді. Оларға аты-жөндеріңізді жазбайсыздар.Топ мүшелері хабарландырулармен үнсіз жүріп танысады.Әркім өзіне ұнаған хабарландыруға қызыл түсті дөңгелек салуы керек. Таңдаудың санын үшке дейін шектеуге болады. Енді хабарландыру жазылған қағаздарды алса болады.Сіздің хабарландыруыңызды қанша адам таңдаған екен? Шеңбер бойынша әркім қанша дөңгелекке ие болғанын айтсын.  

9 слайд

Шығармашылық жұмыс (сергіту )10 минут   Жаттығу. « Дос іздеймін »   Жаттығудың шарты : оқытушы тегін хабарландырулар жариялайтын ерекше газеттің редакторы рөлін атқарады. Газет «Дос іздеймін» деп аталады.Сіздердің әрқайсысыңыз бұл газетке дос іздейтініңіз жөнінде хабарландыру бере аласыз. Хабарландырулар көркем безендіріліп, басқалардың назарын бірден аударатын жағын ойластырғаныңыз жөн. Берілген уақыт өткенде оқытушы хабарландыруларды қабырғаларға іліп қоюды өтінеді. Оларға аты-жөндеріңізді жазбайсыздар.Топ мүшелері хабарландырулармен үнсіз жүріп танысады.Әркім өзіне ұнаған хабарландыруға қызыл түсті дөңгелек салуы керек. Таңдаудың санын үшке дейін шектеуге болады. Енді хабарландыру жазылған қағаздарды алса болады.Сіздің хабарландыруыңызды қанша адам таңдаған екен? Шеңбер бойынша әркім қанша дөңгелекке ие болғанын айтсын.  

Достықтың түрлеріне байланысты алдын-ала берілген тапсырма бойынша сахналық көріністер.

10 слайд
Достықтың түрлеріне байланысты алдын-ала берілген тапсырма бойынша сахналық көріністер. Жағдаяттарды талдау ( ситуациялық жағдайлар) 5-7минут

10 слайд

Достықтың түрлеріне байланысты алдын-ала берілген тапсырма бойынша сахналық көріністер. Жағдаяттарды талдау ( ситуациялық жағдайлар) 5-7минут

Тапсырма 5 минут « Жалғасын тап» (оқытушы достыққа байланысты мақалдардың жартысын оқиды, оқуш

11 слайд
Тапсырма 5 минут   « Жалғасын тап» (оқытушы достыққа байланысты мақалдардың жартысын оқиды, оқушылар жалғастыру керек).  

11 слайд

Тапсырма 5 минут   « Жалғасын тап» (оқытушы достыққа байланысты мақалдардың жартысын оқиды, оқушылар жалғастыру керек).  

1. Дос егіз - 2. Екі жақсы қосылса, өлгенше дос болады , …. 3. Тектімен достас, …. 4. Басыңды дауға

12 слайд
1. Дос егіз -   2. Екі жақсы қосылса, өлгенше дос болады , ….   3. Тектімен достас, ….   4. Басыңды дауға берсең де, ….   5. Біреу жаныңа жолдас, ….   6. Досы көпті жау алмайды, …..   7. Досы көптің жаны семіреді , …..   8. Досыңның үйі – өз үйің, …..   9. Доссыз адам - …..   10. Дос көбейсе – …..

12 слайд

1. Дос егіз -   2. Екі жақсы қосылса, өлгенше дос болады , ….   3. Тектімен достас, ….   4. Басыңды дауға берсең де, ….   5. Біреу жаныңа жолдас, ….   6. Досы көпті жау алмайды, …..   7. Досы көптің жаны семіреді , …..   8. Досыңның үйі – өз үйің, …..   9. Доссыз адам - …..   10. Дос көбейсе – …..

НАЗАР АУДАРЫҢДАР 10 МИНУТ Оқытушының сөзі : -Бүгінгі сабақтан қанд

13 слайд
НАЗАР АУДАРЫҢДАР 10 МИНУТ Оқытушының сөзі :   -Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? -Достықтың қандай түрлерін білесіздер? (кластер құру) -Бүгінгі сабаққа барлықтарыңыз да жақсы қатыстыңыздар.   Досым саған сенемін, сеніп өтем! Жолы бөтен демеймін, жөні бөтен, Достық деген-адамның көрігі екен, Достық деген-ақылдың серігі екен. ( М.Мақатаев)    

13 слайд

НАЗАР АУДАРЫҢДАР 10 МИНУТ Оқытушының сөзі :   -Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңыздар? -Достықтың қандай түрлерін білесіздер? (кластер құру) -Бүгінгі сабаққа барлықтарыңыз да жақсы қатыстыңыздар.   Досым саған сенемін, сеніп өтем! Жолы бөтен демеймін, жөні бөтен, Достық деген-адамның көрігі екен, Достық деген-ақылдың серігі екен. ( М.Мақатаев)    

ЖҮРЕКТЕН – ЖҮРЕККЕ 10-12 МИНУТ . «Д осты қ ағаш ы н а» оқ уш ы лар өздерін ің достары н а деген тілек терін ж

14 слайд
ЖҮРЕКТЕН – ЖҮРЕККЕ 10-12 МИНУТ . «Д осты қ ағаш ы н а» оқ уш ы лар өздерін ің достары н а деген тілек терін ж азы п іледі. Б арлы ғы ортаға тұры п бір- бірлерін е ж ақ сы тілек тер ай ты п сабақ ты аяқ тай ды . Ү н тасп аға қ осы лы п бәрі бірге к өң ілді ән ш ы рқ ай ды . «Д ос туралы ж ы р» ән ім ен сабақ ты аяқ тай м ы з.  

14 слайд

ЖҮРЕКТЕН – ЖҮРЕККЕ 10-12 МИНУТ . «Д осты қ ағаш ы н а» оқ уш ы лар өздерін ің достары н а деген тілек терін ж азы п іледі. Б арлы ғы ортаға тұры п бір- бірлерін е ж ақ сы тілек тер ай ты п сабақ ты аяқ тай ды . Ү н тасп аға қ осы лы п бәрі бірге к өң ілді ән ш ы рқ ай ды . «Д ос туралы ж ы р» ән ім ен сабақ ты аяқ тай м ы з.  

Назарларыңызға рахмет!

15 слайд
Назарларыңызға рахмет!

15 слайд

Назарларыңызға рахмет!