Материалдар / Дүние жүзі тарихы пәні Курсқа кіріспе

Дүние жүзі тарихы пәні Курсқа кіріспе

Материал туралы қысқаша түсінік
тарих пәні мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2018
610
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тайпаков Сабыргали Бакытгалиевич А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі тарих пәнінің мұғалімі Сынып: 8 Бөлі

1 слайд
Тайпаков Сабыргали Бакытгалиевич А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі тарих пәнінің мұғалімі Сынып: 8 Бөлім атауы: Жаңа заманның басталуы. Сабақтың тақырыбы : Курсқа кіріспе Оқу мақсаты: 8.4.2.3. дүние жүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану; 8.1.1.1. – «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» /пролетариат/ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану 1 .«Жаңа заман» ұғымын анықтайды, сипаттайды 2.«капитал»,«буржуазия», «пролетариат» ұғымдарын қолданады, ажыратады, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіреді; . 3. Жаңа заман ұғымдарын орта ғасыр ұғымдарымен салыстырады, талдайдыСабақтың мақсаттары

1 слайд

Тайпаков Сабыргали Бакытгалиевич А.Тихоненко атындағы орта жалпы білім беретін мектебі тарих пәнінің мұғалімі Сынып: 8 Бөлім атауы: Жаңа заманның басталуы. Сабақтың тақырыбы : Курсқа кіріспе Оқу мақсаты: 8.4.2.3. дүние жүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттау үшін «жаңа заман» ұғымын қолдану; 8.1.1.1. – «капитал», «буржуазия», «жұмысшы табы» /пролетариат/ ұғымдарын қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіру үшін қолдану 1 .«Жаңа заман» ұғымын анықтайды, сипаттайды 2.«капитал»,«буржуазия», «пролетариат» ұғымдарын қолданады, ажыратады, қоғамның әлеуметтік құрылымын түсіндіреді; . 3. Жаңа заман ұғымдарын орта ғасыр ұғымдарымен салыстырады, талдайдыСабақтың мақсаттары

Белсенді оқу әдістері « Пазл» әдісі. «Сұрақты қағып ал» әдісі «Адасқан әріптер» әдісі «Ойлан,жүптас, бөліс » әдісі Жаңа са

2 слайд
Белсенді оқу әдістері « Пазл» әдісі. «Сұрақты қағып ал» әдісі «Адасқан әріптер» әдісі «Ойлан,жүптас, бөліс » әдісі Жаңа сабақ басталар алдында суретті құрастырып, сипаттама береді Алдыңғы білімді тексеру,толықтыру Мәтінмен танысып, топтық жұмыс жасайды.Жаңа сабақты меңгерту Дүние жүзі тарихының жаңа кезеңіне тән ұғымдарды орта ғасырлар тарихының ұғымдарымен салыстырады .«Венн диаграммасы Жаңа терминдерді тауып, анықтамасымен сәйкестендіреді Мәтінмен танысып, топтық жұмыс жасайды.Жаңа сабақты меңгерту Жаңа сабақтың ұғымдарын меңгергендерін тексеру «Екі жақты күнделік» әдісіС абақт ы ң басы С абақт ы ң орт асы С абақт ы ң соңы Білу, т үсіну Қолдану, талдау

2 слайд

Белсенді оқу әдістері « Пазл» әдісі. «Сұрақты қағып ал» әдісі «Адасқан әріптер» әдісі «Ойлан,жүптас, бөліс » әдісі Жаңа сабақ басталар алдында суретті құрастырып, сипаттама береді Алдыңғы білімді тексеру,толықтыру Мәтінмен танысып, топтық жұмыс жасайды.Жаңа сабақты меңгерту Дүние жүзі тарихының жаңа кезеңіне тән ұғымдарды орта ғасырлар тарихының ұғымдарымен салыстырады .«Венн диаграммасы Жаңа терминдерді тауып, анықтамасымен сәйкестендіреді Мәтінмен танысып, топтық жұмыс жасайды.Жаңа сабақты меңгерту Жаңа сабақтың ұғымдарын меңгергендерін тексеру «Екі жақты күнделік» әдісіС абақт ы ң басы С абақт ы ң орт асы С абақт ы ң соңы Білу, т үсіну Қолдану, талдау

С а р а л а у ә д і с т е р і Дереккөздер бойынша саралау Қиын сөздердің мағынасын ашуда дереккөздермен жұмыс істейді , кей

3 слайд
С а р а л а у ә д і с т е р і Дереккөздер бойынша саралау Қиын сөздердің мағынасын ашуда дереккөздермен жұмыс істейді , кей оқушылар ресурс,не ғаламтордан дерек пайдалану мүмкін) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Диалог және қолдау көрсету Кейбір оқушылар тапсырманы орындау барысында нақты көмекті қажет ететіндіктен, мәтіннен диалогқа қатысты сөз орамдарын ұсынамын Таңдау бойынша саралау Оқушылар өзі үшін қызықты, өз мүмкіндігіне сай тапсырманы таңдай алады. Тапсырманы саралау Сабақ мақсатына сай тапсырмаларды беремін.Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша күрделі тапсырма беру.Қиналған оқушыларды үнемі назарымда ұстаймын.

3 слайд

С а р а л а у ә д і с т е р і Дереккөздер бойынша саралау Қиын сөздердің мағынасын ашуда дереккөздермен жұмыс істейді , кей оқушылар ресурс,не ғаламтордан дерек пайдалану мүмкін) «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі Диалог және қолдау көрсету Кейбір оқушылар тапсырманы орындау барысында нақты көмекті қажет ететіндіктен, мәтіннен диалогқа қатысты сөз орамдарын ұсынамын Таңдау бойынша саралау Оқушылар өзі үшін қызықты, өз мүмкіндігіне сай тапсырманы таңдай алады. Тапсырманы саралау Сабақ мақсатына сай тапсырмаларды беремін.Қабілеті жоғары оқушыларға қосымша күрделі тапсырма беру.Қиналған оқушыларды үнемі назарымда ұстаймын.

Критериалды бағалау БК.-«Жаңа заман», «капитал», «буржуазия», «пролетариат» ұғымдарын анықтайды, сәйкестендіреді, дүние жүзі та

4 слайд
Критериалды бағалау БК.-«Жаңа заман», «капитал», «буржуазия», «пролетариат» ұғымдарын анықтайды, сәйкестендіреді, дүние жүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттайды. - Дүние жүзі тарихының жаңа кезеңіне тән ұғымдарды орта ғасырлар тарихының ұғымдарымен салыстырады «Ой қозғау» әдісі«Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі «Семантикалық карта» әдісі Кері байланыс ҚБ " Жұлдызшалар" арқылы бағалауБК. Мәтінмен танысады «Жаңа заман» ұғымын анықтайды, түсіндіреді Дескриптор - - Жаңа заман мен орта ғасырларды салыстыра алады Айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады . -ҚБ. «Шапалақ» әдісі Дескриптор - Зат есімнің орнына сан есімді қолданып,бес сөйлем құрайды. -Өз ойларымен дәлелдейді. “ Қол шапалақтау ” әдісі “ Бас бармақ” әдісі

4 слайд

Критериалды бағалау БК.-«Жаңа заман», «капитал», «буржуазия», «пролетариат» ұғымдарын анықтайды, сәйкестендіреді, дүние жүзі тарихының жаңа кезеңін сипаттайды. - Дүние жүзі тарихының жаңа кезеңіне тән ұғымдарды орта ғасырлар тарихының ұғымдарымен салыстырады «Ой қозғау» әдісі«Ойлан- жұптас- бөліс» әдісі «Семантикалық карта» әдісі Кері байланыс ҚБ " Жұлдызшалар" арқылы бағалауБК. Мәтінмен танысады «Жаңа заман» ұғымын анықтайды, түсіндіреді Дескриптор - - Жаңа заман мен орта ғасырларды салыстыра алады Айырмашылығы мен ұқсастығын ажырата алады . -ҚБ. «Шапалақ» әдісі Дескриптор - Зат есімнің орнына сан есімді қолданып,бес сөйлем құрайды. -Өз ойларымен дәлелдейді. “ Қол шапалақтау ” әдісі “ Бас бармақ” әдісі

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар. Нені үйрендім? Оқу мақсатынан сабақ мақсатын шығаруды, саралау

5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар. Нені үйрендім? Оқу мақсатынан сабақ мақсатын шығаруды, саралау әдістері арқылы мақсатқа қол жеткізуді, қалыптастырушы бағалау арқылы оқуды қолдауды. Нені өзгерттім? Сабақты жоспарлауда әріптестерімнің және тренердің кері байланысы мен үшін өте құнды болды. Сабақты жоспарлауда тренер мен әріптестерімнің ұсынысына сүйене отырып, сабақтың мақсатына өзгеріс енгіздім. Сол мақсатқа сай тапсырмаларыма өзгеріс енгіздім. Нені жетілдіремін? Болашақта сабақты жоспарлауда белсенді оқу тәсілдерін, саралау тәсілдерін тиімді қолдануды жетілдіремін.

5 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар. Нені үйрендім? Оқу мақсатынан сабақ мақсатын шығаруды, саралау әдістері арқылы мақсатқа қол жеткізуді, қалыптастырушы бағалау арқылы оқуды қолдауды. Нені өзгерттім? Сабақты жоспарлауда әріптестерімнің және тренердің кері байланысы мен үшін өте құнды болды. Сабақты жоспарлауда тренер мен әріптестерімнің ұсынысына сүйене отырып, сабақтың мақсатына өзгеріс енгіздім. Сол мақсатқа сай тапсырмаларыма өзгеріс енгіздім. Нені жетілдіремін? Болашақта сабақты жоспарлауда белсенді оқу тәсілдерін, саралау тәсілдерін тиімді қолдануды жетілдіремін.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ