Материалдар / "Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Мамыр 2019
1977
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Оқу мақсаттары: 7.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Оқу мақсаттары: 7.6.1.2. Қазақстандық коспонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды Сабақтың мақсаты: Дүниежүзі елдерінің ішінде Қазақстанның географиялық жағдайын компоненттеріне байланысты анықтау

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Оқу мақсаттары: 7.6.1.2. Қазақстандық коспонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды Сабақтың мақсаты: Дүниежүзі елдерінің ішінде Қазақстанның географиялық жағдайын компоненттеріне байланысты анықтау

Бағалау критерийлері Оқушы кескін картаға елдерді түсіре алады, компоненттеріне байланысты топтастыра алады. Қазақстанның ге

2 слайд
Бағалау критерийлері Оқушы кескін картаға елдерді түсіре алады, компоненттеріне байланысты топтастыра алады. Қазақстанның географиялық орнын анықтайды Тілдік мақсаттар Оқушы сабақ барысында географиялық тұрғыдан елдердің орналасуын түсіндіреді физикалық географиялық терминдердің мағынасын түсіндіріп өмірде пайдалана алады Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарын негіздей отыра ұлттық бірлікке, бейбітшілікке баулуға, азаматтық жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу. Патриоттық сезімге тәрбиелеу

2 слайд

Бағалау критерийлері Оқушы кескін картаға елдерді түсіре алады, компоненттеріне байланысты топтастыра алады. Қазақстанның географиялық орнын анықтайды Тілдік мақсаттар Оқушы сабақ барысында географиялық тұрғыдан елдердің орналасуын түсіндіреді физикалық географиялық терминдердің мағынасын түсіндіріп өмірде пайдалана алады Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарын негіздей отыра ұлттық бірлікке, бейбітшілікке баулуға, азаматтық жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу. Патриоттық сезімге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс Тарих пәні арқылы елдердің орналасу тарихына білу, биология географиялық аймақтардың табиғи ерекшелігін а

3 слайд
Пәнаралық байланыс Тарих пәні арқылы елдердің орналасу тарихына білу, биология географиялық аймақтардың табиғи ерекшелігін анықтау Алдыңғы білім Дүнежүзі елдері туралы және саяси әкімшілік картамен жұмыс істеу біледі.

3 слайд

Пәнаралық байланыс Тарих пәні арқылы елдердің орналасу тарихына білу, биология географиялық аймақтардың табиғи ерекшелігін анықтау Алдыңғы білім Дүнежүзі елдері туралы және саяси әкімшілік картамен жұмыс істеу біледі.

Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілетіне қарай карта арқылы білімдерін қолдану.  1. Карта бойынша Қазақстан

4 слайд
Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілетіне қарай карта арқылы білімдерін қолдану.  1. Карта бойынша Қазақстанның жер шарындағы орны, қай материкте орналасқанын, қандай елдермен шекаралас екенін анықтайды.  2. Шеткі нүктелерін табу, батыстан шығысқа – солтүстік пен оңтүстіктің қашықтығын анықтайды.  3. Табиғи ерекшеліктеріне қарай айырмашылығын анықтайды. Белсенді оқу арқылы тапқан ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімін есте сақтап, өмірде қолдана алады.  Алматыдан Астанаға келген жолаушы неге жылы киім алу керек?  Ақтау қаласынан Өскеменге дейінгі ара қашықтықты анықтап не өзгергенін түсіндір.  Астана ЭКСПО -2017 көрмесіне көршілес қандай елдер келеді?

4 слайд

Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілетіне қарай карта арқылы білімдерін қолдану.  1. Карта бойынша Қазақстанның жер шарындағы орны, қай материкте орналасқанын, қандай елдермен шекаралас екенін анықтайды.  2. Шеткі нүктелерін табу, батыстан шығысқа – солтүстік пен оңтүстіктің қашықтығын анықтайды.  3. Табиғи ерекшеліктеріне қарай айырмашылығын анықтайды. Белсенді оқу арқылы тапқан ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімін есте сақтап, өмірде қолдана алады.  Алматыдан Астанаға келген жолаушы неге жылы киім алу керек?  Ақтау қаласынан Өскеменге дейінгі ара қашықтықты анықтап не өзгергенін түсіндір.  Астана ЭКСПО -2017 көрмесіне көршілес қандай елдер келеді?

Зерттеу әдісі арқылы Қазақстан мен шекаралас елдерді географиялық компоненттеріне байланысты топтастыру.  Су арқылы шекара

5 слайд
Зерттеу әдісі арқылы Қазақстан мен шекаралас елдерді географиялық компоненттеріне байланысты топтастыру.  Су арқылы шекаралас елдерді тауып, кескін картаға түсіріңдер  2. Тау арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсіру  3. Жазықтар арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсір  4. Өзендер байланыстыратын елдерді анықтап кескін картаға түсір  5. Азия материгіне кіретін елдерді анықтап кескін картаға түсір Шығармашылық тәсілі «Мен тілшімін» әдісі. Қазақстан туралы шығармашылық жұмыс жүргізеді. Қазақстанның бүгінгі жетістігі мен болашағы туралы мәлімет жинақтап жұмыс жүргізеді.  Нәтижесінде оқушылар Қазақстанның ЭКСПО көрмесі арқылы әлемге танылғандығын, келген қонақтарға еліміздің экономикалық, мәдени даму жетістіктері жайлы баяндайды.

5 слайд

Зерттеу әдісі арқылы Қазақстан мен шекаралас елдерді географиялық компоненттеріне байланысты топтастыру.  Су арқылы шекаралас елдерді тауып, кескін картаға түсіріңдер  2. Тау арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсіру  3. Жазықтар арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсір  4. Өзендер байланыстыратын елдерді анықтап кескін картаға түсір  5. Азия материгіне кіретін елдерді анықтап кескін картаға түсір Шығармашылық тәсілі «Мен тілшімін» әдісі. Қазақстан туралы шығармашылық жұмыс жүргізеді. Қазақстанның бүгінгі жетістігі мен болашағы туралы мәлімет жинақтап жұмыс жүргізеді.  Нәтижесінде оқушылар Қазақстанның ЭКСПО көрмесі арқылы әлемге танылғандығын, келген қонақтарға еліміздің экономикалық, мәдени даму жетістіктері жайлы баяндайды.

Бағалау критерийлері: Дескриптор балл Оқушы мәтінді пайланып елдерді топтастыра алады Оқушы мәтінді пайдаланып елдерді топтас

6 слайд
Бағалау критерийлері: Дескриптор балл Оқушы мәтінді пайланып елдерді топтастыра алады Оқушы мәтінді пайдаланып елдерді топтастырады 1 Картада бейнелеген нысандарды көрсетеді Картадан бейнелеген нысандарды көрсетеді 1 Карта арқылы зерттеу жүргізеді Карта арқылы зерттеу жүргізеді   1

6 слайд

Бағалау критерийлері: Дескриптор балл Оқушы мәтінді пайланып елдерді топтастыра алады Оқушы мәтінді пайдаланып елдерді топтастырады 1 Картада бейнелеген нысандарды көрсетеді Картадан бейнелеген нысандарды көрсетеді 1 Карта арқылы зерттеу жүргізеді Карта арқылы зерттеу жүргізеді   1