"Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

"Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға әдістемелік көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Оқу мақсаттары: 7.

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Оқу мақсаттары: 7.6.1.2. Қазақстандық коспонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды Сабақтың мақсаты: Дүниежүзі елдерінің ішінде Қазақстанның географиялық жағдайын компоненттеріне байланысты анықтау

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзі елдерінің географиялық жағдайы Оқу мақсаттары: 7.6.1.2. Қазақстандық коспонентті қосымша қамту негізінде елдердің географиялық орнын жоспар бойынша сипаттайды Сабақтың мақсаты: Дүниежүзі елдерінің ішінде Қазақстанның географиялық жағдайын компоненттеріне байланысты анықтау

Бағалау критерийлері Оқушы кескін картаға елдерді түсіре алады, компоненттеріне байланысты топтастыра алады. Қазақстанның ге

#2 слайд
Бағалау критерийлері Оқушы кескін картаға елдерді түсіре алады, компоненттеріне байланысты топтастыра алады. Қазақстанның географиялық орнын анықтайды Тілдік мақсаттар Оқушы сабақ барысында географиялық тұрғыдан елдердің орналасуын түсіндіреді физикалық географиялық терминдердің мағынасын түсіндіріп өмірде пайдалана алады Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарын негіздей отыра ұлттық бірлікке, бейбітшілікке баулуға, азаматтық жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу. Патриоттық сезімге тәрбиелеу

2 слайд

Бағалау критерийлері Оқушы кескін картаға елдерді түсіре алады, компоненттеріне байланысты топтастыра алады. Қазақстанның географиялық орнын анықтайды Тілдік мақсаттар Оқушы сабақ барысында географиялық тұрғыдан елдердің орналасуын түсіндіреді физикалық географиялық терминдердің мағынасын түсіндіріп өмірде пайдалана алады Құндылықтарға баулу «Мәңгілік Ел» ұлттық идеясының құндылықтарын негіздей отыра ұлттық бірлікке, бейбітшілікке баулуға, азаматтық жауапкершілікке, ынтымақтастыққа баулу. Патриоттық сезімге тәрбиелеу

Пәнаралық байланыс Тарих пәні арқылы елдердің орналасу тарихына білу, биология географиялық аймақтардың табиғи ерекшелігін а

#3 слайд
Пәнаралық байланыс Тарих пәні арқылы елдердің орналасу тарихына білу, биология географиялық аймақтардың табиғи ерекшелігін анықтау Алдыңғы білім Дүнежүзі елдері туралы және саяси әкімшілік картамен жұмыс істеу біледі.

3 слайд

Пәнаралық байланыс Тарих пәні арқылы елдердің орналасу тарихына білу, биология географиялық аймақтардың табиғи ерекшелігін анықтау Алдыңғы білім Дүнежүзі елдері туралы және саяси әкімшілік картамен жұмыс істеу біледі.

Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілетіне қарай карта арқылы білімдерін қолдану.  1. Карта бойынша Қазақстан

#4 слайд
Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілетіне қарай карта арқылы білімдерін қолдану.  1. Карта бойынша Қазақстанның жер шарындағы орны, қай материкте орналасқанын, қандай елдермен шекаралас екенін анықтайды.  2. Шеткі нүктелерін табу, батыстан шығысқа – солтүстік пен оңтүстіктің қашықтығын анықтайды.  3. Табиғи ерекшеліктеріне қарай айырмашылығын анықтайды. Белсенді оқу арқылы тапқан ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімін есте сақтап, өмірде қолдана алады.  Алматыдан Астанаға келген жолаушы неге жылы киім алу керек?  Ақтау қаласынан Өскеменге дейінгі ара қашықтықты анықтап не өзгергенін түсіндір.  Астана ЭКСПО -2017 көрмесіне көршілес қандай елдер келеді?

4 слайд

Саралап оқыту тәсілі арқылы оқушылардың жеке қабілетіне қарай карта арқылы білімдерін қолдану.  1. Карта бойынша Қазақстанның жер шарындағы орны, қай материкте орналасқанын, қандай елдермен шекаралас екенін анықтайды.  2. Шеткі нүктелерін табу, батыстан шығысқа – солтүстік пен оңтүстіктің қашықтығын анықтайды.  3. Табиғи ерекшеліктеріне қарай айырмашылығын анықтайды. Белсенді оқу арқылы тапқан ақпараттың мәнін ұғынып, алған білімін есте сақтап, өмірде қолдана алады.  Алматыдан Астанаға келген жолаушы неге жылы киім алу керек?  Ақтау қаласынан Өскеменге дейінгі ара қашықтықты анықтап не өзгергенін түсіндір.  Астана ЭКСПО -2017 көрмесіне көршілес қандай елдер келеді?

Зерттеу әдісі арқылы Қазақстан мен шекаралас елдерді географиялық компоненттеріне байланысты топтастыру.  Су арқылы шекара

#5 слайд
Зерттеу әдісі арқылы Қазақстан мен шекаралас елдерді географиялық компоненттеріне байланысты топтастыру.  Су арқылы шекаралас елдерді тауып, кескін картаға түсіріңдер  2. Тау арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсіру  3. Жазықтар арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсір  4. Өзендер байланыстыратын елдерді анықтап кескін картаға түсір  5. Азия материгіне кіретін елдерді анықтап кескін картаға түсір Шығармашылық тәсілі «Мен тілшімін» әдісі. Қазақстан туралы шығармашылық жұмыс жүргізеді. Қазақстанның бүгінгі жетістігі мен болашағы туралы мәлімет жинақтап жұмыс жүргізеді.  Нәтижесінде оқушылар Қазақстанның ЭКСПО көрмесі арқылы әлемге танылғандығын, келген қонақтарға еліміздің экономикалық, мәдени даму жетістіктері жайлы баяндайды.

5 слайд

Зерттеу әдісі арқылы Қазақстан мен шекаралас елдерді географиялық компоненттеріне байланысты топтастыру.  Су арқылы шекаралас елдерді тауып, кескін картаға түсіріңдер  2. Тау арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсіру  3. Жазықтар арқылы шекаралас елдерді анықтап кескін картаға түсір  4. Өзендер байланыстыратын елдерді анықтап кескін картаға түсір  5. Азия материгіне кіретін елдерді анықтап кескін картаға түсір Шығармашылық тәсілі «Мен тілшімін» әдісі. Қазақстан туралы шығармашылық жұмыс жүргізеді. Қазақстанның бүгінгі жетістігі мен болашағы туралы мәлімет жинақтап жұмыс жүргізеді.  Нәтижесінде оқушылар Қазақстанның ЭКСПО көрмесі арқылы әлемге танылғандығын, келген қонақтарға еліміздің экономикалық, мәдени даму жетістіктері жайлы баяндайды.

Бағалау критерийлері: Дескриптор балл Оқушы мәтінді пайланып елдерді топтастыра алады Оқушы мәтінді пайдаланып елдерді топтас

#6 слайд
Бағалау критерийлері: Дескриптор балл Оқушы мәтінді пайланып елдерді топтастыра алады Оқушы мәтінді пайдаланып елдерді топтастырады 1 Картада бейнелеген нысандарды көрсетеді Картадан бейнелеген нысандарды көрсетеді 1 Карта арқылы зерттеу жүргізеді Карта арқылы зерттеу жүргізеді   1

6 слайд

Бағалау критерийлері: Дескриптор балл Оқушы мәтінді пайланып елдерді топтастыра алады Оқушы мәтінді пайдаланып елдерді топтастырады 1 Картада бейнелеген нысандарды көрсетеді Картадан бейнелеген нысандарды көрсетеді 1 Карта арқылы зерттеу жүргізеді Карта арқылы зерттеу жүргізеді   1

Файл форматы:
pptx
27.05.2019
2184
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі