Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі
COFFEE-BREAK әдісі
арқылы топқа бөлу.
1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі COFFEE-BREAK әдісі арқылы топқа бөлу.
2 слайд
Алдыңғы білім
Дөңгеленген дүние«ҚҰПИЯ ШАРЛАР»
ӘДІСІ
2 слайд
Алдыңғы білім Дөңгеленген дүние«ҚҰПИЯ ШАРЛАР» ӘДІСІ
3 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Дүниежүзінің
тарихи-мәдени
аймақтары
3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары
4 слайд
Дүниежүзінің тарихи-мәдени
аймақтарын, олардың
ерекшеліктерін біледі. Тарихи –
мәдени ескерткіштердің шығу
тарихын біле отырып олардың
маңызын түсінеді. Мақсаты:
4 слайд
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарын, олардың ерекшеліктерін біледі. Тарихи – мәдени ескерткіштердің шығу тарихын біле отырып олардың маңызын түсінеді. Мақсаты:
5 слайд
•
Дүниежүзінің тарихи аймақтарын біледі.
•
Ежелгі дүниенің жеті кереметіне
сипаттама береді.
•
Қазіргі кездегі дүниенің кереметтерінің
орналасуын дүниежүзінің саяси
картасынан көрсете алады.
•
Қазақстанның мәдени және
архитектуралық ескерткіштерінің
тарихи маңызын ұғынады .Бағалау критерийі
5 слайд
• Дүниежүзінің тарихи аймақтарын біледі. • Ежелгі дүниенің жеті кереметіне сипаттама береді. • Қазіргі кездегі дүниенің кереметтерінің орналасуын дүниежүзінің саяси картасынан көрсете алады. • Қазақстанның мәдени және архитектуралық ескерткіштерінің тарихи маңызын ұғынады .Бағалау критерийі
6 слайд
Дүниежүзінің тарихи-
мәдени аймақтары
6 слайд
Дүниежүзінің тарихи- мәдени аймақтары
7 слайд
Галереяға саяхат
1-топ: «Әлемнің жеті кереметіне»
тарихи-географиялық тұрғыдан сипаттама
беріп, постер қорғау.
2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет
аймағын, орналасқан жерін және
суреттерін картаға дұрыс орналастыру
және сипаттау.
3-топ: «Білім еліне, Қазақстан жеріне»
саяхат. Қазақстанның мәдениеті мен
тарихына саяхат.
7 слайд
Галереяға саяхат 1-топ: «Әлемнің жеті кереметіне» тарихи-географиялық тұрғыдан сипаттама беріп, постер қорғау. 2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін картаға дұрыс орналастыру және сипаттау. 3-топ: «Білім еліне, Қазақстан жеріне» саяхат. Қазақстанның мәдениеті мен тарихына саяхат.
8 слайд
Әлемнің жеті кереметі
8 слайд
Әлемнің жеті кереметі
9 слайд
Қазіргі жеті керемет
9 слайд
Қазіргі жеті керемет
10 слайд
Қазақстанның жеті
кереметі
10 слайд
Қазақстанның жеті кереметі
11 слайд
I - Өз позицияңды ұстау:
«Қазақстанның тарихи-мәдени
орындары мен сәулет өнер туындылары
болашақта дүниежүзілік кереметтерге
қосылуы мүмкін бе?»
П – позиция (көзқарасы) – менің
ойымша…
О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі)
…
П – дәлел (факты) - мысалы…
С –Шешім (қорытынды) – сол себепті… «ПОПС» әдісі.
11 слайд
I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның тарихи-мәдени орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?» П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша… О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі) … П – дәлел (факты) - мысалы… С –Шешім (қорытынды) – сол себепті… «ПОПС» әдісі.
12 слайд
Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани
жаңғыру» мақаласындағы Қазақстанның
киелі жерлерін сақтау, қорғау және «Туған
жер» бағдарламасын жүзеге асыру елім деген
әрбір азаматтың міндеті деп көрсетілген.
12 слайд
Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласындағы Қазақстанның киелі жерлерін сақтау, қорғау және «Туған жер» бағдарламасын жүзеге асыру елім деген әрбір азаматтың міндеті деп көрсетілген.
13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС