Материалдар / Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары тақырыбында сабақ өткізгенде көрнекілік ретінде пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Ақпан 2019
2527
13 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұйымдастыру кезеңі COFFEE-BREAK әдісі арқылы топқа бөлу.

1 слайд
Ұйымдастыру кезеңі COFFEE-BREAK әдісі арқылы топқа бөлу.

1 слайд

Ұйымдастыру кезеңі COFFEE-BREAK әдісі арқылы топқа бөлу.

Алдыңғы білім Дөңгеленген дүние«ҚҰПИЯ ШАРЛАР» ӘДІСІ

2 слайд
Алдыңғы білім Дөңгеленген дүние«ҚҰПИЯ ШАРЛАР» ӘДІСІ

2 слайд

Алдыңғы білім Дөңгеленген дүние«ҚҰПИЯ ШАРЛАР» ӘДІСІ

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

3 слайд

Сабақтың тақырыбы: Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтары

Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарын, олардың ерекшеліктерін біледі. Тарихи – мәдени ескерткіштердің шығу тарихын біле отыр

4 слайд
Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарын, олардың ерекшеліктерін біледі. Тарихи – мәдени ескерткіштердің шығу тарихын біле отырып олардың маңызын түсінеді. Мақсаты:

4 слайд

Дүниежүзінің тарихи-мәдени аймақтарын, олардың ерекшеліктерін біледі. Тарихи – мәдени ескерткіштердің шығу тарихын біле отырып олардың маңызын түсінеді. Мақсаты:

• Дүниежүзінің тарихи аймақтарын біледі. • Ежелгі дүниенің жеті кереметіне сипаттама береді. • Қазіргі кездегі дүниенің к

5 слайд
• Дүниежүзінің тарихи аймақтарын біледі. • Ежелгі дүниенің жеті кереметіне сипаттама береді. • Қазіргі кездегі дүниенің кереметтерінің орналасуын дүниежүзінің саяси картасынан көрсете алады. • Қазақстанның мәдени және архитектуралық ескерткіштерінің тарихи маңызын ұғынады .Бағалау критерийі

5 слайд

• Дүниежүзінің тарихи аймақтарын біледі. • Ежелгі дүниенің жеті кереметіне сипаттама береді. • Қазіргі кездегі дүниенің кереметтерінің орналасуын дүниежүзінің саяси картасынан көрсете алады. • Қазақстанның мәдени және архитектуралық ескерткіштерінің тарихи маңызын ұғынады .Бағалау критерийі

Дүниежүзінің тарихи- мәдени аймақтары

6 слайд
Дүниежүзінің тарихи- мәдени аймақтары

6 слайд

Дүниежүзінің тарихи- мәдени аймақтары

Галереяға саяхат 1-топ: «Әлемнің жеті кереметіне» тарихи-географиялық тұрғыдан сипаттама беріп, постер қорғау. 2-топ: Жаң

7 слайд
Галереяға саяхат 1-топ: «Әлемнің жеті кереметіне» тарихи-географиялық тұрғыдан сипаттама беріп, постер қорғау. 2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін картаға дұрыс орналастыру және сипаттау. 3-топ: «Білім еліне, Қазақстан жеріне» саяхат. Қазақстанның мәдениеті мен тарихына саяхат.

7 слайд

Галереяға саяхат 1-топ: «Әлемнің жеті кереметіне» тарихи-географиялық тұрғыдан сипаттама беріп, постер қорғау. 2-топ: Жаңа пайда болған жеті керемет аймағын, орналасқан жерін және суреттерін картаға дұрыс орналастыру және сипаттау. 3-топ: «Білім еліне, Қазақстан жеріне» саяхат. Қазақстанның мәдениеті мен тарихына саяхат.

Әлемнің жеті кереметі

8 слайд
Әлемнің жеті кереметі

8 слайд

Әлемнің жеті кереметі

Қазіргі жеті керемет

9 слайд
Қазіргі жеті керемет

9 слайд

Қазіргі жеті керемет

Қазақстанның жеті кереметі

10 слайд
Қазақстанның жеті кереметі

10 слайд

Қазақстанның жеті кереметі

I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның тарихи-мәдени орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге

11 слайд
I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның тарихи-мәдени орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?»   П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…  О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі) …  П – дәлел (факты) - мысалы…  С –Шешім (қорытынды) – сол себепті…  «ПОПС» әдісі. 

11 слайд

I - Өз позицияңды ұстау: «Қазақстанның тарихи-мәдени орындары мен сәулет өнер туындылары болашақта дүниежүзілік кереметтерге қосылуы мүмкін бе?»   П – позиция (көзқарасы) – менің ойымша…  О – өз көзқарасыңды негіздеу - (себебі) …  П – дәлел (факты) - мысалы…  С –Шешім (қорытынды) – сол себепті…  «ПОПС» әдісі. 

Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласындағы Қазақстанның киелі жерлерін сақтау, қорғау және «Туған жер» бағдар

12 слайд
Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласындағы Қазақстанның киелі жерлерін сақтау, қорғау және «Туған жер» бағдарламасын жүзеге асыру елім деген әрбір азаматтың міндеті деп көрсетілген.

12 слайд

Елбасының «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» мақаласындағы Қазақстанның киелі жерлерін сақтау, қорғау және «Туған жер» бағдарламасын жүзеге асыру елім деген әрбір азаматтың міндеті деп көрсетілген.

КЕРІ БАЙЛАНЫС

13 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС

13 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ