Материалдар / Дүниетану 1 сынып

Дүниетану 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімге қосымша көмек
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Осы сабақтағы оқу мақсаты: 1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы н түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барл

1 слайд
Осы сабақтағы оқу мақсаты: 1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы н түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлык оқушылар: Мектеп ережесінің не екенін түсіндіре алады Көптеген окушылар: Мектеп сынып ережесін маңыздылығын айта алады, қолдана алады. Кейбір оқушылар: Мектеп ережесіне байланысты жағдаят ұйымдастыра алады. Бағалау критерийлері: 1.Сынып ережесін құрастырады. 2.Мектеп ережесін топтастырады.Пәні: Дүниетану 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім. Мектеп және мектеп қоғамдастығы Тақырыбы: Мектеп ережелері

1 слайд

Осы сабақтағы оқу мақсаты: 1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы н түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлык оқушылар: Мектеп ережесінің не екенін түсіндіре алады Көптеген окушылар: Мектеп сынып ережесін маңыздылығын айта алады, қолдана алады. Кейбір оқушылар: Мектеп ережесіне байланысты жағдаят ұйымдастыра алады. Бағалау критерийлері: 1.Сынып ережесін құрастырады. 2.Мектеп ережесін топтастырады.Пәні: Дүниетану 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім. Мектеп және мектеп қоғамдастығы Тақырыбы: Мектеп ережелері

ЯЙЧ Сабақтың басы: Берілген суреттер бойынша 4топқа топтастырдым. Сабағымды психологиялық қалыптастыру мақсатында ой шират

2 слайд
ЯЙЧ Сабақтың басы: Берілген суреттер бойынша 4топқа топтастырдым. Сабағымды психологиялық қалыптастыру мақсатында ой ширату өткіздім. Психологиялық ахуал Мектебім менің әдемі, Сыныбым менің көрікті. Мектебім анам секілді, Маған білім береді . Психологиялық ақуал орнатудағы 4жолды өлең және таратпа суреттер арқылы 4 топқа біріктірдім. 1. Сынып бөлмесі 2. Дәрігер бөлмесі 3. Спорт зал 4. Асхана Бейнежазб а: -Өлең не жайлы ? -Неліктен мектеп жайлы өлеңмен бастадық? - Өткен сабақты еске түсіру. Топқа біріктіріп болғанан кейін «Менің мектебім» тақырыбында бейнежазбаны көрсету арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақарабын,оқу мақсатын айқындаттым.

2 слайд

ЯЙЧ Сабақтың басы: Берілген суреттер бойынша 4топқа топтастырдым. Сабағымды психологиялық қалыптастыру мақсатында ой ширату өткіздім. Психологиялық ахуал Мектебім менің әдемі, Сыныбым менің көрікті. Мектебім анам секілді, Маған білім береді . Психологиялық ақуал орнатудағы 4жолды өлең және таратпа суреттер арқылы 4 топқа біріктірдім. 1. Сынып бөлмесі 2. Дәрігер бөлмесі 3. Спорт зал 4. Асхана Бейнежазб а: -Өлең не жайлы ? -Неліктен мектеп жайлы өлеңмен бастадық? - Өткен сабақты еске түсіру. Топқа біріктіріп болғанан кейін «Менің мектебім» тақырыбында бейнежазбаны көрсету арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақарабын,оқу мақсатын айқындаттым.

Белсенді оқу Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы: Тілдік дағдыны оқушы бойында дамыту үшін белсенді оқу ортасы

3 слайд
Белсенді оқу Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы: Тілдік дағдыны оқушы бойында дамыту үшін белсенді оқу ортасы құрылды. Белсенді оқу ортасы топтық жұмыс арқылы жүргізілді. I топ Сынып ережесін кұр II топ Мектеп ережесін құр III топ Сурет бойынша әңгімеле IV топ Мектеп ережесін суреттермен сәйкестендір ,мектеп ережесіне сай суреттерді көрсет. Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін білу мақсатында қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын ұсындым. Қалыптастырушы бағалауға құрған Дескриптор: Мектеп ережелерін біледі . Алдыңғы оқуға шолу. Алдынғы оқуға шолу мақсатында «Серпінді доп» әдісі арқылы сұрақ жауап жүргіземін. Бағдаршам түстері арқылы ауызша бағалау Ұжымдық жұмыс: Одан кейін сыныппен ұжымдық жұмыс жүргіземін Сыныпта ұжымдық жұмыс жүргізгенде Ашық сұрақтар қолдана отырып жаңа сабақтың тақырыбын тереңінен түсінуге мүмкіндік берілді Мектеп ережелері деген не? Ережелер не үшін қажет? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін?

3 слайд

Белсенді оқу Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы: Тілдік дағдыны оқушы бойында дамыту үшін белсенді оқу ортасы құрылды. Белсенді оқу ортасы топтық жұмыс арқылы жүргізілді. I топ Сынып ережесін кұр II топ Мектеп ережесін құр III топ Сурет бойынша әңгімеле IV топ Мектеп ережесін суреттермен сәйкестендір ,мектеп ережесіне сай суреттерді көрсет. Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін білу мақсатында қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын ұсындым. Қалыптастырушы бағалауға құрған Дескриптор: Мектеп ережелерін біледі . Алдыңғы оқуға шолу. Алдынғы оқуға шолу мақсатында «Серпінді доп» әдісі арқылы сұрақ жауап жүргіземін. Бағдаршам түстері арқылы ауызша бағалау Ұжымдық жұмыс: Одан кейін сыныппен ұжымдық жұмыс жүргіземін Сыныпта ұжымдық жұмыс жүргізгенде Ашық сұрақтар қолдана отырып жаңа сабақтың тақырыбын тереңінен түсінуге мүмкіндік берілді Мектеп ережелері деген не? Ережелер не үшін қажет? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін?

ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС Кітап жатыр сөмкеде, Қалам жатыр үстелде. Дәптер жатыр партада, Бәрі бәрі орнында. . Сергі

4 слайд
ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС Кітап жатыр сөмкеде, Қалам жатыр үстелде. Дәптер жатыр партада, Бәрі бәрі орнында. . Сергіту сәтіӘрі қарай дәптермен жұмыс жүргізіледі Суреттегі ба лалардың дұрыс әрекеттерін анықтап ұяшықтарды боя. Дәптерлеріне смайлик жапсырып шығамын Ары қарай сергіту сәті өткізіледі.

4 слайд

ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС Кітап жатыр сөмкеде, Қалам жатыр үстелде. Дәптер жатыр партада, Бәрі бәрі орнында. . Сергіту сәтіӘрі қарай дәптермен жұмыс жүргізіледі Суреттегі ба лалардың дұрыс әрекеттерін анықтап ұяшықтарды боя. Дәптерлеріне смайлик жапсырып шығамын Ары қарай сергіту сәті өткізіледі.

САРАЛАНҒАН ТАПСЫРМА Ереже деген не? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін Мектеп ережелерін топтастыр Бағала уОқушының

5 слайд
САРАЛАНҒАН ТАПСЫРМА Ереже деген не? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін Мектеп ережелерін топтастыр Бағала уОқушының қабілетіне қарай тапсырмалард ы саралап бердім

5 слайд

САРАЛАНҒАН ТАПСЫРМА Ереже деген не? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін Мектеп ережелерін топтастыр Бағала уОқушының қабілетіне қарай тапсырмалард ы саралап бердім

Кері байланыс Сыныптағы оқушылар өз деңгейлерін смайлик арқылы бағалайды.

6 слайд
Кері байланыс Сыныптағы оқушылар өз деңгейлерін смайлик арқылы бағалайды.

6 слайд

Кері байланыс Сыныптағы оқушылар өз деңгейлерін смайлик арқылы бағалайды.

Мен ің түйгенім Не үйрендім ? Болашақта Белсенді оқу ортасын құра отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орындату арқылы

7 слайд
Мен ің түйгенім Не үйрендім ? Болашақта Белсенді оқу ортасын құра отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орындату арқылы нәтижелі , ізденісті жұмыстарға қол жеткіземін. . Саралап оқыту әдісі бойынша баланың қабілеті мен деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар беремін. Тренер мен әріптестерімнің кері байланысы арқылы,Ұзақ мерзімді жоспар мен орта мерзімді жоспарды пайдалана отырып, қысқа мерзімді жоспардың мақсатын анықтай алуды. Білім алушының білімдерін жетілдіру үшін оқылым, айтылым, жазылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру қажеттілігін түсіндім.

7 слайд

Мен ің түйгенім Не үйрендім ? Болашақта Белсенді оқу ортасын құра отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орындату арқылы нәтижелі , ізденісті жұмыстарға қол жеткіземін. . Саралап оқыту әдісі бойынша баланың қабілеті мен деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар беремін. Тренер мен әріптестерімнің кері байланысы арқылы,Ұзақ мерзімді жоспар мен орта мерзімді жоспарды пайдалана отырып, қысқа мерзімді жоспардың мақсатын анықтай алуды. Білім алушының білімдерін жетілдіру үшін оқылым, айтылым, жазылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру қажеттілігін түсіндім.

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

8 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

8 слайд

НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

Министірлікпен келісілген курстар тізімі