Дүниетану 1 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Осы
сабақтағы
оқу
мақсаты:
1.1.2.3
Мектептегі
тәртіп
ережелерін
сақтау
маңыздылығы
н түсіндіру Сабақ мақсаттары:
Барлык оқушылар:
Мектеп ережесінің не
екенін түсіндіре
алады
Көптеген окушылар:
Мектеп сынып
ережесін
маңыздылығын айта
алады, қолдана
алады.
Кейбір оқушылар:
Мектеп ережесіне
байланысты жағдаят
ұйымдастыра алады. Бағалау
критерийлері:
1.Сынып
ережесін
құрастырады.
2.Мектеп
ережесін
топтастырады.Пәні: Дүниетану 1 сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім. Мектеп және мектеп
қоғамдастығы
Тақырыбы: Мектеп ережелері
1 слайд
Осы сабақтағы оқу мақсаты: 1.1.2.3 Мектептегі тәртіп ережелерін сақтау маңыздылығы н түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлык оқушылар: Мектеп ережесінің не екенін түсіндіре алады Көптеген окушылар: Мектеп сынып ережесін маңыздылығын айта алады, қолдана алады. Кейбір оқушылар: Мектеп ережесіне байланысты жағдаят ұйымдастыра алады. Бағалау критерийлері: 1.Сынып ережесін құрастырады. 2.Мектеп ережесін топтастырады.Пәні: Дүниетану 1 сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Менің мектебім. Мектеп және мектеп қоғамдастығы Тақырыбы: Мектеп ережелері
2 слайд
ЯЙЧ Сабақтың
басы:
Берілген
суреттер
бойынша 4топқа
топтастырдым. Сабағымды психологиялық
қалыптастыру мақсатында ой ширату
өткіздім.
Психологиялық ахуал
Мектебім менің әдемі,
Сыныбым менің көрікті.
Мектебім анам секілді,
Маған білім береді .
Психологиялық ақуал орнатудағы
4жолды өлең және таратпа суреттер
арқылы 4 топқа біріктірдім.
1. Сынып бөлмесі
2. Дәрігер бөлмесі
3. Спорт зал
4. Асхана
Бейнежазб
а: -Өлең не жайлы ?
-Неліктен мектеп жайлы өлеңмен бастадық?
-
Өткен сабақты еске түсіру.
Топқа біріктіріп болғанан кейін
«Менің мектебім» тақырыбында бейнежазбаны
көрсету арқылы бүгінгі жаңа сабақтың
тақарабын,оқу мақсатын айқындаттым.
2 слайд
ЯЙЧ Сабақтың басы: Берілген суреттер бойынша 4топқа топтастырдым. Сабағымды психологиялық қалыптастыру мақсатында ой ширату өткіздім. Психологиялық ахуал Мектебім менің әдемі, Сыныбым менің көрікті. Мектебім анам секілді, Маған білім береді . Психологиялық ақуал орнатудағы 4жолды өлең және таратпа суреттер арқылы 4 топқа біріктірдім. 1. Сынып бөлмесі 2. Дәрігер бөлмесі 3. Спорт зал 4. Асхана Бейнежазб а: -Өлең не жайлы ? -Неліктен мектеп жайлы өлеңмен бастадық? - Өткен сабақты еске түсіру. Топқа біріктіріп болғанан кейін «Менің мектебім» тақырыбында бейнежазбаны көрсету арқылы бүгінгі жаңа сабақтың тақарабын,оқу мақсатын айқындаттым.
3 слайд
Белсенді оқу
Топтық
жұмыс
Қалыптастырушы
бағалаудың
тапсырмасы: Тілдік дағдыны оқушы бойында дамыту үшін белсенді оқу
ортасы құрылды. Белсенді оқу ортасы топтық жұмыс арқылы
жүргізілді.
I топ Сынып ережесін кұр
II топ Мектеп ережесін құр
III топ Сурет бойынша әңгімеле
IV топ Мектеп ережесін суреттермен сәйкестендір ,мектеп
ережесіне сай суреттерді көрсет.
Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін білу мақсатында
қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын ұсындым.
Қалыптастырушы бағалауға құрған
Дескриптор:
Мектеп ережелерін біледі . Алдыңғы оқуға
шолу. Алдынғы оқуға шолу мақсатында «Серпінді доп» әдісі
арқылы сұрақ жауап жүргіземін.
Бағдаршам түстері арқылы ауызша бағалау
Ұжымдық
жұмыс: Одан кейін сыныппен ұжымдық жұмыс жүргіземін
Сыныпта ұжымдық жұмыс жүргізгенде Ашық сұрақтар
қолдана отырып жаңа сабақтың тақырыбын тереңінен түсінуге
мүмкіндік берілді
Мектеп ережелері деген не?
Ережелер не үшін қажет?
Ереже сақталмаса не болуы мүмкін?
3 слайд
Белсенді оқу Топтық жұмыс Қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасы: Тілдік дағдыны оқушы бойында дамыту үшін белсенді оқу ортасы құрылды. Белсенді оқу ортасы топтық жұмыс арқылы жүргізілді. I топ Сынып ережесін кұр II топ Мектеп ережесін құр III топ Сурет бойынша әңгімеле IV топ Мектеп ережесін суреттермен сәйкестендір ,мектеп ережесіне сай суреттерді көрсет. Жаңа сабақты қаншалықты меңгергенін білу мақсатында қалыптастырушы бағалаудың тапсырмасын ұсындым. Қалыптастырушы бағалауға құрған Дескриптор: Мектеп ережелерін біледі . Алдыңғы оқуға шолу. Алдынғы оқуға шолу мақсатында «Серпінді доп» әдісі арқылы сұрақ жауап жүргіземін. Бағдаршам түстері арқылы ауызша бағалау Ұжымдық жұмыс: Одан кейін сыныппен ұжымдық жұмыс жүргіземін Сыныпта ұжымдық жұмыс жүргізгенде Ашық сұрақтар қолдана отырып жаңа сабақтың тақырыбын тереңінен түсінуге мүмкіндік берілді Мектеп ережелері деген не? Ережелер не үшін қажет? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін?
4 слайд
ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС
Кітап жатыр сөмкеде,
Қалам жатыр үстелде.
Дәптер жатыр партада,
Бәрі бәрі орнында.
. Сергіту сәтіӘрі қарай дәптермен жұмыс жүргізіледі
Суреттегі ба лалардың дұрыс әрекеттерін анықтап
ұяшықтарды боя.
Дәптерлеріне смайлик жапсырып шығамын
Ары қарай сергіту сәті өткізіледі.
4 слайд
ДӘПТЕРМЕН ЖҰМЫС Кітап жатыр сөмкеде, Қалам жатыр үстелде. Дәптер жатыр партада, Бәрі бәрі орнында. . Сергіту сәтіӘрі қарай дәптермен жұмыс жүргізіледі Суреттегі ба лалардың дұрыс әрекеттерін анықтап ұяшықтарды боя. Дәптерлеріне смайлик жапсырып шығамын Ары қарай сергіту сәті өткізіледі.
5 слайд
САРАЛАНҒАН ТАПСЫРМА
Ереже деген
не? Ереже
сақталмаса не
болуы мүмкін
Мектеп
ережелерін
топтастыр
Бағала
уОқушының
қабілетіне
қарай
тапсырмалард
ы саралап
бердім
5 слайд
САРАЛАНҒАН ТАПСЫРМА Ереже деген не? Ереже сақталмаса не болуы мүмкін Мектеп ережелерін топтастыр Бағала уОқушының қабілетіне қарай тапсырмалард ы саралап бердім
6 слайд
Кері байланыс
Сыныптағы оқушылар өз деңгейлерін смайлик арқылы бағалайды.
6 слайд
Кері байланыс Сыныптағы оқушылар өз деңгейлерін смайлик арқылы бағалайды.
7 слайд
Мен ің түйгенім
Не үйрендім ?
Болашақта Белсенді оқу ортасын құра отырып,
топтық, жұптық, жеке жұмыс
орындату арқылы нәтижелі , ізденісті
жұмыстарға қол жеткіземін.
. Саралап оқыту әдісі бойынша баланың
қабілеті мен
деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар
беремін. Тренер мен әріптестерімнің кері
байланысы арқылы,Ұзақ мерзімді жоспар
мен орта мерзімді жоспарды пайдалана
отырып, қысқа мерзімді жоспардың
мақсатын анықтай алуды. Білім
алушының білімдерін жетілдіру үшін
оқылым, айтылым, жазылым , тыңдалым
дағдыларын қалыптастыру қажеттілігін
түсіндім.
7 слайд
Мен ің түйгенім Не үйрендім ? Болашақта Белсенді оқу ортасын құра отырып, топтық, жұптық, жеке жұмыс орындату арқылы нәтижелі , ізденісті жұмыстарға қол жеткіземін. . Саралап оқыту әдісі бойынша баланың қабілеті мен деңгейіне қарай сараланған тапсырмалар беремін. Тренер мен әріптестерімнің кері байланысы арқылы,Ұзақ мерзімді жоспар мен орта мерзімді жоспарды пайдалана отырып, қысқа мерзімді жоспардың мақсатын анықтай алуды. Білім алушының білімдерін жетілдіру үшін оқылым, айтылым, жазылым , тыңдалым дағдыларын қалыптастыру қажеттілігін түсіндім.
8 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП
ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
8 слайд
НАЗАР ҚОЙЫП ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ