Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Дүниетану 1 сынып
Ортақ тақырып:
Салт-дәстүр және ауыз
әдебиеті. Бөлім:
Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы:
Көне жазу. Оқу мақсаты:
1.3.3.1. Қазақстан
аумағындағы көне
жазу туралы білу.
•
Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар:
•
Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен,
құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар:
•
Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды
салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:
1 слайд
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақсаты: 1.3.3.1. Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу. • Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен, құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:
2 слайд
Белсенді оқу әдістері:
«Анықта»
«Талдау» «Таңбалы
тіркестер» Критериалды бағалау:
Бағалау критерийі
Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды
анықтайды.
Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері:
«Қарқын» «Диалог және
қолдау көрсету»
«Дереккөз»
«Тастағы
таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс:
«Бейнелі тастар»
(Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын.
Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан
табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын
анықта, жаз. Дескриптор:
-Қазақстан аумағындағы көне
жазбаларды анықтайды.
-Қазақстан аумағындағы көне
жазбалардың атауларын жазады.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Қарқын» «Диалог және қолдау көрсету» «Дереккөз» «Тастағы таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс: «Бейнелі тастар» (Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын. Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын анықта, жаз. Дескриптор: -Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. -Қазақстан аумағындағы көне жазбалардың атауларын жазады.
3 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Ойға түйгенім:
•
Тапсырмаларды ойлау
дағдысының деңгейіне сай
ұсынуды;
•
Белсенді оқытуда
«Анықта», «Таңбалы
тіркестер», «Талдау»
әдістерінің тиімділігін;
•
Қалыптастырушы
бағалауда «Пішіндер»,
«Тастағы таңба»,
«Сақина» әдістерінің
ұтымдылығы. Кері байланыс:
•
Оқу мақсатына сәйкес
сабақ мақсатын құру;
•
Саралаудың «Диалог және
қолдау көрсету» тәсілі
арқылы оқушыларға
қойылатын сұрақтың
маңыздылығын түсіндім;
•
Әр тапсырманың нақты
қадамы ретінде
дескриптор құруды. Болашаққа жоспар:
•
Сабақ мақсатын айқын,
нақты саралау;
•
Саралаудың «Қарқын»,
«Диалог және қолдау
көрсету», «Дереккөз»
тәсілдерін сабақты
жоспарлауда тиімді
қолдану.
3 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқытуда «Анықта», «Таңбалы тіркестер», «Талдау» әдістерінің тиімділігін; • Қалыптастырушы бағалауда «Пішіндер», «Тастағы таңба», «Сақина» әдістерінің ұтымдылығы. Кері байланыс: • Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құру; • Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға қойылатын сұрақтың маңыздылығын түсіндім; • Әр тапсырманың нақты қадамы ретінде дескриптор құруды. Болашаққа жоспар: • Сабақ мақсатын айқын, нақты саралау; • Саралаудың «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету», «Дереккөз» тәсілдерін сабақты жоспарлауда тиімді қолдану.