Материалдар / Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.

Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне арналған, сабақта белсенді әдіс-тәсілдердің түрлерін қолдануда көмегі тиеді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Мамыр 2021
574
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақс

1 слайд
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақсаты: 1.3.3.1. Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу. • Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен, құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

1 слайд

Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақсаты: 1.3.3.1. Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу. • Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен, құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көн

2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Қарқын» «Диалог және қолдау көрсету» «Дереккөз» «Тастағы таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс: «Бейнелі тастар» (Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын. Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын анықта, жаз. Дескриптор: -Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. -Қазақстан аумағындағы көне жазбалардың атауларын жазады.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Қарқын» «Диалог және қолдау көрсету» «Дереккөз» «Тастағы таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс: «Бейнелі тастар» (Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын. Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын анықта, жаз. Дескриптор: -Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. -Қазақстан аумағындағы көне жазбалардың атауларын жазады.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқы

3 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқытуда «Анықта», «Таңбалы тіркестер», «Талдау» әдістерінің тиімділігін; • Қалыптастырушы бағалауда «Пішіндер», «Тастағы таңба», «Сақина» әдістерінің ұтымдылығы. Кері байланыс: • Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құру; • Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға қойылатын сұрақтың маңыздылығын түсіндім; • Әр тапсырманың нақты қадамы ретінде дескриптор құруды. Болашаққа жоспар: • Сабақ мақсатын айқын, нақты саралау; • Саралаудың «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету», «Дереккөз» тәсілдерін сабақты жоспарлауда тиімді қолдану.

3 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқытуда «Анықта», «Таңбалы тіркестер», «Талдау» әдістерінің тиімділігін; • Қалыптастырушы бағалауда «Пішіндер», «Тастағы таңба», «Сақина» әдістерінің ұтымдылығы. Кері байланыс: • Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құру; • Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға қойылатын сұрақтың маңыздылығын түсіндім; • Әр тапсырманың нақты қадамы ретінде дескриптор құруды. Болашаққа жоспар: • Сабақ мақсатын айқын, нақты саралау; • Саралаудың «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету», «Дереккөз» тәсілдерін сабақты жоспарлауда тиімді қолдану.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ