Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану. 1 сынып. Көне жазбалар.

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып мұғалімдеріне арналған, сабақта белсенді әдіс-тәсілдердің түрлерін қолдануда көмегі тиеді деп ойлаймын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақс

#1 слайд
Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақсаты: 1.3.3.1. Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу. • Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен, құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

1 слайд

Дүниетану 1 сынып Ортақ тақырып: Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті. Бөлім: Тарих беттерінен. . Сабақ тақырыбы: Көне жазу. Оқу мақсаты: 1.3.3.1. Қазақстан аумағындағы көне жазу туралы білу. • Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Барлық оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне жазуды түрлі материалдармен, құралдармен бейнелейді.Көптеген оқушылар: • Қазақстан аумағындағы көне таңбалар мен қазіргі таңбаларды салыстырады.Кейбір оқушылар: Сабақ мақсаты:

Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көн

#2 слайд
Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Қарқын» «Диалог және қолдау көрсету» «Дереккөз» «Тастағы таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс: «Бейнелі тастар» (Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын. Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын анықта, жаз. Дескриптор: -Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. -Қазақстан аумағындағы көне жазбалардың атауларын жазады.

2 слайд

Белсенді оқу әдістері: «Анықта» «Талдау» «Таңбалы тіркестер» Критериалды бағалау: Бағалау критерийі Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. Қалыптастырушы бағалау Саралау тәсілдері: «Қарқын» «Диалог және қолдау көрсету» «Дереккөз» «Тастағы таңба» «Пішіндер» «Сақина» Кері байланыс: «Бейнелі тастар» (Д)1-тапсырма: «Анықта» әдісін қолданамын. Суреттегі Қазақстан аумағындағы тастардан табылған көне жазбалардың неге ұқсайтынын анықта, жаз. Дескриптор: -Қазақстан аумағындағы көне жазбаларды анықтайды. -Қазақстан аумағындағы көне жазбалардың атауларын жазады.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқы

#3 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқытуда «Анықта», «Таңбалы тіркестер», «Талдау» әдістерінің тиімділігін; • Қалыптастырушы бағалауда «Пішіндер», «Тастағы таңба», «Сақина» әдістерінің ұтымдылығы. Кері байланыс: • Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құру; • Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға қойылатын сұрақтың маңыздылығын түсіндім; • Әр тапсырманың нақты қадамы ретінде дескриптор құруды. Болашаққа жоспар: • Сабақ мақсатын айқын, нақты саралау; • Саралаудың «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету», «Дереккөз» тәсілдерін сабақты жоспарлауда тиімді қолдану.

3 слайд

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы Ойға түйгенім: • Тапсырмаларды ойлау дағдысының деңгейіне сай ұсынуды; • Белсенді оқытуда «Анықта», «Таңбалы тіркестер», «Талдау» әдістерінің тиімділігін; • Қалыптастырушы бағалауда «Пішіндер», «Тастағы таңба», «Сақина» әдістерінің ұтымдылығы. Кері байланыс: • Оқу мақсатына сәйкес сабақ мақсатын құру; • Саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілі арқылы оқушыларға қойылатын сұрақтың маңыздылығын түсіндім; • Әр тапсырманың нақты қадамы ретінде дескриптор құруды. Болашаққа жоспар: • Сабақ мақсатын айқын, нақты саралау; • Саралаудың «Қарқын», «Диалог және қолдау көрсету», «Дереккөз» тәсілдерін сабақты жоспарлауда тиімді қолдану.

Файл форматы:
pptx
06.05.2021
785
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі