Дүниетану сабағы Тақырыбы: Бюджет
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
3- сынып
Дүниетану
Сабақтың тақырыбы:
Өз шығындарыңды қалай жоспарлаған жөн?
1 слайд
3- сынып Дүниетану Сабақтың тақырыбы: Өз шығындарыңды қалай жоспарлаған жөн?
2 слайд
Оқушылар сабақты бастамас бұрын топқа бөлінеді. «Таңдау» әдісімен
«Жоспарлау», «Кірістер», «Шығыстар» сөздерінің бірін таңдап топтарға
бөлінеді.
«Ол мемлекеттік, отбасылық, жеке болуы мүмкін. Не жайлы айтып
отырмыз?»
Талқылауға арналған сұрақтар:
- Бюджет туралы не айта аласыңдар?
- Отбасы табысы неден құралады?
- Отбасы ақшаны қайда жұмсайды?
- Бүгінгі сабақ тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?
2 слайд
Оқушылар сабақты бастамас бұрын топқа бөлінеді. «Таңдау» әдісімен «Жоспарлау», «Кірістер», «Шығыстар» сөздерінің бірін таңдап топтарға бөлінеді. «Ол мемлекеттік, отбасылық, жеке болуы мүмкін. Не жайлы айтып отырмыз?» Талқылауға арналған сұрақтар: - Бюджет туралы не айта аласыңдар? - Отбасы табысы неден құралады? - Отбасы ақшаны қайда жұмсайды? - Бүгінгі сабақ тақырыбы қандай болады деп ойлайсыңдар?
3 слайд
Бюджет ұғымы «қаржылық қалта» деген маңынаны
береді.
3 слайд
Бюджет ұғымы «қаржылық қалта» деген маңынаны береді.
4 слайд
Бюджет
Отбасылық
Жеке Мемлекеттік
4 слайд
Бюджет Отбасылық Жеке Мемлекеттік
5 слайд
Отбасылық бюджет
Кірістер
Шығыстар
5 слайд
Отбасылық бюджет Кірістер Шығыстар
6 слайд
Отбасылық шығыстар
Жалпы Жекебасылық
6 слайд
Отбасылық шығыстар Жалпы Жекебасылық
7 слайд
1-тапсырма «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісімен жүзеге
асырылады.
1-топ: «жоспарлау»,
2-топ: «кірістер»,
3-топ: «шығыстар»,
Әр топқа берілген сөздерге қатысты сұрақтарға жауап
беріңдер.
1. Қайда? Бұл сөздерді қайдан естідіңдер?
2. Қалай? Ол сөзді қолдануға мысал келтіре аласың ба?
3. Қандай? Оның маңызы қандай?
Дескриптор:
-Терминдерді бұрын қайдан естігендерін жазады.
-Оны қолдануға мысал келтіреді.
-Оның маңызын болжап жазады.
ҚБ: 3 балл
7 слайд
1-тапсырма «Атаулар туралы үш сұрақ» әдісімен жүзеге асырылады. 1-топ: «жоспарлау», 2-топ: «кірістер», 3-топ: «шығыстар», Әр топқа берілген сөздерге қатысты сұрақтарға жауап беріңдер. 1. Қайда? Бұл сөздерді қайдан естідіңдер? 2. Қалай? Ол сөзді қолдануға мысал келтіре аласың ба? 3. Қандай? Оның маңызы қандай? Дескриптор: -Терминдерді бұрын қайдан естігендерін жазады. -Оны қолдануға мысал келтіреді. -Оның маңызын болжап жазады. ҚБ: 3 балл
8 слайд
2-тапсырмада «Броундық қозғалыс» әдісі қолданылады.
Әр топтан бір оқушы шығып, сыныптан сұрақтар жазылған
парақтың бірін алып, өз жауабын айтып, жұпта талқылайды.
1) Отбасының табыстары қайдан құралады?
2) Ақша не үшін керек?
3) Отбасылық қаржы қайда жұмсалады?
4) Табыс пен шығыс деген не?
5) Отбасының кірісі неден құралады?
6) Сенің отбасың ақшаны қандай қажеттіліктерге жұмсайды?
Дескриптор:
-Отбасының табыстары ата-ананың еңбекақысынан
құралатынын айтады.
-Ақша түрлі қажеттіліктерді өтеу үшін керектігін әңгімелейді.
-Отбасылық қаржының жұмсалу жолдарын айтады.
-Табыс пен шығыс дегенді ажыратып айтады.
-Өз отбасының ақшаны қандай қажеттіліктерге жұмсайтынын
әңгімелейді.
3 балл
8 слайд
2-тапсырмада «Броундық қозғалыс» әдісі қолданылады. Әр топтан бір оқушы шығып, сыныптан сұрақтар жазылған парақтың бірін алып, өз жауабын айтып, жұпта талқылайды. 1) Отбасының табыстары қайдан құралады? 2) Ақша не үшін керек? 3) Отбасылық қаржы қайда жұмсалады? 4) Табыс пен шығыс деген не? 5) Отбасының кірісі неден құралады? 6) Сенің отбасың ақшаны қандай қажеттіліктерге жұмсайды? Дескриптор: -Отбасының табыстары ата-ананың еңбекақысынан құралатынын айтады. -Ақша түрлі қажеттіліктерді өтеу үшін керектігін әңгімелейді. -Отбасылық қаржының жұмсалу жолдарын айтады. -Табыс пен шығыс дегенді ажыратып айтады. -Өз отбасының ақшаны қандай қажеттіліктерге жұмсайтынын әңгімелейді. 3 балл
9 слайд
3. Рөлдік ойын «Кірістер мен шығыстарды санаймыз» (топта)
Әрбір топ-бұл отбасы. Ойдан құрастырып бір отбасының тегін таңдайды. Оқушыларға
отбасы табыстары мен шығыстары кестесінің үлгісін таратыңыз. Оқушылар отбасының
табыстары мен шығындарын есептеп, кестені толтыруы керек. Әр отбасы өз
жұмыстарын таныстырады
Дескриптор:
-Отбасының кірісі мен шығыстарын есептейді.
3 баллТалқылауға арналған сұрақтар:
-Айдың соңында сендердің отбасыларыңда ақша қалады ма?
- Оны қайда жұмсайсыңдар
9 слайд
3. Рөлдік ойын «Кірістер мен шығыстарды санаймыз» (топта) Әрбір топ-бұл отбасы. Ойдан құрастырып бір отбасының тегін таңдайды. Оқушыларға отбасы табыстары мен шығыстары кестесінің үлгісін таратыңыз. Оқушылар отбасының табыстары мен шығындарын есептеп, кестені толтыруы керек. Әр отбасы өз жұмыстарын таныстырады Дескриптор: -Отбасының кірісі мен шығыстарын есептейді. 3 баллТалқылауға арналған сұрақтар: -Айдың соңында сендердің отбасыларыңда ақша қалады ма? - Оны қайда жұмсайсыңдар
10 слайд
4.«Ертегілер елінде қонақта» тапсырмасы (ұжымда)
Оқушыларға қандай кейіпкерде күтпеген жерден 5 алтын
теңге пайда болғанын еске түсірейікші.
Жауабы: Буратино
Талқылауға арналған сұрақтар:
Буратино ақшасын қайда жұмсамақ болды?
Сен қайда жұмсар едің?
ҚБ қойылады.
10 слайд
4.«Ертегілер елінде қонақта» тапсырмасы (ұжымда) Оқушыларға қандай кейіпкерде күтпеген жерден 5 алтын теңге пайда болғанын еске түсірейікші. Жауабы: Буратино Талқылауға арналған сұрақтар: Буратино ақшасын қайда жұмсамақ болды? Сен қайда жұмсар едің? ҚБ қойылады.
11 слайд
« Рефлексия (жеке) :
Бүгінгі сабақта мен .............. білдім.
Бүгінгі сабақта мен .............. үйрендім.
Алдағы уақытта..................қолданамын.
Бірнеше жауаптарды талдауға болады.
Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып, мазмұндау. Отбасылық
шығындарды азайту жолын қарастыру.
11 слайд
« Рефлексия (жеке) : Бүгінгі сабақта мен .............. білдім. Бүгінгі сабақта мен .............. үйрендім. Алдағы уақытта..................қолданамын. Бірнеше жауаптарды талдауға болады. Үй тапсырмасы: Мәтінді оқып, мазмұндау. Отбасылық шығындарды азайту жолын қарастыру.