Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі 5
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
СҚО, Петропавл қаласы,
“ № 31 орталау мектеп”КММ
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Байгужина Айгерим Жумабаевна
Қысқа мерзімді жоспар
5-сынып
Сабақтың тақырыбы: “Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі”СҚО, Петропавл қаласы,
“ № 31 орталау мектеп”КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Байгужина Айгерим Жумабаевна
Қысқа мерзімді жоспар
5-сынып
Сабақтың тақырыбы: “Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі”
1 слайд
СҚО, Петропавл қаласы, “ № 31 орталау мектеп”КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Байгужина Айгерим Жумабаевна Қысқа мерзімді жоспар 5-сынып Сабақтың тақырыбы: “Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі”СҚО, Петропавл қаласы, “ № 31 орталау мектеп”КММ қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі Байгужина Айгерим Жумабаевна Қысқа мерзімді жоспар 5-сынып Сабақтың тақырыбы: “Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі”
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі”
Оқу мақсаты: 5.А.4 – Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп
баяндау.
5.Т.5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау
5. Т.Б.2
- лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдері
ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану
“ Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін
жағдай жасаймын. (Альберт Эйнштейн)
Сабақ мақсаттары:
Барлық оқушылар орындай алады:
-
Мәтіннің мазмұнын түсінеді.
-
Сұрақтарға жауап береді.
-
Тақырыпты болжай алады.
-
Заттардың түрін, түсін, сапасын білдіретін сын есімдерді
ажыратады.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
-
Мәтін мазмұныны сәйкес жоспар құрайды.
-
Мәтіннен сын есімдерді табады, жазба жұмыстарында
қолданады .
-
Тірек сөздер арқылы сұрақтарға жауап береді.
-
Жетекші сұрақтар арқылы тақырыптың мазмұнын түсінеді.
Кейбір оқушылар орындай алады:
-
Мәтінге жоспар құрып, өз пікірлерін баяндайды.
-
Мәтіндегі ойды сын есімдер арқылы жеткізеді.
-
Тақырыпқа байланысты дұрыс сөйлеп, өз пікірлерін
білдіреді . .
Тілдік мақсат:
- Тақырыпты болжайды.
- Сын есімдерді мәтіннен табады.
- Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды.
- Сын есімдерді ауызша әңгімеде
қолданады.
- Тақырып бойынша өз пікірлерін айтады. S
M
A
R
T
2 слайд
Сабақтың тақырыбы: “Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі” Оқу мақсаты: 5.А.4 – Шағын көлемді мәтіндердің мазмұнына жоспар құру, соған сүйеніп баяндау. 5.Т.5. Тірек сөздер, жетекші сұрақтар арқылы негізгі тақырыпты анықтау 5. Т.Б.2 - лексикалық мағынасы жағынан заттың түрін, түсін сапасын білдіретін сын есімдері ажырата білу, жазба, ауызша жұмыстарда қолдану “ Мен еш уақытта өз оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын. (Альберт Эйнштейн) Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар орындай алады: - Мәтіннің мазмұнын түсінеді. - Сұрақтарға жауап береді. - Тақырыпты болжай алады. - Заттардың түрін, түсін, сапасын білдіретін сын есімдерді ажыратады. Оқушылардың көпшілігі орындай алады: - Мәтін мазмұныны сәйкес жоспар құрайды. - Мәтіннен сын есімдерді табады, жазба жұмыстарында қолданады . - Тірек сөздер арқылы сұрақтарға жауап береді. - Жетекші сұрақтар арқылы тақырыптың мазмұнын түсінеді. Кейбір оқушылар орындай алады: - Мәтінге жоспар құрып, өз пікірлерін баяндайды. - Мәтіндегі ойды сын есімдер арқылы жеткізеді. - Тақырыпқа байланысты дұрыс сөйлеп, өз пікірлерін білдіреді . . Тілдік мақсат: - Тақырыпты болжайды. - Сын есімдерді мәтіннен табады. - Мәтіндегі негізгі ақпаратты анықтайды. - Сын есімдерді ауызша әңгімеде қолданады. - Тақырып бойынша өз пікірлерін айтады. S M A R T
3 слайд
Белсенді оқу әдістері
басы ортасы соңыбасы ортасы соңы
«Сен маған мен саған» тренигін «Сен маған мен саған» тренигін
““
пазл” әдісі – бойынша пазл” әдісі – бойынша
«Инсерт» әдіс «Инсерт» әдіс
«Ішкі және сырты«Ішкі және сырты
оқушылардың көңілін оқушылардың көңілін
«Спирал» әдіс шеңбер” әдісі «Спирал» әдіс шеңбер” әдісі
сабаққа айналдыру. «Бинго» әдіссабаққа айналдыру. «Бинго» әдіс
Тақырыпты болжайды. Тақырыпты болжайды.
««
Ойлан,жұптас,бөліс»Ойлан,жұптас,бөліс»
Сабақтың тақырыбына әдісі Сабақтың тақырыбына әдісі
байланысты топқа бөлу. табиғи әдіс байланысты топқа бөлу. табиғи әдіс
3-2-1 стратгиясы3-2-1 стратгиясы
Неліктен?Неліктен?
1.1.
Тақырыптың мазмұны ашылады.Тақырыптың мазмұны ашылады.
2.2.
Мақсатқа жетуге ықпал етеді.Мақсатқа жетуге ықпал етеді.
3.3.
Оқушылардың барлығын сабаққа тартамын.Оқушылардың барлығын сабаққа тартамын.
3 слайд
Белсенді оқу әдістері басы ортасы соңыбасы ортасы соңы «Сен маған мен саған» тренигін «Сен маған мен саған» тренигін ““ пазл” әдісі – бойынша пазл” әдісі – бойынша «Инсерт» әдіс «Инсерт» әдіс «Ішкі және сырты«Ішкі және сырты оқушылардың көңілін оқушылардың көңілін «Спирал» әдіс шеңбер” әдісі «Спирал» әдіс шеңбер” әдісі сабаққа айналдыру. «Бинго» әдіссабаққа айналдыру. «Бинго» әдіс Тақырыпты болжайды. Тақырыпты болжайды. «« Ойлан,жұптас,бөліс»Ойлан,жұптас,бөліс» Сабақтың тақырыбына әдісі Сабақтың тақырыбына әдісі байланысты топқа бөлу. табиғи әдіс байланысты топқа бөлу. табиғи әдіс 3-2-1 стратгиясы3-2-1 стратгиясы Неліктен?Неліктен? 1.1. Тақырыптың мазмұны ашылады.Тақырыптың мазмұны ашылады. 2.2. Мақсатқа жетуге ықпал етеді.Мақсатқа жетуге ықпал етеді. 3.3. Оқушылардың барлығын сабаққа тартамын.Оқушылардың барлығын сабаққа тартамын.
4 слайд
8
4 слайд
8
5 слайд
Критериалды бағалау
Қалыптастырушы бағалауға мұғалімнің сұрақтарын , кері
байланысын және оқушының рөлін (жетістік критерийлерін түсіну, өзара бағалау, өзін-
өзі бағалау) кіргізуді болады.
(Уильям)
«Сэндвич» стратегиясы арқылы оқушыларды
бағалау.Ойлау
деңгейі Бағалау
критерийі Дескриптор
Түсіну Мәтіннің
мазмұнын
түсінеді -идеясын
анықтайды.
- сурет бойынша
мәтіннің
мазмұнын
көрсетеді.
Қолдану Сын
есімдерді
қолданып,
сөйлей
алады. -сын есімдерді
мәтіннен
табады.
-диалогқа
түседі.
Синтез Өз пікірін
айқын
баяндайды. -мәтінге жоспар
құрайды
-өз пікірін
ұсынады. «Эмоция» мишені
3-2-1
стратегиясы
3 маңызды ақпарат
Қиындық келтірген 2 мәселе
Тапсырмадағы ұнаған 1 аспект
«Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі
5 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалауға мұғалімнің сұрақтарын , кері байланысын және оқушының рөлін (жетістік критерийлерін түсіну, өзара бағалау, өзін- өзі бағалау) кіргізуді болады. (Уильям) «Сэндвич» стратегиясы арқылы оқушыларды бағалау.Ойлау деңгейі Бағалау критерийі Дескриптор Түсіну Мәтіннің мазмұнын түсінеді -идеясын анықтайды. - сурет бойынша мәтіннің мазмұнын көрсетеді. Қолдану Сын есімдерді қолданып, сөйлей алады. -сын есімдерді мәтіннен табады. -диалогқа түседі. Синтез Өз пікірін айқын баяндайды. -мәтінге жоспар құрайды -өз пікірін ұсынады. «Эмоция» мишені 3-2-1 стратегиясы 3 маңызды ақпарат Қиындық келтірген 2 мәселе Тапсырмадағы ұнаған 1 аспект «Ішкі және сыртқы шеңбер» әдісі
6 слайд
Ықшам сабақ
«Бинго» әдісі
1. Ағза сау және күшті болу үшін тағамның құрамы
қандай болу керек?
2. Тағамды қалай жеген дұрыс?
3. Күніне неше рет тамақтану керек?
СаралауТ.Д.
Сұрақтарға
дұрыс
жауап
береді. О.Д.
Сұрақтардың
жауабын
түрлендіріп,
мағынасын
ашады.
Ж.Д.
Сұрақтардың жауабын,
қоршаған ортамын
сәйкестендереді. Қ.Б.«Эмоция»мишені Ықшам сабақ «Бинго» әдісі Саралау О.Д.
Сұрақтардың
жауабын
түрлендіріп,
мағынасын
ашады.
6 слайд
Ықшам сабақ «Бинго» әдісі 1. Ағза сау және күшті болу үшін тағамның құрамы қандай болу керек? 2. Тағамды қалай жеген дұрыс? 3. Күніне неше рет тамақтану керек? СаралауТ.Д. Сұрақтарға дұрыс жауап береді. О.Д. Сұрақтардың жауабын түрлендіріп, мағынасын ашады. Ж.Д. Сұрақтардың жауабын, қоршаған ортамын сәйкестендереді. Қ.Б.«Эмоция»мишені Ықшам сабақ «Бинго» әдісі Саралау О.Д. Сұрақтардың жауабын түрлендіріп, мағынасын ашады.