Материалдар / Дунетаниш. Менинг Ватаним-Қозоғистон
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дунетаниш. Менинг Ватаним-Қозоғистон

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сабаққа дайын презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қараша 2018
912
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

2 слайд

2 слайд

Уйга вазифани сўраш Расмлар галареяси

3 слайд
Уйга вазифани сўраш Расмлар галареяси

3 слайд

Уйга вазифани сўраш Расмлар галареяси

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

3 Жуфтликда ишлаш “Сен менга, мен сенга” усули

6 слайд
3 Жуфтликда ишлаш “Сен менга, мен сенга” усули

6 слайд

3 Жуфтликда ишлаш “Сен менга, мен сенга” усули

Дескриптор. Билим олувчи -ўқувчилар бир-бирларига саволлар қўя олади -ўқувчилар саволларга жавоб бера олади Баҳолаш 2 балл

7 слайд
Дескриптор. Билим олувчи -ўқувчилар бир-бирларига саволлар қўя олади -ўқувчилар саволларга жавоб бера олади Баҳолаш 2 балл

7 слайд

Дескриптор. Билим олувчи -ўқувчилар бир-бирларига саволлар қўя олади -ўқувчилар саволларга жавоб бера олади Баҳолаш 2 балл

Луғат билан ишлаш Мемлекет-мамлакат Рәміздер-рамзлар Ту-байроқ Елтаңба-герб Әнұран-мадхия Облыс-вилоят Оңтүстік Қазақстан- Жану

8 слайд
Луғат билан ишлаш Мемлекет-мамлакат Рәміздер-рамзлар Ту-байроқ Елтаңба-герб Әнұран-мадхия Облыс-вилоят Оңтүстік Қазақстан- Жанубий Қозоғистон

8 слайд

Луғат билан ишлаш Мемлекет-мамлакат Рәміздер-рамзлар Ту-байроқ Елтаңба-герб Әнұран-мадхия Облыс-вилоят Оңтүстік Қазақстан- Жанубий Қозоғистон

9 слайд

9 слайд

1-гуруҳ:Астана 2-гуруҳ:Мадҳия 3-гуруҳ: Байроқ 4-гуруҳ: Герб

10 слайд
1-гуруҳ:Астана 2-гуруҳ:Мадҳия 3-гуруҳ: Байроқ 4-гуруҳ: Герб

10 слайд

1-гуруҳ:Астана 2-гуруҳ:Мадҳия 3-гуруҳ: Байроқ 4-гуруҳ: Герб

Гуруҳда ишлаш Дескриптор. Билим олувчи: -мавзуни тўлиқ оча олади -саводли, тоза бажара олади -гуруҳ ичида бир-бирини тинглайди

11 слайд
Гуруҳда ишлаш Дескриптор. Билим олувчи: -мавзуни тўлиқ оча олади -саводли, тоза бажара олади -гуруҳ ичида бир-бирини тинглайди. Баҳолаш критерийи 3балл.

11 слайд

Гуруҳда ишлаш Дескриптор. Билим олувчи: -мавзуни тўлиқ оча олади -саводли, тоза бажара олади -гуруҳ ичида бир-бирини тинглайди. Баҳолаш критерийи 3балл.

Якка тартибда ишлаш Дескриптор. Билим олувчи: -вилоятни топа олади -вилоят марказини ёза олади Баҳолаш 2 балл

12 слайд
Якка тартибда ишлаш Дескриптор. Билим олувчи: -вилоятни топа олади -вилоят марказини ёза олади Баҳолаш 2 балл

12 слайд

Якка тартибда ишлаш Дескриптор. Билим олувчи: -вилоятни топа олади -вилоят марказини ёза олади Баҳолаш 2 балл

Дам олиш дақиқаси

13 слайд
Дам олиш дақиқаси

13 слайд

Дам олиш дақиқаси

Гуруҳ билан ишлаш “Бирлаштириш” усули

14 слайд
Гуруҳ билан ишлаш “Бирлаштириш” усули

14 слайд

Гуруҳ билан ишлаш “Бирлаштириш” усули

Дескриптор. Билим олувчи: -берилган давлатлар орасидан чегарадош давлатларни топади -чегараларга ёпиштириб чиқади Баҳолаш 2

15 слайд
Дескриптор. Билим олувчи: -берилган давлатлар орасидан чегарадош давлатларни топади -чегараларга ёпиштириб чиқади Баҳолаш 2 балл

15 слайд

Дескриптор. Билим олувчи: -берилган давлатлар орасидан чегарадош давлатларни топади -чегараларга ёпиштириб чиқади Баҳолаш 2 балл

Уйга вазифа: Қозоғистон харитасини чизиб келиш

16 слайд
Уйга вазифа: Қозоғистон харитасини чизиб келиш

16 слайд

Уйга вазифа: Қозоғистон харитасини чизиб келиш

Рефлексия “Беш бармоқ” усули орқали дарсдан олган билимларини умумлаштиради.

17 слайд
Рефлексия “Беш бармоқ” усули орқали дарсдан олган билимларини умумлаштиради.

17 слайд

Рефлексия “Беш бармоқ” усули орқали дарсдан олган билимларини умумлаштиради.