1 слайд
2 слайд
3 слайд
Уйга вазифани сўраш
Расмлар галареяси
4 слайд
5 слайд
6 слайд
3
Жуфтликда ишлаш
“ Сен менга, мен сенга” усули
7 слайд
Дескриптор. Билим олувчи
-ўқувчилар бир-бирларига
саволлар қўя олади
-ўқувчилар саволларга жавоб
бера олади
Баҳолаш 2 балл
8 слайд
Луғат билан ишлаш
Мемлекет- мамлакат
Рәміздер- рамзлар
Ту- байроқ
Елтаңба- герб
Әнұран- мадхия
Облыс- вилоят
Оңтүстік Қазақстан-
Жанубий Қозоғистон
9 слайд
10 слайд
1-гуруҳ:Астана
2-гуруҳ:Мадҳия
3-гуруҳ: Байроқ
4-гуруҳ: Герб
11 слайд
Гуруҳда ишлаш
Дескриптор. Билим олувчи:
-мавзуни тўлиқ оча олади
-саводли, тоза бажара олади
-гуруҳ ичида бир-бирини
тинглайди.
Баҳолаш критерийи 3балл.
12 слайд
Якка тартибда
ишлаш
Дескриптор. Билим
олувчи:
-вилоятни топа
олади
-вилоят марказини
ёза олади
Баҳолаш 2 балл
13 слайд
Дам олиш дақиқаси
14 слайд
Гуруҳ билан ишлаш
“ Бирлаштириш” усули
15 слайд
Дескриптор. Билим
олувчи:
-берилган давлатлар
орасидан чегарадош
давлатларни
топади
-
чегараларга
ёпиштириб чиқади
Баҳолаш 2 балл
16 слайд
Уйга вазифа: Қозоғистон
харитасини чизиб келиш
17 слайд
Рефлексия
“ Беш бармоқ” усули орқали дарсдан
олган билимларини умумлаштиради.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз