Материалдар / Ежелгі адамдардың өміріне саяхат. 5-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат. 5-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін еске түсіріп, тарихи кезеңдерді сипаттайды. Ежелгі адамдардың өмірі мен мәдени жетістіктерін шығармашылық түрде бейнелеп, әңгімелейді. Ежелгі адамдардың өмірінің даму барысына талдау жасау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қаңтар 2022
1016
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Психологиялық тренинг: "Мен кластағы заттарды Отанымның келбетіне ұқсата

1 слайд
Психологиялық тренинг: "Мен кластағы заттарды Отанымның келбетіне ұқсатамын"

Алдыңғы сабақ: “Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер”

2 слайд
Алдыңғы сабақ: “Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер”

"Ыстық қалам" әдісі. -Балалар, менің қолымда ыстық қалам бар. Бұл ыстық қалам өткен сабақты еске түсіру үшін өте қажет. Мен бұ

3 слайд
"Ыстық қалам" әдісі. -Балалар, менің қолымда ыстық қалам бар. Бұл ыстық қалам өткен сабақты еске түсіру үшін өте қажет. Мен бұл ыстық қаламды .......... бергім келіп тұр. Осылайша 2-3 оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.

Топқа бөлу: Питекантроп, неандерталь, кроманьон- 3 ежелгі адамдарға қатысты суреттерді 3 оқушы таңдап алады. Суретте не бейне

4 слайд
Топқа бөлу: Питекантроп, неандерталь, кроманьон- 3 ежелгі адамдарға қатысты суреттерді 3 оқушы таңдап алады. Суретте не бейнеленгендігін оқушылар анықтап, өздерінің қасына достарын шақырады. Осылайша 3 топқа бөлінеді.

Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдардың өміріне саяхат. Сабақтың түрі : Саяхат сабақ. (Галереяға, суреттер

5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдардың өміріне саяхат. Сабақтың түрі : Саяхат сабақ. (Галереяға, суреттер көрмесіне саяхат)

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.2.1- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін

6 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.2.1- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету. • Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін еске түсіріп, тарихи кезеңдерді сипаттайды. • Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың өмірі мен мәдени жетістіктерін шығармашылық түрде бейнелеп, әңгімелейді. • Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдардың өмірінің даму барысына талдау жасау.

Бағалау критерийлері № Дескрипторлар +/- Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында қалыптасқан алғашқы адамдардың өмір сүру ж

7 слайд
Бағалау критерийлері № Дескрипторлар +/- Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында қалыптасқан алғашқы адамдардың өмір сүру жағдайын әр салалар бойынша талдап береді. 1 Алғашқы адамдардың өзгеруі мыңдаған жылдар бойы баяу өткендігін суреттейді. 2 Алғашқы адам өміріндегі өзгеріс пен сабақтастықты бейнелейді 3 Ежелгі адам өкілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады.

• Топтық жұмыс: • 1-тапсырма: Топтарға ежелгі адамдар питекантроп, неандерталь, кроманьон туралы мәліметтер беріледі. • Оқушыл

8 слайд
• Топтық жұмыс: • 1-тапсырма: Топтарға ежелгі адамдар питекантроп, неандерталь, кроманьон туралы мәліметтер беріледі. • Оқушылар мәтінмен танысып ежелгі адамдардың сұлбасын жасайды. Оқушылардың орындаған жұмысы ежелгі адамдардың суреттерімен салыстырылады.

• 2-тапсырма: Топтарға бірнеше суреттер мен мәтіндер беріледі. • Зерттеушілер: Археолог рөлін сомдау- рөлге ену. От жағу тә

9 слайд
• 2-тапсырма: Топтарға бірнеше суреттер мен мәтіндер беріледі. • Зерттеушілер: Археолог рөлін сомдау- рөлге ену. От жағу тәсілін көрсету. • Журналистер: “Менің тас дәуіріндегі бір күнім”- репортаж дайындау. • Қолөнершілер: Қыш құмыра жасау, ши тоқу.

3 -тапсырма: Алғашқы адамдар: питекантроптың, неандерталь адамының, кроманьонның суреттері тақтаға ілініп қойылады. Оқушыл

10 слайд
3 -тапсырма: Алғашқы адамдар: питекантроптың, неандерталь адамының, кроманьонның суреттері тақтаға ілініп қойылады. Оқушылар осы адамдардың сипаттамаларын кеспеқағаздарға жазып, суреттерінің тұсына барып іледі.

Салыстыру: • Осы 3 адамның қайсысы қазіргі адамға көбірек ұқсайды? • Алғашқы адамдардың қабілеттерінің қайсысы бізде бар? • Бі

11 слайд
Салыстыру: • Осы 3 адамның қайсысы қазіргі адамға көбірек ұқсайды? • Алғашқы адамдардың қабілеттерінің қайсысы бізде бар? • Бізде алғашқы адамдарда жоқ қандай қабілеттер бар?

• Бағалау: жауап берген оқушыларға билеттер беріліп отырылады, билетті көп жинаған оқушылар алдағы уақытта суреттер көрмесіне

12 слайд
• Бағалау: жауап берген оқушыларға билеттер беріліп отырылады, билетті көп жинаған оқушылар алдағы уақытта суреттер көрмесіне тегін кіре алады.

• Кері байланыс: • Сурет көрмесінің сенім дәптеріне оқушылар: • - Мен күткендей болмады • - Ұнады, бірақ ұсынысым бар ... • - Ма

13 слайд
• Кері байланыс: • Сурет көрмесінің сенім дәптеріне оқушылар: • - Мен күткендей болмады • - Ұнады, бірақ ұсынысым бар ... • - Маған қызықты, үйрендім деген сөздерді жазып салады.

Үйге тапсырма Оқушылар дәптерлеріне «Ежелгі адамдар өміріне саяхат» атты тақырыпқа 70-80 сөзден тұратын эссе жазып келу

14 слайд
Үйге тапсырма Оқушылар дәптерлеріне «Ежелгі адамдар өміріне саяхат» атты тақырыпқа 70-80 сөзден тұратын эссе жазып келу