1 слайд
Психологиялық тренинг: "Мен кластағы заттарды
Отанымның келбетіне ұқсатамын"
2 слайд
Алдыңғы сабақ: “Қазақстандағы
жартастарға салынған ежелгі суреттер”
3 слайд
"Ыстық қалам" әдісі.
-Балалар, менің қолымда ыстық қалам бар. Бұл ыстық қалам өткен
сабақты еске түсіру үшін өте қажет. Мен бұл ыстық қаламды ..........
бергім келіп тұр. Осылайша 2-3 оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.
4 слайд
Топқа бөлу: Питекантроп, неандерталь, кроманьон-
3 ежелгі адамдарға қатысты суреттерді 3 оқушы таңдап алады.
Суретте не бейнеленгендігін оқушылар анықтап,
өздерінің қасына достарын шақырады. Осылайша 3 топқа бөлінеді.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.
Сабақтың түрі : Саяхат сабақ.
(Галереяға, суреттер көрмесіне саяхат)
6 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары: 5.1.2.1-
алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін
шығармашылық түрде көрсету.
•
Сабақ мақсаттары:
•
Барлық оқушылар: Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін
еске түсіріп, тарихи кезеңдерді сипаттайды.
•
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың өмірі мен
мәдени жетістіктерін шығармашылық түрде бейнелеп,
әңгімелейді.
•
Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдардың өмірінің даму барысына
талдау жасау.
7 слайд
Бағалау критерийлері № Дескрипторлар +/-
Тас дәуіріндегі Қазақстан
территориясында қалыптасқан
алғашқы адамдардың өмір сүру
жағдайын әр салалар бойынша
талдап береді. 1 Алғашқы адамдардың өзгеруі
мыңдаған жылдар бойы баяу
өткендігін суреттейді.
2 Алғашқы адам өміріндегі өзгеріс
пен сабақтастықты бейнелейді
3 Ежелгі адам өкілдерінің
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын
салыстырады.
8 слайд
•
Топтық жұмыс:
•
1-тапсырма: Топтарға ежелгі адамдар питекантроп, неандерталь,
кроманьон туралы мәліметтер беріледі.
•
Оқушылар мәтінмен танысып ежелгі адамдардың сұлбасын
жасайды. Оқушылардың орындаған жұмысы ежелгі адамдардың
суреттерімен салыстырылады.
9 слайд
•
2-тапсырма: Топтарға бірнеше суреттер мен
мәтіндер беріледі.
•
Зерттеушілер: Археолог рөлін сомдау- рөлге
ену. От жағу тәсілін көрсету.
•
Журналистер: “Менің тас дәуіріндегі бір
күнім”- репортаж дайындау.
•
Қолөнершілер: Қыш құмыра жасау, ши тоқу.
10 слайд
3 -тапсырма: Алғашқы
адамдар: питекантроптың,
неандерталь адамының,
кроманьонның суреттері
тақтаға ілініп қойылады.
Оқушылар осы адамдардың
сипаттамаларын
кеспеқағаздарға жазып,
суреттерінің тұсына барып
іледі.
11 слайд
Салыстыру:
•
Осы 3 адамның қайсысы қазіргі адамға көбірек ұқсайды?
•
Алғашқы адамдардың қабілеттерінің қайсысы бізде бар?
•
Бізде алғашқы адамдарда жоқ қандай қабілеттер бар?
12 слайд
•
Бағалау: жауап берген оқушыларға билеттер беріліп отырылады,
билетті көп жинаған оқушылар алдағы уақытта суреттер
көрмесіне тегін кіре алады.
13 слайд
•
Кері байланыс:
•
Сурет көрмесінің сенім дәптеріне оқушылар:
•
- Мен күткендей болмады
•
- Ұнады, бірақ ұсынысым бар ...
•
- Маған қызықты, үйрендім деген сөздерді жазып салады.
14 слайд
Үйге тапсырма
Оқушылар дәптерлеріне «Ежелгі адамдар өміріне
саяхат» атты тақырыпқа 70-80 сөзден тұратын
эссе жазып келу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз