Ежелгі адамдардың өміріне саяхат. 5-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Психологиялық тренинг: "Мен кластағы заттарды
Отанымның келбетіне ұқсатамын"
1 слайд
Психологиялық тренинг: "Мен кластағы заттарды Отанымның келбетіне ұқсатамын"
2 слайд
Алдыңғы сабақ: “Қазақстандағы
жартастарға салынған ежелгі суреттер”
2 слайд
Алдыңғы сабақ: “Қазақстандағы жартастарға салынған ежелгі суреттер”
3 слайд
"Ыстық қалам" әдісі.
-Балалар, менің қолымда ыстық қалам бар. Бұл ыстық қалам өткен
сабақты еске түсіру үшін өте қажет. Мен бұл ыстық қаламды ..........
бергім келіп тұр. Осылайша 2-3 оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.
3 слайд
"Ыстық қалам" әдісі. -Балалар, менің қолымда ыстық қалам бар. Бұл ыстық қалам өткен сабақты еске түсіру үшін өте қажет. Мен бұл ыстық қаламды .......... бергім келіп тұр. Осылайша 2-3 оқушыдан үй тапсырмасы сұралады.
4 слайд
Топқа бөлу: Питекантроп, неандерталь, кроманьон-
3 ежелгі адамдарға қатысты суреттерді 3 оқушы таңдап алады.
Суретте не бейнеленгендігін оқушылар анықтап,
өздерінің қасына достарын шақырады. Осылайша 3 топқа бөлінеді.
4 слайд
Топқа бөлу: Питекантроп, неандерталь, кроманьон- 3 ежелгі адамдарға қатысты суреттерді 3 оқушы таңдап алады. Суретте не бейнеленгендігін оқушылар анықтап, өздерінің қасына достарын шақырады. Осылайша 3 топқа бөлінеді.
5 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ежелгі адамдардың өміріне саяхат.
Сабақтың түрі : Саяхат сабақ.
(Галереяға, суреттер көрмесіне саяхат)
5 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі адамдардың өміріне саяхат. Сабақтың түрі : Саяхат сабақ. (Галереяға, суреттер көрмесіне саяхат)
6 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу
мақсаттары: 5.1.2.1-
алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін
шығармашылық түрде көрсету.
•
Сабақ мақсаттары:
•
Барлық оқушылар: Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін
еске түсіріп, тарихи кезеңдерді сипаттайды.
•
Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың өмірі мен
мәдени жетістіктерін шығармашылық түрде бейнелеп,
әңгімелейді.
•
Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдардың өмірінің даму барысына
талдау жасау.
6 слайд
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары: 5.1.2.1- алғашқы адамдардың тұрмыс-тіршілігін шығармашылық түрде көрсету. • Сабақ мақсаттары: • Барлық оқушылар: Ежелгі дәуірдің басты мәдени жетістіктерін еске түсіріп, тарихи кезеңдерді сипаттайды. • Оқушылардың басым бөлігі: Ежелгі адамдардың өмірі мен мәдени жетістіктерін шығармашылық түрде бейнелеп, әңгімелейді. • Кейбір оқушылар: Ежелгі адамдардың өмірінің даму барысына талдау жасау.
7 слайд
Бағалау критерийлері № Дескрипторлар +/-
Тас дәуіріндегі Қазақстан
территориясында қалыптасқан
алғашқы адамдардың өмір сүру
жағдайын әр салалар бойынша
талдап береді. 1 Алғашқы адамдардың өзгеруі
мыңдаған жылдар бойы баяу
өткендігін суреттейді.
2 Алғашқы адам өміріндегі өзгеріс
пен сабақтастықты бейнелейді
3 Ежелгі адам өкілдерінің
ұқсастықтары мен
айырмашылықтарын
салыстырады.
7 слайд
Бағалау критерийлері № Дескрипторлар +/- Тас дәуіріндегі Қазақстан территориясында қалыптасқан алғашқы адамдардың өмір сүру жағдайын әр салалар бойынша талдап береді. 1 Алғашқы адамдардың өзгеруі мыңдаған жылдар бойы баяу өткендігін суреттейді. 2 Алғашқы адам өміріндегі өзгеріс пен сабақтастықты бейнелейді 3 Ежелгі адам өкілдерінің ұқсастықтары мен айырмашылықтарын салыстырады.
8 слайд
•
Топтық жұмыс:
•
1-тапсырма: Топтарға ежелгі адамдар питекантроп, неандерталь,
кроманьон туралы мәліметтер беріледі.
•
Оқушылар мәтінмен танысып ежелгі адамдардың сұлбасын
жасайды. Оқушылардың орындаған жұмысы ежелгі адамдардың
суреттерімен салыстырылады.
8 слайд
• Топтық жұмыс: • 1-тапсырма: Топтарға ежелгі адамдар питекантроп, неандерталь, кроманьон туралы мәліметтер беріледі. • Оқушылар мәтінмен танысып ежелгі адамдардың сұлбасын жасайды. Оқушылардың орындаған жұмысы ежелгі адамдардың суреттерімен салыстырылады.
9 слайд
•
2-тапсырма: Топтарға бірнеше суреттер мен
мәтіндер беріледі.
•
Зерттеушілер: Археолог рөлін сомдау- рөлге
ену. От жағу тәсілін көрсету.
•
Журналистер: “Менің тас дәуіріндегі бір
күнім”- репортаж дайындау.
•
Қолөнершілер: Қыш құмыра жасау, ши тоқу.
9 слайд
• 2-тапсырма: Топтарға бірнеше суреттер мен мәтіндер беріледі. • Зерттеушілер: Археолог рөлін сомдау- рөлге ену. От жағу тәсілін көрсету. • Журналистер: “Менің тас дәуіріндегі бір күнім”- репортаж дайындау. • Қолөнершілер: Қыш құмыра жасау, ши тоқу.
10 слайд
3 -тапсырма: Алғашқы
адамдар: питекантроптың,
неандерталь адамының,
кроманьонның суреттері
тақтаға ілініп қойылады.
Оқушылар осы адамдардың
сипаттамаларын
кеспеқағаздарға жазып,
суреттерінің тұсына барып
іледі.
10 слайд
3 -тапсырма: Алғашқы адамдар: питекантроптың, неандерталь адамының, кроманьонның суреттері тақтаға ілініп қойылады. Оқушылар осы адамдардың сипаттамаларын кеспеқағаздарға жазып, суреттерінің тұсына барып іледі.
11 слайд
Салыстыру:
•
Осы 3 адамның қайсысы қазіргі адамға көбірек ұқсайды?
•
Алғашқы адамдардың қабілеттерінің қайсысы бізде бар?
•
Бізде алғашқы адамдарда жоқ қандай қабілеттер бар?
11 слайд
Салыстыру: • Осы 3 адамның қайсысы қазіргі адамға көбірек ұқсайды? • Алғашқы адамдардың қабілеттерінің қайсысы бізде бар? • Бізде алғашқы адамдарда жоқ қандай қабілеттер бар?
12 слайд
•
Бағалау: жауап берген оқушыларға билеттер беріліп отырылады,
билетті көп жинаған оқушылар алдағы уақытта суреттер
көрмесіне тегін кіре алады.
12 слайд
• Бағалау: жауап берген оқушыларға билеттер беріліп отырылады, билетті көп жинаған оқушылар алдағы уақытта суреттер көрмесіне тегін кіре алады.
13 слайд
•
Кері байланыс:
•
Сурет көрмесінің сенім дәптеріне оқушылар:
•
- Мен күткендей болмады
•
- Ұнады, бірақ ұсынысым бар ...
•
- Маған қызықты, үйрендім деген сөздерді жазып салады.
13 слайд
• Кері байланыс: • Сурет көрмесінің сенім дәптеріне оқушылар: • - Мен күткендей болмады • - Ұнады, бірақ ұсынысым бар ... • - Маған қызықты, үйрендім деген сөздерді жазып салады.
14 слайд
Үйге тапсырма
Оқушылар дәптерлеріне «Ежелгі адамдар өміріне
саяхат» атты тақырыпқа 70-80 сөзден тұратын
эссе жазып келу
14 слайд
Үйге тапсырма Оқушылар дәптерлеріне «Ежелгі адамдар өміріне саяхат» атты тақырыпқа 70-80 сөзден тұратын эссе жазып келу