Материалдар / Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге, презентация қмж
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Сәуір 2020
1147
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2-бөлім Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мә

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2-бөлім Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі?

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2-бөлім Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі?

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ «Жағымды психиологиялық ахуал туғызу» Алдыңғы тақырыпты пысықтау «Сұрақ-жауап» 1. Түркілердің негізгі айнал

2 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ «Жағымды психиологиялық ахуал туғызу» Алдыңғы тақырыпты пысықтау «Сұрақ-жауап» 1. Түркілердің негізгі айналысқан шаруашылығын атаңыз? 2. Мал шаруашылығы қаншаға бөлінді? 3. Негізгі өсірілген мал түрлері? 4. Көктем. жаз, күз мезгілінде жайылымның ыңғайына қарай жылжып көшіп отырған жерлерді атандар? 5. Мал шаруашылығынан кейін орын алған кәсібі? 6. Отырықшы- егіншілік мәдениеті дамыған аймақтар? 7. Негізгі өсірген дақылдарын ата?

2 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ «Жағымды психиологиялық ахуал туғызу» Алдыңғы тақырыпты пысықтау «Сұрақ-жауап» 1. Түркілердің негізгі айналысқан шаруашылығын атаңыз? 2. Мал шаруашылығы қаншаға бөлінді? 3. Негізгі өсірілген мал түрлері? 4. Көктем. жаз, күз мезгілінде жайылымның ыңғайына қарай жылжып көшіп отырған жерлерді атандар? 5. Мал шаруашылығынан кейін орын алған кәсібі? 6. Отырықшы- егіншілік мәдениеті дамыған аймақтар? 7. Негізгі өсірген дақылдарын ата?

«Асық» әдісі 1-топ: Оң қанат 2-топ: Сол қанат 3-топ:Төр

3 слайд
«Асық» әдісі 1-топ: Оң қанат 2-топ: Сол қанат 3-топ:Төр

3 слайд

«Асық» әдісі 1-топ: Оң қанат 2-топ: Сол қанат 3-топ:Төр

Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Балалар бұл суреттерден нені көре аламыз ?

4 слайд
Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Балалар бұл суреттерден нені көре аламыз ?

4 слайд

Балалар бүгінгі сабақтың тақырыбы қандай болуы мүмкін? Балалар бұл суреттерден нені көре аламыз ?

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2-бөлім Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мә

5 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2-бөлім Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5.2.2.3 көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар істей алады: Көшпелілердің баспаналарының атын атай алады Оқушылардың көпшілігі істей алады: Көшпелілердің баспаналарының ерекшеліктерін сипаттайды Кейбір оқушылар істей алады: Көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттай отырып көшпелілердің баспаналары туралы тұжырым жасайды -

5 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 5.2-бөлім Ежелгі көшпелілер өмірі Сабақтың тақырыбы: Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті Зерттеу сұрағы: Көшпелілер баспанасының ерекшелігі? Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаты: 5.2.2.3 көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар істей алады: Көшпелілердің баспаналарының атын атай алады Оқушылардың көпшілігі істей алады: Көшпелілердің баспаналарының ерекшеліктерін сипаттайды Кейбір оқушылар істей алады: Көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттай отырып көшпелілердің баспаналары туралы тұжырым жасайды -

«СТОП КАДР» БЕЙНЕМАТЕРИАЛ ТАМАШАЛАУ /Бейнематериалда не туралы айтылғанын есте сақтау, қажетті жерін жазу/

6 слайд
«СТОП КАДР» БЕЙНЕМАТЕРИАЛ ТАМАШАЛАУ /Бейнематериалда не туралы айтылғанын есте сақтау, қажетті жерін жазу/

6 слайд

«СТОП КАДР» БЕЙНЕМАТЕРИАЛ ТАМАШАЛАУ /Бейнематериалда не туралы айтылғанын есте сақтау, қажетті жерін жазу/

Зерттеу және талдау І-топ - киіз үйдің құрылысы (іші-сыртының неше бөліктен тұратынын анықтап, мағынасын ашу керек). 2 топ

7 слайд
Зерттеу және талдау І-топ - киіз үйдің құрылысы (іші-сыртының неше бөліктен тұратынын анықтап, мағынасын ашу керек). 2 топ - киіз үйдің ішкі құрылысы (оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашу). 3 топ - шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын табу. Постер қорғау / бейнематериалда берілген мәлімет пен қосымша берілген материалды пайдалана отырып жасау/

7 слайд

Зерттеу және талдау І-топ - киіз үйдің құрылысы (іші-сыртының неше бөліктен тұратынын анықтап, мағынасын ашу керек). 2 топ - киіз үйдің ішкі құрылысы (оң қанат, сол қанат, төр ұғымдарының мәнін ашу). 3 топ - шаңырақтың мәні мен мағынасын зерттеп және қазіргі күнмен байланысын табу. Постер қорғау / бейнематериалда берілген мәлімет пен қосымша берілген материалды пайдалана отырып жасау/

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС «Киіз үй - көшпелілердің киелі баспанасы» макетін жасап қорғау (презентация/плакат/модель түрінде болуы мүмкі

8 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС «Киіз үй - көшпелілердің киелі баспанасы» макетін жасап қорғау (презентация/плакат/модель түрінде болуы мүмкін) Критерийлері: Макеттің көркемделуі (дизайны) Мазмұндылығы Қазіргі отбасы өмірімен байланысы

8 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС «Киіз үй - көшпелілердің киелі баспанасы» макетін жасап қорғау (презентация/плакат/модель түрінде болуы мүмкін) Критерийлері: Макеттің көркемделуі (дизайны) Мазмұндылығы Қазіргі отбасы өмірімен байланысы

ТҰЖЫРЫМ ЖАСА: Деректерді мұқият оқып шығып, бір – екі сөйлем көлемінде тұжырым жасаңдар. Гильом де Рубрук: «Олар тұратын

9 слайд
ТҰЖЫРЫМ ЖАСА: Деректерді мұқият оқып шығып, бір – екі сөйлем көлемінде тұжырым жасаңдар. Гильом де Рубрук: «Олар тұратын үйлер ағаш кеспектерден құрастырылып, бұтақтармен шабақталған, төбесінде жоғары қарай мойын созып, ықшамдана түсетін оттықтікі сияқты дөңгелек түтігі бар арба үстіне орналастырылады да, үнемі аппақ болып жарқырап тұруы үшін жүнге әк, ақ топырақ, сүйек үгіндісін қосып басқан киізбен қапталады екен. Осындай үйлі арбаға 22 өгіз жегіледі екен.» С. Руденко: «Қазақтың киіз үйі құрылымдық жағынан осы уақытқа дейін көшпелі халықтардың бірде-біреуі асып түсе алмаған, жылжымалы баспананың ең жетілдірілген түрі болып табылады.» А.Сейдімбек: «Киіз үй көшпелі өмір салтының негізгі алғышарттарының бірі болғандықтан ұдайы жетіліп, ұдайы шыңдалып, ұдайы сәулеттеніп отырды. Бұл ретте, киіз үйді көшпелілердің ғасырлар бойғы өмірлік тәжірибесінің, ой өрісінің, талғам – танымының және шеберлік – шалымының ең жарқын айғағы деуге болады».

9 слайд

ТҰЖЫРЫМ ЖАСА: Деректерді мұқият оқып шығып, бір – екі сөйлем көлемінде тұжырым жасаңдар. Гильом де Рубрук: «Олар тұратын үйлер ағаш кеспектерден құрастырылып, бұтақтармен шабақталған, төбесінде жоғары қарай мойын созып, ықшамдана түсетін оттықтікі сияқты дөңгелек түтігі бар арба үстіне орналастырылады да, үнемі аппақ болып жарқырап тұруы үшін жүнге әк, ақ топырақ, сүйек үгіндісін қосып басқан киізбен қапталады екен. Осындай үйлі арбаға 22 өгіз жегіледі екен.» С. Руденко: «Қазақтың киіз үйі құрылымдық жағынан осы уақытқа дейін көшпелі халықтардың бірде-біреуі асып түсе алмаған, жылжымалы баспананың ең жетілдірілген түрі болып табылады.» А.Сейдімбек: «Киіз үй көшпелі өмір салтының негізгі алғышарттарының бірі болғандықтан ұдайы жетіліп, ұдайы шыңдалып, ұдайы сәулеттеніп отырды. Бұл ретте, киіз үйді көшпелілердің ғасырлар бойғы өмірлік тәжірибесінің, ой өрісінің, талғам – танымының және шеберлік – шалымының ең жарқын айғағы деуге болады».

Топтық бағалау Бағалау критерийлері 1. Мазмұнын аша білуі 2. Баяндау шеберлігі 3. Безендірілуі

10 слайд
Топтық бағалау Бағалау критерийлері 1. Мазмұнын аша білуі 2. Баяндау шеберлігі 3. Безендірілуі

10 слайд

Топтық бағалау Бағалау критерийлері 1. Мазмұнын аша білуі 2. Баяндау шеберлігі 3. Безендірілуі

Ой талқы: Бағыттаушы сұрақтар: - Бүгінгі күні киіз үйді қай жерден көруге болады? - Қазіргі күні киіз үйдің қажеттілігі бар

11 слайд
Ой талқы: Бағыттаушы сұрақтар: - Бүгінгі күні киіз үйді қай жерден көруге болады? - Қазіргі күні киіз үйдің қажеттілігі бар ма? - Қазіргі заманғы сәулет өнерінде киіз үйдің элементтерін қолдануға бола ма? - Әлемнің мәдени жетістіктеріндегі көшпелілер баспанасының алар орны қандай?

11 слайд

Ой талқы: Бағыттаушы сұрақтар: - Бүгінгі күні киіз үйді қай жерден көруге болады? - Қазіргі күні киіз үйдің қажеттілігі бар ма? - Қазіргі заманғы сәулет өнерінде киіз үйдің элементтерін қолдануға бола ма? - Әлемнің мәдени жетістіктеріндегі көшпелілер баспанасының алар орны қандай?

Сабақтың мақсаты: - көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

12 слайд
Сабақтың мақсаты: - көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

12 слайд

Сабақтың мақсаты: - көшпелілердің қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау

РЕФЛЕКСИЯ

13 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

13 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

Үйге тапсырма: § 33 . Мал өсіруші тайпалардың қолөнері мен саудасы . Баспаналарды кешегі және бүгінгі деп екі топқа топтас

14 слайд
Үйге тапсырма: § 33 . Мал өсіруші тайпалардың қолөнері мен саудасы . Баспаналарды кешегі және бүгінгі деп екі топқа топтастырып, дәптерлеріңізге екі мысал келтіре жазыңыздар. Кешегі баспана Бүгінгі баспана      

14 слайд

Үйге тапсырма: § 33 . Мал өсіруші тайпалардың қолөнері мен саудасы . Баспаналарды кешегі және бүгінгі деп екі топқа топтастырып, дәптерлеріңізге екі мысал келтіре жазыңыздар. Кешегі баспана Бүгінгі баспана      

Рахмет! Сау болыңыздар!

15 слайд
Рахмет! Сау болыңыздар!

15 слайд

Рахмет! Сау болыңыздар!