Материалдар / Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді?
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленеді?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымын сипаттау. Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын талқылау. Ежелгі Спарта мен Афины мемлекеттернің саяси құрылымы және саяси жүйені салыстыру. Айырмашылығы мен ұқсастығын талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Қазан 2022
949
4 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың мақсаты Оқушылардың басым көпшілігі Оқушылардың кейбірі Барлық оқушылар Ежелгі Спарта мен Афины мемлекеттерінің сая

1 слайд
Сабақтың мақсаты Оқушылардың басым көпшілігі Оқушылардың кейбірі Барлық оқушылар Ежелгі Спарта мен Афины мемлекеттерінің саяси құрылымының ерекшеліктерін , қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттайды ; Ежелгі Спар т а мен Афины туралы айырмашылығы мен ұқсастығын тұжырымдайды. Ежелгі Афины мен Спартаның саяси жүйесін салыстырадыСабаққа негізделген оқу мақсаттары Бағалау критерийлері: -Ежелгі Спарта мен Афинының саяси құрылымының ерекшеліктерін түсінеді - Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуының айырмашылығы мен ұқсастығын зерделейді. Құндылықтарға баулу: Қарым- қатынас жасау қабілетіне, жауапкершілікке, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге рухани құндылықты сақтауға өзге мемлекеттердің тарихын құрметтеуге қалыптастыру Алдыңғы білім: 5 –сынып Ежелгі дүние тарихы 71-72 бб Ежелгі Афины мен Спарта мемлекеті туралы біледі.Тарихи концепт Ұқсастық пен айырмашылық Мектеп: № 141К.Сәбиров атындағы орта мектебі Таженова Айгуль МалайдаровнаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі Ежелгі Грекия 5.3.1.1.Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау 5.1.2.1.Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттауТақырыбы: Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленді?

1 слайд

Сабақтың мақсаты Оқушылардың басым көпшілігі Оқушылардың кейбірі Барлық оқушылар Ежелгі Спарта мен Афины мемлекеттерінің саяси құрылымының ерекшеліктерін , қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттайды ; Ежелгі Спар т а мен Афины туралы айырмашылығы мен ұқсастығын тұжырымдайды. Ежелгі Афины мен Спартаның саяси жүйесін салыстырадыСабаққа негізделген оқу мақсаттары Бағалау критерийлері: -Ежелгі Спарта мен Афинының саяси құрылымының ерекшеліктерін түсінеді - Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуының айырмашылығы мен ұқсастығын зерделейді. Құндылықтарға баулу: Қарым- қатынас жасау қабілетіне, жауапкершілікке, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсетуге рухани құндылықты сақтауға өзге мемлекеттердің тарихын құрметтеуге қалыптастыру Алдыңғы білім: 5 –сынып Ежелгі дүние тарихы 71-72 бб Ежелгі Афины мен Спарта мемлекеті туралы біледі.Тарихи концепт Ұқсастық пен айырмашылық Мектеп: № 141К.Сәбиров атындағы орта мектебі Таженова Айгуль МалайдаровнаҰзақ мерзімді жоспардың бөлімі Ежелгі Грекия 5.3.1.1.Ежелгі мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау 5.1.2.1.Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуын сипаттауТақырыбы: Ежелгі Спарта Афиныдан несімен ерекшеленді?

Белсенд і оқу әдістері Бұл әдіс арқылы үй тапсырма- сын пысық- тау Бұл әдіс арқылы оқушылар топтасады Жаңа тақырып бойынш

2 слайд
Белсенд і оқу әдістері Бұл әдіс арқылы үй тапсырма- сын пысық- тау Бұл әдіс арқылы оқушылар топтасады Жаңа тақырып бойынша оқу- шылар топтаса отырып, Постер қорғайды. Бұл әдіс арқылы оқушылар жұптық жұмысын орындайды Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырып, тақырыпты меңгерте отырып, қызығушылығын ояту Мақсаты: Тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға МОЗАЙКА әдісімен түрлі-түсті қағаз қиындылары беріліп, екі топқа топтасады. Мақсаты: Оқушының танымдық және шығармашылық қабілетін дамыту, мәтін бойынша түйінді сөздер табуға және оқушылардың сөз сөйлеу шеберлігін, бір-бірін тыңдай білу мәдениетіне қалыптастыру Мақсаты: Берілген КубиК бойынша оқушылар жұптасып термин сөздер мен жұмыс жасайды. жаңа сөздермен танысады, мағынасын түсінеді, сабақ барысында зерделей алады.“М и ға ш абуы л” әдісі “ М озай ка ” әдісі “Ж и гсо” әдісі “ К уби зм ” әдісі:

2 слайд

Белсенд і оқу әдістері Бұл әдіс арқылы үй тапсырма- сын пысық- тау Бұл әдіс арқылы оқушылар топтасады Жаңа тақырып бойынша оқу- шылар топтаса отырып, Постер қорғайды. Бұл әдіс арқылы оқушылар жұптық жұмысын орындайды Мақсаты: Оқушыларды сыни тұрғыдан ойландырып, тақырыпты меңгерте отырып, қызығушылығын ояту Мақсаты: Тақырыпты ашу мақсатында оқушыларға МОЗАЙКА әдісімен түрлі-түсті қағаз қиындылары беріліп, екі топқа топтасады. Мақсаты: Оқушының танымдық және шығармашылық қабілетін дамыту, мәтін бойынша түйінді сөздер табуға және оқушылардың сөз сөйлеу шеберлігін, бір-бірін тыңдай білу мәдениетіне қалыптастыру Мақсаты: Берілген КубиК бойынша оқушылар жұптасып термин сөздер мен жұмыс жасайды. жаңа сөздермен танысады, мағынасын түсінеді, сабақ барысында зерделей алады.“М и ға ш абуы л” әдісі “ М озай ка ” әдісі “Ж и гсо” әдісі “ К уби зм ” әдісі:

Жіктеу Дереккөздер Тапсырма Қарқын Диалог қолдау Қорытынды Бағалау - Талаптары әртүрлі оқушыларды “карта қиындылары” а

3 слайд
Жіктеу Дереккөздер Тапсырма Қарқын Диалог қолдау Қорытынды Бағалау - Талаптары әртүрлі оқушыларды “карта қиындылары” арқылы топқа бөлемін. - Оқушылар оқулық және АКТ-мен жұмыс жасайды - Сабақ мақсатына сай тапсырма беремін. - Көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беремін. - Сөзбен қолдау көрсетіп,ынталандырып отырамын. - Бағыттап отырып күтілетін нәтижеге көз жеткізуді жоспарлап отырамын - Әр топтың сарапшыларына бағалатамынСаралау тәсілдері

3 слайд

Жіктеу Дереккөздер Тапсырма Қарқын Диалог қолдау Қорытынды Бағалау - Талаптары әртүрлі оқушыларды “карта қиындылары” арқылы топқа бөлемін. - Оқушылар оқулық және АКТ-мен жұмыс жасайды - Сабақ мақсатына сай тапсырма беремін. - Көмек қажет ететін оқушыларға уақыт беремін. - Сөзбен қолдау көрсетіп,ынталандырып отырамын. - Бағыттап отырып күтілетін нәтижеге көз жеткізуді жоспарлап отырамын - Әр топтың сарапшыларына бағалатамынСаралау тәсілдері

Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” топтар бірін- бірі бағалайды.“ Миға шабуыл”. “Мадақтау ” Дұрыс нұсқа арқ

4 слайд
Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” топтар бірін- бірі бағалайды.“ Миға шабуыл”. “Мадақтау ” Дұрыс нұсқа арқылы өзін-өзі бағалау “ Жұлдызша жапсыру” Бағалау критерийлері: -Ежелгі Спарта мен Афинының саяси құрылымының ерекшеліктерін түсінеді - Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуының айырмашылығы мен ұқсастығын зерделейді. ДЕСКРИПТОРЛАР -Афины мен Спартаның саяси айырмашы л ығын айқындайды - Афины мен Спартаның ұқсастығын анықтайды

4 слайд

Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір тілек” топтар бірін- бірі бағалайды.“ Миға шабуыл”. “Мадақтау ” Дұрыс нұсқа арқылы өзін-өзі бағалау “ Жұлдызша жапсыру” Бағалау критерийлері: -Ежелгі Спарта мен Афинының саяси құрылымының ерекшеліктерін түсінеді - Ежелгі қоғамның әлеуметтік ұйымдасуының айырмашылығы мен ұқсастығын зерделейді. ДЕСКРИПТОРЛАР -Афины мен Спартаның саяси айырмашы л ығын айқындайды - Афины мен Спартаның ұқсастығын анықтайды