Материалдар / Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? 5-сынып Презентация

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? 5-сынып Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпта дүниежүзі тарихы пәнінен Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? тақырыбына арналған презентация мұғалімдерге көмек ретінде.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Қараша 2018
1392
3 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми

1 слайд
ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? Сабақтың мақсаты: Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау.Сабақтың оқу мақсаттары Бағалау критерийі Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттайды

1 слайд

ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? Сабақтың мақсаты: Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау.Сабақтың оқу мақсаттары Бағалау критерийі Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттайды

Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағ

2 слайд
Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Негізгі ұғымдар: Әулет, болат, аюрведа . Құндылықтарға баулу -сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау; -жауапкершілік; денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, Әлемтану Алдыңғы білім Үнділер, шаруашылық, сауда, керуен жолы туралы бастапқы білімдері қалыптасқан

2 слайд

Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Негізгі ұғымдар: Әулет, болат, аюрведа . Құндылықтарға баулу -сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау; -жауапкершілік; денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, Әлемтану Алдыңғы білім Үнділер, шаруашылық, сауда, керуен жолы туралы бастапқы білімдері қалыптасқан

Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. С

3 слайд
Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Саралаудың мақсаты: 1) барлық оқушыларға білімін тереңдетуге мүмкіндік беру. 2) барлық оқушылардың оқудағы жеке жетістіктерін көруге мүмкіндік беру. Оқушылардың үлгерімін арттыруда бұл әдістің тиімділігі зор. Саралау мақсатында баланың деңгейіне сәйкес бір кеңейтілген, үш деңгейлік тапсырмалар беріледі. Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды; Көбісі : Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады; Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды

3 слайд

Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Саралаудың мақсаты: 1) барлық оқушыларға білімін тереңдетуге мүмкіндік беру. 2) барлық оқушылардың оқудағы жеке жетістіктерін көруге мүмкіндік беру. Оқушылардың үлгерімін арттыруда бұл әдістің тиімділігі зор. Саралау мақсатында баланың деңгейіне сәйкес бір кеңейтілген, үш деңгейлік тапсырмалар беріледі. Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды; Көбісі : Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады; Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды

Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді ә

4 слайд
Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері – оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлауға итермелейтін әдістер. • 1. «Радиоэфир» - мұғалімнің шағын әңгімесі • 2. «Ж.т» Картамен жұмыс • 1) Егіншілікке қолайлы аймақтарды белгілеу • 2) Неліктен ІІ Чандрагупта Үндістанның солтүстігін жаулап алуға ұмтылды? • Бағалау - « Мен саған, сен маған»«Тыңда,Орнын тап, Ойлан» әдісі • Египет, Қосөзен, Үндістан өркениеттері ие болған негізгі білімдерді диаграмма арқылы анықтау. • Бағалау - « Стикердегі жазба»(Т) «Графикалық органайзер» • Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттаңыз. • Бағалау - «Өзін-өзі бағалау» • (Ж) Кері байланыс – « Блоб» ағашы(Ж) Қалыптастастырушы бағалауға арналған тапсырма «Толықтыру кестесі»

4 слайд

Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері – оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлауға итермелейтін әдістер. • 1. «Радиоэфир» - мұғалімнің шағын әңгімесі • 2. «Ж.т» Картамен жұмыс • 1) Егіншілікке қолайлы аймақтарды белгілеу • 2) Неліктен ІІ Чандрагупта Үндістанның солтүстігін жаулап алуға ұмтылды? • Бағалау - « Мен саған, сен маған»«Тыңда,Орнын тап, Ойлан» әдісі • Египет, Қосөзен, Үндістан өркениеттері ие болған негізгі білімдерді диаграмма арқылы анықтау. • Бағалау - « Стикердегі жазба»(Т) «Графикалық органайзер» • Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттаңыз. • Бағалау - «Өзін-өзі бағалау» • (Ж) Кері байланыс – « Блоб» ағашы(Ж) Қалыптастастырушы бағалауға арналған тапсырма «Толықтыру кестесі»

Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсатт

5 слайд
Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген оқушыға, ата-анаға және мұғалімдерге түсінікті нақты анықталған өлшем. • Сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері: • «Алақан-жұдырық» • «Жеке, жұптық, топтық» • «Мен саған-сен маған» • «Ұпайлармен» • Қалыптастырушы бағалау :«Өзін-өзі бағалау», Дескриптор арқылы Критериалды бағалау – қалыптастырушы, жиынтық бағалау болып бөлінеді. • Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістікке жетуіне және алға ілгерілеуіне • тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз • ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады .

5 слайд

Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген оқушыға, ата-анаға және мұғалімдерге түсінікті нақты анықталған өлшем. • Сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері: • «Алақан-жұдырық» • «Жеке, жұптық, топтық» • «Мен саған-сен маған» • «Ұпайлармен» • Қалыптастырушы бағалау :«Өзін-өзі бағалау», Дескриптор арқылы Критериалды бағалау – қалыптастырушы, жиынтық бағалау болып бөлінеді. • Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістікке жетуіне және алға ілгерілеуіне • тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз • ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады .

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ