Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? 5-сынып Презентация

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? 5-сынып Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
5-сыныпта дүниежүзі тарихы пәнінен Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? тақырыбына арналған презентация мұғалімдерге көмек ретінде.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми

#1 слайд
ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? Сабақтың мақсаты: Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды 5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау. Сабақтың оқу мақсаттары Бағалау критерийі Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттайды

1 слайд

ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? Сабақтың мақсаты: Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды 5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау. Сабақтың оқу мақсаттары Бағалау критерийі Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттайды

Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағ

#2 слайд
Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Негізгі ұғымдар: Әулет, болат, аюрведа. Құндылықтарға баулу -сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау; -жауапкершілік; денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, Әлемтану Алдыңғы білім Үнділер, шаруашылық, сауда, керуен жолы туралы бастапқы білімдері қалыптасқан

2 слайд

Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Негізгі ұғымдар: Әулет, болат, аюрведа. Құндылықтарға баулу -сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау; -жауапкершілік; денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, Әлемтану Алдыңғы білім Үнділер, шаруашылық, сауда, керуен жолы туралы бастапқы білімдері қалыптасқан

Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Са

#3 слайд
Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Саралаудың мақсаты: 1) барлық оқушыларға білімін тереңдетуге мүмкіндік беру. 2) барлық оқушылардың оқудағы жеке жетістіктерін көруге мүмкіндік беру. Оқушылардың үлгерімін арттыруда бұл әдістің тиімділігі зор. Саралау мақсатында баланың деңгейіне сәйкес бір кеңейтілген, үш деңгейлік тапсырмалар беріледі. Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды; Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады; Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды

3 слайд

Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Саралаудың мақсаты: 1) барлық оқушыларға білімін тереңдетуге мүмкіндік беру. 2) барлық оқушылардың оқудағы жеке жетістіктерін көруге мүмкіндік беру. Оқушылардың үлгерімін арттыруда бұл әдістің тиімділігі зор. Саралау мақсатында баланың деңгейіне сәйкес бір кеңейтілген, үш деңгейлік тапсырмалар беріледі. Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды; Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады; Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды

Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді ә

#4 слайд
Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері – оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлауға итермелейтін әдістер. •1. «Радиоэфир» - мұғалімнің шағын әңгімесі •2. «Ж.т» Картамен жұмыс •1) Егіншілікке қолайлы аймақтарды белгілеу •2)Неліктен ІІ Чандрагупта Үндістанның солтүстігін жаулап алуға ұмтылды? •Бағалау- « Мен саған, сен маған» «Тыңда,Орнын тап, Ойлан» әдісі •Египет, Қосөзен, Үндістан өркениеттері ие болған негізгі білімдерді диаграмма арқылы анықтау. •Бағалау- « Стикердегі жазба» (Т) «Графикалық органайзер» •Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттаңыз. •Бағалау- «Өзін-өзі бағалау» •(Ж) Кері байланыс – « Блоб» ағашы (Ж) Қалыптастастырушы бағалауға арналған тапсырма «Толықтыру кестесі»

4 слайд

Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері – оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлауға итермелейтін әдістер. •1. «Радиоэфир» - мұғалімнің шағын әңгімесі •2. «Ж.т» Картамен жұмыс •1) Егіншілікке қолайлы аймақтарды белгілеу •2)Неліктен ІІ Чандрагупта Үндістанның солтүстігін жаулап алуға ұмтылды? •Бағалау- « Мен саған, сен маған» «Тыңда,Орнын тап, Ойлан» әдісі •Египет, Қосөзен, Үндістан өркениеттері ие болған негізгі білімдерді диаграмма арқылы анықтау. •Бағалау- « Стикердегі жазба» (Т) «Графикалық органайзер» •Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттаңыз. •Бағалау- «Өзін-өзі бағалау» •(Ж) Кері байланыс – « Блоб» ағашы (Ж) Қалыптастастырушы бағалауға арналған тапсырма «Толықтыру кестесі»

Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсаттары

#5 слайд
Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген оқушыға, ата-анаға және мұғалімдерге түсінікті нақты анықталған өлшем. •Сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері: •«Алақан-жұдырық» •«Жеке, жұптық, топтық» •«Мен саған-сен маған» •«Ұпайлармен» •Қалыптастырушы бағалау :«Өзін-өзі бағалау», Дескриптор арқылы Критериалды бағалау – қалыптастырушы, жиынтық бағалау болып бөлінеді. •Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістікке жетуіне және алға ілгерілеуіне •тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз •ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады.

5 слайд

Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген оқушыға, ата-анаға және мұғалімдерге түсінікті нақты анықталған өлшем. •Сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері: •«Алақан-жұдырық» •«Жеке, жұптық, топтық» •«Мен саған-сен маған» •«Ұпайлармен» •Қалыптастырушы бағалау :«Өзін-өзі бағалау», Дескриптор арқылы Критериалды бағалау – қалыптастырушы, жиынтық бағалау болып бөлінеді. •Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістікке жетуіне және алға ілгерілеуіне •тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз •ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады.

Файл форматы:
pptx
07.11.2018
1679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі