Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? 5-сынып Презентация
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі.
Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды?
Сабақтың мақсаты:
Барлығы: тарихи картаны
пайдалана отырып,
егіншілікпен айналысуға
қолайлы аймақтарды
көрсетеді; Шаруашылық
пен ғылымның дамуы
арасындағы өзара
байланысты анықтайды Көбісі: Ежелгі
Үндістандағы ғылыми
ілімдердің даму деңгейін
көрші мемлекеттермен
салыстыра отырып,
артықшылықтарын
табады Кейбірі: ежелгі
өркениеттердің қандай
білімдері қазіргі күні
қолданылатыны туралы
қорытынды жасайды5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия,
медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен
әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау.Сабақтың оқу
мақсаттары
Бағалау
критерийі Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму
ерекшеліктерін сипаттайды
1 слайд
ҰМЖ тарауы: 2В бөлімі Ежелгі Үндісттан: буддизмнің гүлденуі мен индуизмнің триумфі. Сабақтың тақырыбы: Ежелгі Үндістанда ғылыми білімдер қаншалықты дамыды? Сабақтың мақсаты: Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды Көбісі: Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды5.2.4.2- ғылымдардың (арифметика, геометрия, астрономия, медицина) пайда болып, дамуына шаруашылық іс-әрекет пен әлеуметтік өзгерістердің ықпалын анықтау.Сабақтың оқу мақсаттары Бағалау критерийі Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттайды
2 слайд
Тілдік мақсаттар
Тілдік мақсаттар
академиялық тілді
үйрену үшін
маңызды құрал
болып
табылады.Тарихи
сөздерді қолдану
дағдыларын
қалыптастырады.
Негізгі ұғымдар:
Әулет, болат,
аюрведа . Құндылықтарға баулу
-сын тұрғысынан
ойлау;
- қарым-қатынас
жасау;
-жауапкершілік;
денсаулық,
достық және
айналадағыларға
қамқорлық
көрсету Пәнаралық байланыс
Жаратылыстану,
Әлемтану Алдыңғы білім
Үнділер,
шаруашылық,
сауда, керуен жолы
туралы бастапқы
білімдері
қалыптасқан
2 слайд
Тілдік мақсаттар Тілдік мақсаттар академиялық тілді үйрену үшін маңызды құрал болып табылады.Тарихи сөздерді қолдану дағдыларын қалыптастырады. Негізгі ұғымдар: Әулет, болат, аюрведа . Құндылықтарға баулу -сын тұрғысынан ойлау; - қарым-қатынас жасау; -жауапкершілік; денсаулық, достық және айналадағыларға қамқорлық көрсету Пәнаралық байланыс Жаратылыстану, Әлемтану Алдыңғы білім Үнділер, шаруашылық, сауда, керуен жолы туралы бастапқы білімдері қалыптасқан
3 слайд
Саралап оқыту әдісі
Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық
ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Саралаудың мақсаты: 1)
барлық оқушыларға білімін тереңдетуге мүмкіндік беру. 2) барлық
оқушылардың оқудағы жеке жетістіктерін көруге мүмкіндік беру.
Оқушылардың үлгерімін арттыруда бұл әдістің тиімділігі зор.
Саралау мақсатында баланың деңгейіне сәйкес бір кеңейтілген, үш
деңгейлік тапсырмалар беріледі.
Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға
қолайлы аймақтарды көрсетеді;
Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты
анықтайды;
Көбісі : Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші
мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады;
Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні
қолданылатыны туралы қорытынды жасайды
3 слайд
Саралап оқыту әдісі Саралап оқыту тәсілі:оқушылардың тұлғалық-психологиялық ерекшеліктері, қабілеттерін қанағаттандыру. Саралаудың мақсаты: 1) барлық оқушыларға білімін тереңдетуге мүмкіндік беру. 2) барлық оқушылардың оқудағы жеке жетістіктерін көруге мүмкіндік беру. Оқушылардың үлгерімін арттыруда бұл әдістің тиімділігі зор. Саралау мақсатында баланың деңгейіне сәйкес бір кеңейтілген, үш деңгейлік тапсырмалар беріледі. Барлығы: тарихи картаны пайдалана отырып, егіншілікпен айналысуға қолайлы аймақтарды көрсетеді; Шаруашылық пен ғылымның дамуы арасындағы өзара байланысты анықтайды; Көбісі : Ежелгі Үндістандағы ғылыми ілімдердің даму деңгейін көрші мемлекеттермен салыстыра отырып, артықшылықтарын табады; Кейбірі: ежелгі өркениеттердің қандай білімдері қазіргі күні қолданылатыны туралы қорытынды жасайды
4 слайд
Белсенді оқыту әдісі
Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен
түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері – оқу
материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлауға
итермелейтін әдістер.
•
1. «Радиоэфир» - мұғалімнің шағын әңгімесі
•
2. «Ж.т» Картамен жұмыс
•
1) Егіншілікке қолайлы аймақтарды белгілеу
•
2) Неліктен ІІ Чандрагупта Үндістанның солтүстігін жаулап алуға ұмтылды?
•
Бағалау - « Мен саған, сен маған»«Тыңда,Орнын
тап, Ойлан»
әдісі
•
Египет, Қосөзен, Үндістан өркениеттері ие болған негізгі
білімдерді диаграмма арқылы анықтау.
•
Бағалау - « Стикердегі жазба»(Т) «Графикалық
органайзер»
•
Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму
ерекшеліктерін сипаттаңыз.
•
Бағалау - «Өзін-өзі бағалау»
•
(Ж) Кері байланыс – « Блоб» ағашы(Ж) Қалыптастастырушы
бағалауға арналған тапсырма
«Толықтыру кестесі»
4 слайд
Белсенді оқыту әдісі Түрлі әдіс-тәсілдер қолдану оқушылардың дағдылары мен түсініктерін қалыптастырады. Оқытудың белсенді әдістері – оқу материалын игеру үдерісінде оқушыларды белсенді ойлауға итермелейтін әдістер. • 1. «Радиоэфир» - мұғалімнің шағын әңгімесі • 2. «Ж.т» Картамен жұмыс • 1) Егіншілікке қолайлы аймақтарды белгілеу • 2) Неліктен ІІ Чандрагупта Үндістанның солтүстігін жаулап алуға ұмтылды? • Бағалау - « Мен саған, сен маған»«Тыңда,Орнын тап, Ойлан» әдісі • Египет, Қосөзен, Үндістан өркениеттері ие болған негізгі білімдерді диаграмма арқылы анықтау. • Бағалау - « Стикердегі жазба»(Т) «Графикалық органайзер» • Ежелгі Үнді жеріндегі ғылымдардың даму ерекшеліктерін сипаттаңыз. • Бағалау - «Өзін-өзі бағалау» • (Ж) Кері байланыс – « Блоб» ағашы(Ж) Қалыптастастырушы бағалауға арналған тапсырма «Толықтыру кестесі»
5 слайд
Критериалды бағалау әдісі
•
Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру
мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген оқушыға, ата-анаға және
мұғалімдерге түсінікті нақты анықталған өлшем.
•
Сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері:
•
«Алақан-жұдырық»
•
«Жеке, жұптық, топтық»
•
«Мен саған-сен маған»
•
«Ұпайлармен»
•
Қалыптастырушы бағалау :«Өзін-өзі бағалау», Дескриптор арқылы
Критериалды бағалау – қалыптастырушы, жиынтық бағалау болып бөлінеді.
•
Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістікке жетуіне және алға ілгерілеуіне
•
тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз
•
ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады .
5 слайд
Критериалды бағалау әдісі • Критериалды бағалау-оқушылардың оқу жетістіктерін бағалауға негіз болатын білім беру мақсаттары мен мазмұнына сәйкес, ұжым ішінде өңделген оқушыға, ата-анаға және мұғалімдерге түсінікті нақты анықталған өлшем. • Сабақта пайдаланылатын бағалау түрлері: • «Алақан-жұдырық» • «Жеке, жұптық, топтық» • «Мен саған-сен маған» • «Ұпайлармен» • Қалыптастырушы бағалау :«Өзін-өзі бағалау», Дескриптор арқылы Критериалды бағалау – қалыптастырушы, жиынтық бағалау болып бөлінеді. • Қалыптастырушы бағалау оқушылардың оқуда жетістікке жетуіне және алға ілгерілеуіне • тікелей ықпал ететін және оқушы мен мұғалімнің арасындағы кері байланысты қамтамасыз • ететін оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі болып табылады .