Материалдар / Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2019
456
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
.Жамбыл облысы Жамбыл ауданы * Жалпа қтөбе ауылы * Валерий Чкалов атындағы * орта мектебінің * математика п әні мұғалімі А

1 слайд
.Жамбыл облысы Жамбыл ауданы * Жалпа қтөбе ауылы * Валерий Чкалов атындағы * орта мектебінің * математика п әні мұғалімі Атамуратова Шахноза Акрамқызы

1 слайд

.Жамбыл облысы Жамбыл ауданы * Жалпа қтөбе ауылы * Валерий Чкалов атындағы * орта мектебінің * математика п әні мұғалімі Атамуратова Шахноза Акрамқызы

Сабақ тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу • 6. 4 . 8 .4. Екі айнымалысы бар

2 слайд
Сабақ тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу • 6. 4 . 8 .4. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу; ;Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары • Екі айнымалысы сызықтық теңдеулерді біледі • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін анықтап шешу жолдарын орындайды • Оқушылар теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу жолдарын анықтайды,теңдеулерді шешедіСабақ мақсаттары : Бағалау критерийлері Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді анықтайды Екі айнымалысы бар теңдеулерді шешеді Екі айнымалысы бар теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу жолдарын ұсынады Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді алмастыру әдісімен шешеді • Оқушылар : Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді формула арқылы түсіндіре алады • Пән бойынша лексика мен терминология: • - бірінші сан,екінші сан,айнымалылар,теңдеулер • - коэффициенттер,бос мүше,мәндес теңдеулерТілдік мақсаттар • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының төртінші құндылығы • Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуҚұндылықтарды дарыту • Геометрия, сызуПәнаралық байланыст ар • Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктерАлдыңғы білім

2 слайд

Сабақ тақырыбы: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу • 6. 4 . 8 .4. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру әдісімен шешу; ;Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары • Екі айнымалысы сызықтық теңдеулерді біледі • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін анықтап шешу жолдарын орындайды • Оқушылар теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу жолдарын анықтайды,теңдеулерді шешедіСабақ мақсаттары : Бағалау критерийлері Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді анықтайды Екі айнымалысы бар теңдеулерді шешеді Екі айнымалысы бар теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу жолдарын ұсынады Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді алмастыру әдісімен шешеді • Оқушылар : Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулерді формула арқылы түсіндіре алады • Пән бойынша лексика мен терминология: • - бірінші сан,екінші сан,айнымалылар,теңдеулер • - коэффициенттер,бос мүше,мәндес теңдеулерТілдік мақсаттар • «Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясының төртінші құндылығы • Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсуҚұндылықтарды дарыту • Геометрия, сызуПәнаралық байланыст ар • Сызықтық теңдеулер мен сызықтық теңсіздіктерАлдыңғы білім

Сабақ кезеңдері: Сабақ басы Сабақ ортасы Сабақ соңы

3 слайд
Сабақ кезеңдері: Сабақ басы Сабақ ортасы Сабақ соңы

3 слайд

Сабақ кезеңдері: Сабақ басы Сабақ ортасы Сабақ соңы

Сабақтың басы Ұйымдастыру Үй жұмысын тексеру Мұғалімнің ауызша кері байланысы : « Жүректен жүрекке» шеңбері Шеңберге жиналып,

4 слайд
Сабақтың басы Ұйымдастыру Үй жұмысын тексеру Мұғалімнің ауызша кері байланысы : « Жүректен жүрекке» шеңбері Шеңберге жиналып, бір – бірінің жақсы қасиеттерін айтып шығады да оқушылар бүгінгі сабақтарың сәтті өтсін деп тілек айтады. «Сұрақтары бар қорап» әдісі.. 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2. Сызықтық функция дегеніміз не? 3. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не? Топқа бөлу: Білім алушыларды тақырыпқа байланысты 3 топқа бөлемін. 1.Теңдеу 2.Теңсіздік 3.Теңдеулер жүйесі «Миға шабуыл» әдісі бойынша 3 топқа үш түрлі екі айнымалысы бар теңдеуді беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын: 1– топ. 4 x - y =8 2– топ. x -5 y =3 3– топ. x + y =3   Бағалау Дескриптор - белгісіз мүшені табады - тапқан мүшені берілген теңдеуге қояды - жауабын жазады. «Смайликтер»арқылы Кері байланыс : «Ауызша» «Дұрыс жауап», «Жақсы осы бағыттан тайма»

4 слайд

Сабақтың басы Ұйымдастыру Үй жұмысын тексеру Мұғалімнің ауызша кері байланысы : « Жүректен жүрекке» шеңбері Шеңберге жиналып, бір – бірінің жақсы қасиеттерін айтып шығады да оқушылар бүгінгі сабақтарың сәтті өтсін деп тілек айтады. «Сұрақтары бар қорап» әдісі.. 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеу деп қандай теңдеуді айтады? 2. Сызықтық функция дегеніміз не? 3. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеудің шешімі дегеніміз не? Топқа бөлу: Білім алушыларды тақырыпқа байланысты 3 топқа бөлемін. 1.Теңдеу 2.Теңсіздік 3.Теңдеулер жүйесі «Миға шабуыл» әдісі бойынша 3 топқа үш түрлі екі айнымалысы бар теңдеуді беру арқылы бүгінгі сабақтың тақырыбын ашамын: 1– топ. 4 x - y =8 2– топ. x -5 y =3 3– топ. x + y =3   Бағалау Дескриптор - белгісіз мүшені табады - тапқан мүшені берілген теңдеуге қояды - жауабын жазады. «Смайликтер»арқылы Кері байланыс : «Ауызша» «Дұрыс жауап», «Жақсы осы бағыттан тайма»

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтар берілген тапсырмаларды постерде қорғайды .Білім алушылармен бірге сабақтың тақыры

5 слайд
«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтар берілген тапсырмаларды постерде қорғайды .Білім алушылармен бірге сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтаймын Тапсырма: №1497. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңіздер: І топ: ІІ топ: III топ: Дескриптор: - х - ті y арқылы өрнектейді - оны екінші теңдеудегі х-тің орнына қояды - Бір айнымалысы бар теңдеуді шешіп у-тің мәнін табады - у - тің мәні арқылы х - ті табады - Жауабын жазады Бағалау: «Басбармақ» әдісі « IDEAL » әдісі: Тапсырма: Екі шебердің бір күндік еңбек ақысы 13000 тг.Бірінші шебердің 5 күнгі еңбек ақысы 4 күнгі еңбек ақысынан 15500 тг артық.Шеберлердің әрқайсысы бір күнде неше теңге табыс табады? Дескриптор: Есептің шартына байланысты екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құрады - х-ті y арқылы өрнектейді - теңдеулер жүйесін шешеді - Жауабын жазады.Сабақтың ортасы Кер і байланыс

5 слайд

«Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі арқылы топтар берілген тапсырмаларды постерде қорғайды .Білім алушылармен бірге сабақтың тақырыбын ашып, мақсатын анықтаймын Тапсырма: №1497. Теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шешіңіздер: І топ: ІІ топ: III топ: Дескриптор: - х - ті y арқылы өрнектейді - оны екінші теңдеудегі х-тің орнына қояды - Бір айнымалысы бар теңдеуді шешіп у-тің мәнін табады - у - тің мәні арқылы х - ті табады - Жауабын жазады Бағалау: «Басбармақ» әдісі « IDEAL » әдісі: Тапсырма: Екі шебердің бір күндік еңбек ақысы 13000 тг.Бірінші шебердің 5 күнгі еңбек ақысы 4 күнгі еңбек ақысынан 15500 тг артық.Шеберлердің әрқайсысы бір күнде неше теңге табыс табады? Дескриптор: Есептің шартына байланысты екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құрады - х-ті y арқылы өрнектейді - теңдеулер жүйесін шешеді - Жауабын жазады.Сабақтың ортасы Кер і байланыс

Сабақтың соңы 1) Алмастыру әдісін қандай теңдеулерде қолданған тиімді 2) Екі айнымалысы бар

6 слайд
Сабақтың соңы 1) Алмастыру әдісін қандай теңдеулерде қолданған тиімді 2) Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесінің шешімі деген не? 3) Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімдерін қалай табады? № 1500Кері байланыс Білім алушылардың кері байланысы: «Өрмекші торы» әдісі Үй тапсырмас ы«Сұрақтары бар қорап» әдісі арқылы сабақты қорытамын: Дескриптор: - Есептің шартына байланысты екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құрады - х - ті y арқылы өрнектейді - теңдеулер жүйесін шешеді - Жауабын жазады.

6 слайд

Сабақтың соңы 1) Алмастыру әдісін қандай теңдеулерде қолданған тиімді 2) Екі айнымалысы бар теңдеулер жүйесінің шешімі деген не? 3) Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің шешімдерін қалай табады? № 1500Кері байланыс Білім алушылардың кері байланысы: «Өрмекші торы» әдісі Үй тапсырмас ы«Сұрақтары бар қорап» әдісі арқылы сабақты қорытамын: Дескриптор: - Есептің шартына байланысты екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін құрады - х - ті y арқылы өрнектейді - теңдеулер жүйесін шешеді - Жауабын жазады.

Сар ала у • С із қандай тәсілмен көбірек қ олдау көрсетпексіз ? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті • оқ ушыларға қандай тап

7 слайд
Сар ала у • С із қандай тәсілмен көбірек қ олдау көрсетпексіз ? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті • оқ ушыларға қандай тапсырмалар бересіз? • Мен бүгінгі сабақта « C ұрақтары бар қорап», «Миға шабуыл», «Ойлан, жұптас, бөліс» және « IDEAL » әдіс-тәсілдерін, сараланған тапсырмаларды қолдана отырып, оқушылардың қажеттілігін қанағаттандырып, олардың білім деңгейінің қай орында тұрғандығын анықтаймын Баға лау • Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ? 1. • Топтар бір-бірін бағалайды. • 2. Смайликтер арқылы. • 3. «Басбармақ» әдістері арқылы білім алушылар бір – бірін бағалайды. Күті летін нәти же • Екі айнымалысы сызықтық теңдеулерді біледі • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін анықтап шешу жолдарын орындайды • Оқушылар теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу жолдарын анықтайды,теңдеулерді шешеді

7 слайд

Сар ала у • С із қандай тәсілмен көбірек қ олдау көрсетпексіз ? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті • оқ ушыларға қандай тапсырмалар бересіз? • Мен бүгінгі сабақта « C ұрақтары бар қорап», «Миға шабуыл», «Ойлан, жұптас, бөліс» және « IDEAL » әдіс-тәсілдерін, сараланған тапсырмаларды қолдана отырып, оқушылардың қажеттілігін қанағаттандырып, олардың білім деңгейінің қай орында тұрғандығын анықтаймын Баға лау • Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз ? 1. • Топтар бір-бірін бағалайды. • 2. Смайликтер арқылы. • 3. «Басбармақ» әдістері арқылы білім алушылар бір – бірін бағалайды. Күті летін нәти же • Екі айнымалысы сызықтық теңдеулерді біледі • Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін анықтап шешу жолдарын орындайды • Оқушылар теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу жолдарын анықтайды,теңдеулерді шешеді

Назарларыңызға рахмет!

8 слайд
Назарларыңызға рахмет!

8 слайд

Назарларыңызға рахмет!