1 слайд
Сабақ тақырыбы:
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеу
жүйесін қосу тәсілімен
және алмастыру
тәсілімен шешу
2 слайд
Оқу мақсаты
6.2.2.19 теңдеулер жүйелерін
алмастыру тәсілі және қосу тәсілі
арқылы шешу.
3 слайд
Сабақ мақсаты
•
Екі айнымалысы бар сызықтық
теңдеулер жүйесін шешуді біледі;
•
Екі айнымаласы бар сызықтық
теңдеулер жүйесін шешуде қосу және
алмастыру тәсілдерін қолданады.
4 слайд
« »Миға шабуыл
•
С-1: Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесінің
анықтамасын жазыңыз.
•
С-2: Теңдеулер жүйесін шешу дегеніміз не?
•
С-3: Теңдеулер жүйесін шешудің қандай тәсілдерін білесіз?
•
С-4: Теңдеулер жүйесіндегі айнымалылардың біреуінің ғана
коэффициенттері қарама – қарсы сандар болса, теңдеулер
жүйесін қалай шешуге болады?
•
С-5: Айнымалылардың біреуінің сәйкес коэффициенттері өзара
тең болса, теңдеулер жүйесі қалай шешіледі?
5 слайд
«Кім жылдам?»
№1. Теңдеулер жүйесін шешіңдер:
Дескриптор: Білім алушы
- қосу тәсілін қолданады;
- бір айнымалысы бар теңдеу алады;
- теңдеуді шешеді;
- теңдеудің шешімін қолданады;
- екінші айнымалыны табады;
- жүйенің шешімін жазады
№2. Теңдеулер жүйесін құрып, оны қосу тәсілімен шешіңіз.
Екі кітап сөресінде 92 кітап бар. Екінші сөредегі кітаптардың ін
бірінші сөреге қойғанда бірінші сөреде екінші сөреге қарағанда 20
кітап артық болды. Алғашқыда бірінші сөреде неше кітап болған?
Екінші сөреде неше кітап болған?
6 слайд
Есептер шығару :
Оқулықпен жұмыс:
Теңдеулер жүйесін құрып, қосу
тәсілімен шешіңіз ( №1495, №
1496)
Дескриптор: Білім алушы
- мәтінді есептердің шарты бойынша теңдеу/теңдеулер
жүйесін құрады;
-
теңдеулер жүйесін шешудің қосу тәсілін қолданады;
-
теңдеулерді шешеді;
-
жүйенің жауабын табады
7 слайд
:Рефлексия
•
Бүгінгі сабақта... білдім
•
… үйрендім
•
… қиындықтар туындады
•
… әлі де жұмыс жасауым керек
•
… маған қызық болды?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз