Екі айнымалысы бар сызызықтық теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Екі айнымалысы бар сызызықтық теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шығару

#1 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шығару

1 слайд

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шығару

Ұйымдастыру кезеңі  «Гүл сыйла» Мақсаты : Психологиялық ахуалды жақсарту  « Қатар»  Мақсаты : топқа бөліну

#2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі  «Гүл сыйла» Мақсаты : Психологиялық ахуалды жақсарту  « Қатар»  Мақсаты : топқа бөліну

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі  «Гүл сыйла» Мақсаты : Психологиялық ахуалды жақсарту  « Қатар»  Мақсаты : топқа бөліну

Тұсау кесер бөлімі  «Қайталау – білімнің анасы» Мақсаты: өткенге шолу 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмасты

#3 слайд
Тұсау кесер бөлімі  «Қайталау – білімнің анасы» Мақсаты: өткенге шолу 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен қалай шешілетінін айтып беріңдер 2. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді.

3 слайд

Тұсау кесер бөлімі  «Қайталау – білімнің анасы» Мақсаты: өткенге шолу 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен қалай шешілетінін айтып беріңдер 2. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді.

Негізгі бөлім  «Теңдеулер әлеміне саяхат»  Саяхатшыларға тапсырма беріледі. Топ басшылары тобын жұмылдырып орындайды.

#4 слайд
Негізгі бөлім  «Теңдеулер әлеміне саяхат»  Саяхатшыларға тапсырма беріледі. Топ басшылары тобын жұмылдырып орындайды.

4 слайд

Негізгі бөлім  «Теңдеулер әлеміне саяхат»  Саяхатшыларға тапсырма беріледі. Топ басшылары тобын жұмылдырып орындайды.

Тұжырымдама станциясы  Мақсаты : білімді жинақтау  Бұл станция теңіз жағасында орналасқан.Сондықтан теңізден балық аулаймыз.

#5 слайд
Тұжырымдама станциясы  Мақсаты : білімді жинақтау  Бұл станция теңіз жағасында орналасқан.Сондықтан теңізден балық аулаймыз. Әр балық аулаған сайын бір тапсырма орындаймыз. Балықтардың ішінде алтын балық бар. Қай топ соны ауласа, баға екі еселенеді.

5 слайд

Тұжырымдама станциясы  Мақсаты : білімді жинақтау  Бұл станция теңіз жағасында орналасқан.Сондықтан теңізден балық аулаймыз. Әр балық аулаған сайын бір тапсырма орындаймыз. Балықтардың ішінде алтын балық бар. Қай топ соны ауласа, баға екі еселенеді.

Дене фитнесі  Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр қылыш . mp4

#6 слайд
Дене фитнесі  Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр қылыш . mp4

6 слайд

Дене фитнесі  Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр қылыш . mp4

Білім станциясы  Мақсаты  .№1504 есебін теңдеу құру арқылы шығару. шарты теңдеу ін құру жауаб ы

#7 слайд
Білім станциясы  Мақсаты  .№1504 есебін теңдеу құру арқылы шығару. шарты теңдеу ін құру жауаб ы

7 слайд

Білім станциясы  Мақсаты  .№1504 есебін теңдеу құру арқылы шығару. шарты теңдеу ін құру жауаб ы

Бағалау  Мақсаты: өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау парағы рубрикатор критерий дескриптор баллда р Тапсырм а баллы Қайтала

#8 слайд
Бағалау  Мақсаты: өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау парағы   рубрикатор критерий дескриптор баллда р Тапсырм а баллы Қайталау – білімнің анасы Ережені білуі 1.Ережені білмейді 2. Ережені толық білмейді 3. Ережені біледі 0 2 3   Теңдеулер әлеміне саяхат Есепті шығару 1.Есепті бірлесіп шығармаған 2.Есепті толық шығармаған 3.Есепті толық түсініп шығарды. 0 2 3   Тұжырымда ма станциясы Есептерді шығару 1.Есептерді шығармаған 2.Есептерді толық шығармаған 3.Есептерді толық шығарды. 0 2 3   Білім станциясы Логикалық есепте теңдеу құру 1.Теңдеу құра алмайды 2.Теңдеуді толық шығара алмайды 3 Теңдеу толық шығарылды. 0 2 3   барлығы

8 слайд

Бағалау  Мақсаты: өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау парағы   рубрикатор критерий дескриптор баллда р Тапсырм а баллы Қайталау – білімнің анасы Ережені білуі 1.Ережені білмейді 2. Ережені толық білмейді 3. Ережені біледі 0 2 3   Теңдеулер әлеміне саяхат Есепті шығару 1.Есепті бірлесіп шығармаған 2.Есепті толық шығармаған 3.Есепті толық түсініп шығарды. 0 2 3   Тұжырымда ма станциясы Есептерді шығару 1.Есептерді шығармаған 2.Есептерді толық шығармаған 3.Есептерді толық шығарды. 0 2 3   Білім станциясы Логикалық есепте теңдеу құру 1.Теңдеу құра алмайды 2.Теңдеуді толық шығара алмайды 3 Теңдеу толық шығарылды. 0 2 3   барлығы

Үй жұмысы № 15 00 № 15 04 1510

#9 слайд
Үй жұмысы № 15 00 № 15 04 1510

9 слайд

Үй жұмысы № 15 00 № 15 04 1510

Кері байланыс «БҮБ» Білдім Үйрендім Білгім келеді

#10 слайд
Кері байланыс «БҮБ» Білдім Үйрендім Білгім келеді

10 слайд

Кері байланыс «БҮБ» Білдім Үйрендім Білгім келеді

Файл форматы:
pptx
18.02.2019
277
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі