Материалдар / Екі айнымалысы бар сызызықтық теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу

Екі айнымалысы бар сызызықтық теңдеулерді алмастыру әдісімен шешу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Ақпан 2019
234
0 рет жүктелген
693 ₸ 770 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шығару

1 слайд
Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шығару

1 слайд

Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен шығару

Ұйымдастыру кезеңі  «Гүл сыйла» Мақсаты : Психологиялық ахуалды жақсарту  « Қатар»  Мақсаты : топқа бөліну

2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі  «Гүл сыйла» Мақсаты : Психологиялық ахуалды жақсарту  « Қатар»  Мақсаты : топқа бөліну

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі  «Гүл сыйла» Мақсаты : Психологиялық ахуалды жақсарту  « Қатар»  Мақсаты : топқа бөліну

Тұсау кесер бөлімі  «Қайталау – білімнің анасы» Мақсаты: өткенге шолу 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмасты

3 слайд
Тұсау кесер бөлімі  «Қайталау – білімнің анасы» Мақсаты: өткенге шолу 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен қалай шешілетінін айтып беріңдер 2. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді.

3 слайд

Тұсау кесер бөлімі  «Қайталау – білімнің анасы» Мақсаты: өткенге шолу 1. Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін алмастыру тәсілімен қалай шешілетінін айтып беріңдер 2. Қандай жағдайда екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін шешу үшін алмастыру тәсілін қолданған тиімді.

Негізгі бөлім  «Теңдеулер әлеміне саяхат»  Саяхатшыларға тапсырма беріледі. Топ басшылары тобын жұмылдырып орындайды.

4 слайд
Негізгі бөлім  «Теңдеулер әлеміне саяхат»  Саяхатшыларға тапсырма беріледі. Топ басшылары тобын жұмылдырып орындайды.

4 слайд

Негізгі бөлім  «Теңдеулер әлеміне саяхат»  Саяхатшыларға тапсырма беріледі. Топ басшылары тобын жұмылдырып орындайды.

Тұжырымдама станциясы  Мақсаты : білімді жинақтау  Бұл станция теңіз жағасында орналасқан.Сондықтан теңізден балық аулаймыз.

5 слайд
Тұжырымдама станциясы  Мақсаты : білімді жинақтау  Бұл станция теңіз жағасында орналасқан.Сондықтан теңізден балық аулаймыз. Әр балық аулаған сайын бір тапсырма орындаймыз. Балықтардың ішінде алтын балық бар. Қай топ соны ауласа, баға екі еселенеді.

5 слайд

Тұжырымдама станциясы  Мақсаты : білімді жинақтау  Бұл станция теңіз жағасында орналасқан.Сондықтан теңізден балық аулаймыз. Әр балық аулаған сайын бір тапсырма орындаймыз. Балықтардың ішінде алтын балық бар. Қай топ соны ауласа, баға екі еселенеді.

Дене фитнесі  Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр қылыш . mp4

6 слайд
Дене фитнесі  Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр қылыш . mp4

6 слайд

Дене фитнесі  Сергіту сәті.Ұлытау Жұмыр қылыш . mp4

Білім станциясы  Мақсаты  .№1504 есебін теңдеу құру арқылы шығару. шарты теңдеу ін құру жауаб ы

7 слайд
Білім станциясы  Мақсаты  .№1504 есебін теңдеу құру арқылы шығару. шарты теңдеу ін құру жауаб ы

7 слайд

Білім станциясы  Мақсаты  .№1504 есебін теңдеу құру арқылы шығару. шарты теңдеу ін құру жауаб ы

Бағалау  Мақсаты: өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау парағы рубрикатор критерий дескриптор баллда р Тапсырм а баллы Қайтала

8 слайд
Бағалау  Мақсаты: өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау парағы   рубрикатор критерий дескриптор баллда р Тапсырм а баллы Қайталау – білімнің анасы Ережені білуі 1.Ережені білмейді 2. Ережені толық білмейді 3. Ережені біледі 0 2 3   Теңдеулер әлеміне саяхат Есепті шығару 1.Есепті бірлесіп шығармаған 2.Есепті толық шығармаған 3.Есепті толық түсініп шығарды. 0 2 3   Тұжырымда ма станциясы Есептерді шығару 1.Есептерді шығармаған 2.Есептерді толық шығармаған 3.Есептерді толық шығарды. 0 2 3   Білім станциясы Логикалық есепте теңдеу құру 1.Теңдеу құра алмайды 2.Теңдеуді толық шығара алмайды 3 Теңдеу толық шығарылды. 0 2 3   барлығы

8 слайд

Бағалау  Мақсаты: өзін-өзі бағалау Өзін-өзі бағалау парағы   рубрикатор критерий дескриптор баллда р Тапсырм а баллы Қайталау – білімнің анасы Ережені білуі 1.Ережені білмейді 2. Ережені толық білмейді 3. Ережені біледі 0 2 3   Теңдеулер әлеміне саяхат Есепті шығару 1.Есепті бірлесіп шығармаған 2.Есепті толық шығармаған 3.Есепті толық түсініп шығарды. 0 2 3   Тұжырымда ма станциясы Есептерді шығару 1.Есептерді шығармаған 2.Есептерді толық шығармаған 3.Есептерді толық шығарды. 0 2 3   Білім станциясы Логикалық есепте теңдеу құру 1.Теңдеу құра алмайды 2.Теңдеуді толық шығара алмайды 3 Теңдеу толық шығарылды. 0 2 3   барлығы

Үй жұмысы № 15 00 № 15 04 1510

9 слайд
Үй жұмысы № 15 00 № 15 04 1510

9 слайд

Үй жұмысы № 15 00 № 15 04 1510

Кері байланыс «БҮБ» Білдім Үйрендім Білгім келеді

10 слайд
Кері байланыс «БҮБ» Білдім Үйрендім Білгім келеді

10 слайд

Кері байланыс «БҮБ» Білдім Үйрендім Білгім келеді