Материалдар / Екі өрнектің қосындысының кубы және айырмасының кубы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Екі өрнектің қосындысының кубы және айырмасының кубы

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Маусым 2018
643
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
алгебраалгебра 7 сынып7 сынып Екі өрнектің Екі өрнектің қосындысының кубы қосындысының кубы және айырмасының және айырмасының

1 слайд
алгебраалгебра 7 сынып7 сынып Екі өрнектің Екі өрнектің қосындысының кубы қосындысының кубы және айырмасының және айырмасының кубы”кубы” ППән мұғалімі: Бахытова Рән мұғалімі: Бахытова Р

1 слайд

алгебраалгебра 7 сынып7 сынып Екі өрнектің Екі өрнектің қосындысының кубы қосындысының кубы және айырмасының және айырмасының кубы”кубы” ППән мұғалімі: Бахытова Рән мұғалімі: Бахытова Р

Сабақтың мақсаты •тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; •қысқаша көбейту формулаларын меңгеру және есепте

2 слайд
Сабақтың мақсаты •тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; •қысқаша көбейту формулаларын меңгеру және есептер шешуде қолдану •-формулаларды дұрыс оқу білу және олардың компоненттерін атау. •-тұжырымдай білу; •-«дөңгелек сандарға »жақын сандардың квадратын есептеу •-формулаларды екіден көп мүшелерге қолдану

2 слайд

Сабақтың мақсаты •тиімді есептеу үшін қысқаша көбейту формулаларын қолдану; •қысқаша көбейту формулаларын меңгеру және есептер шешуде қолдану •-формулаларды дұрыс оқу білу және олардың компоненттерін атау. •-тұжырымдай білу; •-«дөңгелек сандарға »жақын сандардың квадратын есептеу •-формулаларды екіден көп мүшелерге қолдану

Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі «Математикалық тілек» тренингі арқылы оқушыла

3 слайд
Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі «Математикалық тілек» тренингі арқылы оқушылар ортаға шығып, дөңгеленіп бір-біріне математикалық терминдерді, сан есімдерді қолданып бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілектерін айтады.

3 слайд

Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі Ұйымдастыру кезеңіҰйымдастыру кезеңі «Математикалық тілек» тренингі арқылы оқушылар ортаға шығып, дөңгеленіп бір-біріне математикалық терминдерді, сан есімдерді қолданып бүгінгі сабаққа сәттілік тілеп, тілектерін айтады.

Ауызша: 1 12 23 34 45 5 «Квест» әдісін 1) ...... 2)Цифрлардан....құралады 3)Азайтуға кері амал-.... 4)

4 слайд
Ауызша: 1 12 23 34 45 5 «Квест» әдісін 1) ...... 2)Цифрлардан....құралады 3)Азайтуға кері амал-.... 4)Екі санның бөліндісі- .... 5)Рысжан- ....

4 слайд

Ауызша: 1 12 23 34 45 5 «Квест» әдісін 1) ...... 2)Цифрлардан....құралады 3)Азайтуға кері амал-.... 4)Екі санның бөліндісі- .... 5)Рысжан- ....

Конверттің ішіндегі «тірек сөздер» «5+5+1» әдісі •Екі, кубы қосындысының квадратының бірінші көбейтіндісіне плюс тең үш есел

5 слайд
Конверттің ішіндегі «тірек сөздер» «5+5+1» әдісі •Екі, кубы қосындысының квадратының бірінші көбейтіндісіне плюс тең үш еселенген өрнектің •Екі, кубы айырмасының квадратының бірінші көбейтіндісіне плюс минус тең үш еселенген өрнектің

5 слайд

Конверттің ішіндегі «тірек сөздер» «5+5+1» әдісі •Екі, кубы қосындысының квадратының бірінші көбейтіндісіне плюс тең үш еселенген өрнектің •Екі, кубы айырмасының квадратының бірінші көбейтіндісіне плюс минус тең үш еселенген өрнектің

Жаңа тақырыпты ашу. •(а+в) 3 =а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 •(а–в) 3 =а 3 -3а 2 в+3ав 2 –в 3

6 слайд
Жаңа тақырыпты ашу. •(а+в) 3 =а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 •(а–в) 3 =а 3 -3а 2 в+3ав 2 –в 3

6 слайд

Жаңа тақырыпты ашу. •(а+в) 3 =а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 •(а–в) 3 =а 3 -3а 2 в+3ав 2 –в 3

Екі өрнектің айырмасының кубы: Есіңе сақта! Анықтама: Екі өрнектің айырмасының кубы бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өр

7 слайд
Екі өрнектің айырмасының кубы: Есіңе сақта! Анықтама: Екі өрнектің айырмасының кубы бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнекпен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең.     3223 222223 2223 33 22 2 babbaa babbaabbaa babababababa   

7 слайд

Екі өрнектің айырмасының кубы: Есіңе сақта! Анықтама: Екі өрнектің айырмасының кубы бірінші өрнектің кубына, минус бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнекпен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, минус екінші өрнектің кубына тең.     3223 222223 2223 33 22 2 babbaa babbaabbaa babababababa   

1.Екі өрнектің қосындысының кубы. (а+в)(а 2 +2ав+в 2 )= а 3 +2а 2 в+ав 2 +

8 слайд
1.Екі өрнектің қосындысының кубы. (а+в)(а 2 +2ав+в 2 )= а 3 +2а 2 в+ав 2 +а 2 в+2ав 2 +в 3 =а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 (а+в) 3 = а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 (4) Есіңе сақта! Анықтама: Екі өрнектің қосындысының кубы бірінші өрнектің кубына, плюс бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнекпен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, плюс екінші өрнектің кубына тең.  23 bababa

8 слайд

1.Екі өрнектің қосындысының кубы. (а+в)(а 2 +2ав+в 2 )= а 3 +2а 2 в+ав 2 +а 2 в+2ав 2 +в 3 =а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 (а+в) 3 = а 3 +3а 2 в+3ав 2 +в 3 (4) Есіңе сақта! Анықтама: Екі өрнектің қосындысының кубы бірінші өрнектің кубына, плюс бірінші өрнектің квадраты мен екінші өрнектің үш еселенген көбейтіндісіне, плюс бірінші өрнекпен екінші өрнектің квадратының үш еселенген көбейтіндісіне, плюс екінші өрнектің кубына тең.  23 bababa

Математикалық өрнектерді бағдарламалау тілінде жазып көрсетіңіз: №33.2 (оқулықпен жұмыс ) Дескриптор: математикалық формулалар

9 слайд
Математикалық өрнектерді бағдарламалау тілінде жазып көрсетіңіз: №33.2 (оқулықпен жұмыс ) Дескриптор: математикалық формулаларды бағдарламалау тіліне аударады; Бағдарламалау тілінің функцияларын анықтайды

9 слайд

Математикалық өрнектерді бағдарламалау тілінде жазып көрсетіңіз: №33.2 (оқулықпен жұмыс ) Дескриптор: математикалық формулаларды бағдарламалау тіліне аударады; Бағдарламалау тілінің функцияларын анықтайды

 3223 8126 xaxxaa

10 слайд
 3223 8126 xaxxaa

10 слайд

 3223 8126 xaxxaa

Топтық жұмыс. Сематикалық карта  3223 8126 xaxxaa

11 слайд
Топтық жұмыс. Сематикалық карта  3223 8126 xaxxaa

11 слайд

Топтық жұмыс. Сематикалық карта  3223 8126 xaxxaa

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

• «Формулалар сыры» • Қатесін тап. •(а+в)²=а²+ 2ав+ в •(а -в)²=а -2ав +в² •(а -в)(а+ в)=а²+ в² •(а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³ •(а -

15 слайд
• «Формулалар сыры» • Қатесін тап. •(а+в)²=а²+ 2ав+ в •(а -в)²=а -2ав +в² •(а -в)(а+ в)=а²+ в² •(а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³ •(а -в)³=а³ +3а²в -3ав² -в³

15 слайд

• «Формулалар сыры» • Қатесін тап. •(а+в)²=а²+ 2ав+ в •(а -в)²=а -2ав +в² •(а -в)(а+ в)=а²+ в² •(а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³ •(а -в)³=а³ +3а²в -3ав² -в³

«БАҒДАРШАМ». Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптас

16 слайд
«БАҒДАРШАМ». Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

16 слайд

«БАҒДАРШАМ». Қызыл түс – «Мен тапсырманы орындай алмадым, көңіл–күйім жоқ.» Сары түс - “Көңіл-күйім жақсы, сыныптастарымның көмегімен тапсырманы орындадым.” Жасыл түс – «Мен бәрін жақсы орындадым деп ойлаймын: менің көңіл–күйім тамаша.»

17 слайд

17 слайд

Топтық жұмыс «Формулалар сыры» Қатесін тап. •(а+в)²=а²+ 2ав+ в •(а -в)²=а -2ав +в² •(а -в)(а+ в)=а²+ в² •(а +в)³=а³+ 3ав+ 3а

18 слайд
Топтық жұмыс «Формулалар сыры» Қатесін тап. •(а+в)²=а²+ 2ав+ в •(а -в)²=а -2ав +в² •(а -в)(а+ в)=а²+ в² •(а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³ •(а -в)³=а³ +3а²в -3ав² -в³

18 слайд

Топтық жұмыс «Формулалар сыры» Қатесін тап. •(а+в)²=а²+ 2ав+ в •(а -в)²=а -2ав +в² •(а -в)(а+ в)=а²+ в² •(а +в)³=а³+ 3ав+ 3ав²+ в³ •(а -в)³=а³ +3а²в -3ав² -в³

Бағалау “Блоб ағашы” Өз деңгейіңді анықта. Ағаштың қай бұтағындасың ?... Суретті бояу арқылы өзіңе баға бер.

19 слайд
Бағалау “Блоб ағашы” Өз деңгейіңді анықта. Ағаштың қай бұтағындасың ?... Суретті бояу арқылы өзіңе баға бер.

19 слайд

Бағалау “Блоб ағашы” Өз деңгейіңді анықта. Ағаштың қай бұтағындасың ?... Суретті бояу арқылы өзіңе баға бер.

Белгісіз өрнекті тап: 8126)2(? 233  ввв 27279?)( 233  аааа 32233 8365427?)3( хаххааа 

20 слайд
Белгісіз өрнекті тап: 8126)2(? 233  ввв 27279?)( 233  аааа 32233 8365427?)3( хаххааа 

20 слайд

Белгісіз өрнекті тап: 8126)2(? 233  ввв 27279?)( 233  аааа 32233 8365427?)3( хаххааа 

Үйге тапсырма №33.8(1,2)

21 слайд
Үйге тапсырма №33.8(1,2)

21 слайд

Үйге тапсырма №33.8(1,2)

Сынып ішін 3 топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ

22 слайд
Сынып ішін 3 топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ

22 слайд

Сынып ішін 3 топқа бөлу: І топ ІІ топ ІІІ топ

23 слайд

23 слайд